abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74819208
Even wat opmerkingen:

- Brawn heet nu officieel Mercedes Grand Prix
- Mercedes is voor Red Bull geen optie meer door veto McLaren
- Di Grassi wordt genoemd als tweede rijder bij Virgin Manor
- Neel Jani en Fischella worden ook genoemd als mogelijke kandidaat bij Force India
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 18 november 2009 @ 15:56:31 #155
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74819554
Aangepast.
Het is bijna niet bij te houden.
pi_74819597
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Aangepast.
Het is bijna niet bij te houden.
wat hij zegt!
  woensdag 18 november 2009 @ 16:35:42 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74821000
Villeneuve working on F1 comeback

Een topper is hij niet meer maar hij zou nog van dienst kunnen zijn voor een nieuw team, en hij trekt natuurlijk wel veel publiciteit
pi_74830823
En we hebben weer een nieuw gerucht. Mercedes zou Raikkonen willen. Bron is alleen in het Portugees.

Altijd leuk zo'n silly season.
  woensdag 18 november 2009 @ 21:47:16 #159
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_74832840
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:54 schreef ElmarO het volgende:
En we hebben weer een nieuw gerucht. Mercedes zou Raikkonen willen. Bron is alleen in het Portugees.

Altijd leuk zo'n silly season.
Oké, waar rook is is vuur zeggen ze wel eens. Maar als Brawn/Fry/Mercedes (wie dan ook daar) Button al niet wil betalen die ''maar'' ¤8mln vraagt, dan gaan ze echt niet Raikkonen proberen aan te trekken, waarvan ze al weten dat die 2 a 3x zoveel vraagt. Komt nog eens bij dat Kimi 'n sabbatical heeft aangekondigt vandaag. Onwaarschijnlijk dus
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 19 november 2009 @ 00:12:30 #160
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74838270
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:54 schreef ElmarO het volgende:
En we hebben weer een nieuw gerucht. Mercedes zou Raikkonen willen. Bron is alleen in het Portugees.

Altijd leuk zo'n silly season.
Globo is ook goed ingevoerd in F1, wel vreemd dat alleen zij dit nieuws brengen maar het zou de verrassing kunnen zijn die Norbert Haug eerder noemde waarvan iedereen dacht dat hij Schumi bedoelde

Verder krijgt Button nog een trapje na;

Fry: Money not issue in Button departure

By Edd Straw Wednesday, November 18th 2009, 21:20 GMT
quote:
Brawn GP chief executive officer Nick Fry is adamant that Jenson Button's move to McLaren was not prompted by the financial terms offered by his team.

Fry believes that the deal Button has signed with McLaren could be worth less money than was on the table to remain with the rebranded Mercedes Grand Prix team next year. He insists that press reports of the amount offered to Button by the team are significantly short of the actual figure.

"I don't think that it was a financial issue," Fry told AUTOSPORT. "We understand that our offer to Jenson may well have been in excess of what he might be getting with McLaren.

"We are disappointed that Jenson has decided to leave because we did make what we thought was a very generous offer for a new contract which was significantly in excess of the frankly spurious figures that were put out to the press over the past week or so."

Fry added that the team was still keen to proceed with further contract negotiations over the past week, but that Button's management seemed uninterested in talks when approached in recent days.

"It was clear to us that things were going seriously astray as of Sunday night or Monday morning," said Fry.

"Unfortunately, over the last week there has been very little dialogue with Jenson's management team despite the fact that we have made overtures to have further discussions. But they didn't seem particularly keen, presumably because they were set on the McLaren route."

Many pundits, including three times world champion Jackie Stewart, expect Button to struggle against Lewis Hamilton at McLaren. Fry also suspects that will be the case and while he did not simply expect Button to stay with team through loyalty, he does not understand the logic behind the choice.

"I respect his decision," said Fry. "It's not one that I would have made and maybe he has been poorly advised.

"Clearly, loyalty would be nice but in this day and age you don't expect too much of that. I'm always happy when any employee leaves our company if I think that they've made the right decision and they are going to a better job and they always go with our blessing if that is the situation.

"In this situation, we don't understand the logic of the decision and I think Jenson is going to have to up his game if he's going to beat Lewis on home territory."

Despite losing Button to McLaren, Fry insists he does not regret delaying contract negotiations until the end of the season in the belief that it would have distracted both team and driver from their main aim of winning the drivers' and constructors' championships.

"Unfortunately we were between a rock and a hard place on this," Fry told AUTOSPORT. "Ideally the discussions should have been completed before the end of the season, but because of the way that the championship was going in the latter part of the season, the last thing we wanted was to distract the driver with contract negotiations.

"That was the right decision because there was enough going on on the racing side to fully occupy us and him without having the burden of contract discussions on top of that."
autosport.com
pi_74838400
Ik ben het eens met Nick
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74842786
Ik niet ... van Button zeggen dat hij gebrek heeft aan loyaliteit is zo'n beetje hetzelfde als Barichello van hetzelfde betichten.

Button is door dik en dun bij Honda gebleven ... door de echte POEP-jaren. En nu dat hij dan eindelijk status heeft zou 'ie niet naar z'n droomteam mogen? Dan is Fisichella ook weinig loyaal geweest, en Glock, en Kimi, en ... en ...en ...

Iedere coureur van het veld wil voor Ferrari of McLaren rijden mochten ze die kans krijgen... behalve Kimi.
Calm down, please!
pi_74847278
En weer een gerucht.

De La Rosa naar Force India?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_74848937
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:01 schreef Googolplexian het volgende:
Iedere coureur van het veld wil voor Ferrari of McLaren rijden mochten ze die kans krijgen... behalve Kimi.
Kimi is niet zo precies hij wil alleen maar de beste auto en een flink salaris.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_74850996
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74852912
quote:
Op donderdag 19 november 2009 14:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kimi kiest voor rally
Een nietszeggend artikel, want in het originele bericht (Exclusive Kimi Raikkonen Q&A - I want to win another title) staat niets nieuws. Hij wil alleen racen in de F1 bij een competitief team (McLaren, die geen plaats meer heeft) en verder kijkt hij naar de rallysport. Er staat niet in dat hij daadwerkelijk dat ook gaat doen.

Dus als Mercedes hem een aanbod doet zou hij zo maar volgend jaar op de grid staan. Alleen lijkt het er niet op dat dat gaat gebeuren, omdat hij denkt dat Mercedes twee Duitsers wil hebben (en ik vraag me af of dat terecht is .
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_74853865
Brawn houdt Button aan contract


Räikkönen: "De deur staat open, maar..."
quote:
Op de vraag wat hij dan zoal gaat doen in dat jaar vrij, antwoordde de Fin dat hij dat nog niet weet. Wel zei Räikkönen dat hij bekeek of hij in de rallysport gaat rijden. En dat hij ook daar een snelle wagen wil hebben. Als dat niet doorgaat, zal de voormalig Ferrari-coureur meer tijd met familie en vrienden doorbrengen. Of hij in 2011 weer in de F1 rijdt, hangt dus heel erg af van het materiaal: "Ik wil niet alleen racen om als onbekende rond te rijden. Daar ben ik niet in geïnteresseerd. Maar het duurt nog even tot die tijd, dus laten we zien wat er gebeurt de komende maanden."


[ Bericht 29% gewijzigd door Sally op 19-11-2009 16:12:08 (Quote toegevoegd) ]
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_74901190
Schumi in een Mercedes volgend jaar?
's Avonds een man, overdags rustig an
  vrijdag 20 november 2009 @ 23:27:27 #169
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_74901567
quote:
Op donderdag 19 november 2009 12:43 schreef sasquatsch het volgende:
En weer een gerucht.

De La Rosa naar Force India?
Ik snap dat teams graag een ervaren coureur willen, maar De la Rosa is toch wel over zijn houdbaarheidsdatum heen zou ik zeggen. En zo'n groot talent is hij nou ook weer niet...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_74906434
Ralf misschien terug in 2010?

Dat zou echt te briljant zijn.
pi_74906492
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:27 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Ik snap dat teams graag een ervaren coureur willen, maar De la Rosa is toch wel over zijn houdbaarheidsdatum heen zou ik zeggen. En zo'n groot talent is hij nou ook weer niet...

Precies, zo is het. Van het kaliber Jos Verstappen. Straks begint de roep om Jos ook weer! Villeneuve net zo. Allemaal prima rijders hoor, maar over hun top heen en het waren nooit de echte toptalenten waarvan men dacht dat ze dat ooit wel waren. Niet het kaliber Alonso, Hamilton of een Raikkonen.
pi_74906511
quote:
Op zaterdag 21 november 2009 09:57 schreef ElmarO het volgende:
Ralf misschien terug in 2010?

Dat zou echt te briljant zijn.
jezus man zet dan een GP2-talent in die bak. Met Ralf kom je niet in de buurt van de top 10!
  zaterdag 21 november 2009 @ 21:59:27 #173
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74907762
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 23:27 schreef 4-elements het volgende:

[..]

Ik snap dat teams graag een ervaren coureur willen, maar De la Rosa is toch wel over zijn houdbaarheidsdatum heen zou ik zeggen. En zo'n groot talent is hij nou ook weer niet...
PDLR zou dan ook op basis van zijn ervaring een zitje verdienen, men verwacht echt niet met hem een toekomstig wereldkampioen binnen te halen.
Zeker de eerste seizoenen is ervaring belangrijk voor een nieuw team. Drie dagen testen met Pedro de la Rosa levert ongetwijfeld meer informatie op dan drie dagen testen met twee onervaren talenten.

Ik heb Pedro de la Rosa trouwens wel hoger zitten dan bijvoorbeeld Gené en veel andere testcoureurs, hij heeft een aantal verdienstelijke invalbeurten voor McLaren gehad.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 21 november 2009 @ 22:21:53 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74908571
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 22 november 2009 @ 17:40:28 #175
131800 Tarado
capô de fusca
pi_74932439
Kobayashi naar Renault?

Vertaald uit het Frans (een automatische vertaling met de hand aangepast):
quote:
De Japanse piloot Kamui Kobayashi, de openbaring van het einde van seizoen 2009, zou kunnen instappen bij het Renault F1 Team in 2010. Na het vertrek van Toyota uit de F1 zou de piloot de steun van enkele Japanse sponsors hebben.

Met een uitmuntend begin in de Formule 1 ten tijde van de GP van Brazilië, op Interlagos, vechtend voor een positie met wereldkampioen Jenson Button maar ook in Abu Dhabi, met zijn eerste punten in de F1, zou de Japanse piloot Kamui Kobayashi goed geplaatst zijn om volgend seizoen een team te vormen met Robert Kubica binnen Renault F1, kondigt AutoHebdo deze week aan. Enkele voormalige sponsors van Toyota zouden klaar zijn hem te volgen.

Onder deze Japanse sponsors de elektronicagigant Panasonic, die veel investeerde in Toyota voor zijn F1 einde. Ook wordt gesproken over KDDI, een grote telecommunicatie operator.

Een punt voor Renault dat niet te verwaarlozen is, met het tekort aan belangrijke sponsors voor 2010.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 23 november 2009 @ 10:35:36 #177
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74933175
Silly Season 2010 - 13 teams, 26 rijders
Update: 23-11-2009

Team: Vodafone McLaren Mercedes (Mercedes klantenteam)
Motor: Mercedes FO108X
1ste Rijder: Lewis Hamilton (contract tot 2012)
2de Rijder: Jenson Button (meerjarig contract)

Mercedes Grand Prix (Mercedes fabrieksteam)
Motor: Mercedes FO108X
1ste Rijder: Nico Rosberg (contract tot en met 2013)
2de Rijder:
Geruchten: Kimi Raikkonen, Nick Heidfeld, Michael Schumacher (Onwaarschijnlijk?)

Red Bull Racing
Motor: Renault RS27 (Huidig, contract verlenging verwacht), Cosworth CA2010 (Geruchten)
1ste Rijder: Sebastian Vettel (contract tot en met 2011, optie voor 2012)
2de Rijder: Mark Webber (contract voor 2010)

Team: Scuderia Ferrari Marlboro (Santander teamnaamsponsor?)
Motor: Ferrari 056
1ste Rijder: Felipe Massa (contract voor 2010)
2de Rijder: Fernando Alonso (contract tot en met 2012)

AT&T Williams
Motor: Cosworth CA2010
1ste Rijder: Rubens Barrichello (contract bevestigd)
2de Rijder: Nico Hulkenberg (contract bevestigd, waarschijnlijk meerjarig)

Team: Renault F1 Team
Motor: Renault R27
1ste Rijder: Robert Kubica (contract voor 2010)
2de Rijder:
Geruchten: Romain Grosjean, Franck Montagny, Nick Heidfeld, Adrian Sutil, Heikki Kovalainen, Lucas di Grassi, Vitaly Petrov, Kamui Kobayashi

Force India F1 Team
Motor: Mercedes FO108X
1ste Rijder: Adrian Sutil (optie voor 2010 opgenomen, staat vrij om naar een groter team te verhuizen)
2de Rijder: Vitantonio Liuzzi (contract tot en met 2011)
Geruchten: Nelson Piquet (in geval Sutil vertrekt), Pedro de la Rosa, Neel Jani, Giancarlo Fisichella, Karun Chandhok (Indiër)

Team: Scuderia Toro Rosso
Motor: Ferrari 056 (contract schijnt tot en met 2010 te gelden)
1ste Rijder: Sébastien Buemi (contract voor 2010)
2de Rijder:
Geruchten: Jaime Alguersuari, jr (waarsch. nieuw contract)

Campos Meta Team
Motor: Cosworth CA2010 (chassis ontworpen door Dallara)
1ste Rijder: Bruno Senna (contract bevestigd)
2de Rijder:
Geruchten: Vitaly Petrov (Campos verleden, brengt tevens geld mee), Pedro de la Rosa, Pastor Maldonado, José Maria López, Nelson Piquet

Virgin Manor F1 Team
Motor: Cosworth CA2010
1ste Rijder: Timo Glock (contract tot en met 2011, optie voor 2012)
2de Rijder:
Geruchten: Nelson Piquet, Lucas di Grassi

Best Buy Team US F1
Motor: Cosworth CA2010 (geruchten omtrent chassis overname voormalig Toyota F1-team)
1ste Rijder:
2de Rijder:
Geruchten: José Maria López (Wachten op bevestiging), Pedro de la Rosa, Jacques Villeneuve, Jonathan Summerton, Franck Montagny

1Malaysia Lotus F1 Team
Motor: Cosworth CA2010
1ste Rijder:
2de Rijder:
Geruchten: Jarno Trulli, Takuma Sato, Kumui Kobayashi, Jacques Villeneuve

Team: Sauber Petronas F1 Team (Qadbak)
Motor: Ferrari 056 - Petronas badge (geruchten)
1ste Rijder:
2de Rijder:
Geruchten: Nick Heidfeld, Christian Klien, Ralf Schumacher, Heikki Kovalainen, Giancarlo Fisichella (geruchten over deal Ferrari motoren)

Bijgewerkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 23-11-2009 12:33:20 ]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 23 november 2009 @ 11:00:58 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_74933761
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 23 november 2009 @ 12:32:22 #179
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_74936047
Officieel: Rosberg rijdt in 2010 voor Mercedes

Rosberg heeft een contract getekend tot en met 2013.
pi_74936129
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Officieel: Rosberg rijdt in 2010 voor Mercedes

Rosberg heeft een contract getekend tot en met 2013.
Niet echt een verassing, de 2e rijder is waar ik echt benieuwd naar ben.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_74944373
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:35 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Niet echt een verassing, de 2e rijder is waar ik echt benieuwd naar ben.
Gelukkig voor Rosberg niet.

Maar dit zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen. Ben benieuwd wat hij gaat laten zien daar.
pi_75016119
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_75016214
quote:
Op maandag 23 november 2009 18:56 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Gelukkig voor Rosberg niet.

Maar dit zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen. Ben benieuwd wat hij gaat laten zien daar.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75033385
Vier kandidaten voor Lotus F1

Naast Fairuz Fauzy en Jarno Trulli ook nog Christian Klien en Jacques Villeneuve.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75048373
quote:

Een rijder die me alles behalve mee is gevallen. Kleurloos en langzaam.
pi_75050682
Goed nieuws! Sauber is weer in handen van Peter Sauber!
pi_75053993
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:06 schreef Big-Ern het volgende:
Goed nieuws! Sauber is weer in handen van Peter Sauber!
Slecht nieuws. Het lijkt erop dat Toyota zijn inschrijving heeft verkocht aan Stefan Grand Prix en Sauber dus geen plek op de grid krijgt.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_75054725
http://f1.gpupdate.net/nl(...)-en-sutil-voor-2010/
quote:
Adrian Sutil en Vitantonio Liuzzi zullen ook in 2010 het rijderskoppel vormen van Force India. Dit heeft het team vrijdag bekendgemaakt. Sutil begint volgend jaar aan zijn derde seizoen bij Force India, voor Liuzzi, die dit jaar het stuur overnam van Giancarlo Fisichella, wordt het zijn eerste volledige jaar als racerijder bij de Indiase renstal.

"We zijn erg blij dat we zowel Adrian als Vitantonio hebben weten te behouden", liet teambaas Vijay Mallya weten. "We hebben altijd gezegd dat continuïteit een zeer belangrijke factor voor ons is en voor het eerst hebben we volgend jaar niet alleen dezelfde rijders, maar ook dezelfde motor en dezelfde teamleiding. Ik weet zeker dat we hierdoor verder kunnen bouwen op onze goede prestaties van dit jaar."

Volgende week zullen Paul di Resta en JR Hildebrand voor Force India in actie komen tijdens de rookietest. Zij maken kans op een functie als test- en reserverijder.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75056358
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 13:42 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Slecht nieuws. Het lijkt erop dat Toyota zijn inschrijving heeft verkocht aan Stefan Grand Prix en Sauber dus geen plek op de grid krijgt.
Plek van Sauber was toch niet afhankelijk van de plek van Toyota?
Calm down, please!
pi_75057386
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:46 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Plek van Sauber was toch niet afhankelijk van de plek van Toyota?
Jawel, er is namelijk geen plek meer op de grid wanneer toyota mee zou doen.
Er is een maximum aan teams.
Dus wanneer Toyota uitstapt dan komt er een plek vrij die zeer waarschijnlijk door Sauber bezet zal worden daar dit een team is met historie/auto/werknemers/voortzetting ander team.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75093470
Uh ja maar dat Toyota niet echt uit zou stappen had iedereen wel verwacht denk ik want ze hebben immers het concorde agreement al getekend dus niet aan de start verschijnen zal ongetwijfeld een heleboel geld gaan kosten dus verkopen ze de boel inc startbewijs.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_75095479
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 20:25 schreef Kill_em_all het volgende:
Uh ja maar dat Toyota niet echt uit zou stappen had iedereen wel verwacht denk ik want ze hebben immers het concorde agreement al getekend dus niet aan de start verschijnen zal ongetwijfeld een heleboel geld gaan kosten dus verkopen ze de boel inc startbewijs.
Leg dit even uit. Toyota is toch echt uitgestapt, als je het mij vraagt.
pi_75095573
Ik ben effe in de war ....

Wat is ook alweer met de plek van BMW gebeurd?
Calm down, please!
pi_75101750
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:23 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Leg dit even uit. Toyota is toch echt uitgestapt, als je het mij vraagt.
Ze hebben kenbaar gemaakt volgend jaar niet als toyota aan de start te verschijnen. Ze hebben echter de concorde agreement getekend en moeten aan de start verschijnen of een hele hoge boete betalen. Kortom zij kunnen nog steeds aan de start verschijnen daar ze een startbewijs hebben.

BMW maakte kenbaar dat ze niet verder gingen en ondertekende de concorde agreement niet waardoor ze niet aan de start hoeven te verschijnen en dus ook geen boetes hoeven te betalen. Door het niet ondertekenen van de agreement vervalt hun startbewijs en kunnen zij niet deelnemen onder een andere naam.

Wanneer toyota zich helemaal terug trekt, dan pas leveren ze ook het startbewijs in en komt er eentje vrij voor een ander team, dit kan sauber, volkswagen, spyker etc. zijn (sauber is volgens vele degene die er het meeste recht op heeft daar het lang in de f1 heeft gezeten en een subtopper was, daarbij is peter sauber een innemende man met hart voor zijn team, ook de reden waarom hij het team terug wilde kopen van bmw). Nu is het mogelijk om het team/startbewijs over te kopen en zodoende mag je starten in het nieuwe seizoen.

Het ligt er dus aan wat Toyota doet, verschijnen ze gewoon niet (kost een hele hoop geld) of verkopen ze het startbewijs door (krijg je nog een klein beetje terug van de gedane investeringen).
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75103896
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:27 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben effe in de war ....

Wat is ook alweer met de plek van BMW gebeurd?
Ze staan voorlopig nog aangemerkt als eerste reserve. Dus het is nu afwachten wat er met de plek van Toyota gaat gebeuren. Maar ik verwacht wel dat Sauber wordt toegelaten en zo dus het gat opvult wat Toyota achterliet.
pi_75136692
quote:
Op zondag 29 november 2009 10:06 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ze staan voorlopig nog aangemerkt als eerste reserve. Dus het is nu afwachten wat er met de plek van Toyota gaat gebeuren. Maar ik verwacht wel dat Sauber wordt toegelaten en zo dus het gat opvult wat Toyota achterliet.
Wat logisch zou zijn in mijn ogen is een "swap" van de startbewijzen. Dan is Toyota van de boete af, en Sauber verzekerd van een plaatsje.
pi_75136932
Ik zou ook voor Sauber kiezen. Daarvan weet je wat je in de kuip haalt en van die Stefan weet niemand het en er zijn al een hoop nieuwe teams wat maar afwachten is.

Hoe het regelsgewijs in elkaar zit weet ik niet, maar als ik de FIA was zou ik ze gewoon zo interpreteren dat Sauber erbij is volgend jaar
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75137228
quote:
Op maandag 30 november 2009 10:59 schreef vosss het volgende:
Ik zou ook voor Sauber kiezen. Daarvan weet je wat je in de kuip haalt en van die Stefan weet niemand het en er zijn al een hoop nieuwe teams wat maar afwachten is.

Hoe het regelsgewijs in elkaar zit weet ik niet, maar als ik de FIA was zou ik ze gewoon zo interpreteren dat Sauber erbij is volgend jaar
Ik denk dat dat ook wel gaat gebeuren. Ze kieperen Peter Sauber er niet direct uit. Dat Toyota op de lijst staat is gewoon het middeltje om die 40 miljoen boete op te strijken
pi_75275927
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:31:59 #200
131800 Tarado
capô de fusca
pi_75522162
Lucas Di Grassi twittert dat hij volgend jaar zeker in een F1 auto rijdt, details volgen volgende week


quote:
Para todos que estao perguntando, eu vou estar na F1 em 2010. Os detalhes serao anunciados na semana que vem. Fiquem de olho. Muito obrigado

http://twitter.com/lucasdigrassi
pi_75544749
Trulli lijkt zo goed als zeker te zijn van een stoeltje bij Lotus. Stoel nummer 2 zou gaan tussen Kovalainen en Sato.
quote:
Lotus to reveal drivers on Monday

The new Lotus Formula 1 team is to announce the identity of its 2010 drivers on Monday.

Team boss Tony Fernandes revealed via his Twitter feed that both cockpits had now been filled and that the announcement was imminent.

"Bringing home two drivers for the Lotus F1 team. Announcement Monday," Fernandes wrote.

AUTOSPORT understands that ex-Toyota driver Jarno Trulli is near certain for one Lotus seat. The Italian veteran has long been linked with the project having worked with Lotus technical boss Mike Gascoyne at Jordan, Renault and Toyota.

The second Lotus drive is believed to have come down to a choice between Heikki Kovalainen and Takuma Sato.

Former McLaren driver Kovalainen is on the market after losing his seat to world champion Jenson Button, while Sato has been working to break back into F1 in recent months having been on the sidelines since Super Aguri folded in early 2008. Sato tested for Toro Rosso last winter, but the team eventually chose to retain Sebastien Bourdais instead.

Malaysian Formula Renault 3.5 frontrunner Fairuz Fauzy could get a test and reserve role with Lotus, but early speculation that he would race for the team has been played down by Fernandes and Gascoyne.
pi_75604181
http://f1.gpupdate.net/nl(...)ekenen-bij-lotus-f1/
quote:
Jarno Trulli en Heikki Kovalainen hebben bij het nieuwe team van Lotus F1. Dat maakte de Maleisische premier Najib Tun Razak bekend tijdens een persconferentie in de hoofdstad Kuala Lumpur. Fairuz Fauzy is benoemd tot test- en reservecoureur van het team uit Maleisië.

Lotus-teambaas Tony Fernandes twitterde afgelopen weekend al dat de coureurs van het team deze maandag bekend zouden worden en in de media werd meteen gespeculeerd over stoeltjes voor Trulli en Kovalainen, zeker nadat het management van Takuma Sato liet weten dat er voor de coureur geen plek was bij Lotus.

Trulli en Kovalainen hebben zo toch onderdak gevonden nadat ze om verschillende redenen hun contract niet verlengd zagen worden: de Italiaan zag Toyota uit de Formule 1 vertrekken, Kovalainen werd bij McLaren de deur gewezen om plaats te maken voor wereldkampioen Jenson Button.

"Ik vind het geweldig dat we Jarno, Heikki en Fairuz hebben weten te contracteren in ons debuutseizoen als Lotus F1 Racing. Het toont de kwaliteit en ambitie van het team aan. Jarno en Heikki zijn bewezen winnaars en zullen ons erg helpen bij het ontwikkelen van de auto in 2010", vertelde teambaas Fernandes. "Fairuz is zonder twijfel de beste coureur die Maleisië momenteel heeft en ik ben dan ook erg blij dat we hem kunnen verwelkomen."

"We hebben pas in september ons startbewijs voor 2010 gekregen, maar hebben nu al een auto in ontwikkeling en twee Formule 1-winnaars onder contract, evenals een geboren Maleisiër. Dat is geen slecht resultaat na drie maanden hard werken!", vervolgde hij. "We zijn nog niet klaar en we zullen na wat rust tijdens de feestdagen nog meer grenzen proberen te verleggen."
[/spoiler][/spoiler]
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_75645248
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:28 schreef bodylotion het volgende:
Di Grassi in een Virgin volgend seizoen

(bron: autosport.com)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_75646770
Volgens mij is dit dan het huidige lijstje

Ferrari - Ferrari: Felipe Massa, Fernando Alonso
Force India - Mercedes: Adrian Sutil, Vitantonio Liuzzi
McLaren - Mercedes: Lewis Hamilton, Jenson Button
Red Bull - Renault: Sebastian Vettel, Mark Webber
Williams - Cosworth: Rubens Barrichello, Nico Hulkenberg
Lotus - Cosworth: Jarno Trulli, Heikki Kovalainen
Virgin Racing - Cosworth: Timo Glock, Lucas Di Grassi

Campos - Cosworth: Bruno Senna , Pastor Maldonado, Vitaly Petrov, Pedro de la Rosa, Nelson Piquet jr, Andy Soucek, Alvaro Parente
Mercedes GP - Mercedes: Nico Rosberg, Robert Kubica (mits vrij bij Renault), Nick Heidfeld, Michael Schumacher
Renault - Renault: Robert Kubica , Vitaly Petrov, Ho Pin Tung, Romain Grosjean, Franck Montagny, Nick Heidfeld, Jacques Villeneuve
Scuderia Toro Rosso - Ferrari: Sébastien Buemi, Jaime Alguersuari

US F1 - Cosworth: Pedro de la Rosa, Jacques Villeneuve, Jonathan Summerton, Alexander Rossi, Graham Rahal, José María López, Christian Klien, Frank Montagny
Sauber - Ferrari: Nick Heidfeld, Kamui Kobayashi, Vitaly Petrov, Pedro de la Rosa, Christian Klien, Giancarlo Fisichella

bold = bevestigd

[ Bericht 0% gewijzigd door sasquatsch op 15-12-2009 12:55:11 (Parente reserverijder Virgin) ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')