je hebt altijd baas boven baas, hehe... wie er een miljoen voor betaald heeft wel genoeg geld op de rekening natuurlijk.quote:Neem dan gewoon een Patek Philippe Sky Moon Tourbillon of een Vacheron Constantin Tour de L'ile, dán heb je pas wat...
oke bedankt zoiets dacht ik alquote:Op zondag 31 mei 2009 19:53 schreef StateOfMind het volgende:
Ik meen me te herinneren dat het horloges van Chinese makelij zijn, voorzien van een pakkende Duits/Zwitsers aandoende naam.
Vind die voorkant niet speciaal, maar die achterkantquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:39 schreef osmo het volgende:
tvp met een mooie Speedmaster
[ afbeelding ]
Prijscategorie Patek ook zo te zienquote:
Waar een beetje google toch wel niet goed voor isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:26 schreef Fipotje het volgende:
2 vraagjes:
1= weet iemand waar je zo horloge kan kopen die de tijd zegt als je op een knopje drukt. zoiets dus http://mattoquai.nl/wp-content/uploads/2008/07/talkingwatch.jpg
2= Wat zijn goede horloges voor als je dunne polsen hebt (man)
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:03 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar een beetje google toch wel niet goed voor is
http://www1.fredflare.com/customer/product.php?productid=3271&cat=252&bf=hs
Ik heb trouwens niet goed gelezen, want ze shippen alleen naar US en Canada... dus dat wordt hem nietquote:
Thanks voor de moeite iigquote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:10 schreef PierreTT het volgende:
Het enige wat ik nog kan vinden is er een op Marktplaats...
http://diensten.marktplaats.nl/welzijn-therapeuten/196297139-pratend-horloge-voor-o-a-adhd-medicatie.html?return=&df=1
Klopt......!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:27 schreef Reintji het volgende:
--H-I-M--, had jij niet met je broer twee fijne klokjes gekocht? Waarbij nog een wristshot gepost zou worden? Of heb ik je met iemand verward, ben een tijdje niet hier geweest (schaamte!)
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:10 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Klopt......!
mijn broer wilde hier geen foto plaatsen, dus dat feestje gaat helaas niet doormisschien dat ik wel binnenkort de mijne digtiaal kom showen
paar tientjes denk ik...¤ 30,-?quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:04 schreef Repeat het volgende:
Kan iemand van jullie misschien een indicatie geven wat het kost om een nieuw glas in een omega chrostop uit de jaren 60 te laten zetten? En een onderhoudsbeurt voor dit horloge?
Breitling is gewoon veel te druk.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:57 schreef narretje het volgende:
[ link | afbeelding ]
onlangs aangeschaft, Breitling for Bentley...
Glas 15 euro, onderhoudsbeurt tientje of 9.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:04 schreef Repeat het volgende:
Kan iemand van jullie misschien een indicatie geven wat het kost om een nieuw glas in een omega chrostop uit de jaren 60 te laten zetten? En een onderhoudsbeurt voor dit horloge?
Alsof er ook maar iemand is die dit gebruiktquote:Op donderdag 4 juni 2009 18:59 schreef Adsum het volgende:
Heel patserig ja...![]()
[ afbeelding ]
Druk; okee, maar wel zeer functioneel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:15 schreef Repeat het volgende:
[..]
Alsof er ook maar iemand is die dit gebruikt
Ik vind deze wel heel mooi. (mits kast onder de 44mm)quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:19 schreef Queque het volgende:
[..]
Dat dus![]()
En ja ik vind het veel te veel een kijk-mij-een-breitling-dragen-horloge.
\Ik vind U-boats best ok qua uiterlijk, maar het volgende zou aan me vreten:quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:36 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat is er slecht aan deze dan? Vind hem aardig lijken op plaatjes van een echte.
Had je hem ook gekocht als er geen U-Boat op stond?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:02 schreef GuitarJJ het volgende:
Nja mag je vindenik ben er iig blij mee.
[ afbeelding ]
Dit is een iets ander model (wel een echte) en zie weinig verschil tussen de kroon. Font is iets anders ja maar vind hem net zo mooi. Datum.. deze heeft ook zo inkeping (randen schuin naar binnen)
Jahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:04 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Had je hem ook gekocht als er geen U-Boat op stond?
Raymond Weil staat ook bij 600 - 1000 euro.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:14 schreef Meursault het volgende:
In de OP staat Victorinox bij de 100-200.
Ik heb me laten vertellen dat Victorinox samen is gegaan met Wenger. Wenger maakt nu de 'goedkopere' horloges en victorinox zit nu in de hogere prijsklasses (CHF 1000 +).
Weet iemand hier meer van?
