abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 18:56:09 #26
5428 crew  miss_sly
pi_69581000
Ow AE, wat is hij mooi
En wat klink je goed en gelukkig
Nogmaals gefeliciteerd en geniet ervan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 31 mei 2009 @ 18:57:00 #27
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69581019
AE wat een mooi ventje dat kinnetje is om op te vreten
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69581049
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:45 schreef Angel-Eyez het volgende:

[ afbeelding ]

En nu ga ik me weer bezig houden met mijn heerlijk mannetje Ben zo trots op hem!! Hij doet het zo goed
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  Jubileum moderator zondag 31 mei 2009 @ 19:05:45 #29
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_69581214
Wat een prachtig mannetje AE
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_69581318
Wauw AE wat een prachtkindje
pi_69581336
wat een prachtig ventje AE!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69581418
Aaahww AE, wat issie mooi! Zo lief!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 31 mei 2009 @ 19:24:30 #33
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69581606
Oh AE, hij is prachtig!! Nogmaals heel erg van harte gefeliciteerd!
En Jari heeft ook een superlieve oma, vind ik!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69581629
Angel-Eyez wat een mooi ventje!!! Gefeliciteerd!!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_69581793
AE gefeliciteerd met je mooie mannetje!
pi_69581851
AE gefeliciteerd! Wat een prachtig jongetje Wat zul je trots zijn!
quote:
Op zondag 31 mei 2009 18:45 schreef Angel-Eyez het volgende:
Om ca. 13.30 uur braken mijn vliezen, vette paniek, ik moest huilen. Toen pas besefte ik namelijk: ow jee nu gaat het dan toch echt gebeuren.
Ik kan het me zo goed voorstellen. Ik moest gewoon ook huilen toen ik dit las.
pi_69581865
Aw AE wat een práchtige zoon is Jari Jesse!
Ik heb gewoon tranen in mijn ogen, hoe vind je dat?

Geniet maar lekker van je kleine ventje
#geen
pi_69581876
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:34 schreef Xenia het volgende:
AE gefeliciteerd! Wat een prachtig jongetje Wat zul je trots zijn!
[..]

Ik kan het me zo goed voorstellen. Ik moest gewoon ook huilen toen ik dit las.
hé ik ben niet de enige
#geen
pi_69581886
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:24 schreef Memmel het volgende:
Oh AE, hij is prachtig!! Nogmaals heel erg van harte gefeliciteerd!
En Jari heeft ook een superlieve oma, vind ik!
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 19:39:36 #41
5428 crew  miss_sly
pi_69581964
Ik had ook tranen in mijn ogen, hoor!

Xenia, hoe is het met jou? Hoeveel weken ben je nu?
  zondag 31 mei 2009 @ 19:44:14 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69582097
AE, wat een knapperd zeg!
  zondag 31 mei 2009 @ 19:55:56 #43
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69582425
AE, wat een mooie zoon! Wat zul je trots zijn!

Heb je naderhand nog veel last gehad van naweeen of viel dat mee?

Ik vind het op de een of andere manier extra ontroerend om een kindje te zien van iemand die je zo via FOK al een tijdje hebt mogen 'meemaken'. Niks ten nadele van de eerdere moeders hoor, maar jij bent gewoon een van de eersten die hier bevallen die ik wat langer heb mogen volgen sinds ik hier zelf ook post. Ik ben heel blij voor jou! (en je moeder! heel lief dat ze ons op de hoogte hield)
Geniet van je mooie kereltje!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69582937
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik had ook tranen in mijn ogen, hoor!

Xenia, hoe is het met jou? Hoeveel weken ben je nu?
Lief dat je het vraagt
Ik ben nu 21,5 week en het gaat heel goed. Weinig last van zwangerschapskwalen (behalve dan de emo-hormonen) vooralsnog. Vorige week de 20 weken echo gehad en alles ziet er heel goed uit. Mijn meisje was druk aan het zwaaien de hele tijd Ex was mee, dus dat was fijn. Hij wil nog steeds geen papa worden helaas maar hij is wel af en toe aan het helpen met de babykamer. "Als het dan toch komt wil ik ook het beste voor mijn dochter", zei die.
Gisteren was ik jarig en dat is altijd een moeilijke dag omdat ik mijn moeder zo mis. En nu nog meer dan normaal. Al die dingetjes die ik haar zo graag zou willen vragen... Ik vraag ze aan mijn vader, over hoe lang de bevallingen van mijn moeder duurde enzo, maar die haalt van alles door elkaar. En hij woont grotendeels in Spanje, dus dat helpt ook niet. Om een lang verhaal kort te maken: lichamelijk gaat alles heel goed met mij en mijn meisje, maar geestelijk voel ik me wel heel erg alleen staan in mijn zwangerschap.
pi_69583232
Ik geloof dat ik vanacht maar moet bevallen.. mijn kind slaapt bij opa en oma...
Ze wilde graag logeren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69583414
Ik zag net de buik van DuchessX behoorlijk bewegen e.d. Zij had het al vaker gezien en nu ik ook.
pi_69583437
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:16 schreef Xenia het volgende:

[..]

Lief dat je het vraagt
Ik ben nu 21,5 week en het gaat heel goed. Weinig last van zwangerschapskwalen (behalve dan de emo-hormonen) vooralsnog. Vorige week de 20 weken echo gehad en alles ziet er heel goed uit. Mijn meisje was druk aan het zwaaien de hele tijd Ex was mee, dus dat was fijn. Hij wil nog steeds geen papa worden helaas maar hij is wel af en toe aan het helpen met de babykamer. "Als het dan toch komt wil ik ook het beste voor mijn dochter", zei die.
Gisteren was ik jarig en dat is altijd een moeilijke dag omdat ik mijn moeder zo mis. En nu nog meer dan normaal. Al die dingetjes die ik haar zo graag zou willen vragen... Ik vraag ze aan mijn vader, over hoe lang de bevallingen van mijn moeder duurde enzo, maar die haalt van alles door elkaar. En hij woont grotendeels in Spanje, dus dat helpt ook niet. Om een lang verhaal kort te maken: lichamelijk gaat alles heel goed met mij en mijn meisje, maar geestelijk voel ik me wel heel erg alleen staan in mijn zwangerschap.
Sterkte en nog gefeliciteerd
  Moderator zondag 31 mei 2009 @ 20:48:57 #48
5428 crew  miss_sly
pi_69583828
Xenia, wat lijkt me dat moeilijk inderdaad. Ik vind het al naar dat mijn moeder helemaal in Brabant woont en ik in Amsterdam, maar ik kan haar toch in ieder geval bellen. Wat lijkt me dat naar om je zo alleen te voelen tijdens de zwangerschap. Fijn dat je ex je in ieder geval wel helpt hier en daar, maar je had het waarschijnlijk graag zo heel anders gezien allemaal.
Ik hoop dat je wel fijne vriendinnen hebt waarmee je wat dingen kunt delen. En natuurlijk, mocht je dat willen, kun je ook in dit topic terecht. Helemaal alleen hoef je niet te zijn, maar ik kan me voorstellen dat juist een moeder en een echte partner personen zijn die je nu heel erg mist. Fijn dat het lichamelijk met jou en je meisje in ieder geval goed gaat

Ow ja, en natuurlijk nog gefeliciteerd
pi_69584419
Oh Angel Eyez, wat een dotje!
Lekkere wangetjes heeft ie ook!

Hoe is het nu met jou?
Geniet van de kraamweek en laat je maar lekker verwennen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69584448
Xenia

Wat een goed idee van Amber! Tja, er zit nu maar 1 ding op he? Aan het werk!
We hebben net een mooi jongetje in dit topic verwelkomd, tijd voor een meisje!

Waar ik nog nieuwsgierig naar was is of iemand hier ook last heeft van meer puistjes dan anders.
Ik heb normaal alleen als ik ongesteld ben 1 of 2 puistjes en nu heb ik er de laatste tijd zoveel! Alleen maar rond mijn mond, kin en neus en soms in mijn wenkbrauw! Ik vind het maar stom!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')