Ik bedoel niet de dagelijkse kookkunsten zeg maar maar meer de 5 gangen maaltijden en dergelijkequote:Op donderdag 25 juni 2009 09:34 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen in CUL dat wel eens/regelmatig doen.
Maar wat versta je onder uitsloven? Ik sta regelmatig een halve dag in de keuken voor vrij simpele gerechten die gewoon het lekkerst zijn als ze veel tijd krijgen. Stoofpotjes, pastasauzen en meer van dat soort dingen. Het kost even tijd maar ingewikkeld is het niet.
haha ja hier precies hetzelfde...quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef A-mineur het volgende:
Als ik fatsoenlijk wil eten moet ik mijn vriendin niet in de keuken hebben
Ik juist wel , maar dan niet om te kokenquote:Op donderdag 25 juni 2009 10:06 schreef A-mineur het volgende:
Als ik fatsoenlijk wil eten moet ik mijn vriendin niet in de keuken hebben
Ohja?quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:43 schreef wapwip het volgende:
Als mijn vriendin kookt word het een laatste avondmaal, dus beter maar dat ik dan kook![]()
Wat een boel niet-kokende vriendinnen hier trouwens(is gewoon een complot)
Vrouwen vinden het vaak aantrekkelijk als een man kan kokenquote:Op donderdag 25 juni 2009 17:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja?Wij vrouwen stonden 50 jaar als enige in de keuken, als de balans nu wat de andere kant opschuift is dat toch ook niet erg
Btw, de topictitel klopt niet. Het moet zijn "Sloven jullie je wel eens uit in de keuken?"![]()
Om even lekker te generaliseren hequote:Op donderdag 25 juni 2009 17:03 schreef wapwip het volgende:
[..]
Vrouwen vinden het vaak aantrekkelijk als een man kan koken
+
Man doet dus zijn best om in de smaak te vallen en kan koken
=
Vrouw denkt, hey dat is lekker handig, ik doe mooi alsof ik niet kan koken
ik vind het een geniaal idee, deze onthoud ik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 17:03 schreef wapwip het volgende:
[..]
Vrouwen vinden het vaak aantrekkelijk als een man kan koken
+
Man doet dus zijn best om in de smaak te vallen en kan koken
=
Vrouw denkt, hey dat is lekker handig, ik doe mooi alsof ik niet kan koken
Hahahaha kijk nou wapwip, je hebt andere vrouwen nog op ideeen gebracht ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik vind het een geniaal idee, deze onthoud ik.
Ik had jullie toch al lang doorquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:33 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha kijk nou wapwip, je hebt andere vrouwen nog op ideeen gebracht ook![]()
Ik behoor niet tot de categorie vrouwen die jij net benoemde hoor. En je bent van harte welkom om het uit te testenquote:
Mits lasagnaquote:Op donderdag 25 juni 2009 18:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik behoor niet tot de categorie vrouwen die jij net benoemde hoor. En je bent van harte welkom om het uit te testen
Ik bedoel ook de plakken pasta ertussen Einsteinquote:Op donderdag 25 juni 2009 19:19 schreef wapwip het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, kant en klaar maaltijd van de Appie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |