abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69317300
Als je veel ouderen hoort praten over buitenlanders dan lijken ze er haast nog extremere denkbeelden op na te houden dan de generatie die nu 20-30 is.
Voorbeeld: Vandaag waren we ff in Gouda( ) om wat te winkelen en stroopwafels te scoren , enfin wilden we net in de auto stappen om weg te gaan zat er daar op een nabijgelegen terrasje een oud baasje die me aansprak.

"Zie je die Audi daar?"
TS : Ja, wat dan?
"Is de allernieuwste Audi A6 hé"
TS (geen idee waar dit verhaal heen moest gaan) Ja mooie bak hoor
"Er rijdt een Marokkaan van 20 in , geloof je het zelf??"
"TS ( die ouwe beetje op stang jagen) Ja hij is vast directeur van een grote zaak

Nja toen volgde een heel bla bla verhaal over Marokkanen en dat het tuig is en dat er allemaal geen reet van klopt hoe ze aan hun geld komen etc.
Buiten het feit of die ouwe gelijk had (wat ik best mogelijk acht in dit voorbeeld ) vroeg ik me af of de oudere generatie (laten we zeggen 60 +) ook op de PVV gaat stemmen de komende verkiezingen?, Of zullen ze eerder gewoon stemmen op een klassieke partij wat ze heel hun leven hebben gestemd , PVDA , CDA etc?

Mijn opa was ook zo'n "extremist", die constant liep te kankeren over buitenlanders en wat voor slechte invloed die gasten in de buurt hadden en ga zo maar door , waarschijnlijk ken jij ook wel een paar oudere mensen die dergelijke zaken uitspreken

Samenvatting : Verbolgen bejaarden die ja/nee op PVV , Verdonk etc stemmen?
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:32:25 #2
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_69317329
Daar moest je even aan denken op vrijdagnacht om halfvier?

OT: Geen bejaarden, maar ik denk wel dat mensen van middelbare leeftijd (met pens, grijze paardenstaart en vlek op mouwloos hemd) Wilders zouden kunnen stemmen. IIg niet alleen jongeren.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_69317335
Mijn oma stemt PvdA

Mijn andere oma en twee opas zijn dood. RIP.
pi_69317343
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Daar moest je even aan denken op vrijdagnacht om halfvier?

OT: Geen bejaarden, maar ik denk wel dat mensen van middelbare leeftijd (met pens, grijze paardenstaart en vlek op mouwloos hemd) Wilders zouden kunnen stemmen. IIg niet alleen jongeren.
Ey, tja een nachtdier hé.
Middelbare leeftijd logisch . Waarom denk je ouderen niet? Die volgen niet meer wat er speelt in de samenleving (blijkbaar wel anders maakten ze zich niet druk ) Of ze blijven bij hun eigen partij waar ze heel hun leven op gestemd hebben?
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_69317352
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:33 schreef Siniti het volgende:
Mijn oma stemt PvdA

Mijn andere oma en twee opas zijn dood. RIP.
RIP idd, ook voor de mijne
Ze hebben vaak wel die gedachten maar ze stemmen wat ze gewend zijn? Althans het merendeel.
pi_69317360
Lijkt mij wel toch.

Alleen die met een rode armband met een wit rondje waarin een kruis met 4 weerhaken staat zullen wel van partij veranderen.
pi_69317396
De PVV gaat groot worden, Geert wordt neergeschoten en dan blijkt het niets te zijn,
*****Kraak........
pi_69317407
Ik zou nooit een rechtse partij stemmen, maar ik vind het realistisch je te storen aan Marokkaanse probleemjeugd en criminaliteit. mensen die vergelijkingen gaan trekken met Nederlanders of er niet over na willen denken zijn dom of naief, net zo naief en dom als mensen die de holocaust ontkennen, het is namelijk beiden keren dom of ze willen niet beter weten.

Feit: Nederlanders hebben problemen met Marokkaanse jeugd.

Wat valt er nog meer over te zeggen? ik denk als je een zinnige discussie wilt voeren hierover dat je eerst moet erkennen dat er problemen zijn en deze niet gelijk wilt afdoen door ze te vergelijken met criminele Nederlanders dat het dus eigenlijk best normaal is...
Elke vrouw is een potentiele hoer
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:43:24 #9
pi_69317410
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:36 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

RIP idd, ook voor de mijne
Ze hebben vaak wel die gedachten maar ze stemmen wat ze gewend zijn? Althans het merendeel.
Dat denk ik wel ja. Bovendien wonen ouderen vaak in een bejaardentehuis of in een andere rustige buurt, dus die zien eventuele problemen niet echt. Muv het voorbeeld uit je OP natuurlijk
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:44:44 #10
pi_69317420
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:43 schreef akbar het volgende:
Ik zou nooit een rechtse partij stemmen, maar ik vind het realistisch je te storen aan Marokkaanse probleemjeugd en criminaliteit. mensen die vergelijkingen gaan trekken met Nederlanders of er niet over na willen denken zijn dom of naief, net zo naief en dom als mensen die de holocaust ontkennen, het is namelijk beiden keren dom of ze willen niet beter weten.

Wat valt er nog meer over te zeggen? ik denk als je een zinnige discussie wilt voeren hierover dat je eerst moet erkennen dat er problemen zijn en deze niet gelijk wilt afdoen door ze te vergelijken met criminele Nederlanders dat het dus eigenlijk best normaal is...
Offtopic
pi_69317449
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dat denk ik wel ja. Bovendien wonen ouderen vaak in een bejaardentehuis of in een andere rustige buurt, dus die zien eventuele problemen niet echt. Muv het voorbeeld uit je OP natuurlijk
Mijn vriendin werkt in de thuiszorg en volgens haar hebben die oudjes het er wel volop over. Daarnaast ookal zijn mensen 70 of 80 ze komen vaak nog gewoon dagelijks buiten voor een boodschap enz. Of het hun stemgedrag veranderd is dubieus.
Mja met de vergrijzing op komst een leuke uitdaging voor ons Geertje
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:50:25 #12
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69317458
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:43 schreef akbar het volgende:

wtf wil je hiermee zeggen?
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_69317464
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Offtopic

Zo'n grote quote en 1 zinloze opmerking.
*****Kraak........
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:51:37 #14
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69317467
vannacht trouwens weer 3 groepjes met mocro's die stoer liepen te doen tegen mij en me homie.

ik moest lachen, ik wilde er eigenlijk een topic over openen.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:52:18 #15
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69317470
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vannacht trouwens weer 3 groepjes met mocro's die stoer liepen te doen tegen mij en me homie.

Offtopic.

ik ken geen ouderen die PVV stemmen, of rechtse gedachten hebben.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:52:29 #16
pi_69317472
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:51 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Zo'n grote quote en 1 zinloze opmerking.
Stel je niet zo aan. Zo groot is die quote niet.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:54:23 #17
pi_69317479
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:49 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Mijn vriendin werkt in de thuiszorg en volgens haar hebben die oudjes het er wel volop over. Daarnaast ookal zijn mensen 70 of 80 ze komen vaak nog gewoon dagelijks buiten voor een boodschap enz. Of het hun stemgedrag veranderd is dubieus.
Mja met de vergrijzing op komst een leuke uitdaging voor ons Geertje
Oh. Dan heb ik misschien een verkeerd beeld van de bejaarde van tegenwoordig. In mijn hoofd zijn het nog die lieve mensen die een beetje eenzaam in hun kamertje zitten en wachten tot je ze opzoekt en ze je koekjes kunnen voeren
pi_69317486
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:51 schreef FunkyHomosapien het volgende:

Wat deden ze dan?
pi_69317489
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Stel je niet zo aan. Zo groot is die quote niet.
Sorry vergiste me het was geeneens een opmerking.
*****Kraak........
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:56:51 #20
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69317493
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:55 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Wat deden ze dan?
"hey yo fatih wat kijk je loop door sukkel"

ik kijk zo: (is moeilijk maar kan wel)

"wat doe je dom dan wololo"

stoer als ik ben (matje etc. check fobo) kon ik ze natuurlijk impressen met mijn quad en nektasje, toch maar niet gedaan.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:57:22 #21
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69317498
eentje zei trouwens eerst wel "goedenavond jongens"

dat was wel aardig.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:57:32 #22
242879 Onnoman
The On And Only
pi_69317501
leuk verzonnen verhaal.. je kan ook gewoon zeggen dat je een hekel hebt aan buitenlanders in een dure auto.. (gelijk heb je... deze is betaald van jouw belastingcenten )
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  zaterdag 23 mei 2009 @ 03:58:41 #23
pi_69317505
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:56 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Sorry vergiste me het was geeneens een opmerking.
Disste je me nou?
pi_69317520
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:57 schreef Onnoman het volgende:
leuk verzonnen verhaal.. je kan ook gewoon zeggen dat je een hekel hebt aan buitenlanders in een dure auto.. (gelijk heb je... deze is betaald van jouw belastingcenten )
Van mij mogen ze hoor
pi_69317528
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

stoer als ik ben (matje etc. check fobo) kon ik ze natuurlijk impressen met mijn quad en nektasje, toch maar niet gedaan.
Die agressie is idd erg hinderlijk. Weet alleen niet of ze naar ouderen toe ook zwaar respectloos doen . Binnen hun cultuur zijn oudere mannen geloof ik een soort van helden die je met uitermate veel respect moet behandelen. Weet alleen niet of dat ook geldt voor Westerse ouderen
pi_69317532
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:58 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Disste je me nou?
Nee hoor, heb respect voor iedereen.
*****Kraak........
  zaterdag 23 mei 2009 @ 04:05:21 #27
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_69317547
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 04:02 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Die agressie is idd erg hinderlijk. Weet alleen niet of ze naar ouderen toe ook zwaar respectloos doen . Binnen hun cultuur zijn oudere mannen geloof ik een soort van helden die je met uitermate veel respect moet behandelen. Weet alleen niet of dat ook geldt voor Westerse ouderen
ach, vroeger ging ik er wel eens op in. 50/50 winstkans.

(speltip 7)

nu laat ik het gewoon liggen, het schiet toch niet op, rond de 20 worden ze normaliter volwassen.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 04:06:21 #28
pi_69317551
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 04:03 schreef kraakvandaal het volgende:

[..]

Nee hoor, heb respect voor iedereen.
Gelukkig Dan kan ik met een gerust hart naar bed.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 06:53:47 #29
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_69317862
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:27 schreef Pacmaniac het volgende:
[.]
Voorbeeld: Vandaag waren we ff in Gouda( ) om wat te winkelen en stroopwafels te scoren , enfin wilden we net in de auto stappen om weg te gaan zat er daar op een nabijgelegen terrasje een oud baasje die me aansprak.

"Zie je die Audi daar?"
TS : Ja, wat dan?
"Is de allernieuwste Audi A6 hé"
TS (geen idee waar dit verhaal heen moest gaan) Ja mooie bak hoor
"Er rijdt een Marokkaan van 20 in , geloof je het zelf??"
"TS ( die ouwe beetje op stang jagen) Ja hij is vast directeur van een grote zaak

Nja toen volgde een heel bla bla verhaal over Marokkanen en dat het tuig is en dat er allemaal geen reet van klopt hoe ze aan hun geld komen etc.
[.]
Leuk verzonnen, maar erg realistisch klinkt het niet...
pi_69317879
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 06:53 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Leuk verzonnen, maar erg realistisch klinkt het niet...
Zo bijzonder is het toch niet? Had ook kunnen zeggen dat ik die mocro met mijn ploertendoder onthoofd heb. Dan was het idd niet geloofwaardig
  zaterdag 23 mei 2009 @ 07:21:02 #31
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_69317911
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 07:04 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Zo bijzonder is het toch niet? Had ook kunnen zeggen dat ik die mocro met mijn ploertendoder onthoofd heb. Dan was het idd niet geloofwaardig
Als je het voorstellingvermogen van een goudvis zou hebben dan zou een gesprek inderdaad zo kunnen lopen, maar in het echte leven begint niemand een gesprek op die manier en loopt geen enkel gesprek zo.

Het is uit den dikken duim gezogen.
pi_69317939
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 07:21 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Als je het voorstellingvermogen van een goudvis zou hebben dan zou een gesprek inderdaad zo kunnen lopen, maar in het echte leven begint niemand een gesprek op die manier en loopt geen enkel gesprek zo.

Het is uit den dikken duim gezogen.
Ja man het is een complot
  zaterdag 23 mei 2009 @ 07:48:59 #33
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_69317951
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 07:38 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Ja man het is een complot
Neuh, een goed complot is overtuigend, dit is geen van beiden.
pi_69318066
PVV stemmers zijn grotendeels conservatieve ouwe lullen.
pi_69319437
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:56 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

Altijd gedacht dat je zelf een mocro was
pi_69322157
Veel ouderen die ik ken zijn leraren en die zijn zo links als de pink op m'n linkerhand.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:05:22 #37
233083 DeRuphelman
To the moon and beyond
pi_69692626
ik zeg : PVV NEE!

Geert Wilders en zijn praktijken staan mij niet aan. Ik vraag me dan ook af hoeveel stemmers er uberhaupt op hem gaan stemmen en degene die gaan stemmen ook uberhaupt weten waar ie mee bezig is.

en als ouderen er op gaan stemmen dan moet men hen ook maar eens duidelijk maken waarvoor ze stemmen.

dank u.

stem links om het radicalisme van de PVV tegen te gaan.
  donderdag 4 juni 2009 @ 10:06:04 #38
233083 DeRuphelman
To the moon and beyond
pi_69692641
stem SP, PvdA of Groen Links
  donderdag 4 juni 2009 @ 11:29:32 #39
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_69695311
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 10:05 schreef DeRuphelman het volgende:
ik zeg : PVV NEE!

Geert Wilders en zijn praktijken staan mij niet aan. Ik vraag me dan ook af hoeveel stemmers er uberhaupt op hem gaan stemmen en degene die gaan stemmen ook uberhaupt weten waar ie mee bezig is.

en als ouderen er op gaan stemmen dan moet men hen ook maar eens duidelijk maken waarvoor ze stemmen.
Vaak weet rechts toch beter waar de politiek mee bezig is dan de links mensen.
Net 2 stemmen uitgebracht op de lijstduwer van de PVV. (Sorry Hans).

Voor de 2e kamer verkiezingen zal ik hoogstwaarschijnlijk weer op de VVD stemmen maar op het gebied van Europa ben ik het helemaal eens met de tegen Europa standpunten van de PVV.
Daarnaast zit de VVD in dezelfde coalitie als pro Europa D66, het CDA in de coalitie met Berlusconi. Om maar wat voorbeelden te noemen.
pi_69696315
Leuk verhaal, lekker lang maar we hebben een centraal pvv/wilders topic
[CENTRAAL] Wilders-topic
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')