hmmm, ik heb haar gister nog gekrabbeld dat ze er vanavond maar aan moest beginnen als het al wat was afgekoeld. En dat we benieuwd zijn naar beeb in lederhose enzo...dus wie weet....!quote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef miss_sly het volgende:
Memmel heeft zich alleen vanochtend vroeg gemeld, toch? Zou ze inmiddels begonnen zijn?
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef oeke het volgende:
Waar ik nog nieuwsgierig naar was is of iemand hier ook last heeft van meer puistjes dan anders.
Ik heb normaal alleen als ik ongesteld ben 1 of 2 puistjes en nu heb ik er de laatste tijd zoveel! Alleen maar rond mijn mond, kin en neus en soms in mijn wenkbrauw! Ik vind het maar stom!
Sorry.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:00 schreef oeke het volgende:
Elke keer als ik iemand bel, moet ik eerst zeggen dat er nog niets aan de hand is.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:10 schreef oeke het volgende:
Waar ik nog nieuwsgierig naar was is of iemand hier ook last heeft van meer puistjes dan anders.
Ik heb normaal alleen als ik ongesteld ben 1 of 2 puistjes en nu heb ik er de laatste tijd zoveel! Alleen maar rond mijn mond, kin en neus en soms in mijn wenkbrauw! Ik vind het maar stom!
Zo gaafquote:Op zondag 31 mei 2009 20:34 schreef Juup© het volgende:
Ik zag net de buik van DuchessX behoorlijk bewegen e.d.Zij had het al vaker gezien en nu ik ook.
Leuk he Juup en Duchess!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |