nuehquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:42 schreef electronique het volgende:
in de zomer groeit je haar wel sneller
Zo, nu klopt 'ie weer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik baal ervan om dat ik me over te hebben laten halen om mijn haren te scheren, nu kan ik weer 4-5 maanden wachten tot het op een respectievelijk (werkelijk?) respectabel niveau zit. En dat in de zomer. Hoe ga ik me vertonen op vakantie.
en je trommelvliezen ploppen!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef devl1nsect het volgende:
Voor het slapen gaan je neus dichtknijpen en daar hard proberen door te ademen. Als je het goed doet, bouw je druk op je hoofd en zo groeit je haar sneller.
omgquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef devl1nsect het volgende:
Voor het slapen gaan je neus dichtknijpen en daar hard proberen door te ademen. Als je het goed doet, bouw je druk op je hoofd en zo groeit je haar sneller.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:44 schreef devl1nsect het volgende:
Oke.quote:
Mua, ik vond die andere verbetering significant beter dan deze. Ik vond deze verbetering zelfs zeer onnodigquote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:46 schreef Xandrar het volgende:
[..]
omg_!
![]()
Lnag haar is anders wel een stuk warmer in de zomer, dus wees blij met je korte haar.
Gewoon insmerenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:00 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nee de volle zon op je bol zonder de bescherming van een goeie coup is lekker
Bedankt, scheelt mij weer een repliekje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:59 schreef Unauthorised het volgende:
[..]
Mua, ik vond die andere verbetering significant beter dan deze. Ik vond deze verbetering zelfs zeer onnodig
Ajaxquote:Op vrijdag 26 juni 2009 20:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik baal ervan om me over te hebben laten halen om mijn haren te scheren, nu kan ik weer 4-5 maanden wachten tot het op een respectievelijk niveau zit. En dat in de zomer. Hoe ga ik me vertonen op vakantie.
Taalpuristen FTW voor de wereldquote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bedankt, scheelt mij weer een repliekje.
quote:
Ook grammaticale fouten zijn fouten, daarnaast is het aan jou om daar wel of niet op te reageren. Elkaar verbeteren is niets mis mee zolang het correct gebeurt.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bedankt, scheelt mij weer een repliekje.
Kun je op fok liggen/ zitten/ staan dan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:10 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Ajax![]()
Vertoon je maar niet en ga weg op Fok.
'Gebeurt' bedoel je?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:36 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ook grammaticale fouten zijn fouten, daarnaast is het aan jou om daar wel of niet op te reageren. Elkaar verbeteren is niets mis mee zolang het correct gebeurd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |