Zoooo hehe eindelijk bijgelezen. Heb ik verdorie EEN middagje visite en vanochtend een afspraak bij de gyn en jullie kletsen weer het halve forum vol zeg.
Laatste loodjes dames, zet hem op he!
Twinkly, gefeliciteerd met je mooie stoere zoon.
Zieke dames, snel beter worden hoor!
Ik ben weer goedgekeur bij de gyn, hoef pas over drie weken terug. Wel met het advies dat we onmiddelijk moeten komen als het weer slecht met me gaat.
Na de gyn nog even langs de bouwmarkt voor een paar kleinigheidjes en daarna naar de supermarkt. En ondanks dat Manlief alles draagt en doet en na het winkelen in de (koel)kast zet ben ik dan weer aan het eind van mijn latijn en blij dat ik op de bank kan ploffen thuis. Een beetje jaloers op de 'stralende zwangeren', maar aan de andere kant gun je ook iedereen het beste dus dat slaat eigenlijk ook nergens op.
Het mooie nieuws is wel dat ze nu een aantal keer mijn baarmoedermond hebben opgemeten, en die blijft netjes even lang. De harde buiken hebben dus wat dat betreft geen uitwerking. Ik moet zeggen dat dat wel heel fijn is om te weten!
Nu lekker een lang weekend niks doen. Hihihi is weer eens wat anders dan doordeweeks niks doen

Nouja mijn Lief is natuurlijk thuis dus het is wel gezelliger zo.
Oh en mijn bestelling van de Hema is binnen

de dekentjes zijn zoooo zacht, en ik had nog een hele hoop andere zooi besteld dus nu heb ik genoeg zegels voor 2 knuffels. Het matrasje kwam ook al vandaag dus nu is het kamertje (qua functionaliteit dan) compleet. Yay!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.