quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:02 schreef Vicky het volgende:
M. is ook wel heel erg lief voor me hoor.. maar sooms heb je gewoon van die ruzietjes die nergens over gaan.. gister dus over de strijkplank. Ik had staan strijken, dat had ik ook tegen 'm verteld maar wastie blijkbaar vergeten, maar ik had geen puf meer om dat ding weg te halen. Hij dacht dat ik 'm alvast klaar had gezet voor de bevalling, dus hij liep te mekkeren dattie het wel heel voorbarig vond dat die strijkplank er nu al stond en dat dat ding zwaar in de weg stond..
Oh en ik heb net heerlijk mijn zus in de zeik genomen. Ik ging d'r bellen of ze moest werken vandaag of dat ze eventueel zin had om met me mee te gaan vanmiddag. Ons nichtje is vandaag jarig dus ze neemt op en ik zeg Gefeliciteerd met je nicht he.. Dus zij helemaal ECHT WAAR, ISSET ECHT.. Hihi.. mutsie
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Zou voor mij juist een reden zijn![]()
Vandaar dat ik waarschijnlijk ook alleen ben![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef tessie het volgende:
Mijn Lief is ook super behulpzaam en heel lief hoor, maar soms ben ik gewoon heel onredelijk en dan vind ik alles irritant en niks goed genoeg![]()
Vicky, wat ga je met je strijkplank doen tijdens je bevalling dan??
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha muts![]()
natuurlijk is dat niet de reden, jouw droomvent heeft gewoon nog niet door wat ie mist in zn leven, jou en je kindje
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
spullen opzetten die nodig zijn tijdens de bevalling
Haha liefquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha muts![]()
natuurlijk is dat niet de reden, jouw droomvent heeft gewoon nog niet door wat ie mist in zn leven, jou en je kindje
neej de jouwe en die van Memmelquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Haha lief
Maar ik moet geen te lieve vent hoor, dat is niet goed voor mij
Vicky, jouw beval-topic dan?
neeee daarom weet ie ook nog niet wat ie mistquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:13 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Haha lief
Maar ik moet geen te lieve vent hoor, dat is niet goed voor mij
Vicky, jouw beval-topic dan?
Nee niet die van Vicky want die ging op mij wachten. Zij met 42 weken en ik met 37. Dan zijn we samenquote:
oke danquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:14 schreef huuphuup het volgende:
[..]
neeee daarom weet ie ook nog niet wat ie mist![]()
hihi
ja dit wordt jouw topic AE! Ik voel het aan mn dwarse kind
je kan de boom inquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee niet die van Vicky want die ging op mij wachten. Zij met 42 weken en ik met 37. Dan zijn we samen
Wedden van welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
je kan de boom in
ik ga echt niet op je wachten hoor
ik ga voor mezelf nog steeds voor 3 juni...quote:
oh dus je gat gewoon nog ff voorpiepen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef tessie het volgende:Ja
Maar als ik mijn moeder moet geloven, ga ik zondag of maandag al bevallen
![]()
Posten MamaMia en TheFranky hier trouwens ooit wel eens (heb neit zo´n goed geheugen).. anders kom ik natuurlijk noooooit bovenaan dat lijstje
Dank je marlieskequote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef marlieske het volgende:
AE ik hoop dat dit jou topic word want dan blijft de gang naar het ziekenhuis je bespaart, ik kan me je gemengde gevoelens goed voorstellen![]()
mocht je toch morgen naar het ziekenhuis gaan dan hoop ik dat alles goed gaat en een beetje wil vlotten dan ben je namelijk weer heel snel thuis.
Vreemd nog steeds hoor... we zaten 2 dagen uit elkaar en ik ben al ruim 4 weken met Ties in de weer, hier trouwens ook een mijlpaal de eerste nacht sinds 6 weken dat ik van 23.00 uur tot 7.00 uur heb geslapen
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:46 schreef miss_sly het volgende:
Hee oeke, ook Amsterdamse?
Dat gevoel dat ze eruit valt ken ik wel. Soms voelt het echt of ze er al half uithangt, maar als ik dan naar de wc ga, blijkt het nogal mee te vallen, gelukkig
AE en Memmel, ik hoop dat het voor jullie nu snel zover is. Dit topic zou leuk zijn, toch?
Ja je doet je aardappelen en watre erin. Stekker erin dan tijd inschakelen en 20 minuten later is het klaar. Je kan er ook verse groentes enzo bij in doen. Ideaal denk ikquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:13 schreef Tan het volgende:
MeNicole, vijf weken schiet al lekker op
Maar wat is een stoommachine precies? Een soort electrische stoompan of zo?
Gefeliciteerd met je oudste dan dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:13 schreef Tan het volgende:
AE,ik weet zelf niet wat het is om overtijd te lopen, maar ik zag bij mijn schoonzusje hoe vreselijk zwaar dat was. Niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk, iedere keer weer 'voor de laatste keer' boodschappen halen, het huis goed aan kant etc. etc. en dan steeds de teleurstelling dat er niks komt. En dan lief moeten blijven glimlachen tegen iedereen die met goedbedoelde tips of opmerkingen komt. Ik zou er ook gek van worden.
Klagen helpt in ieder geval een pietsie beetje
En ik zit dan nog wel aan het begin, maar ik herken het wel een beetje Tes, die behoefte om schoon te maken, maar geen fut hebben.behoorlijk lastig.
MeNicole, vijf weken schiet al lekker op
Maar wat is een stoommachine precies? Een soort electrische stoompan of zo?
Oh ja, ik ben vandaag precies 13 jaar moeder
en bumbaloe = eigenlijk amaranta en datum mag naar 13 decemberquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
TheFrankey was hier nog in topic 487, die blijft dus lekker staan.
Heeft van de week nog in een ander OUD topic gereageerd ook.
Mammamia heb ik eruit gegooid.
Voor de 2e keer, de vorige keer kwam ze prompt een dag later zich weer melden.
Mijn 'J' (die Harold heet) doet hetzelfde. Ik vond het slim van hem, lekker 3 weken thuis met mij en Sjakie, en doen waar we zin in hebben zonder de kraamhulp nog.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:40 schreef Memmel het volgende: J. neemt vrij wanneer de kraamhulp weg is.
Idd de HAP bellen... het kan wel kwaad voor de baby, en dus wil de HAP het hier altijd weten.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:01 schreef Tan het volgende:
Even snel een egoberichtje, want ik zit midden in een verjaardag, maar ik heb een beginnende blaasontsteking, natuurlijk weer in het weekendMoet ik daarmee naar de HApost of kan ik eerst proberen met veel drinken of het overgaat? Geen idee of het kwaad kan voor de baby
29 november, dan ben je nu... hoeveel weken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:01 schreef Poppejans het volgende:
Ik hoor dus nog steeds niks met die stomme Angelsounds...
nou hoop ik maar dat dinsdag bij de vk gewoon het hartje goed te horen is, dan gaat dat Angelsounds ding mooi de verkoop in, ik vind het maar helemaal niks!
Mooooie echo's Twinkly, en enorm duidelijk te zien dat het een jochie is
Nu 13 weken en 5 dagenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:09 schreef McLaura het volgende:
[..]
29 november, dan ben je nu... hoeveel weken?
quote:
tja wat kan ik anders.. het komt wanneer het komt.. in ben wel supernieuwsgierig uiteraard, maar ik ben het nog niet zat ofzo.. Ik ben er klaar voor maar nog niet klaar mee, ook wetende dat dit voor 99.99% mijn laatste zwangerschap zal zijn. Ik geniet nog van de schopjes en bewegingen, ook al doen ze af en toe onwijs pijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:19 schreef mikoxx het volgende:
Vicky, jij klinkt nog superrelaxed zeg. Kan je je er zo goed bij neerleggen dat wachten lang duurt en de onzekerheid niet verandert als je je er druk over maakt?
Ik vind het namelijk zo dubbel. Een paar weken geleden was alles in rep en roer want de babies leken te komen.... en nu..... stilte voor de storm ofzo? De harde buiken worden zelfs MINDER. Op zich een goed teken hoor, tuurlijk, maar zo tegenstrijdig dat ik het soms niet volg
Geen tips, behalve dan dat ik met iets hogers dan factor 15 zou smeren. Factor 30 minstens eigenlijk. Of een sunblock (50) voor je gezicht, en die factor 15 voor je lichaam.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:12 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraag. Ik merk dat ik last begin te krijgen van een zwangerschapsmasker. Twee plekken op mijn jukbeenderen, en een soort van randje rond mijn mond. Alsof je een boterham met overdadig veel chocopasta hebt gegeten en daarna onzorgvuldig je mond rondom hebt afgelikt ofzo. Of dat je aan het klooien bent geweest met bruine lipliner maar dan net buiten je liplijn.
Vanochtend ontdekte ik ook nog twee (flinke) plekken op de overgang hals-schouder. Ik vind het maar niks zo![]()
Ik zit wel regelmatig buiten, maar nooit op het heetst van de dag en altijd in de schaduw. Nou smeer ik normaliter nooit met zonnebrand, niet nodig dank zij mijn Italiaanse erfenis. Vanmiddag heb ik toch maar een flesje factor 15 gekocht, hopelijk kan ik het zo onder controle houden.
Hebben jullie ervaring met een zwangerschapsmasker en eventueel tips?
midden in de woonkamer natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa heeft kinderwagen gekocht en nu blij is maar waar laat ik dat ding als we em ophalen
Daar hebben we echt geen ruimte. Welke kinderkamer? ik denk dat het misschien wel opa/oma wordt tijdelijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
midden in de woonkamer natuurlijk![]()
kun je het bewonderen
seriously, de onze heeft een hele tijd in de kinderkamer gestaan en staat nu in de overloop boven.
Hier Ca.Ra, vanaf hier bezorgen ze ook thuisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:26 schreef Ca.ra het volgende:
Ah boe![]()
Mijn lokale drogistje (geen keten, gewoon een kleine zelfstandige) had wel factor 20 maar dat was 26 euro voor een best wel klein tubetje. 'Maar het is een zwitsers merk en daar is een factor 20 meer als onze factor 20' ..... eeeh tja..... En ik weet niet eens zeker of ik er wel tegen zou kunnen, dus dan vind ik het best veel geld voor een gokje. Daarom had ik maar die factor 15 genomen, een gokje van 9 euro is minder eng.
Misschien volgende week mijn moeder charteren om een keer voor me naar de stad te rijden. Fijn joh, aan huis gebonden zijn![]()
Sorry, klaagmodus uit.
Bij mij is het een soort van craquele-achtig effect. Dus (viezig) bruin met witte krakeltjes erdoorheen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:38 schreef RockabeIIa het volgende:
...
Ik had trouwens laatst eens mijn cleavage verbrand en nu heb ik dus vlekjes tussen mijn ( o Y o )
...
Bij mij is het panter-achtigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:50 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Bij mij is het een soort van craquele-achtig effect. Dus (viezig) bruin met witte krakeltjes erdoorheen.
Ik vind vooral dat randje rond mijn mond erg raar staan. Ik doe nu maar een iets bruinige lipstick op als ik naar buiten ga of mensen langs krijg, dan valt het wat minder op.
Ach nouja er zijn ergere dingen he. Als het later maar weer weggaat
Ik heb dinsdagavond een afspraak dus dan overleg ik even. Het leek me nou niet iets om over te bellen. Ze hebben me al vaak genoeg aan de lijn gehadquote:
Hé bah Ca.ra, heel erg vervelend! Ik heb het al langer, al zo'n 2 jaar, en dat kwam door de pilquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:12 schreef Ca.ra het volgende:
Ik heb trouwens nog een vraag. Ik merk dat ik last begin te krijgen van een zwangerschapsmasker. Twee plekken op mijn jukbeenderen, en een soort van randje rond mijn mond. Alsof je een boterham met overdadig veel chocopasta hebt gegeten en daarna onzorgvuldig je mond rondom hebt afgelikt ofzo. Of dat je aan het klooien bent geweest met bruine lipliner maar dan net buiten je liplijn.
Vanochtend ontdekte ik ook nog twee (flinke) plekken op de overgang hals-schouder. Ik vind het maar niks zo![]()
Ik zit wel regelmatig buiten, maar nooit op het heetst van de dag en altijd in de schaduw. Nou smeer ik normaliter nooit met zonnebrand, niet nodig dank zij mijn Italiaanse erfenis. Vanmiddag heb ik toch maar een flesje factor 15 gekocht, hopelijk kan ik het zo onder controle houden.
Hebben jullie ervaring met een zwangerschapsmasker en eventueel tips?
Iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:13 schreef Memmel het volgende:
Mefke, 4 kg is idd niet schokkend, alleen vervelend dat dat nu juist blijft hangen bij je moeder! Zo zijn moeders he! Je zult zien dat je nu weer een poosje stil blijft staan, het komt allemaal best goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |