abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:22:41 #251
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69514775

Wat Vicky zegt
Ik ben hier zo slecht in...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:24:51 #252
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69514782
Memmel & Vicky
Ik hoop het zo voor jullie!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69514784
Memmel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 08:02:55 #254
5428 crew  miss_sly
pi_69515027
Chan wat een teleurstellingen op een dag. Hoop dat ze het kamertje iig snel in orde maken!

Duchess, zoveel bevallingen op eenb avond op groot scherm ik geloof ook niet dat ik daarop zit te wachten. Is dat standaard bij voorlichtingsavonden?

Vandaag 31 weken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 08:03:31 #255
5428 crew  miss_sly
pi_69515031
Ach Vicky en Memmel het duurt ook zo lang allemaal!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:14:49 #256
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69515144
vicky en memmel
Mama van Isa en Ties
pi_69515276

Memmel en Vicky

Lijkt me ook moeilijk als je het al een keer hebt meegemaakt.
Ik zit hier nog heel erg als een struisvogeltje met mijn hoofd in het zand, hoor! Geen idee wat me nou eigk echt te wachten staat....
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:26:38 #258
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69515312
Vicky en Memmel

miss_sly yay 31 weken!! wat gaat het hard!!

ik word gek van de tintelende vingers en benen brrrr alsof er een mierenvolk aan de binnenkant loopt komt dat van het vocht wat terugloopt? *hoopt dat die gekke pillen gaan werken
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69516155
Vicky en Memmel, nog even volhouden meiden

Chan wat balen zeg!! Ik hoop dat je vandaag kan regelen dat ze zo snel mogelijk nieuwe spullen komen brengen (gewoon eisen hoor!)

Miss_sly 31 weken

Hier gaat het vandaag gelukkig een stuk beter. Niet meer zoveel pijn als gister in ieder geval.
De huisarts vond dat ik geen paracetemol mocht omdat dat gewoon beter is tijdens de zwangerschap, maar ik heb gewoon voor het slapen gaan een paracetemol genomen en heerlijk geslapen!
Vandaag mijn scriptie op de bus doen en over een week heb ik mijn verdediging al!
pi_69516265
FTA, fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Maar goed dat je gewoon een paracetamol hebt genomen en weer een beetje uitgerust bent.

Ik realiseer me ineens dat ik vandaag 39 weken ver ben!
Gossie wat gaat dat inene snel zeg...
pi_69516285
FTA, fijn dat je geod geslapen hebt!!
39 weken Oeke..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69516306
Miss S, dan hebben we dus altijd mijlpalen op dezelfde dag gehad! 31 weken!
pi_69516358
oh en Miss al weer 31 weken!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69516487
Nog steeds geen verse beebs....

FTA, fijn dat je goed geslapen hebt... hopelijk gaat je onsteking snel over

Chan jeetje wat balen van de meubeltjes. Hopelijk wordt het snel opgelost
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:51:54 #265
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69517352
Ow Chan, wat ontzettend balen van dat kamertje en het geboortekaartje... echt een slechte dag....Hoop voor je dat er vandaag positieve Vibes zijn en de leverancier een goede oplossing voor je heeft.
*gaat duimen*

Weer geen beebs hier en dat terwijl er een heeeel mooi pinksterweekend in aantocht is

Ik voel me steeds wat beter inmiddels 9 weekjes .. komende dinsdag het nieuws vertellen...
(en donderdag de echo)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 09:52:19 #266
5428 crew  miss_sly
pi_69517373
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:16 schreef oeke het volgende:
Miss S, dan hebben we dus altijd mijlpalen op dezelfde dag gehad! 31 weken!
En Nijna is vandaag ook 31 weken

vrijdag is gewoon een goede dag

We hadden het er vanochtend nog over, schaap en ik, dat we toen we die positieve test in handen hadden nooit gedacht hadden dat ik nog eens 31 weken zwanger zou zijn. Het is en blijft ongelofelijk en wonderbaarlijk
pi_69518522
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:52 schreef miss_sly het volgende:

vrijdag is gewoon een goede dag

We hadden het er vanochtend nog over, schaap en ik, dat we toen we die positieve test in handen hadden nooit gedacht hadden dat ik nog eens 31 weken zwanger zou zijn. Het is en blijft ongelofelijk en wonderbaarlijk
Ik ben zelf op vrijdag geboren om 20.30 en ik grap altijd dat ik klaar was voor een feestje. Misschien onze baby's ook wel...

Gister zei ik ook tegen lief, nog 8 dagen! we waren er helemaal stil van....
pi_69518881
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:21 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Psies!
Fout
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:46:44 #269
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69519131
Nog geen pasgeboren baby's helaas...
Ik verheug me zo op foto's van Harry in lederhose
.... met gevoel voor drama....
pi_69519788
Hey, weer geen nieuwe baby's...jammer!

Is er trouwens ondertussen al nieuws over Seilram en Joep?
Lotte!
Noah!
pi_69519791
Dames, voor ik alles lees, even een belangrijke mededeling

Waterdichte matrasbeschermers voor 5,95 bij de Action. "Ideaal bij zwangerschap"
Dus, grijp je kans

nu even lezen
#geen
pi_69519897
Oeke, Nijna en Miss, nieuwe mijlpalen!

Memmel en Vicky een dikke

Helaas dus nog geen verse beebs. Volgend topic beter dan maar?

Spannend hé BJ, bijna vertellen van je zwangerschap en een echo!
#geen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:08:39 #273
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69519923
Goeiemorgen

Beetje laat, maar ik meld me ook weer
Vandaag 41 weken (toch wel bijzonder)
Laat naar bed gegaan, baby was super druk gisteravond, dus maar filmpje gekeken, van bijna 3 uur ofzo

[klaagmodus aan] Ik vind het zo lastig... Ik WIL gewoon mezelf overgeven aan de situatie, zodat ik me weer wat positiever voel. En iedereen zegt ook: komt allemaal goed en je kleine is er nu echt bijna en wie weet gebeurt het nog voor zaterdagochtend. En ik denk dan alleen maar: blablabla. Ik zie echt op tegen die zkh-opname. Niet in mijn eigen omgeving bij mijn katten. Met anderen op een kamer. Al die mensen en apparatuur om me heen. Elk dingetje wat in de gaten gehouden wordt en benoemd zal worden. En gewoon niet weten hoelang ik daar zal liggen voor het spul aanslaat [klaagmodus uit]

Verder gaat het wel goed hier
No more games, no more drama...
pi_69519968
AE. dikke
kan me voorstellen dat je het lastig vind.. je overgeven aan een situatie is niet alitjd even makkelijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69520176
Ach AE Ik zou het ook moeilijk vinden hoor
Beeb van AE, kom er NU uit!!! *streng kijkt*
#geen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:17:43 #276
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69520251
AE
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:18:03 #277
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69520259
Dank je Vicky, Duches en Kersjes Hopelijk lukt het me als ik er eenmaal lig
Haha hopelijk heb jij dan een beetje invloed op de kleine Duchess (toch nog toe luistert het naar niemand, dat belooft wat )

Oeke en Miss-sly, gefeliciteerd met jullie mijlpalen
pi_69520319
AE
Moeilijk is dat he? Loslaten en vertrouwen op dat het goed zal komen... Kan me goed voorstellen dat je gewoon lekker thuis, met je katten en je spulletjes.
Maar misschien was je kindje gisteravond zo druk omdat het zich aan het klaarmaken was voor de start!
Ik duim voor je!
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 11:19:36 #279
5428 crew  miss_sly
pi_69520328
AE je ergens aan overgeven is het moeilijkste wat er is. Dat is niet alleen rationeel, dat is wel te doen, maar ook geestelijk/emotioneel. En dat is met ratio niet zomaar in het gareel te krijgen. Dus niet te streng voor jezelf, je bent gewoon net een mens
pi_69520400
AE. Kan me voorstellen dat je al die goedbedoelde woorden ook wel zat wordt hoor.

Chan, wat balen van het kamertje en het kaartje! Hopelijk maken ze het snel in orde. Heb je al gebeld?

Vicky, rommelende darmen zijn toch ook een voorteken??

Memmel, balen dat wachten he!

Duchess, hoe lang duurde die voorlichtingsavond dan joh? Wat veel films! Hebben ze ook nog wel voorlichting gegeven, of was het alleen maar films kijken?
Hier bij de voorlichtingsavond hebben we helemaal geen film gezien, alleen maar een vrouw die vanalles vertelde en daarna een rondleiding door de kraamsuites.

Ik had gister echt een hormonen drama queen aanval na anderhalf uur strijken Was echt doodop, en nog niet eens op de helft, en vond het hele huis een zooi en straks wordt beeb al snel geboren en dan is het nog niet netjes en opgeruimd en nog niet alles gestreken en en en... super suf, maar ik was echt helemaal van slag erdoor.... Hormonen en ik gaan echt niet zo goed samen....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69520450
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:21 schreef tessie het volgende:

Vicky, rommelende darmen zijn toch ook een voorteken??
ze zeggen eht..
quote:
Ik had gister echt een hormonen drama queen aanval na anderhalf uur strijken Was echt doodop, en nog niet eens op de helft, en vond het hele huis een zooi en straks wordt beeb al snel geboren en dan is het nog niet netjes en opgeruimd en nog niet alles gestreken en en en... super suf, maar ik was echt helemaal van slag erdoor.... Hormonen en ik gaan echt niet zo goed samen....
leuk he nesteldrang... ik heb er met vlagen ook wel last van..
zo vond ik net dat de trap niet schoon was. Heb 'm helemaal geboen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:25:29 #282
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69520505
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:19 schreef miss_sly het volgende:
AE je ergens aan overgeven is het moeilijkste wat er is. Dat is niet alleen rationeel, dat is wel te doen, maar ook geestelijk/emotioneel. En dat is met ratio niet zomaar in het gareel te krijgen. Dus niet te streng voor jezelf, je bent gewoon net een mens
Ik moet huilen van jouw opmerking
Je zegt precies wat het is
pi_69520550
Ik haat die nesteldrang echt, ik irriteer me aan elk stofje of dingetje wat niet opgeruimd is, maar ik ben gewoon echt zo moe dat ik geen fut heb om het allemaal op te gaan ruimen. Erg frustrerend.
pi_69520602
herkenbaar tessie..

zo heb ik een wasje staan waar ik geen zin in heb
en ik stel die stomme koffer ook al weken uit...

nou ja, zo alleen nog ff de woonkamer en keuken stofzuigen en dan heb ik de echte huishoudelijke klussen voor vandaag weer gehad
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:31:16 #285
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69520685
tessie, hormonen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:32:09 #286
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69520718
AE
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69520798
Ja.. hormonen Ben de laaste tijd ook echt zo prikkelbaar, ik vind iedereen zeuren en alles gedoe enzo... en de dramaqueen (die ik toch al was) komt echt weer helemaal naar boven hoor Wordt wat met bevallen straks
pi_69520980
ik ehb gister ruzie met M. gehad over een strijkplank... leuk die hormonen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:42:47 #289
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69521110
Ik denk dat het voor mij scheelt dat ik alleen ben
Tuurlijk heb ik ook zo nu en dan last van die hormonen, maar ik heb hier niemand om ze op bot te vieren
pi_69521148
je katten
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69521335
Tessie, we kregen eerst een film over de 'taken' van het ziekenhuis tijdens de bevalling, hoe een bevalling 'normaal' gezien verloopt. Daarna konden er vragen gesteld worden aan een gyneacoloog, een verpleegkundige, een lactatiedeskundige en nog iemand (weet niet meer wat haar functie was). Daarna even pauze en toen de film over bijzondere bevallingen (de stuitligging, tweeling, keizersnee) Daar konden nadien ook weer vragen over gesteld worden. Alles bij elkaar duurde het 2 uur. Het was wel erg interessant hoor, zo kwamen ook pijnbestrijding tijdens de bevalling en verlosmethoden (tang, vacuumpomp etc.), wie zijn er bij een bevalling aanwezig, wat gebeurt er allemaal rondom de vrouw etc. aan de orde. Het was vrij compleet allemaal en gaf een goed beeld hoe het is om in het ziekenhuis te bevallen. Zelfs de bezoektijden werden genoemd in de film

Hé Tes, trouwens balen die nesteldrang waar je maar zo weinig mee kunt Wel herkenbaar die hormonsterneigingen Maar anderhalf uur strijken is best veel joh als je al zo op het eind loopt toch? Kan me voorstellen dat je het overzicht verliest en gaat panikeren...

Ik ga terug naar bed, ik val om van de slaap
#geen
pi_69521351
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:43 schreef Vicky het volgende:
je katten
#geen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:49:41 #293
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69521364
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:43 schreef Vicky het volgende:
je katten
Ja is ook wel voorgekomen, arme beesies, kunnen zich niet eens verdedigen
Maar kan lekker tegen ze uitvallen als ze me te druk zijn.. ze luisteren toch niet
pi_69521464
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef DuchessX het volgende:

[..]

tja als er niemand anders in huis is moetje je wel eens afreageren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:00:07 #295
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69521688
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Ja is ook wel voorgekomen, arme beesies, kunnen zich niet eens verdedigen
Maar kan lekker tegen ze uitvallen als ze me te druk zijn.. ze luisteren toch niet
haha arme dingen

ik heb helemaal nog geen hormonale ruzies gehad met mn lief. Wel duidelijk hormonale frustraties over het een of ander, maar niet op hem afgereageerd ofzo. Maar nou moet ik ook zeggen dat mn lief echt heel erg zn best voor me doet en heel lief is enzo dus dan valt er ook weinig af te reageren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69521748
Oh klinkt idd best wel leuk en uitgebreid Duchess, dan valt 2 uur wel mee. Zo lang duurde het bij ons ook. Beetje dezelfde onderwerpen, alleen dan dus zonder films. En ik zat me wel rot te ergeren dat ze borstvoeding steeds ´het vloeibare goud voor je baby´ noemden

En anderhalf uur strijken (wel zittend gelukkig) was idd overduidelijk too much En dan moet ik eigelijk vandaag de rest doen, maar ik denk dat ik dat nog heel even uitstel.
pi_69521782
M. is ook wel heel erg lief voor me hoor.. maar sooms heb je gewoon van die ruzietjes die nergens over gaan.. gister dus over de strijkplank. Ik had staan strijken, dat had ik ook tegen 'm verteld maar wastie blijkbaar vergeten, maar ik had geen puf meer om dat ding weg te halen. Hij dacht dat ik 'm alvast klaar had gezet voor de bevalling, dus hij liep te mekkeren dattie het wel heel voorbarig vond dat die strijkplank er nu al stond en dat dat ding zwaar in de weg stond..

Oh en ik heb net heerlijk mijn zus in de zeik genomen. Ik ging d'r bellen of ze moest werken vandaag of dat ze eventueel zin had om met me mee te gaan vanmiddag. Ons nichtje is vandaag jarig dus ze neemt op en ik zeg Gefeliciteerd met je nicht he.. Dus zij helemaal ECHT WAAR, ISSET ECHT.. Hihi.. mutsie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:07:37 #298
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69521919
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

haha arme dingen

ik heb helemaal nog geen hormonale ruzies gehad met mn lief. Wel duidelijk hormonale frustraties over het een of ander, maar niet op hem afgereageerd ofzo. Maar nou moet ik ook zeggen dat mn lief echt heel erg zn best voor me doet en heel lief is enzo dus dan valt er ook weinig af te reageren
Zou voor mij juist een reden zijn
Vandaar dat ik waarschijnlijk ook alleen ben
pi_69521921
Mijn Lief is ook super behulpzaam en heel lief hoor, maar soms ben ik gewoon heel onredelijk en dan vind ik alles irritant en niks goed genoeg

Vicky, wat ga je met je strijkplank doen tijdens je bevalling dan??
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:09:35 #300
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69521982
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Zou voor mij juist een reden zijn
Vandaar dat ik waarschijnlijk ook alleen ben
hahaha muts
natuurlijk is dat niet de reden, jouw droomvent heeft gewoon nog niet door wat ie mist in zn leven, jou en je kindje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')