abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69522012
Met het vorige deel hier: Zwangerschap en geboorte deel 492
en hieronder de aanstaande moeders en vaders:

24 mei 2009: Memmel (jongen)
31 mei 2009: Vicky (meisje)
05 juni 2009: Oeke
13 juni 2009: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie (jongen)
03 juli 2009: mikoxx ( )
03 juli 2009: MeNicole
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura (jongen)
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap *** (meisje)
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
16 augustus 2009: Chan (jongen)
18 augustus 2009: huuphuup (meisje)
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie *** (jongen)
21 augustus 2009: Kersjes (jongen)
24 augustus 2009: Poppedein (meisje)
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© *** (meisje)
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
25 augustus 2009: hi_flyer & bromfly_er
30 augustus 2009: Murp (papa)
17 september 2009: Stiemie
17 september 2009: Linda2205 meisje
17 september 2009: mefke79
17 september 2009: Ca.ra
20 september 2009: Ssserpente (meisje)
22 september 2009: XXXKarinXXX
25 september 2009: Rekkie (papa)
28 september 2009: Takkembah (meisje)
03 oktober 2009: RockabeIIa (rocker )
07 oktober 2009: Xenia (meisje)
09 oktober 2009: Sorbootje (meisje)
10 oktober 2009: het-is-mij
11 oktober 2009: Martine1984 (jongen)
16 oktober 2009: Sproet-je
27 oktober 2009: lunastar
03 november 2009: Troel en Bert
03 november 2009: Twinkly (jongen)
11 november 2009 DutchieBre (papa)
14 november 2009: ziggyziggyziggy (papa)
16 november 2009: WupWup
29 november 2009: Poppejans
04 december 2009: Incantrix
05 december 2009: Guuzewuus
06 december 2009: Meimeltje
08 december 2009: Bucko
13 december 2009: Amaranta (was Bumbaloe)
22 december 2009: Lijnloos
30 december 2009: Vlindur

2010

01 januari 2010: Beessie-Jen
07 januari 2010: Tan
10 januari 2010: Faja-lobi
30 januari 2010: vrouwtje-theelepel

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen

Hier weer verder

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 30-05-2009 21:07:57 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69522068
De laatste berichten:
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:02 schreef Vicky het volgende:
M. is ook wel heel erg lief voor me hoor.. maar sooms heb je gewoon van die ruzietjes die nergens over gaan.. gister dus over de strijkplank. Ik had staan strijken, dat had ik ook tegen 'm verteld maar wastie blijkbaar vergeten, maar ik had geen puf meer om dat ding weg te halen. Hij dacht dat ik 'm alvast klaar had gezet voor de bevalling, dus hij liep te mekkeren dattie het wel heel voorbarig vond dat die strijkplank er nu al stond en dat dat ding zwaar in de weg stond..

Oh en ik heb net heerlijk mijn zus in de zeik genomen. Ik ging d'r bellen of ze moest werken vandaag of dat ze eventueel zin had om met me mee te gaan vanmiddag. Ons nichtje is vandaag jarig dus ze neemt op en ik zeg Gefeliciteerd met je nicht he.. Dus zij helemaal ECHT WAAR, ISSET ECHT.. Hihi.. mutsie
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Zou voor mij juist een reden zijn
Vandaar dat ik waarschijnlijk ook alleen ben
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef tessie het volgende:
Mijn Lief is ook super behulpzaam en heel lief hoor, maar soms ben ik gewoon heel onredelijk en dan vind ik alles irritant en niks goed genoeg

Vicky, wat ga je met je strijkplank doen tijdens je bevalling dan??
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha muts
natuurlijk is dat niet de reden, jouw droomvent heeft gewoon nog niet door wat ie mist in zn leven, jou en je kindje
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef Vicky het volgende:

[..]

spullen opzetten die nodig zijn tijdens de bevalling
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:13:05 #3
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69522072
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:

[..]

hahaha muts
natuurlijk is dat niet de reden, jouw droomvent heeft gewoon nog niet door wat ie mist in zn leven, jou en je kindje
Haha lief
Maar ik moet geen te lieve vent hoor, dat is niet goed voor mij

Vicky, jouw beval-topic dan?
No more games, no more drama...
pi_69522081
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:13 schreef Angel-Eyez het volgende:

[..]

Haha lief

neej de jouwe en die van Memmel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69522121
quote:

[..]

Haha lief

neeee daarom weet ie ook nog niet wat ie mist hihi

ja dit wordt jouw topic AE! Ik voel het aan mn dwarse kind
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:17:12 #6
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69522187
LLM dames hopelijk start het straks allemaal.

Hier straks naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken, en die anti-D prik.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69522209
is hier ook heel lief voor me. Ik heb gister van hem een stoommachine gekregen zodat ik niet elke dag in de keuken hoef te staan om eten te maken die ik daarna niet meer lust omdat ik het zelf heb gemaakt

Ik zit er hier vandaag een beetje doorheen. Mijn kleine man is al een paar dagen zo gigantisch druk dat ik me afvraag of ie wel eens slaapt. Alles doet me pijn vanbinnen en nu ben ik er weer misselijk van. En ik wilde op het balkon in de zon maar nu zijn mijn stoelkussen nog nat van de regen van van de week. Handdoek erop helpt ook niet. Dus toen wilde ik maar in bed op de playstation want had gister een nieuwe spel gekocht, wil het niet lukken. Ga steeds dood

Maar nog 5 weken
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_69522250
quote:

[..]

Nee niet die van Vicky want die ging op mij wachten. Zij met 42 weken en ik met 37. Dan zijn we samen
Liefde
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:20:01 #9
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69522280
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:14 schreef huuphuup het volgende:

[..]

neeee daarom weet ie ook nog niet wat ie mist hihi

ja dit wordt jouw topic AE! Ik voel het aan mn dwarse kind
oke dan
haha oke, nou zou leuk zijn, maar dan moeten jullie niet zo hard gaan hier hè
pi_69522304
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:19 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Nee niet die van Vicky want die ging op mij wachten. Zij met 42 weken en ik met 37. Dan zijn we samen
je kan de boom in
ik ga echt niet op je wachten hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69522311
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef Vicky het volgende:

[..]

je kan de boom in
ik ga echt niet op je wachten hoor
Wedden van wel
Liefde
pi_69522322
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Wedden van wel
ik ga voor mezelf nog steeds voor 3 juni...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69522333
Irritant MeNicole!
Ik heb hier juist het tegenovergestelde, mijn beeb is juist heel rustig, volgens mij slaapt ie heel veel. In elk geval geen last van pijnlijke ribben ofzo. Volgens mij ligt ie ook zo´n beetje dubbelgevouwen, met voetjes die dus naar beneden wijzen en niet richting mijn ribben..
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69522359
nog 2 dagen Tessie!!
dan heb je meldplicht!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69522438
Ja Maar als ik mijn moeder moet geloven, ga ik zondag of maandag al bevallen

Posten MamaMia en TheFranky hier trouwens ooit wel eens (heb neit zo´n goed geheugen).. anders kom ik natuurlijk noooooit bovenaan dat lijstje
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:25:30 #16
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69522439
AE ik hoop dat dit jou topic word want dan blijft de gang naar het ziekenhuis je bespaart, ik kan me je gemengde gevoelens goed voorstellen
mocht je toch morgen naar het ziekenhuis gaan dan hoop ik dat alles goed gaat en een beetje wil vlotten dan ben je namelijk weer heel snel thuis.
Vreemd nog steeds hoor... we zaten 2 dagen uit elkaar en ik ben al ruim 4 weken met Ties in de weer, hier trouwens ook een mijlpaal de eerste nacht sinds 6 weken dat ik van 23.00 uur tot 7.00 uur heb geslapen
Mama van Isa en Ties
pi_69522509
Mijn ma denkt ook dat ik eerder ga bevallen. Weet niet waarom

Hebben jullie soms ook wel eens het idee dat als je veel loopt de kleine er zo uit valt?
Liefde
pi_69522542
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef tessie het volgende:
Ja Maar als ik mijn moeder moet geloven, ga ik zondag of maandag al bevallen

Posten MamaMia en TheFranky hier trouwens ooit wel eens (heb neit zo´n goed geheugen).. anders kom ik natuurlijk noooooit bovenaan dat lijstje
oh dus je gat gewoon nog ff voorpiepen...

en ik heb MamaMia en The Frankey al een hele tijd neit gezien..

Dat dacht mijn moeder ook MeNicole!

heeeeerlijk marlieske!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69522612
Nee ik wil niet voorpiepen, want ik moet nog strijken En maandag komen ze hier nog behangen
Ik heb zelf al een heeeele tijd 10 juni in mijn hoofd, dat vind ik wel een goede datum
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:35:02 #20
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69522725
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef marlieske het volgende:
AE ik hoop dat dit jou topic word want dan blijft de gang naar het ziekenhuis je bespaart, ik kan me je gemengde gevoelens goed voorstellen
mocht je toch morgen naar het ziekenhuis gaan dan hoop ik dat alles goed gaat en een beetje wil vlotten dan ben je namelijk weer heel snel thuis.
Vreemd nog steeds hoor... we zaten 2 dagen uit elkaar en ik ben al ruim 4 weken met Ties in de weer, hier trouwens ook een mijlpaal de eerste nacht sinds 6 weken dat ik van 23.00 uur tot 7.00 uur heb geslapen
Dank je marlieske
Inderdaad wel apart dat jij al 4 weken kleine Ties hebt En ik nog aan het wachten
En wat heelijk dat je zo'n goeie nacht hebt gemaakt
pi_69522876
MeNicole, dat gevoel had ik gister op de fiets! Gelukkig zat er een zadel onder.

Enne, zei iemand hier dat darmgerommel een voorteken is? Ik ben nu al voor de 3de keer naar de toilet gegaan , maar dat kan ook heel goed liggen aan het scherpe eten van gisteren!

Ik ga even naar de film met mijn vriendinnetje (Tuchinsky en Coco Chanel ) en misschien nog even op de baby afdeling van de Hema,
Maar als ik terug kom zou het natuurlijk heel leuk zijn als hier wat actie is...
Dit lijkt mij ook een heel mooi bevaltopic voor AE en Memmel!

Tot laters!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 12:46:52 #22
5428 crew  miss_sly
pi_69523028
Hee oeke, ook Amsterdamse?

Dat gevoel dat ze eruit valt ken ik wel. Soms voelt het echt of ze er al half uithangt, maar als ik dan naar de wc ga, blijkt het nogal mee te vallen, gelukkig

AE en Memmel, ik hoop dat het voor jullie nu snel zover is. Dit topic zou leuk zijn, toch?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:59:20 #23
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69523416
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:46 schreef miss_sly het volgende:

Dat gevoel dat ze eruit valt ken ik wel. Soms voelt het echt of ze er al half uithangt, maar als ik dan naar de wc ga, blijkt het nogal mee te vallen, gelukkig

AE en Memmel, ik hoop dat het voor jullie nu snel zover is. Dit topic zou leuk zijn, toch?

doet me denken aan dit filmpje..
gefeliciteerd, het armpje steekt eruit, nu kun je high fiven
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:13:34 #24
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69523920
AE,ik weet zelf niet wat het is om overtijd te lopen, maar ik zag bij mijn schoonzusje hoe vreselijk zwaar dat was. Niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk, iedere keer weer 'voor de laatste keer' boodschappen halen, het huis goed aan kant etc. etc. en dan steeds de teleurstelling dat er niks komt. En dan lief moeten blijven glimlachen tegen iedereen die met goedbedoelde tips of opmerkingen komt. Ik zou er ook gek van worden.
Klagen helpt in ieder geval een pietsie beetje

En ik zit dan nog wel aan het begin, maar ik herken het wel een beetje Tes, die behoefte om schoon te maken, maar geen fut hebben. behoorlijk lastig.

MeNicole, vijf weken schiet al lekker op
Maar wat is een stoommachine precies? Een soort electrische stoompan of zo?

Oh ja, ik ben vandaag precies 13 jaar moeder
pi_69523968
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:13 schreef Tan het volgende:

Ja je doet je aardappelen en watre erin. Stekker erin dan tijd inschakelen en 20 minuten later is het klaar. Je kan er ook verse groentes enzo bij in doen. Ideaal denk ik

Ik moest net weer spugen en toen schoot het in mijn lies. Nu wil mijn been niet meer goed mee Ik waggelde al en nu waggel ik met slepend been
Liefde
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:15:28 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69523983
TheFrankey was hier nog in topic 487, die blijft dus lekker staan.
Heeft van de week nog in een ander OUD topic gereageerd ook.

Mammamia heb ik eruit gegooid.
Voor de 2e keer, de vorige keer kwam ze prompt een dag later zich weer melden.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:16:37 #27
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69524021
Hier in huis is het een bende! Er moet gestofzuigd en gedweild maar ik doe het lekker niet! En ik voel me er ook niet schuldig over... overmorgen heb ik wel weer energie hoor!
pi_69524077
Hihihi thanx BE
En ik denk dat ik gewoon met je meedoe, met het niet opruimen/schoonmaken/strijken, en dan ga ik ook proberen me niet schuldig te voelen.

Voel je je al wat beter vandaag trouwens? (afgezien van het gebrek aan energie)
pi_69524115
gewoon af en toe lekker de boel de boel laten BE!!
Ik moet nog een paar dingen vouwen en dan vind ik het ook prima voor vandaag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:30:39 #30
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69524488
Ik zit in de tuin met mijn laptop.
En ik word echt schijtziek van de tientallen sms-jes die ik krijg 'of er al wat is'. NEE. Als er wat zou zijn, zou je het wel horen!

Oh en J. moet woensdag a.s. naar Geneve... Ik krijg net zijn vluchtbevestiging binnen. Als de kleine er goed is, mag ie van mij gaan. Maar zoniet dan gaat ie nergens heen, dan maak ik persoonlijk zijn auto onklaar of bel naar Schiphol. "Yes.Hello. zer issa somezing not raijt on ze flaijt to Zjeneeevaa"
Zal 'ie ook wel zo geregeld hebben met zijn baas hoor.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69524534
Woosh alweer een nieuw topic, gaat hard hier!
BE, idd lekker rustig aan doen hoor! Heeft bij mij gisteren ook geholpen, een beetje toekijken hoe D. de was deed, kookte, gras maaide, heg snoeide, stofzuigde etcetera. Werkte erg ontspannend

Tan, gefeliciteerd met je oudste

Wel spannend hier hoor, zoveel dames die op t einde lopen..!

Memmel ik zie je al met dikke buik in de cel zitten vanwege een valse bommelding
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69524591
Memmel, irritant al die sms´jes. Heb je niet de neiging om terug te sms´en dat beeb vorige week al geboren is en of ze het kaartje dan soms niet ontvangen hebben?
Is J. je vriend/man? En vind je het dan niet vervelend als ie zo snel na de geboorte al weg zou moeten gaan?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:35:52 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69524639
Daar zou ik ook tegen zijn hoor Memmel... Groningen is al op het randje, maar het buitenland zou echt not done zijn...

tessie, het gaat vandaag echt een flink stuk beter dan gisteren, maar ik ga wel wiebelen als ik te veel doe, vandaar dat ik de boel maar even probeer te negeren.
Het moet wel, want afgelopen weekend heb ik ook alleen maar vluchtig geveegd en meer is er niet gebeurd de hele week, maar het is niet anders...
pi_69524712
Jeetje Memmel, daar zit je niet echt op te wachten nu...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:40:47 #35
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69524787
Tessie, J. is inderdaad mijn man.
En er is kraamhulp, dus of hij nou een hele dag op kantoor zit of dan een dag in Geneve, dat maakt mij ook niet uit. J. neemt vrij wanneer de kraamhulp weg is.
En als het niet goed zou gaan of de kleine er nog niet zou zijn, dan gaat ie niet. Ik kreeg net een mailtje van hem dat hij dat idd zo had afgesproken met zijn baas.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:57:34 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_69525354
Bert heeft begin november een congres ergens in Duitsland en of hij wel of niet gaat is ook compleet afhankelijk van hoe het met Purk gaat en of Purk er dan al is enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69525678
Oh ik had niet begrepen dat het maar voor 1 dag is Memmel. Maar goed dat ie het zo afgesproken heeft dan. Zou wat zijn als hij net daar zit en de bevalling begint!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:26:21 #38
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69526146
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:13 schreef Tan het volgende:
AE,ik weet zelf niet wat het is om overtijd te lopen, maar ik zag bij mijn schoonzusje hoe vreselijk zwaar dat was. Niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk, iedere keer weer 'voor de laatste keer' boodschappen halen, het huis goed aan kant etc. etc. en dan steeds de teleurstelling dat er niks komt. En dan lief moeten blijven glimlachen tegen iedereen die met goedbedoelde tips of opmerkingen komt. Ik zou er ook gek van worden.
Klagen helpt in ieder geval een pietsie beetje

En ik zit dan nog wel aan het begin, maar ik herken het wel een beetje Tes, die behoefte om schoon te maken, maar geen fut hebben. behoorlijk lastig.

Oh ja, ik ben vandaag precies 13 jaar moeder
Gefeliciteerd met je oudste dan dus

En op zich ben ik het wachten nog niet beu hoor
Ik zou graag zo nog 2 weken doorlopen, als ik wist dat dat verantwoord was en dat ik dan niet opgenomen hoefde te worden in het ziekenhuis Ik ben het zwanger zijn op zich dus echt nog niet zat, kan nog steeds genieten van het feit dat de kleine in mijn buik zit (misschien is dat het wel, hou ik het onbewust zelf allemaal tegen )
Hoewel de boel aan kant maken, dat vind ik nu wel lekker, dat ik vandaag zeker weet dat dat voor de laatste keer hoeft

Ow en voor Memmel
pi_69526729
Dit wordt het nieuwe babies-topic, ik voel het gewoon

Gefeliciteerd Tan, met je oudste

Oeke veel plezier met je vriendin

Memmel...:D Saboteert Schiphol...whehehe!

Sterkte laatste-loodjes-dames
#geen
pi_69526863
Awh Memmel

JONGETJE SPAM!!!

De echo-mevrouw was erg enthousiast met foto's maken
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69527059
Twinkly, wat leuk een jongen! gefeliciteerd

Wil een van de modjes, mijn jongen nog toevoegen in de OP?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:59:32 #42
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69527106
Twinkly, een jongetje
Wat een mooie foto's
pi_69527222
hihi, Twinkly! Die bijschriften! Hallo papa!

En gefeli met jullie jongetje
Lotte!
Noah!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:12:43 #44
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69527483
Twinkly, wat een fotosessie heeft je zoon achter de rug zeg, wat gaaf!
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:28:29 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69527924
De 2 jongens staan erbij in de OP!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:30:31 #46
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69527983
Twinkly die met "Hallo mama" is gewoon te !
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:37:35 #47
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69528172
Twinkly wat heerlijk al die foto's! En een zoon <3

Tan, van harte!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:51:09 #48
100412 mefke79
komt goed!
pi_69528522
Mooie echo foto's! Gaaf zeg met die onderschriften.

Ik ben net terug van de VK. Op zich alles goed, maar wel erg veel aangekomen. Tja, vertel mij wat, dat roep ik al een week. En ik had gelijk, Driekus hangt tegen mijn ribben/maag aan, dus daar kon ik goed last van hebben. Alleen...mijn moeder was dus mee en ik kreeg dus een waarschuwing van de vk over die vier kilo in vier weken (dat was voor het voelen). En dat is het enige dat ons mam dus opgeslagen heeft. Dat ik wel moet uitkijken met aankomen. Ja duh, dat weet ik ook wel. De VK zei ook na het voelen dat Driekus echt heel erg gegroeid was, dus dat het niet raar was dat ik veel aankwam. Maar ja, volgende keer mag er dus niet weer 4 kilo bij zijn. Geen ijsjes meer voor mij en voor de rest veel water drinken, nog meer dan eerst, want ik begin ook wel wat vocht vast te houden. Al met al ben ik er een beetje van, want ik zou eigenlijk niet zo goed weten hoe ik moet voorkomen dat ik aankom.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 29 mei 2009 @ 15:54:26 #49
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69528626
Mefke ik was gisteren ook bij de verloskundige en mijn meisje heeft ook een groeispurt gemaakt. Geen idee of ik veel ben aangekomen, maar dat zal dan ook wel denk ik. Ik las in zo'n week-tot-week verhaal dat de baby rond deze tijd flink kon groeien. Misschien neemt het groeien straks vanzelf weer wat af?
pi_69528628
Mefke, gewoon blijven genieten. Zolang je geen gekke dingen doet... kan je er toch niks aan doen dat je aankomt.
pi_69529141
Twinkly gefeliciteerd met je mannetje, wat een super foto's zeg!

Mefke, kop op en hou vol. Als je in elk geval het advies opvolgt en driekus groeit hard, dan kan je er ook niet zo veel aan veranderen.., toch?!

Tijd voor weekend!!!
pi_69530192
Twinkly, wat een mooie echo foto´s van je jongetje! Idd is die foto met Hallo mama echt geweldig!

Mefke Niet te druk over proberen te maken hoor! Gewoon een klein beetje proberen op te letten dat je gezond eet, meer kan je toch niet doen. En als je baby een groeispurt maakt én je houdt vocht vast, is er sowieso toch niks wat je kan doen.
(en je kan altijd ná de bevalling toch nog gaan lijnen )
pi_69530423
Twinkly wat een mooie echofoto's En een jongetje Super zeg

Hier ben ik sinds ik thuis ben van mn werk net een telefooncentrale, maar als het goed is krijg ik nu wel het goede kaartje opgestuurd.
Alle beschadigde onderdelen van het kamertje worden opnieuw besteld en daarna opgestuurd. Het verkeerde lakentje dat ze gestuurd hadden mag ik houden en de goeie krijg ik alsnog Al met al super netjes opgelost, ik heb alleen wel een half uur in de wacht gestaan voordat ik iemand aan de telefoon kreeg dus ik had de hoop al een keer of 10 opgegeven in die tijd Ohw en de missende gebruikshandleiding heeft ze meteen gemaild dus nu kunnen we toch in elk geval vast beginnen met in elkaar zetten
pi_69530748
Ik hoor dus nog steeds niks met die stomme Angelsounds...
nou hoop ik maar dat dinsdag bij de vk gewoon het hartje goed te horen is, dan gaat dat Angelsounds ding mooi de verkoop in, ik vind het maar helemaal niks!

Mooooie echo's Twinkly, en enorm duidelijk te zien dat het een jochie is
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:12:13 #55
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69531060
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
TheFrankey was hier nog in topic 487, die blijft dus lekker staan.
Heeft van de week nog in een ander OUD topic gereageerd ook.

Mammamia heb ik eruit gegooid.
Voor de 2e keer, de vorige keer kwam ze prompt een dag later zich weer melden.
en bumbaloe = eigenlijk amaranta en datum mag naar 13 december
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:19:12 #56
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69531276
AE, dat wachten is echt wel vervelend he? Vooral nu! Ik duim voor een beeb VOOR zaterdag!

Vicky, jij klinkt nog superrelaxed zeg. Kan je je er zo goed bij neerleggen dat wachten lang duurt en de onzekerheid niet verandert als je je er druk over maakt?
Ik vind het namelijk zo dubbel. Een paar weken geleden was alles in rep en roer want de babies leken te komen.... en nu..... stilte voor de storm ofzo? De harde buiken worden zelfs MINDER. Op zich een goed teken hoor, tuurlijk, maar zo tegenstrijdig dat ik het soms niet volg
  vrijdag 29 mei 2009 @ 17:31:49 #57
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69531687
Zoooo hehe eindelijk bijgelezen. Heb ik verdorie EEN middagje visite en vanochtend een afspraak bij de gyn en jullie kletsen weer het halve forum vol zeg.

Laatste loodjes dames, zet hem op he!
Twinkly, gefeliciteerd met je mooie stoere zoon.
Zieke dames, snel beter worden hoor!

Ik ben weer goedgekeur bij de gyn, hoef pas over drie weken terug. Wel met het advies dat we onmiddelijk moeten komen als het weer slecht met me gaat.
Na de gyn nog even langs de bouwmarkt voor een paar kleinigheidjes en daarna naar de supermarkt. En ondanks dat Manlief alles draagt en doet en na het winkelen in de (koel)kast zet ben ik dan weer aan het eind van mijn latijn en blij dat ik op de bank kan ploffen thuis. Een beetje jaloers op de 'stralende zwangeren', maar aan de andere kant gun je ook iedereen het beste dus dat slaat eigenlijk ook nergens op.

Het mooie nieuws is wel dat ze nu een aantal keer mijn baarmoedermond hebben opgemeten, en die blijft netjes even lang. De harde buiken hebben dus wat dat betreft geen uitwerking. Ik moet zeggen dat dat wel heel fijn is om te weten!

Nu lekker een lang weekend niks doen. Hihihi is weer eens wat anders dan doordeweeks niks doen
Nouja mijn Lief is natuurlijk thuis dus het is wel gezelliger zo.

Oh en mijn bestelling van de Hema is binnen de dekentjes zijn zoooo zacht, en ik had nog een hele hoop andere zooi besteld dus nu heb ik genoeg zegels voor 2 knuffels. Het matrasje kwam ook al vandaag dus nu is het kamertje (qua functionaliteit dan) compleet. Yay!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 18:01:11 #58
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69532500
Even snel een egoberichtje, want ik zit midden in een verjaardag, maar ik heb een beginnende blaasontsteking, natuurlijk weer in het weekend Moet ik daarmee naar de HApost of kan ik eerst proberen met veel drinken of het overgaat? Geen idee of het kwaad kan voor de baby
pi_69532643
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:40 schreef Memmel het volgende: J. neemt vrij wanneer de kraamhulp weg is.

Mijn 'J' (die Harold heet) doet hetzelfde. Ik vond het slim van hem, lekker 3 weken thuis met mij en Sjakie, en doen waar we zin in hebben zonder de kraamhulp nog.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69532663
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:01 schreef Tan het volgende:
Even snel een egoberichtje, want ik zit midden in een verjaardag, maar ik heb een beginnende blaasontsteking, natuurlijk weer in het weekend Moet ik daarmee naar de HApost of kan ik eerst proberen met veel drinken of het overgaat? Geen idee of het kwaad kan voor de baby
Idd de HAP bellen... het kan wel kwaad voor de baby, en dus wil de HAP het hier altijd weten.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_69532687
Tan zowiezo veel drinken en bellen kan geen kwaad. dus ik zou even bellen.
mama van 3 kids!
pi_69532717
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:01 schreef Poppejans het volgende:
Ik hoor dus nog steeds niks met die stomme Angelsounds...
nou hoop ik maar dat dinsdag bij de vk gewoon het hartje goed te horen is, dan gaat dat Angelsounds ding mooi de verkoop in, ik vind het maar helemaal niks!

Mooooie echo's Twinkly, en enorm duidelijk te zien dat het een jochie is
29 november, dan ben je nu... hoeveel weken?

Ik heb de Angelsounds met 14 weken gekocht, en kon de kleine toen helemaal onderin (net wel/niet achter mijn schaambeen) vinden.
pi_69533056
Dankjulliewel

Tan cranberrysap verlaagt de pH van de urine en daar kunnen de bacterien niet tegen.

Poppejans bij mij lukte het in het begin ook alleen met heeeel veel geduld en heel langzaam bewegen van de Angelsounds. Ik moest het apparaat ook nog best hard in mijn buik duwen. In het begin hoorde ik de hartslag vooral als ik midden onder mijn navel of iets naar links/rechts diep richting het schaambeen duwde, dan hoor je zegmaar de hele vruchtzak kloppen. Maar je moet je echt goed concentreren en veel geduld hebben hoor de kwaliteit van zo'n dingetje is veel minder dan dat van de verloskundige.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 18:28:35 #64
5428 crew  miss_sly
pi_69533253
Twinkly, mooie serie van jullie zoon

mefke, niet zo leuk zo een bezoekje bij de vk. Ze zal het niet helemaal voor niets zeggen, dus tot het volgende bezoek beetje oppassen met wat je eet (vooral niet te veel suikers). Dan blijkt het vast helemaal goed

Poppejans, het is ook in dit stadium nog best lastig, hoor. Ik zou het ding nog even bewaren, straks is het toch wel erg fijn als je het hartje wel gemakkelijker kan horen!

Tan, even HAP bellen!

zo, dutje zit er weer op, nu kan het weekend beginnen
pi_69534672
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 18:09 schreef McLaura het volgende:

[..]

29 november, dan ben je nu... hoeveel weken?

Nu 13 weken en 5 dagen
Ik zal nog wel effe wachten tot een week of 15, ik lees nu wel meerdere verhalen dat het soms pas lukt bij een week of 15/16
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69534732
Ik vond het in het begin ook heel moeilijk om met die angelsounds wat te horen hoor Poppejans. Moest echt heel laag zoeken, en soms hielp het om dat apparaatje wat schuin te houden. En vooral heeeeel veel geduld te hebben....
pi_69535096
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:46 schreef miss_sly het volgende:

Wat hebben jullie weer lekker doorgebabbeld!

Mefke, ik had ook een enrome groeispurt zo tussen de 20 en 24 weken. Mensen zeiden dat ze mijn buik zagen groeien. Baby lag ook een klein beetje voor op de groei. Maar daarna is het een stuk rustiger gegaan.

Eerlijk gezegd heb ik niet zo'n last van schoonmaakhormonen Ik heb meer last van knutsel en naaihormonen... Gelukkig doet P. best veel in het huishouden! Ik wil wel graag wat gaan voorkoken zondag, zodat we lekkere soep in de vriezer hebben.

Wat een fijn middagje in de bios en daarna op het terras! Helemaal blij met vriendinnetje dat een klus heeft afgezegd omdat ze een beetje overwerkt raakte maar daardoor nu met mij vrij is! Jammer genoeg moet ze de 8ste tot de 24ste ofzo voor werk naar Terschelling...
dagboekpost, sorrie
pi_69535591
Twinkly een zoon! Gefeliciteerd!
wauw zoveel leuke echofoto's

Mefke
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69535687
Oja, Twinkly, wat een mooie echo's en zoveel! Leuk dat de echodame zo enthousiast was.
En een jongetje Die ook nog zo mooi poseert!

moeilijk om alles te onthouden zeg!
pi_69536075
wow Twinkly, mooie echo!
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 17:19 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, jij klinkt nog superrelaxed zeg. Kan je je er zo goed bij neerleggen dat wachten lang duurt en de onzekerheid niet verandert als je je er druk over maakt?
Ik vind het namelijk zo dubbel. Een paar weken geleden was alles in rep en roer want de babies leken te komen.... en nu..... stilte voor de storm ofzo? De harde buiken worden zelfs MINDER. Op zich een goed teken hoor, tuurlijk, maar zo tegenstrijdig dat ik het soms niet volg
tja wat kan ik anders.. het komt wanneer het komt.. in ben wel supernieuwsgierig uiteraard, maar ik ben het nog niet zat ofzo.. Ik ben er klaar voor maar nog niet klaar mee, ook wetende dat dit voor 99.99% mijn laatste zwangerschap zal zijn. Ik geniet nog van de schopjes en bewegingen, ook al doen ze af en toe onwijs pijn.
En tja, die steekjes, pijntjes, harde buiken... hopelijk is het gewoon voorwerk en begint de bevalling een dezer dagen, maar het kan net zo goed nog een week duren. Amber was een week te laat dus daar ga ik nu ook gewoon maar van uit...

Poppejans, ws. ligt je kindje nog achter je schaambeen en dan is het best lastig zoeken/luisteren hoor. Ik hoorde deze kleine met 10 weken al maar het duurde een eeuwigheid voordat ik het hartje gevonden had...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69537122
Trouwens, volgens mij begint die homeopathische meuk te werken ofzo
ik plas me een ongeluk in elk geval ik zie nog niet echt verschil aan mn benen of vingers of gezicht en mn voeten tintelen als een idioot, maar dat plassen lijkt wel logisch verband te houden met die pillen.
K ben benieuwd

Oh en ik heb vandaag mn eerste bevallings-amulet gekregen zo lief. Onder Chinezen en Japanners is het traditie om amuletten te geven die moeder en kind beschermen tijdens de bevalling. Eigenlijk zijn het gewoon papiertjes met spreuken erop en die dan ingezegend zijn door een priester. Lief en tegelijk een beetje gek, voor mn gevoel hoef ik echt nog laaaang niet te bevallen, maar het komt steeds dichterbij natuurlijk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69537390
Grappig huup van die amuletten

Ik kreeg tijdens mijn zwangerschap van Morris een koord van mijn schoonmoeder dat ze had meegenomen uit China. Dat moest je de gehele zwangerschap om je middel dragen en dan zou je een gezond kindje krijgen ofzoiets Affijn, niet gedaan maar het koord heb ik nog wel bewaard bij alle spulletjes uit die tijd.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_69537642
Ja dat kan ook ja, koorden
stenen kan ook, die je dan in een zakje bij je draagt. Of het helpt weet ik inderdaad niet haha, het zal wel zijn als met al die dingen, het werkt voor wie erin gelooft. Maar ik hou wel van dat soort rituelen en symboliek enzo. Vind het een mooie gedachte en een mooi gebaar om vat te krijgen op zoiets onvatbaars.

-edit-
dit is em, voor de geinteresseerden

[ Bericht 23% gewijzigd door huuphuup op 29-05-2009 21:17:26 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 21:22:11 #74
5428 crew  miss_sly
pi_69538223
Wat een lief en leuk gebaar, huup. Erin geloven of niet, het is iets om te bewaren
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:23:47 #75
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69538279
McLaura, misschien is het wel handig dat je mannetje iig een dag overlapt met de kraamhulp voor alle nuttige tips en wijsheden. Heeft J. ook gedaan en dat is hem goed bevallen.

Verder ben ik terug uit het ziekenhuis. Ik was bij de vk vanmiddag en ik maakte me toch echt zorgen over de hoeveelheid beweging die ik voelde. Dus de vk vond dat ik met een gerust hart het weekend in moest en heeft me doorgestuurd voor een hartfilmpje en een echo. Alles was gelukkig prima in orde. Mijn hubbie stelde voor aan de verpleegster of ik niet lekker daar kon blijven tot de beeb er eindelijk was, alsof 'ie dan sneller zou komen. Gekke dwaas.

Leuk Huup! En heel attent ook!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 21:54:36 #76
100412 mefke79
komt goed!
pi_69539417
Huup, wat leuk, ik kende dat gebruik helemaal niet. En Memmel, fijn dat je vk je dan gerust wil stellen.

Pff..ik ben na het vk bezoek maar even in de zon gaan liggen. Ik had (heb) er zwaar de balen in. Ik wil ook helemaal niet veel aankomen, maar ja. Het enige wat ik meer drink dan anders en wat redelijk wat suikers bevat is vruchtensap. Maar ja, ik mocht geen cola light meer (ja, caffeine vrij, maar die komt me m'n neus uit) en overdag op het werk drink ik alleen water, dus als je dan thuis komt, wil je wel eens wat anders. En dat anders is dan vruchtensap of karnemelk. Gelukkig kwam een collega van me nog met een mooie tip: gewoon je appelsap aanlengen met water. Dus die ga ik nou maar eens toepassen. En nog maar meer water drinken en goed in de gaten houden of ik dikkere pootjes krijg. Volgens ons mam had ik ook een beetje opgezet gezicht, maar dat zag niet en ik zie het zelf ook niet, dus dat zal wel meevallen.
Morgen vanaf half drie een bruiloft, ben benieuwd hoe dat gaat. Gelukkig kan ik mijn jurkje gewoon aan en staat het, dankzij hema zwangerschapsonderbroek, ook nog leuk ook, dus dat moet goed gaan!

LLM'ers, succes met de warmte en het afwachten!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69539731
Ahw Mefke wat naar
vervelend he dat soort opmerkingen? Je wilt het waarschijnlijk niet horen nu haha, maar weet wel dat een glas appelsap net zoveel suiker en kcal bevat als een glas gewone regular cola. Aanlengen met water kan inderdaad als je trek hebt in zoet en/of prik kun je ook die spa&fruit dingen kopen. Die tropische en bosvruchten bevatten erg weinig kcal. en anders misschien van die roosvicee 50/50 sapjes. Die zijn al aangelengd met water geloof ik.
En laat je niet teveel aanpraten hoor! Ik ben rond die 24 weken ongeveer ook ineens een kilo of 4 aangekomen maar volgens de vk boeide dat niet zo, hoorde bij de termijn, je BM die ineens hard groeit, je beeb die ineens hard groeit en vergeet jezelf niet he, als je vocht vasthoudt, leuk en aardig allemaal, en heel vervelend enzo, maar 2 liter vocht weegt ook 2 kg dus mja, tel maar uit.
Ik zeg maar wat hoor qua schattingen, maar ik vind 4 kg niet schokkend over een termijn van 4 weken. Je vk heeft het waarschijnlijk gezegd als een standaard waarschuwing die ze aan iedereen geeft. En je mams moet je maar gewoon even laten lullen

Komt helemaal goed, je bent prachtig zwanger en gewoon genieten van je glaasje appelsap 's avonds, met pootjes in de lucht!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:07:51 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69539862
Mefke, wat jammer van dat aankomen. Soms is er ook niet heel veel aan te doen.
Ik weet niet hoe het met de suikers zit, maar je zou evt. kunnen kijken of diksap mss minder Kcal heeft dan gewoon sap.
En evt. zou je je vk kunnen vragen of ze niet een foldertje heeft met dieettips voor en ter voorkoming van zwangeschapsdiabetes. Daar kwam die van mij iig mee aan zetten de vorige keer. Vrij simpel hoor bijv. wel nasi, maar dan zonder pindasaus etc.
Maar goed, dat zou je evt. ook zelf kunnen verzinnen natuurlijk.

Oh, en over suiker gesproken.
Ik heb vanmiddag rabarber gemaakt, lekker zeg!
Maar ik kwam dus vertellen dat ik er helaas wel brandend maagzuur van krijg.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:12:06 #79
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69539976
Ik heb trouwens nog een vraag. Ik merk dat ik last begin te krijgen van een zwangerschapsmasker. Twee plekken op mijn jukbeenderen, en een soort van randje rond mijn mond. Alsof je een boterham met overdadig veel chocopasta hebt gegeten en daarna onzorgvuldig je mond rondom hebt afgelikt ofzo. Of dat je aan het klooien bent geweest met bruine lipliner maar dan net buiten je liplijn.
Vanochtend ontdekte ik ook nog twee (flinke) plekken op de overgang hals-schouder. Ik vind het maar niks zo

Ik zit wel regelmatig buiten, maar nooit op het heetst van de dag en altijd in de schaduw. Nou smeer ik normaliter nooit met zonnebrand, niet nodig dank zij mijn Italiaanse erfenis. Vanmiddag heb ik toch maar een flesje factor 15 gekocht, hopelijk kan ik het zo onder controle houden.

Hebben jullie ervaring met een zwangerschapsmasker en eventueel tips?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:13:08 #80
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69540005
Mefke, 4 kg is idd niet schokkend, alleen vervelend dat dat nu juist blijft hangen bij je moeder! Zo zijn moeders he! Je zult zien dat je nu weer een poosje stil blijft staan, het komt allemaal best goed
pi_69540052
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:12 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraag. Ik merk dat ik last begin te krijgen van een zwangerschapsmasker. Twee plekken op mijn jukbeenderen, en een soort van randje rond mijn mond. Alsof je een boterham met overdadig veel chocopasta hebt gegeten en daarna onzorgvuldig je mond rondom hebt afgelikt ofzo. Of dat je aan het klooien bent geweest met bruine lipliner maar dan net buiten je liplijn.
Vanochtend ontdekte ik ook nog twee (flinke) plekken op de overgang hals-schouder. Ik vind het maar niks zo

Ik zit wel regelmatig buiten, maar nooit op het heetst van de dag en altijd in de schaduw. Nou smeer ik normaliter nooit met zonnebrand, niet nodig dank zij mijn Italiaanse erfenis. Vanmiddag heb ik toch maar een flesje factor 15 gekocht, hopelijk kan ik het zo onder controle houden.

Geen tips, behalve dan dat ik met iets hogers dan factor 15 zou smeren. Factor 30 minstens eigenlijk. Of een sunblock (50) voor je gezicht, en die factor 15 voor je lichaam.

En waarschijnlijk is het juist je Italiaanse erfenis die je nu dat masker bezorgd jammer genoeg. Getinte vrouwen of vrouwen die snel verkleuren (mediterraanse en Noord-Afrikaanse vrouwen bijv.) schijnen er een stuk sneller last van te hebben.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:23:54 #82
190853 RockabeIIa
pi_69540310
AE, ik hoop dat je beeb een zaterdagkind wordt maar ik gok toch echt op een zondagskindje. Gewoon, omdat het bij jou past Veel sterkte, succes en kracht!

Mef... vervelend dat je je nu zo voelt hoor... Ik kan me er helemaal wat bij voorstellen. Hopelijk valt het de volgende keer mee. Soms kun je er gewoon niets aan doen. Ik ben ook echt al een bollo. Zal wel een lege hangzak overblijven als dit kindje eruit is
Geniet morgen! (met je hema-onnebroeks! )

Amaranta Hoe is het nu met je?

Poppejans, misschien toch proberen het ding wat lager te houden dan je denkt dat je frumpie zit Op je schaambot bijv.

* RockabeIIa heeft kinderwagen gekocht en nu blij is maar waar laat ik dat ding als we em ophalen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:26:18 #83
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69540374
Ah boe
Mijn lokale drogistje (geen keten, gewoon een kleine zelfstandige) had wel factor 20 maar dat was 26 euro voor een best wel klein tubetje. 'Maar het is een zwitsers merk en daar is een factor 20 meer als onze factor 20' ..... eeeh tja..... En ik weet niet eens zeker of ik er wel tegen zou kunnen, dus dan vind ik het best veel geld voor een gokje. Daarom had ik maar die factor 15 genomen, een gokje van 9 euro is minder eng.

Misschien volgende week mijn moeder charteren om een keer voor me naar de stad te rijden. Fijn joh, aan huis gebonden zijn

Sorry, klaagmodus uit.
pi_69540413
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:

* RockabeIIa heeft kinderwagen gekocht en nu blij is maar waar laat ik dat ding als we em ophalen
midden in de woonkamer natuurlijk kun je het bewonderen

seriously, de onze heeft een hele tijd in de kinderkamer gestaan en staat nu in de overloop boven.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:32:04 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69540563
Rocka, welke is het geworden?

Amaranta, ik heb je naam in het lijstje aangepast.
pi_69540564
Ca.ra ik heb het ook. Ik zou factor 40 of 50 nemen. Verder kun je er weinig tegen doen helaas. Veel schaduw en goed smeren, niet op het heetst van de dag in de zon. Wat je verder dus al doet.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:34:31 #87
190853 RockabeIIa
pi_69540647
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef huuphuup het volgende:

[..]

midden in de woonkamer natuurlijk kun je het bewonderen

seriously, de onze heeft een hele tijd in de kinderkamer gestaan en staat nu in de overloop boven.
Daar hebben we echt geen ruimte. Welke kinderkamer? ik denk dat het misschien wel opa/oma wordt tijdelijk.

BE, zie kinderwagentopic
pi_69540671
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:26 schreef Ca.ra het volgende:
Ah boe
Mijn lokale drogistje (geen keten, gewoon een kleine zelfstandige) had wel factor 20 maar dat was 26 euro voor een best wel klein tubetje. 'Maar het is een zwitsers merk en daar is een factor 20 meer als onze factor 20' ..... eeeh tja..... En ik weet niet eens zeker of ik er wel tegen zou kunnen, dus dan vind ik het best veel geld voor een gokje. Daarom had ik maar die factor 15 genomen, een gokje van 9 euro is minder eng.

Misschien volgende week mijn moeder charteren om een keer voor me naar de stad te rijden. Fijn joh, aan huis gebonden zijn

Sorry, klaagmodus uit.
Hier Ca.Ra, vanaf hier bezorgen ze ook thuis

Wellicht interessant als je nog meer dingen besteld ofzo ivm bezorgkosten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:38:33 #89
190853 RockabeIIa
pi_69540787
oei Ca.ra...
Ik had trouwens laatst eens mijn cleavage verbrand en nu heb ik dus vlekjes tussen mijn ( o Y o )
Heb mijn moeder al ingelicht dat als het niet weggaat er gewoon een kleurig plaatje over heen gezet gaat worden
pi_69540939
Mefke

Memmel, wat fijn nog een echo voor het weekend. Hier ook wat minder beweging maar wel genoeg om me nog niet ongerust te maken. Misschien iets minder ruimte?

Ca.ra Wat vervelend, ik denk inderdaad dat een hogere factor beter is. Kun je niet iets bestellen anders? Een beetje veel gedoe, dat wel voor een tube creme.

Huup, moet je dat amulet nu steeds bij je dragen wil het werken, of kan het ook gewoon thuis liggen? Wat lief dat je dat krijgt!

Hier hebben we morgen een bevallings-voorlichtings ochtend van onze VK praktijk. van 10-12. Ik ben benieuwd.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:45:50 #91
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69541068
Thanks Huup! Maar mam belde net al dat ze dinsdag langskomt om te helpen met de was en zo, en dan rijd ze ook even voor me naar de stad

Als ik me goed voel ga ik mee, dan gaan we een nachthemd en kamerjas enzo uitzoeken om mee te nemen in het ziekenhuis-tasje. En anders houd ik dat te goed.

He, moeders. Wat heerlijk soms!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:50:08 #92
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69541240
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
...
Ik had trouwens laatst eens mijn cleavage verbrand en nu heb ik dus vlekjes tussen mijn ( o Y o )
...
Bij mij is het een soort van craquele-achtig effect. Dus (viezig) bruin met witte krakeltjes erdoorheen.
Ik vind vooral dat randje rond mijn mond erg raar staan. Ik doe nu maar een iets bruinige lipstick op als ik naar buiten ga of mensen langs krijg, dan valt het wat minder op.

Ach nouja er zijn ergere dingen he. Als het later maar weer weggaat
pi_69541270
Lief zo'n moeder ca.ra

Oeke hmm ik heb geen idee eigenlijk. Die steentjes en touwtjes en kettingen enzo moet je wel bij je dragen maar dit is echt best wel groot, precies de korte kant van een a4tje in hoogte, dus eh, 20 cm ofzo?
Ik plak het ding in elk geval sowieso in in het fotoalbum
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 29 mei 2009 @ 22:58:04 #94
190853 RockabeIIa
pi_69541568
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:50 schreef Ca.ra het volgende:

[..]

Bij mij is het een soort van craquele-achtig effect. Dus (viezig) bruin met witte krakeltjes erdoorheen.
Ik vind vooral dat randje rond mijn mond erg raar staan. Ik doe nu maar een iets bruinige lipstick op als ik naar buiten ga of mensen langs krijg, dan valt het wat minder op.

Ach nouja er zijn ergere dingen he. Als het later maar weer weggaat
Bij mij is het panter-achtig Mooi is anders maar idd als het maar weg gaat (en ik laat niet iedereen in mijn cleavage gluren dus... zo erg valt het niet op

Wat zegt jouw VK er van?
pi_69541651
Fijn dat je moeder komt, Ca.ra.

En Huup, het gaat uiteindelijk toch altijd om de intentie erachter niet waar? En sowieso leuk om in te plakken!

Ik heb een paar dagen geleden mijn enkel verzwikt en nu is ie steeds zo dik, vooral 's avonds. En het voelt ook niet fijn. Ik denk ook vooral vocht. Maar dus maar 1 enkel. Ik zit zo te twijfelen of ik hiermee naar de dokter moet. De VK zei dat ik veel omhoog moest zitten met mijn voet. Het gaat vast wel over maar ik baal er een beetje van.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:23:59 #96
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69542412
Grr vanmiddag zijn we met mijn werk op het terras gaan lunchen en dat liep een beetje uit (in totaal 3 uur gezeten ) en nu zijn allebei mijn armen knalrood van de zon. Kom ik verdorie net terug van 2 weken zon op Mallorca zonder ook maar 1 x te verbranden en dan gebeurt dit
  vrijdag 29 mei 2009 @ 23:33:21 #97
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69542750
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Wat zegt jouw VK er van?
Ik heb dinsdagavond een afspraak dus dan overleg ik even. Het leek me nou niet iets om over te bellen. Ze hebben me al vaak genoeg aan de lijn gehad

Oeke als je enkel na een paar dagen nog steeds dik en pijnlijk is zou ik er toch even naar laten kijken. In de tussentijd omhoog zitten inderdaad, koelen zal geen nut meer hebben na een paar dagen lijkt me.
pi_69543257
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:12 schreef Ca.ra het volgende:

Hé bah Ca.ra, heel erg vervelend! Ik heb het al langer, al zo'n 2 jaar, en dat kwam door de pil Er is volgens mijn HA niks aan te doen. Ik blijf nu zoveel mogelijk uit de zon en anders in de schaduw met een petje en zonnebril op. Maar dan nog komen er vlekken bij. Ik probeer me (nog) maar niet druk te maken hoe het er uiteindelijk uit gaat zien. Mijn gezicht ziet er door de vlekken heel 'rommelig' uit. Ik heb ze ook op mijn jukbeenderen en op mijn voorhoofd, richting haargrens.
Ow en ik smeer nu met nivea dagcréme voor bejaarden, er zit een of ander iets in tegen pigmentvlekken...
Anyway, sterkte ermee, het voelt gewoon heel erg naar die vlekken te hebben.

Twinkly wat leuk een zoon! En wat een lieve foto's met grappige teksten

Mefke

AE hoe is het met je...? Hoe laat moet je je morgen melden in het ziekenhuis...? Heb je mss internet daar?
#geen
pi_69543317
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 22:13 schreef Memmel het volgende:
Mefke, 4 kg is idd niet schokkend, alleen vervelend dat dat nu juist blijft hangen bij je moeder! Zo zijn moeders he! Je zult zien dat je nu weer een poosje stil blijft staan, het komt allemaal best goed
Idd Moeders
Die van mij heeft nu al weet ik hoe vaak verteld dat ze maar 7 kilo was aangekomen en dat ik goed moet opletten bla bla bla.
#geen
pi_69543393
Ca.ra, je hebt gelijk, hoor!
Punt is dat het erg weinig pijn doet, alleen zo opzwelt en dan 's ochtends weer geslonken is. En dan 's avonds weer hetzelfde liedje... En als ie dik is dat tintelt het helemaal.
Lief is bang dat ik hem nu overbelast en daar word ik dan weer nerveus van. Maandag maar even op spreekuur.

Ik ga onder zeil, weltrusten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')