quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Fokkers die koet ke koet hun ''gelijk'' willen hebben.
Ik snap niet wat het zou moeten zijn...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Fokkers die koet ke koet hun ''gelijk'' willen hebben.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:53 schreef Schanulleke het volgende:
Ik snap niet wat het zou moeten zijn...
Ja, er staan er nog meer inquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:24 schreef Matty___ het volgende:
wat is met het plan gebeurt om de N wegen uti te bouwen tot een fatzoenlijk secundair wegenet zoals in duitsland ?
Wauw. Ik zie niet eens waar dat een samentrekking van kan zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:51 schreef GasTurbine het volgende:
Gewoon 6VWO aanproberen.
Aankijken en proberen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Wauw. Ik zie niet eens waar dat een samentrekking van kan zijn.
Zo praat men tegen kleuters. Ik in ieder geval.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:38 schreef Lienekien het volgende:
Doen jullie je wel eens uitsloven in de keuken?
Ik vind dat zo (excusez le mot) achterlijk klinken.
Correct taalgebruik dus op fokquote:Op donderdag 25 juni 2009 11:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zo praat men tegen kleuters. Ik in ieder geval.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:31 schreef Marlonaise het volgende:
Goednemiddag!
ik heb een huisje gekocht uit 1950 met een hele kale badkamer.
Het is een badkamer van maar 3 vierkante meter, en op de vloer ligt kaal beton.
Verder zit er op de muren stucwerk waar overheen was getegeld maar die tegels zijn en af en het stucwerk is op sommige plaatsen vlink geschadigd.
Nu wil ik opnieuw de hele badkamer gaan betegelen en is mijn vraag of ik die hele badkamer opnieuw een dun laagje moet stucen over het oude stucwerk heen of dat ik alleen de gaten dicht moet smeren ( ook wil ik in dit geval graag weten waarmee dan).
Dan zal de muur natuurlijk niet even effen en strak zijn maar zal dit genoeg zijn om overheen te tegelen?
Groet, Marlon
Ik zou 'm in dit topic zetten: Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #8quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:10 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige reclames op sites ook
Volgens mij klopt het, hoor. 'In het gedrang zijn' betekent 'in gevaar zijn', 'in het geding zijn' 'onderhavig zijn'.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef Montov het volgende:
Vrijheid van meningsuiting wederom in het gedrang!
"Vrijheid van meningsuiting wederom in het gedrang"
Spreekwoorden in het geding.
Dacht dat ik goed zatquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou 'm in dit topic zetten: Tenenkrommende fouten bij teksten in het openbaar #8
Die TT is goed. Jouw 'verbetering' zou hem fout maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:41 schreef Montov het volgende:
Vrijheid van meningsuiting wederom in het gedrang!
"Vrijheid van meningsuiting wederom in het gedrang"
Spreekwoorden in het geding.
Oh, ik had 'm nog niet geopend, maar nou zie ik het.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:38 schreef Wouter1989 het volgende:
Uiteraard, maar ze hebben verschillende betekenissen. En de TS bedoelt die van 'gedrang'.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik baal ervan om me over te hebben laten halen om mijn haren te scheren, nu kan ik weer 4-5 maanden wachten tot het op een respectievelijk niveau zit. En dat in de zomer. Hoe ga ik me vertonen op vakantie.
Die TT ook.quote:
Ook een idee, wist niet dat dat konquote:Op zaterdag 27 juni 2009 09:18 schreef thunderhart het volgende:
@Iblis,
Als ik jou was zou ik me gewoon laten enten als je de griep krijgt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |