En Nijna is vandaag ook 31 wekenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:16 schreef oeke het volgende:
Miss S, dan hebben we dus altijd mijlpalen op dezelfde dag gehad! 31 weken!
Ik ben zelf op vrijdag geboren om 20.30 en ik grap altijd dat ik klaar was voor een feestje. Misschien onze baby's ook wel...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef miss_sly het volgende:
vrijdag is gewoon een goede dag
We hadden het er vanochtend nog over, schaap en ik, dat we toen we die positieve test in handen hadden nooit gedacht hadden dat ik nog eens 31 weken zwanger zou zijn. Het is en blijft ongelofelijk en wonderbaarlijk
ze zeggen eht..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:21 schreef tessie het volgende:
Vicky, rommelende darmen zijn toch ook een voorteken??
leuk he nesteldrang... ik heb er met vlagen ook wel last van..quote:Ik had gister echt een hormonen drama queen aanval na anderhalf uur strijkenWas echt doodop, en nog niet eens op de helft, en vond het hele huis een zooi en straks wordt beeb al snel geboren en dan is het nog niet netjes en opgeruimd en nog niet alles gestreken en en en... super suf, maar ik was echt helemaal van slag erdoor.... Hormonen en ik gaan echt niet zo goed samen....
Ik moet huilen van jouw opmerkingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:19 schreef miss_sly het volgende:
AE je ergens aan overgeven is het moeilijkste wat er is. Dat is niet alleen rationeel, dat is wel te doen, maar ook geestelijk/emotioneel. En dat is met ratio niet zomaar in het gareel te krijgen. Dus niet te streng voor jezelf, je bent gewoon net een mens![]()
Ja is ook wel voorgekomen, arme beesies, kunnen zich niet eens verdedigenquote:
tja als er niemand anders in huis is moetje je wel eens afreageren..quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ja is ook wel voorgekomen, arme beesies, kunnen zich niet eens verdedigen
Maar kan lekker tegen ze uitvallen als ze me te druk zijn.. ze luisteren toch niet
Zou voor mij juist een reden zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]haha arme dingen
ik heb helemaal nog geen hormonale ruzies gehad met mn lief. Wel duidelijk hormonale frustraties over het een of ander, maar niet op hem afgereageerd ofzo. Maar nou moet ik ook zeggen dat mn lief echt heel erg zn best voor me doet en heel lief is enzo dus dan valt er ook weinig af te reageren
hahaha mutsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Zou voor mij juist een reden zijn![]()
Vandaar dat ik waarschijnlijk ook alleen ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |