ach, vroeger ging ik er wel eens op in. 50/50 winstkans.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:02 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Die agressie is idd erg hinderlijk. Weet alleen niet of ze naar ouderen toe ook zwaar respectloos doen . Binnen hun cultuur zijn oudere mannen geloof ik een soort van helden die je met uitermate veel respect moet behandelen. Weet alleen niet of dat ook geldt voor Westerse ouderen
Gelukkigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 04:03 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Nee hoor, heb respect voor iedereen.
Leuk verzonnen, maar erg realistisch klinkt het niet...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:27 schreef Pacmaniac het volgende:
[.]
Voorbeeld: Vandaag waren we ff in Gouda() om wat te winkelen en stroopwafels te scoren
, enfin wilden we net in de auto stappen om weg te gaan zat er daar op een nabijgelegen terrasje een oud baasje die me aansprak.
"Zie je die Audi daar?"
TS : Ja, wat dan?![]()
"Is de allernieuwste Audi A6 hé"
TS (geen idee waar dit verhaal heen moest gaan) Ja mooie bak hoor![]()
"Er rijdt een Marokkaan van 20 in , geloof je het zelf??"
"TS ( die ouwe beetje op stang jagen) Ja hij is vast directeur van een grote zaak![]()
Nja toen volgde een heel bla bla verhaal over Marokkanen en dat het tuig is en dat er allemaal geen reet van klopt hoe ze aan hun geld komen etc.
[.]
Zo bijzonder is het toch niet? Had ook kunnen zeggen dat ik die mocro met mijn ploertendoder onthoofd heb. Dan was het idd niet geloofwaardigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 06:53 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Leuk verzonnen, maar erg realistisch klinkt het niet...
Als je het voorstellingvermogen van een goudvis zou hebben dan zou een gesprek inderdaad zo kunnen lopen, maar in het echte leven begint niemand een gesprek op die manier en loopt geen enkel gesprek zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het toch niet? Had ook kunnen zeggen dat ik die mocro met mijn ploertendoder onthoofd heb. Dan was het idd niet geloofwaardig
Ja man het is een complotquote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:21 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Als je het voorstellingvermogen van een goudvis zou hebben dan zou een gesprek inderdaad zo kunnen lopen, maar in het echte leven begint niemand een gesprek op die manier en loopt geen enkel gesprek zo.
Het is uit den dikken duim gezogen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
"hey yo fatih wat kijk je loop door sukkel"
ik kijk zo:(is moeilijk maar kan wel)
"wat doe je dom dan wololo"
stoer als ik ben (matje etc. check fobo) kon ik ze natuurlijk impressen met mijn quad en nektasje, toch maar niet gedaan.
Vaak weet rechts toch beter waar de politiek mee bezig is dan de links mensen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:05 schreef DeRuphelman het volgende:
ik zeg : PVV NEE!
Geert Wilders en zijn praktijken staan mij niet aan. Ik vraag me dan ook af hoeveel stemmers er uberhaupt op hem gaan stemmen en degene die gaan stemmen ook uberhaupt weten waar ie mee bezig is.
en als ouderen er op gaan stemmen dan moet men hen ook maar eens duidelijk maken waarvoor ze stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |