Herkenbaar!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:15 schreef Linda2205 het volgende:
Goedemiddag allemaal! Hoe gaat het met iedereen?
Ik werd vanmorgen wakker en dacht: ik ben heul niet zwanger...voelde echt mn buik niet meer. Gelukkig met naar beneden kijken wassie er nog
quote:Op zondag 31 mei 2009 18:45 schreef Angel-Eyez het volgende:
[ afbeelding ]
En nu ga ik me weer bezig houden met mijn heerlijk mannetjeBen zo trots op hem!! Hij doet het zo goed
Ik kan het me zo goed voorstellen. Ik moest gewoon ook huilen toen ik dit las.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:45 schreef Angel-Eyez het volgende:
Om ca. 13.30 uur braken mijn vliezen, vette paniek, ik moest huilen. Toen pas besefte ik namelijk: ow jee nu gaat het dan toch echt gebeuren.
hé ik ben niet de enigequote:Op zondag 31 mei 2009 19:34 schreef Xenia het volgende:
AE gefeliciteerd! Wat een prachtig jongetjeWat zul je trots zijn!
[..]
Ik kan het me zo goed voorstellen. Ik moest gewoon ook huilen toen ik dit las.
quote:Op zondag 31 mei 2009 19:24 schreef Memmel het volgende:
Oh AE, hij is prachtig!! Nogmaals heel erg van harte gefeliciteerd!
En Jari heeft ook een superlieve oma, vind ik!
Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 31 mei 2009 19:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik had ook tranen in mijn ogen, hoor!
Xenia, hoe is het met jou? Hoeveel weken ben je nu?
Sterkte en nog gefeliciteerdquote:Op zondag 31 mei 2009 20:16 schreef Xenia het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt
Ik ben nu 21,5 week en het gaat heel goed. Weinig last van zwangerschapskwalen (behalve dan de emo-hormonen) vooralsnog. Vorige week de 20 weken echo gehad en alles ziet er heel goed uit. Mijn meisje was druk aan het zwaaien de hele tijdEx was mee, dus dat was fijn. Hij wil nog steeds geen papa worden helaas
maar hij is wel af en toe aan het helpen met de babykamer. "Als het dan toch komt wil ik ook het beste voor mijn dochter", zei die.
Gisteren was ik jarig en dat is altijd een moeilijke dag omdat ik mijn moeder zo mis. En nu nog meer dan normaal. Al die dingetjes die ik haar zo graag zou willen vragen... Ik vraag ze aan mijn vader, over hoe lang de bevallingen van mijn moeder duurde enzo, maar die haalt van alles door elkaar. En hij woont grotendeels in Spanje, dus dat helpt ook niet. Om een lang verhaal kort te maken: lichamelijk gaat alles heel goed met mij en mijn meisje, maar geestelijk voel ik me wel heel erg alleen staan in mijn zwangerschap.
hmmm, ik heb haar gister nog gekrabbeld dat ze er vanavond maar aan moest beginnen als het al wat was afgekoeld. En dat we benieuwd zijn naar beeb in lederhose enzo...dus wie weet....!quote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Memmel heeft zich alleen vanochtend vroeg gemeld, toch? Zou ze inmiddels begonnen zijn?
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef oeke het volgende:
Waar ik nog nieuwsgierig naar was is of iemand hier ook last heeft van meer puistjes dan anders.
Ik heb normaal alleen als ik ongesteld ben 1 of 2 puistjes en nu heb ik er de laatste tijd zoveel! Alleen maar rond mijn mond, kin en neus en soms in mijn wenkbrauw! Ik vind het maar stom!
Sorry.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:00 schreef oeke het volgende:
Elke keer als ik iemand bel, moet ik eerst zeggen dat er nog niets aan de hand is.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef oeke het volgende:
Waar ik nog nieuwsgierig naar was is of iemand hier ook last heeft van meer puistjes dan anders.
Ik heb normaal alleen als ik ongesteld ben 1 of 2 puistjes en nu heb ik er de laatste tijd zoveel! Alleen maar rond mijn mond, kin en neus en soms in mijn wenkbrauw! Ik vind het maar stom!
Zo gaafquote:Op zondag 31 mei 2009 20:34 schreef Juup© het volgende:
Ik zag net de buik van DuchessX behoorlijk bewegen e.d.Zij had het al vaker gezien en nu ik ook.
Leuk he Juup en Duchess!quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 08:03 schreef Incantrix het volgende:
Haai Huuphuup, met jou ook alles goed?
Jajajaja! Het was héérlijkEn werkelijk: ik ben bruin! Brúin! Ikke! Da's echt niet meer vertoond sinds de eighties volgens mij, ik heb zonne-allergie
Als lief wakker is ga ik het meteen vragen (nouja, nadat hij de kattenbakken heeft gedaan dan, die stinken de pan uit)..
Hier ook nog niet hoor...quote:Op maandag 1 juni 2009 08:27 schreef tessie het volgende:
Ja vind ik ook een goede optie hoorAlleen dat prostaglandingessen helpt toch niks hier volgens mij
Hmm.... IK was ook een ware pukkelplaneetquote:Op zondag 31 mei 2009 21:16 schreef Ca.ra het volgende:
Volgens de bakerpraatjes krijg je dan een meisje Oeke....
Heerlijk!!!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:25 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds ik haar voel een heel erg beweegliujk meisje in mijn buik, al meer dan een uur
Ik moest het tot nu toe doen met zo nu en dan eens een schopje of een beweginkje, maar nu is ze echt al een vol uur aan het wroeten en draaien en doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |