abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2009 @ 21:16:23 #51
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69584614
Volgens de bakerpraatjes krijg je dan een meisje Oeke....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69584668
Hihi Oeke, idd, aaan het werk.. maar ik heb pijn in me kop.. dus das geen opschieter..

MIjn moeder denkt dat ze de naam weet, ze heeft het op een briefje geschreven en in een envelop gedaan.. mag de envelop pas na de bevalling openmaken...

Ik ga zo een paracetamolletje nemen en ff douchen en dan lekker plat.. nog ff tv kijken en slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69584792
Wat is ie mooi AE !!!

Hier vandaag veel last van vocht vasthouden. Een tijdje krijg ik mijn ringen al niet meer om, maar mijn moeder was hier vandaag en die zei net ineens moet je je voeten eens zien. Helemaal opgezwollen van het vocht
Verder een heerlijk dagje in de tuin doorgebracht
  zondag 31 mei 2009 @ 21:24:46 #54
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_69584890
AE nog van harte gefeliciteerd met je prachtige zoon Jari

Geniet ervan, maar dat lukt wel, zo te lezen

LLM, succes
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 21:27:28 #55
5428 crew  miss_sly
pi_69584970
Memmel heeft zich alleen vanochtend vroeg gemeld, toch? Zou ze inmiddels begonnen zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69585059
Goh, wat een grappige tegenstrijdige baker praatjes zijn er toch, mijn puntbuik wijst op een jongetje, en mijn puistjes op een meisje....
Ik wist echt niet dat puistjes ook een bakerpraatje waren. Ik had wel gehoord dat als je haar heel slecht zit je een meisje krijgt. Nouja , we merken het wel!

En Vicky met hoofdpijn bevallen lijkt me geen goed idee. Ik hoop dat dat paracetamolletje helpt!

FTA, raar gezicht he, die dikke voeten ineens!
Ik heb met die warmte trouwens ook enorm last van een jeukend decollete! Ik wordt er gewoon gek van.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zondag 31 mei 2009 @ 21:32:55 #57
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69585148
Het maffe van bakerpraatjes is dat je vanalles door elkaar hoort. Volgens de ene krijg je bij 'symptoom A' een meisje en volgens de ander zekersteweten een jongen. Maar goed, ze blijven grappig natuurlijk.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 31 mei 2009 @ 21:34:09 #58
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69585192
Angel-E, Wat een vreselijk mooie vent, dat puntgave mannetje van je
Van harte gefeliciteerd! Veel geluk en gezondheid samen
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69585210
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Memmel heeft zich alleen vanochtend vroeg gemeld, toch? Zou ze inmiddels begonnen zijn?
hmmm, ik heb haar gister nog gekrabbeld dat ze er vanavond maar aan moest beginnen als het al wat was afgekoeld. En dat we benieuwd zijn naar beeb in lederhose enzo...dus wie weet....!

Woe weer naar de vk, ben benieuwd of ik weer binnen 2 min buiten sta
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69585274
k vind ze ook leuk! Welke ik echt het meeste gehoord heb is die van die puntbuik, op de markt van een Chinese dame, van een Indonesische in het restaurant, en van een Belg. Sommige bakerpraajes zijn dus multicultureel.

Ja, heeft Memmel zich helemaal niet meer gemeld? Spannend!
pi_69585356
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef oeke het volgende:
Waar ik nog nieuwsgierig naar was is of iemand hier ook last heeft van meer puistjes dan anders.
Ik heb normaal alleen als ik ongesteld ben 1 of 2 puistjes en nu heb ik er de laatste tijd zoveel! Alleen maar rond mijn mond, kin en neus en soms in mijn wenkbrauw! Ik vind het maar stom!
(eigenlijk mag deze met de mondhoeken omlaag..)
  zondag 31 mei 2009 @ 21:42:33 #62
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69585439
Ik heb ook last van een 'onzuivere huid' (mijn kin dus )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69585495
Vervelend he? Ik vind het maar raar. Ik was even bang dat het met een nieuwe creme te maken had, maar daar ben ik nu al weer een tijdje mee gestopt en als jullie het ook hebben zal het wel hormonaal zijn!
Maar misschien dus wel een meisje!

Oh nee, bij jou gaat het praatje niet op, want jij krijgt toch een jongetje erbij, Rocka?
  zondag 31 mei 2009 @ 21:50:14 #64
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69585633
Nee hoor, ik ben er nog gewoon. Ik heb vanavond zelfs nog in dit topic gereageerd. Heb de hele dag in de tuin geluierd. Dames, dames, jullie halen je van alles in jullie hoofd.
Was het maar zo. Ik begin zo langzamerhand te geloven dat 'ie nooit gaat komen.

Het SMS geweld heeft zich overigens verplaatst naar mijn ouders. Zeker omdat ik niet meer reageerde
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69585670
oeke ik heb ook veel meer dan anders last van puistjes en er zit ook een heus jongetje in mn buik
Hoe gaat het inmiddels met je enkel eigenlijk?

Xenia
pi_69585925
Memmel, we zijn gewoon vreselijk nieuwsgierig! wel lekker rustig zo zonder smsjes.
Elke keer als ik iemand bel, moet ik eerst zeggen dat er nog niets aan de hand is.

Lief Chan, dat je dat vraagt. Ik heb nu steeds als ik lopends ging doen een rekverbandje erom gedaan, en dan als ik weer kon zitten op bed, een icepack erop.
En nu is het een stuk beter. Ik probeer zo weinig mogelijk te lopen en voel me net een diva die op haar bed leeft!
  zondag 31 mei 2009 @ 22:12:06 #67
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_69586267
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:00 schreef oeke het volgende:
Elke keer als ik iemand bel, moet ik eerst zeggen dat er nog niets aan de hand is.

Sorry.

Druifje komt natuurlijk gewoon op 06 juni, zoals afgesproken.
pi_69586523
AE, gefeliciteerd met Jari Jesse wat een mooi mannetje.

Vandaag precies 21 weken al weer, wat gaat t hard zeg
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 22:25:12 #69
5428 crew  miss_sly
pi_69586647
Ik heb voor het eerst sinds ik haar voel een heel erg beweegliujk meisje in mijn buik, al meer dan een uur
Ik moest het tot nu toe doen met zo nu en dan eens een schopje of een beweginkje, maar nu is ze echt al een vol uur aan het wroeten en draaien en doen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69586942
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef oeke het volgende:
Waar ik nog nieuwsgierig naar was is of iemand hier ook last heeft van meer puistjes dan anders.
Ik heb normaal alleen als ik ongesteld ben 1 of 2 puistjes en nu heb ik er de laatste tijd zoveel! Alleen maar rond mijn mond, kin en neus en soms in mijn wenkbrauw! Ik vind het maar stom!
en van die vieze mee-eters die je er met geweld nog niet eens uitkrijgt...en ook op stomme plekken...mn decollete bijv...en talgbultjes op mn tepelhof...in ieder geval dingen waar ik vroeger nooit last van had

Edit: Lees net het bakerpraatjes verhaal van Ca.ra en hier klopt het...maar ja...veel jongens-bakerpraatjes zullen ook wel van toepassing zijn...al ken ik persoonlijk geen bakerpraatjes Maar mijn meisjesbuik steek wel naar voren...hm...
Lotte!
Noah!
pi_69586952
Hier ook meer puistjes dan normaal hoor, en idd ook rond mijn mond, en sinds gister ook in mijn wenkbrauw... En krijg toch echt een jongetje

Xenia

En Vicky, ga eens bevallen joh Amber uit logeren, ideaal. 1 juni is toch ook echt wel een mooie datum (of als je heel snel bent vandaag nog )
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 31 mei 2009 @ 22:52:25 #72
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69587517
AE gefeliciteerd emt je prachtige zoon Jari Jesse Wat een mooi ventje zeg om te zien
pi_69588213
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:34 schreef Juup© het volgende:
Ik zag net de buik van DuchessX behoorlijk bewegen e.d. Zij had het al vaker gezien en nu ik ook.
Zo gaaf

Xenia

Hmmz Memmel is er dus gewoon nog
Beeb kom eens snel!!!

Hier een puntige buik, huid die wat slechter is en een prachtige bos haar die ik van mezelf niet meer had. En ik krijg een meisje...

[ Bericht 39% gewijzigd door DuchessX op 31-05-2009 23:16:28 ]
#geen
pi_69589036
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Zo gaaf

Leuk he Juup en Duchess!

Eerste keer dat vriendlief de baby voelde zei die: ja maar...dat kannie toch niet maken

Lotte!
Noah!
  maandag 1 juni 2009 @ 00:02:18 #75
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69590312
A-E van harte met de geboorte van Jari Jesse wat een mooi mannetje heb je gekregen voor het lange wachten, het harde werken en de super snelle overrompelende bevalling. Kom nu maar lekker bij en geniet van je kraamtijd, en laat je lekker verwennen

Oma van Jari Jesse van harte met de geboorte van u kleinkind!

Jammer geen 31 mei baby was wel leuk en mooi geweest 31 mei is een goede datum !
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')