abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2009 @ 14:46:42 #76
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69702087
uit een ander topic:
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:29 schreef HarryP het volgende:

[..]

Vaak weet rechts toch beter waar de politiek mee bezig is dan de links mensen.

[knip]
in welk opzicht?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69702701
Oeps, verkeerde topic.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_69702705
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 14:46 schreef FunkyHomosapien het volgende:
uit een ander topic:
[..]

in welk opzicht?
Mensen die rechts stemmen gaan meer uit van het nu en de realiteit. Mensen die links stemmen schuiven de zaken voor zich uit en streven naar utopie (niet haalbaar dus).
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:05:47 #79
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_69702872
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Mensen die rechts stemmen gaan meer uit van het nu en de realiteit. Mensen die links stemmen schuiven de zaken voor zich uit en streven naar utopie (niet haalbaar dus).
En jij hebt net op Wilders gestemd? Die dude die het leger de straten in wil sturen, ouders van hier geboren crimineeltjes uit wil zetten, de Koran wil verbieden en denkt dat hij ondanks alle maatregelen en verboden die hij voorstelt de belastingen flink kan verlagen?

Mên.
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:11:08 #80
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69703068
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:01 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

ojajoh? streven naar een utopie is links?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69703347
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:11 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

ojajoh? streven naar een utopie is links?
Ja, jullie utopie is dat iedereen alles eerlijk moet delen. Nee, mijn ouders en ik werken voor ons geld, en als paupers, uitkeringstrekkers, subsidiesponzen en ander links gespuis geld willen hebben, zullen ze er ook voor moeten werken. Een andere utopie is dat een multiculturele samenleving zonder problemen mogelijk is, en het blijkt dat het niet zo is, want de haatreligie die de Islam heet (en de daarbij horende cultuur) is niet compatible met de Nederlandse normen en waarden.
pi_69703376
De PVV is gedoemt om te mislukken,
Als je alleen al naar de speech van Obama van vandaag luistert wordt dat gelijk duidelijk.

De wereld politiek zal nooit een politicus als Wilders accepteren die zulke extreme dingen over de Islam en Moslims zegt en wil uitvoeren.

De diplomatieke banden van Nederland zouden in razendsnel tempo achteruit hollen.

Alleen al een handjevol staatshoofden waar Wilders nooit door een deur mee zou kunnen lopen: Obama, Gordon Brown, Sarkozy, enz.
Laat staan die van elk Islamitisch land op de wereld.

En dit is nog niet eens meerekenend de grote problemen waar ze binnen de Nederlandse politiek mee te maken zullen krijgen.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_69703563
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:18 schreef PastorOfMuppets het volgende:
De PVV is gedoemt om te mislukken,
Als je alleen al naar de speech van Obama van vandaag luistert wordt dat gelijk duidelijk.

De wereld politiek zal nooit een politicus als Wilders accepteren die zulke extreme dingen over de Islam en Moslims zegt en wil uitvoeren.

De diplomatieke banden van Nederland zouden in razendsnel tempo achteruit hollen.

Alleen al een handjevol staatshoofden waar Wilders nooit door een deur mee zou kunnen lopen: Obama, Gordon Brown, Sarkozy, enz.
Laat staan die van elk Islamitisch land op de wereld.

En dit is nog niet eens meerekenend de grote problemen waar ze binnen de Nederlandse politiek mee te maken zullen krijgen.
Laten we dat eerst maar eens zien, 2011, year of the revolution
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:23:00 #84
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69703577
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:17 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ja, jullie utopie is dat iedereen alles eerlijk moet delen. Nee, mijn ouders en ik werken voor ons geld, en als paupers, uitkeringstrekkers, subsidiesponzen en ander links gespuis geld willen hebben, zullen ze er ook voor moeten werken. Een andere utopie is dat een multiculturele samenleving zonder problemen mogelijk is, en het blijkt dat het niet zo is, want de haatcultuur die de Islam heet is niet compatible met de Nederlandse normen en waarden.
oke, dus mensen die een uitkering hebben of bedrijven/stichtingen die subsidie krijgen zijn per definitie lamzakken, die moeten werken voor hun geld.

nee is goed joh, daarom snap ik ook dat je alle moslims als kwaad gespuis ziet.
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:28:49 #85
177885 JoaC
Het is patat
pi_69703809
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:17 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ja, jullie utopie is dat iedereen alles eerlijk moet delen. Nee, mijn ouders en ik werken voor ons geld, en als paupers, uitkeringstrekkers, subsidiesponzen en ander links gespuis geld willen hebben, zullen ze er ook voor moeten werken. Een andere utopie is dat een multiculturele samenleving zonder problemen mogelijk is, en het blijkt dat het niet zo is, want de haatreligie die de Islam heet (en de daarbij horende cultuur) is niet compatible met de Nederlandse normen en waarden.
Wat is jouw beeld van een ideale staat? (Ideaal voor de een is het niet voor de ander, en is dus bij voorbaat onmogelijk).
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:29:20 #86
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_69703833
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:22 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Laten we dat eerst maar eens zien, 2011, year of the revolution
En dan links bekritiseren om hun utopieën. !

Dat Wilders echt aan de macht komt is al redelijk utopisch, maar erin geloven dat hij met zijn kornuiten de problemen van de multiculturele samenleving efkes komt oplossen, dat slaat echt alles.
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:33:02 #87
177885 JoaC
Het is patat
pi_69703995
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:29 schreef Pool het volgende:

[..]

En dan links bekritiseren om hun utopieën. !

Dat Wilders echt aan de macht komt is al redelijk utopisch, maar erin geloven dat hij met zijn kornuiten de problemen van de multiculturele samenleving efkes komt oplossen, dat slaat echt alles.
Hij noemt het een probleem dat het multi is, en lost het dus niet op. 1 cultuur bestaat alleen in landen als Bhutan, wat weer haaks tegenover Wilders ideeën staat.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69704149
De multiculturele puinhoop waar links (voornamelijk PvdA - ook wel Portemonnee van de Ander) ons in heeft geholpen valt niet zomaar op te lossen, dat zal geleidelijk moeten gaan, en dat begint dus door het veranderen van wetten. Immigratiestop, uitzetten van criminelen met (ook) een buitenlands paspoort, harder optreden van politie, minder geld naar linkse subsidiesponzen.
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:41:40 #89
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69704314
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:36 schreef MoneyTalks het volgende:
De multiculturele puinhoop waar links (voornamelijk PvdA - ook wel Portemonnee van de Ander) ons in heeft geholpen valt niet zomaar op te lossen, dat zal geleidelijk moeten gaan, en dat begint dus door het veranderen van wetten. Immigratiestop, uitzetten van criminelen met (ook) een buitenlands paspoort, harder optreden van politie, minder geld naar linkse subsidiesponzen.
de multiculturele puinhoop? ik vind het juist wel toffe mensen.
pi_69704376
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:41 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

de multiculturele puinhoop? ik vind het juist wel toffe mensen.
Welke mensen, de Marokkaanse straatterroristen in Utrecht, Amsterdam, Rotterdam?
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:44:51 #91
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69704440
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:43 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Welke mensen, de Marokkaanse straatterroristen in Utrecht, Amsterdam, Rotterdam?
och, straatterroristen.

nee, de nieuwe culturen die binnenstromen in nederland, en daarbij ook de mensen.
pi_69704506
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:44 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

och, straatterroristen.

nee, de nieuwe culturen die binnenstromen in nederland, en daarbij ook de mensen.
Als je het zo interessant vind, ga je toch lekker emigreren of op vakantie? Kunnen mensen die van onze eigen land en daarbij horende cultuur houden er hier van genieten, hebben we meteen geen last van linkse hippies als jij
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:47:26 #93
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_69704537
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:36 schreef MoneyTalks het volgende:
Stel, om maar even iets utopisch aan te halen, dat dat allemaal is gebeurd... is Nederland dan het perfecte land? Zijn we dan van alle problemen af? En ik wist niet dat als je een uitkering hebt je dan meteen links was... ik denk dat veel uitkeringstrekkers zelfs op Wilders stemmen, maar goed... of wordt er dan ook ineens onderscheid gemaakt tussen goede uitkeringstrekkers van ons volk en die linkse uitzuigers?
put
your
clothes
on!
pi_69704539
Ik snap eigenlijk niet waarom Wilders constant roept zich niet aan te willen sluiten bij een Europese fractie. Volgens mij heb je daar echt absoluut niets aan. Ik vraag me af hoe lang hij dat vol wenst te houden.
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:48:27 #95
177885 JoaC
Het is patat
pi_69704590
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:46 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Als je het zo interessant vind, ga je toch lekker emigreren of op vakantie? Kunnen mensen die van onze eigen land en daarbij horende cultuur houden er hier van genieten, hebben we meteen geen last van linkse hippies als jij
Onze cultuur staat voor tolerantie van andere culturen, mensen die hier niet in geloven zijn in onze cultuur er vrij om zo over te denken, zolang ze geen haat zaaien.
[..]
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:48:49 #96
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69704606
quote:

[..]

je staat vrij om de hollandse cultuur hier te bewonderen en ik ben ook vrij om hier de buitenlandse culturen te bewonderen. ik heb ook niks tegen PVV stemmers hoor, iedereen is anders.

en hippies hebben overigens veel goeds gedaan in de wereld, maar dat wist je vast al. toch?
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:50:10 #97
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69704664
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:47 schreef Jerruh het volgende:

[..]

Stel, om maar even iets utopisch aan te halen, dat dat allemaal is gebeurd... is Nederland dan het perfecte land? Zijn we dan van alle problemen af? En ik wist niet dat als je een uitkering hebt je dan meteen links was... ik denk dat veel uitkeringstrekkers zelfs op Wilders stemmen, maar goed... of wordt er dan ook ineens onderscheid gemaakt tussen goede uitkeringstrekkers van ons volk en die linkse uitzuigers?
nope, nederland zal dan over 80-100 jaar helemaal niks meer zijn

iets met geboortecijfers.
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:50:12 #98
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_69704665
quote:

[..]

Owja, ik geniet gerust van dit land hoor.
Ik ben alleen niet zo geobsedeerd door een dreiging dat ik zelfs de islam beschuldig van het uitsterven van de huismus of de schimmels in mijn kliko... iets wat nu te hard gebeurt, zonder ook maar enige vorm van zelfkritiek. En nee, ik ben niet links...
put
your
clothes
on!
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:52:09 #99
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_69704740
quote:

[..]

Nee, dat hoeft niet, want ze komen al hier naar toe! Jij gelooft in de utopie dat allochtonen en linkse mensen ooit zullen vertrekken. Of dat Wilders ze effectief zal weten aan te pakken en de samenleving dan beter wordt. Vette pech. They're here to stay. En als je dat niet interessant vindt, dan ga je toch lekker emigreren?
  donderdag 4 juni 2009 @ 15:52:59 #100
177885 JoaC
Het is patat
pi_69704776
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 15:50 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

nope, nederland zal dan over 80-100 jaar helemaal niks meer zijn

iets met geboortecijfers.
Dit probleem lost zichzelf weer op doordat de bevolking weer gaat groeien.
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')