Het is ook niet zo zeer een aanval op het horloge. Meer gewoon hoe het imago is van het merk. Het horloge opzich vind ik mooi. In principe kan je ook schijt aan het imago van het merk hebben als je hem mooi vind.quote:Op maandag 8 juni 2009 00:33 schreef narretje het volgende:
de grootte valt wel mee, "ik heb 'm zelf ook".
Desalniettemin, een erg fijn horloge dat werkt op licht. En net als met een navitimer kun je er
allerlei soorten berekeningen mee uitvoeren mbt. de luchtvaart. Of je dit gebruikt is een tweede,
ik zelf vind dit soort horloges erg mooi. Een drukke wijzerplaat kan ik wel waarderen.
Dat niet iedereen dit kan waarderen is mij inmiddels wel duidelijk geworden.
Ook hangt er op diverse fora een anti-breitling sfeer (enkele navi-timers daar gelaten). Ik vind het dan ook
altijd leuk om te zien wat voor soort reactie's een uurwerk als bijvoorbeeld een Breitling for Bentley te weeg brengt....Patser hier, makelaar daar....
De ervaring leert dat dat soort reacties vaak meer zegt over de mensen die zo reageren...
@Jean
Ik rij Volvo, en ik heb liever een ster in mijn voorruit, dan op mijn gril
Raymond Weil is in de afgelopen jaren ook enorm duur geworden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:37 schreef Queque het volgende:
[..]
Raymond Weil staat ook bij 600 - 1000 euro.
Toen ik er laatst naar vroeg in de juwelier begonnen ze vanaf 2500/3000, duurste was 5k daar dacht ik.
Sommige modellen zijn op internet wel te vinden net onder de 1000 maar de meeste niet, en zeker niet in de normale juwelier.
Inderdaad zeg!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:29 schreef pisnicht het volgende:
27 delen en Maurice Lacroix staat niet eens in het overzicht in de OP?
Kost dat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad zeg!
En dat terwijl ik in het bezit ben van een schitterende Maurice Lacroix Masterpiece Peseux 7046
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen heb ik er een bruine croco om zitten.
Die navitimer blijft vet! maar wat is de diameter van t ding? Hij ziet er nogal groot uit...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:21 schreef Adsum het volgende:
Huidige collectie, lekker veel Breitling![]()
![]()
[ afbeelding ]
chique ding hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad zeg!
En dat terwijl ik in het bezit ben van een schitterende Maurice Lacroix Masterpiece Peseux 7046
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen heb ik er een bruine croco om zitten.
Een kwartshorloge die met een veer wordt aangedreven. Hele geinige techniek, en duur.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:09 schreef Klonterpot het volgende:
Met een klein beetje verliefd op deze: [ afbeelding ]
Weet iemand meer over dit horloge?
41,5mm ofzo. Valt gezien de huidige trend van groot-groter-GROOTST (quote:Op donderdag 11 juni 2009 08:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Die navitimer blijft vet! maar wat is de diameter van t ding? Hij ziet er nogal groot uit...
thanks voor de tip.. morgen even kijken!quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef dvr het volgende:
Misschien een tip: Juweliershuis Oudes in Alkmaar beeindigt dit jaar zijn activiteiten en heeft kortingen tot 50% op o.a. horloges van: TAG Heuer, Baume & Mercier, Omega en Ebel. Ik ben er niet wezen kijken en weet dus niet of dit voor de hele voorraad of alleen een paar modellen geldt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Adsum het volgende:
[..]
41,5mm ofzo. Valt gezien de huidige trend van groot-groter-GROOTST () dus reuze mee!
http://www.beachtime.nl/ ?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:56 schreef MervinMinky het volgende:
Ik heb een vraagje waarvan ik denk dat jullie hem wel kunnen beantwoorden. Ik heb dit horloge van Festina. Alleen er is laatst water ingekomen tijdens het zwemmen. Nu wil ik hem onder garantie laten repareren aangezien er in het garantieboekje staat dat hij waterdicht is tot 100m of 10 bar.
Alleen nu is het zo dat de informatie in het garantieboekje verouderd is dus ik weet niet waar ik met mijn horloge naar toe kan. Want de gegevens in het boekje voor Nederland kloppen niet meer. En ik kan niet terug naar de winkel want die zit in het buitenland.
Dus mijn vraag is weet iemand hier misschien waar ik terecht kan voor garantie op mijn Festina horloge? Het oude adres is:
Beach Time International B.V.
Pieter Lieftinckweg 12
1505 HX Zaandam
Bij voorbaat dank.
Ik ben dezelfde persoon als die hierboven heeft gepost. Alleen een vriend van me was vergeten uit te loggen toen hij via mijn computer op Fok zat dus daarom poste ik onder zijn naam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |