quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:02 schreef Vicky het volgende:
M. is ook wel heel erg lief voor me hoor.. maar sooms heb je gewoon van die ruzietjes die nergens over gaan.. gister dus over de strijkplank. Ik had staan strijken, dat had ik ook tegen 'm verteld maar wastie blijkbaar vergeten, maar ik had geen puf meer om dat ding weg te halen. Hij dacht dat ik 'm alvast klaar had gezet voor de bevalling, dus hij liep te mekkeren dattie het wel heel voorbarig vond dat die strijkplank er nu al stond en dat dat ding zwaar in de weg stond..
Oh en ik heb net heerlijk mijn zus in de zeik genomen. Ik ging d'r bellen of ze moest werken vandaag of dat ze eventueel zin had om met me mee te gaan vanmiddag. Ons nichtje is vandaag jarig dus ze neemt op en ik zeg Gefeliciteerd met je nicht he.. Dus zij helemaal ECHT WAAR, ISSET ECHT.. Hihi.. mutsie
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Zou voor mij juist een reden zijn![]()
Vandaar dat ik waarschijnlijk ook alleen ben![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef tessie het volgende:
Mijn Lief is ook super behulpzaam en heel lief hoor, maar soms ben ik gewoon heel onredelijk en dan vind ik alles irritant en niks goed genoeg![]()
Vicky, wat ga je met je strijkplank doen tijdens je bevalling dan??
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha muts![]()
natuurlijk is dat niet de reden, jouw droomvent heeft gewoon nog niet door wat ie mist in zn leven, jou en je kindje
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
spullen opzetten die nodig zijn tijdens de bevalling
Haha liefquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha muts![]()
natuurlijk is dat niet de reden, jouw droomvent heeft gewoon nog niet door wat ie mist in zn leven, jou en je kindje
neej de jouwe en die van Memmelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Haha lief
Maar ik moet geen te lieve vent hoor, dat is niet goed voor mij
Vicky, jouw beval-topic dan?
neeee daarom weet ie ook nog niet wat ie mistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Haha lief
Maar ik moet geen te lieve vent hoor, dat is niet goed voor mij
Vicky, jouw beval-topic dan?
Nee niet die van Vicky want die ging op mij wachten. Zij met 42 weken en ik met 37. Dan zijn we samenquote:
oke danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
neeee daarom weet ie ook nog niet wat ie mist![]()
hihi
ja dit wordt jouw topic AE! Ik voel het aan mn dwarse kind
je kan de boom inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee niet die van Vicky want die ging op mij wachten. Zij met 42 weken en ik met 37. Dan zijn we samen
Wedden van welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
je kan de boom in
ik ga echt niet op je wachten hoor
ik ga voor mezelf nog steeds voor 3 juni...quote:
oh dus je gat gewoon nog ff voorpiepen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef tessie het volgende:Ja
Maar als ik mijn moeder moet geloven, ga ik zondag of maandag al bevallen
![]()
Posten MamaMia en TheFranky hier trouwens ooit wel eens (heb neit zo´n goed geheugen).. anders kom ik natuurlijk noooooit bovenaan dat lijstje
Dank je marlieskequote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef marlieske het volgende:
AE ik hoop dat dit jou topic word want dan blijft de gang naar het ziekenhuis je bespaart, ik kan me je gemengde gevoelens goed voorstellen![]()
mocht je toch morgen naar het ziekenhuis gaan dan hoop ik dat alles goed gaat en een beetje wil vlotten dan ben je namelijk weer heel snel thuis.
Vreemd nog steeds hoor... we zaten 2 dagen uit elkaar en ik ben al ruim 4 weken met Ties in de weer, hier trouwens ook een mijlpaal de eerste nacht sinds 6 weken dat ik van 23.00 uur tot 7.00 uur heb geslapen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Hee oeke, ook Amsterdamse?
Dat gevoel dat ze eruit valt ken ik wel. Soms voelt het echt of ze er al half uithangt, maar als ik dan naar de wc ga, blijkt het nogal mee te vallen, gelukkig
AE en Memmel, ik hoop dat het voor jullie nu snel zover is. Dit topic zou leuk zijn, toch?
Ja je doet je aardappelen en watre erin. Stekker erin dan tijd inschakelen en 20 minuten later is het klaar. Je kan er ook verse groentes enzo bij in doen. Ideaal denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:13 schreef Tan het volgende:
MeNicole, vijf weken schiet al lekker op
Maar wat is een stoommachine precies? Een soort electrische stoompan of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |