ARGH, had ik dus echt 20 minuten zitten typen op mijn telefoon, zegt FOK dat mijn ip-nummer niet klopt en is mijn post weg

Nouja, dan maar achter de pc hoor..
Anyway, ik ben dus terug!

Onze vakantie was echt te gek hoor, wat is Sicilië een geweldig mooi land! Kan het jullie echt aanraden, het was zo mooi en bijzonder allemaal.. De mensen zijn ook echt heel erg leuk en hebben echt een aparte levensinstelling, echt leuk om te zien. Qua ziekte is het verder redelijk goed gegaan, het landen op de heenweg was wel een stuk minder (jammer ook dat we nog een tussenlanding bleken te hebben, nu moest het nog twee keer ook!) en ik ben nog steeds bij tijd en wijle spugerig, maar verder gaat het allemaal a-ok..
En vandaag gaan we er maar eens gebruik van maken dat de Prenatal en de Hema (en met een beetje geluk ook de H&M) hier open zijn op 2e pinksterdag om wat zwangerschapskleding aan te gaan schaffen. Ik heb een buikje

Lief maakt straks een foto, dus dan maak ik mijn entree in het buiken-topic *trots*
Dan eens kijken wat ik allemaal te antwoorden heb (waarbij ik niet wil doen alsof ik echt élke post van de afgelopen zoveel topics heb gelezen, maar de laatste 2 ofzo wel

):
Allereerst natuurlijk AE en de trotse oma, wat een gewéldig mooi ventje, echt vreselijk gefeliciteerd! Jari was dus een vluggerd, AE, je mag echt wel trots op jezelf zijn hoor! Superleuk, heel veel geluk jullie
Xenia, ik vind het echt heel erg verdrietig dat jij je zo alleen voelt. Natuurlijk kun je hier altijd terecht, maar ik hoop ook dat je een vriendin of een broer of zus hebt ofzo, bij wie je aan kunt kloppen. Heb je wel eens iemand (buiten ons) verteld dat je je zo voelt? Misschien zou het op kunnen luchten als je dat eens aangeeft bij iemand? Een échte real-life knuffel kan je soms ook zo veel goed doen.. Sterkte en een dikke

hoor..
Juup en DutchessX, wat gaaf! Dat lijkt me toch zo'n bijzonder moment
Oeke, ik heb ook al vanaf het begin een erg onzuivere huid. Had ik voorheen alleen als ik ongesteld moest worden wel eens een puistje, nu bijna continue, en het beperkt zich ook niet meer tot mijn gezicht
Memmel en Vicky Take it easy, ik denk aan jullie
Miss_Sly, ook al zo veel beweging! Geweldig zeg

Hoe is het verder met je? En hoe gaat het op je werk?
Voor iedereen hier: