abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:30:30 #101
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69553877
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:15 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Tussen de 30 en 50% is inderdaad een uitzondering.
Tegenwoordig zal dat inderdaad een beproefd middel zijn om wraak te nemen op je ex.
Ik keur dat ten strengste af, want ik vind dat sexueel misbruik wel heel erg ver gaat om je ex te grazen te nemen. Daar heb ik geen woorden voor.

Waar ik met name op reageer is het feit dat zo'n klojo vanuit het buitenland denkt even een kind hier weg te rukken.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:34:34 #102
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69553943
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:16 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Daarom kennen we organisaties zoals fathers 4 justice, plus ik heb het in m'n eigen familie zien gebeuren.

Het verbaasd me hoe typisch vrouwen hierop reageren, de man toont niet voldoende aandacht, de vrouw is altijd goed, de vrouw behoort voogdij te krijgen, etc etc etc. Stel bekrompen hormonen, alsof alleen vrouwen om hun kinderen geven...
Wat wel een feit is, een vrouw zal niet snel haar kinderen verlaten om de bloemetjes buiten te kunnen zetten. Mannen hebben daar beduidend minder moeite mee.
pi_69554048
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het kind woont al jaren in Nederland. Geen idee hoe het zit met de nationaliteit van moeder en kind.
Maar het zou van de gekke zijn als je omdat een rechter in het land waar je woont vindt dat je een kind legaal mag ontvoeren.
Het is sowieso al van de gekke om als Nederlander een Oekrainse vrouw zwanger te maken.
Hij had haar zeker van zo'n Russische brides website afgehaald
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_69554069
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:34 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat wel een feit is, een vrouw zal niet snel haar kinderen verlaten om de bloemetjes buiten te kunnen zetten. Mannen hebben daar beduidend minder moeite mee.
Kom je nog met een bron voor al die zogenaamde feiten van je? Je lijkt met name te reageren dat alle mannen klootzakken zijn als het op een scheiding aankomt.

Je vindt het zeker raar dat toen het eerste bericht kwam dat het meisje mogelijk ontvoerd was door haar vader, ik dacht dat de moeder vast niet zo onschuldig zou zijn.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_69554098
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Nu wordt de moeder de mogelijkheid haar kind op te voeden ontzegt.
De vader heeft niet het recht om zomaar dat kind mee te nemen. Hij had contact op moeten nemen met de betreffende instanties. Het vonnis van de Amerikaanse rechter had eerst door een Nederlandse rechter bekrachtigd moeten worden.
En als dat nu eens niet kan? Ik kan je zo zeggen dat dat sowieso niet mogelijk is zolang de zaak in Nederland nog loopt.
quote:
Eventueel had in afwachting daarvan, het kind ondergebracht kunnen worden in een pleeggezin, zodat moeder er niet vandoor kon.
Ja, en dat gaat ook echt gebeuren natuurlijk
quote:
Dan had een Nederlandse rechter kunnen beslissen over de voogdij, of dat nou in het voordeel van vader of moeder was uitgevallen, in elk geval wel in het belang van het kind.
Maar: daarmee wordt vader in wezen gedwongen in Nederland te procederen. Dat is voor hem zeer bewerkelijk, nu hij in Amerika woont, en wie weet maakt hij onder Amerikaans recht wel meer kans.
pi_69554143
En wat die dames ook vergeten: Amerika is geen Nederland, als gelukszoeker word je gewoon geweigerd.

Dus het is onmogelijk dat die vader even voor zijn kind naar de VS is verhuisd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_69554161
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het kind woont al jaren in Nederland. Geen idee hoe het zit met de nationaliteit van moeder en kind.
Maar het zou van de gekke zijn als je omdat een rechter in het land waar je woont vindt dat je een kind legaal mag ontvoeren.
Ho, de Amerikaanse rechter zegt niks over ontvoeren. De Amerikaanse rechter heeft alleen gezegd dat het kind aan de vader is toegewezen. Nu vader weet dat het moeilijk is zijn recht te effectueren, helpt hij de situatie een handje. Het gaat in dit soort zaken namelijk vooral om de voldongen feiten.
pi_69554220
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Het kind woont in Nederland, misschien heeft ze inmiddels ook de Nederlandse nationaliteit.
Een Nederlandse rechter had gewoon het vonnis over kunnen nemen.
Ja niet dus. Er loopt sowieso nog een zaak in Nederland, en het staat me ook bij dat vonnissen in dergelijke zaken niet ten uitvoer gelegd kunnen worden (maar dat zou ik moeten opzoeken).
quote:
De Amerikaanse rechter heeft de moeder niet gehoord en besloten op basis van vaders' verhaal. Niet helemaal zoals het hoort, dus.
Oh, ga er maar rustig vanuit dat moeder in Amerika ook is uitgenodigd haar verhaal te doen. Het is geen bananenrepubliek daar.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:12:45 #109
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_69554726
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het is sowieso al van de gekke om als Nederlander een Oekrainse vrouw zwanger te maken.
Nou, in dat geval heeft hij niet van zijn 'fouten' geleerd, want zijn nieuwe vrouw is ook een Russische, zoals op 4.43 in dit filmpje gezegd wordt. Niet dat ik het verder relevant vind, maar sommigen hier kennelijk wel.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:32:44 #110
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69555137
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:41 schreef JohnDope het volgende:

[..]

pi_69555149
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:12 schreef Cerbie het volgende:

[..]

'Aantijging kindermisbruik vaak onterecht'

Herinner je je het meisje van Nulde nog trouwens? Had men naar de vader geluisterd dan was dat misschien wel anders gelopen.
Ik denk dat we elkaar verkeerd begrijpen.

Er zijn gevallen waarbij de rechter juist de moeder de voogdij zou moeten ontzeggen en dat die volledig naar de vader zou moeten gaan, maar dit niet doet omdat deze meent dat er een moederfiguur nodig is voor het kind. Terwijl er veel bewijzen zijn dat het kind bij de vader beter af is. Ik ben het met je eens dat dit een kwalijke zaak is.
Wat ik bedoel is dat het echt niet zomaar kan dat een moeder om haar ex dwars te zitten bepaald dat hij zijn kinderen niet meer mag zien. Dan moeten er toch echt keiharde bewijzen zijn van ernstige dingen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:36:06 #112
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69555201
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:42 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Kom je nog met een bron voor al die zogenaamde feiten van je? Je lijkt met name te reageren dat alle mannen klootzakken zijn als het op een scheiding aankomt.

Je vindt het zeker raar dat toen het eerste bericht kwam dat het meisje mogelijk ontvoerd was door haar vader, ik dacht dat de moeder vast niet zo onschuldig zou zijn.
Ach, kijk maar goed om je heen en lees de kranten, kijk naar de tv. Doe nou niet alsof dat niet zo is.
Het gebeurt al eeuwen niet anders.

Ik vond niets raar, en ik snap jouw bewering sowieso niet dat moeder niet zo onschuldig zou zijn, omdat pa het kind ontvoert. We weten niet veel over die mensen. Ik weet alleen dat pa dat kind gesnatsched heeft en het niet volgens de regels/wet heeft gedaan.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:38:16 #113
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69555239
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:48 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ho, de Amerikaanse rechter zegt niks over ontvoeren. De Amerikaanse rechter heeft alleen gezegd dat het kind aan de vader is toegewezen. Nu vader weet dat het moeilijk is zijn recht te effectueren, helpt hij de situatie een handje. Het gaat in dit soort zaken namelijk vooral om de voldongen feiten.
Oh... het klinkt anders wel een beetje zo.
Het enige wat dus geldt, is dat die Amerikaanse rechter een (dubieuze) uitspraak heeft gedaan, hetgeen volgens sommigen de vader gerechtigt om het kind maar te ontvoeren omdat hij anders naast de pot zou piesen.
pi_69555248
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:12 schreef livelink het volgende:

[..]

Nou, in dat geval heeft hij niet van zijn 'fouten' geleerd, want zijn nieuwe vrouw is ook een Russische, zoals op 4.43 in dit filmpje gezegd wordt. Niet dat ik het verder relevant vind, maar sommigen hier kennelijk wel.

pi_69555316
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:15 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Tussen de 30 en 50% is inderdaad een uitzondering.
2 op de 10 kinderen van gescheiden ouders zien hun vader niet meer. Nu ben ik eens benieuwd of het merendeel komt doordat moeder iets verzint over seksueel misbruik of dat dit komt doordat pa belangrijker zaken te doen heeft.
En in mijn familie en omgeving tot nu toe helaas alleen maar het laatste gezien.

Een valse beschuldiging van seksueel misbruik vind ik iets heel extreems, en ik denk dat dit niet 2 op de 10 scheidingen voorkomt.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 16:45:57 #116
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69555385
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:12 schreef livelink het volgende:

[..]

Het is niet te hopen dat hij bij de Russische ook een kind maakt, want dan kan hij weer aan de bak.
pi_69555651
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ach, kijk maar goed om je heen en lees de kranten, kijk naar de tv. Doe nou niet alsof dat niet zo is.
Het gebeurt al eeuwen niet anders.
Eigenlijk moeten ze die hele vaderfiguren maar afschaffen en slechts behouden voor de alimentatie he, dan kunnen ze er ook niet meer met kinderen vandoorgaan en zonder problemen een nummertje maken met de secretaresse.
quote:
Ik vond niets raar, en ik snap jouw bewering sowieso niet dat moeder niet zo onschuldig zou zijn, omdat pa het kind ontvoert. We weten niet veel over die mensen. Ik weet alleen dat pa dat kind gesnatsched heeft en het niet volgens de regels/wet heeft gedaan.
Ik verwachtte dat de moeder wel wat meer ervan zou weten of dat ze het een en ander zou frustreren. De eerste reacties van mensen die op het bericht kwamen waren dat de moeder zo zielig was en dat de vader de grote boeman is. Moeders zijn niet lief en zielig als het aankomt op kinderen en echtscheidingen, wat vaak wel gedacht wordt.
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

2 op de 10 kinderen van gescheiden ouders zien hun vader niet meer. Nu ben ik eens benieuwd of het merendeel komt doordat moeder iets verzint over seksueel misbruik of dat dit komt doordat pa belangrijker zaken te doen heeft.
En in mijn familie en omgeving tot nu toe helaas alleen maar het laatste gezien.

Een valse beschuldiging van seksueel misbruik vind ik iets heel extreems, en ik denk dat dit niet 2 op de 10 scheidingen voorkomt.
Het zal inderdaad heel frustrerend zijn om zoiets in je eigen familie te zien gebeuren, maar niet alle gescheiden vaders zijjn zo.

Ik denk dat we elkaar inderdaad verkeerd begrijpen. Ik keur de actie van de vader in dit bericht niet goed. Ik ergerde me aan de reacties van mensen die er meteen vanuit gaan dat de moeder het slachtoffer is en helemaal geen schuld heeft aan de situatie. Ik hoor te vaak dat de moeder de omgangsregeling frustreert of er met het kind vandoor gaat als bekend wordt dat de vader de voogdij krijgt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 30 mei 2009 @ 17:06:01 #118
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69555733
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:33 schreef Chadi het volgende:
Ik begrijp er geen moer meer van. Hij kan dan toch ervoor zorgen dat dit in samenwerking met de Politie gaat. Geloof e rgeen flikker van dat een kind zomaar happy is zonder der moeder.

En als dat zo is zou ik er meteen naar een psychiater sturen!
Honderden kinderen worden in Nederland geacht happy te zijn zonder hun vader volgens de rechterlijke macht. Ik zie niet in hoe dit anders is.
pi_69555833
Nou ja, de enige die hier nu de dupe van is is het meisje zelf.
Ik denk ook niet dat we die nog terugzien.
pi_69556205
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 16:38 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Oh... het klinkt anders wel een beetje zo.
Het enige wat dus geldt, is dat die Amerikaanse rechter een (dubieuze) uitspraak heeft gedaan, hetgeen volgens sommigen de vader gerechtigt om het kind maar te ontvoeren omdat hij anders naast de pot zou piesen.
Hoezo is dit een dubieuze uitspraak?

Je lijkt niet te snappen dat in zaken van internationaal privaatrecht ieder land zijn eigen regels mag stellen. De Amerikaanse rechter kan dus zelf bepalen dat hij rechtsmacht heeft, net zoals de Nederlandse rechter dat ook mag. Of een Amerikaans vonnis ten uitvoer gelegd kan worden in Nederland hangt echter weer af van de Nederlandse regelgeving terzake (wat dus ook kan betekenen dat het vonnis niet ten uitvoer gelegd kan worden). De moeder heeft precies hetzelfde probleem, maar gezien zij het kind had kon ze zich permitteren daar geen boodschap aan te hebben. Zie daar het probleem in dit soort zaken.
pi_69556360
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:16 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Heb je daar ook een bron voor? Los daarvan kun je van gedachten veranderen.
[..]

Ik voel wat onderbuikgevoelens bij je. Ik heb sterk de indruk dat je dit vooral vindt omdat het kind dan bij de moeder kan blijven, dat soort redeneringen zie je nl wel vaker bij vrouwen. Kijk, ik betwist helemaal niet dat dit vervelend is voor het kind, maar die vader heeft ook niet om deze situatie gevraagd. Om dan altijd maar rucksichtslos voor de verzorgende ouder te kiezen, zorgt er in de praktijk voor dat je als vader rechteloos bent, en dat acht ik in de huidige geemancipeerde tijd verwerpelijk.
[..]

Bezoeken =/ opvoeden. Wie ben jij om de vader de wens zijn eigen kind op te voeden te ontzeggen, met allerlei verdachtmakingen en kromme redeneringen?
[..]

Je redeneert kinderachtig en erg persoonlijk betrokken, daar mag ik best op wijzen.
Jij begrijpt er duidelijk helemaal niks van. En ik zie al dat ik niet de enige ben op wie je zo gepikeerd reageert.

Je reageert zelf uit onderbuikgevoelens.
pi_69556835
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:39 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Jij begrijpt er duidelijk helemaal niks van. En ik zie al dat ik niet de enige ben op wie je zo gepikeerd reageert.

Je reageert zelf uit onderbuikgevoelens.

Ik reageer vanuit het gegeven dat vrouwen in dit soort zaken altijd veel sterker staan dan mannen, omdat ze a) praktisch altijd de kinderen onder zich hebben, b) ze voor de rechter bijna altijd winnen, c) als ze niet winnen voor de rechter ze de zaak normaliter zonder problemen kunnen frusteren en d) ze bijna altijd de publieke opinie mee hebben. Dat nu, is onrechtvaardig. Als de kinderen wat eerlijker verdeeld werden zou je mij hier helemaal niet op de hand van deze vader zien. Een dergelijk weloverwogen standpunt zie ik bij de vrouwen echter amper (95 % toewijzing aan moeders is nog niet genoeg), en volgens mij komt dat doordat ze kinderen als hun eigendom zien. Maar kinderen behoren net zo goed toe aan de vader...
pi_69556844
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, de enige die hier nu de dupe van is is het meisje zelf.
Ik denk ook niet dat we die nog terugzien.
Als ze teruggaat, wordt ze waarschijnlijk weer ontvoert naar de Oekraïne. Da's veul erger
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69556870
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:00 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik reageer vanuit het gegeven dat vrouwen in dit soort zaken altijd veel sterker staan dan mannen, omdat ze a) praktisch altijd de kinderen onder zich hebben, b) ze voor de rechter bijna altijd winnen, c) als ze niet winnen voor de rechter ze de zaak normaliter zonder problemen kunnen frusteren en d) ze bijna altijd de publieke opinie mee hebben. Dat nu, is onrechtvaardig. Als de kinderen wat eerlijker verdeeld werden zou je mij hier helemaal niet op de hand van deze vader zien. Een dergelijk weloverwogen standpunt zie ik bij de vrouwen echter amper (95 % toewijzing aan moeders is nog niet genoeg), en volgens mij komt dat doordat ze kinderen als hun eigendom zien. Maar kinderen behoren net zo goed toe aan de vader...
Dit praat nog niet goed dat de vader en z'n vriendin het meisje van het schoolplein plukken en mee op het vliegtuig naar de VS nemen.
pi_69556879
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:00 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als ze teruggaat, wordt ze waarschijnlijk weer ontvoert naar de Oekraïne. Da's veul erger
Bron?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:17:58 #126
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69557225
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Honderden kinderen worden in Nederland geacht happy te zijn zonder hun vader volgens de rechterlijke macht. Ik zie niet in hoe dit anders is.
Het kind was jaren met moeder en is nog klein, begrijpt de wereld nog niet.
Is toch even iets anders.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:19:18 #127
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69557251
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:31 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Hoezo is dit een dubieuze uitspraak?

Je lijkt niet te snappen dat in zaken van internationaal privaatrecht ieder land zijn eigen regels mag stellen. De Amerikaanse rechter kan dus zelf bepalen dat hij rechtsmacht heeft, net zoals de Nederlandse rechter dat ook mag. Of een Amerikaans vonnis ten uitvoer gelegd kan worden in Nederland hangt echter weer af van de Nederlandse regelgeving terzake (wat dus ook kan betekenen dat het vonnis niet ten uitvoer gelegd kan worden). De moeder heeft precies hetzelfde probleem, maar gezien zij het kind had kon ze zich permitteren daar geen boodschap aan te hebben. Zie daar het probleem in dit soort zaken.
Dus vader is buiten zijn boekje gegaan.
pi_69557263
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

In principe is dat niet anders, want er zijn legio hoogopgeleide volwassenen die ook helemaal niks van de wereld begrijpen.
pi_69557271
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Bron?
Daar heb je toch geen bron voor nodig.
pi_69557302
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dit praat nog niet goed dat de vader en z'n vriendin het meisje van het schoolplein plukken en mee op het vliegtuig naar de VS nemen.
Wanneer dringt het eens tot je door dat als die vader ooit nog eens voor zijn kind wil zorgen, hij geen andere optie dan deze heeft?! Op geen enkele andere manier kan hij dat voor elkaar krijgen, de moeder wint anders altijd. Wat jij dus doet is die man veroordelen tot een leven zonder zijn kind, en dat alleen omdat je dat van het schoolplein plukken zo erg vindt... Probeer de proportionaliteit eens te zien!

Let wel: ik zeg niet dat dit niet erg is voor de moeder. Ik zeg alleen wel dat ik die man kan begrijpen, hij heeft een heel menselijke wens.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:26:46 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69557397
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:00 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het ligt een beetje ingewikkelder imo.

Moeders dragen het kind niet voor niets 9 maanden.
De band tussen moeder en kind is in normale gevallen groter. Ik ben blij dat ik geen vader ben, want ik zou het toch raar vinden als een kind zoals ik die ken, niet uit mijn lichaam geboren is.
Maar goed, ik vind ook dat vaders bijna zoveel recht hebben op de kinderen.
Je kunt ze nou eenmaal niet doormidden snijden.

Een vrouw die erover nadenkt om haar man te verlaten gaat ervanuit dat zij haar kids bij zich heeft. Er zijn veel mannen die als ze een ander hebben/willen, er al vanuit gaan dat ze zullen vertrekken zonder kinderen en doen dat ook. Als vrouwen het bijltje erbij neerleggen, nemen ze hun kinderen mee (een uitzondering daargelaten).
Ik wil wel een lans breken voor vaders die door dik en dun gaan voor hun kinderen, hetgeen helaas vaak niet mogelijk is als ze een andere relatie zijn aangegaan.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:27:37 #132
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69557418
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

In principe is dat niet anders, want er zijn legio hoogopgeleide volwassenen die ook helemaal niks van de wereld begrijpen.
Tsja, dat is dan jammer voor ze, maar die hebben hun kans gehad.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:29:18 #133
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69557451
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 17:01 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Eigenlijk moeten ze die hele vaderfiguren maar afschaffen en slechts behouden voor de alimentatie he, dan kunnen ze er ook niet meer met kinderen vandoorgaan en zonder problemen een nummertje maken met de secretaresse.
[..]

Ik verwachtte dat de moeder wel wat meer ervan zou weten of dat ze het een en ander zou frustreren. De eerste reacties van mensen die op het bericht kwamen waren dat de moeder zo zielig was en dat de vader de grote boeman is. Moeders zijn niet lief en zielig als het aankomt op kinderen en echtscheidingen, wat vaak wel gedacht wordt.
Ik zou het mijn vader niet vergeven als hij mij bij mijn moeder zou wegplukken.
pi_69557542
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:19 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dus vader is buiten zijn boekje gegaan.
Volgens wie? Volgens de Amerikaanse wet is hij gewoon de vader. Hij mag dus zijn kind mee naar huis nemen.
pi_69557618
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zou het mijn vader niet vergeven als hij mij bij mijn moeder zou wegplukken.
Ik zou het mijn moeder niet vergeven als zij mij bij mijn vader zou wegplukken.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:37:31 #136
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69557655
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:35 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik zou het mijn moeder niet vergeven als zij mij bij mijn vader zou wegplukken.
Wat dat betreft hoef je niet bang te zijn, want moeder heeft niets weggeplukt.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 18:39:03 #137
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69557705
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:32 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Volgens wie? Volgens de Amerikaanse wet is hij gewoon de vader. Hij mag dus zijn kind mee naar huis nemen.
Ja, zo lust ik nog een paar. Als dat zo klip en klaar was, waarom dan zo sneaky. En nog zeggen dat hij niet wist dat het voor zoveel commotie zou zorgen. Geloof ik zo'n vent direct al niet meer.
pi_69557737
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

De band tussen moeder en kind is in normale gevallen groter. Ik ben blij dat ik geen vader ben, want ik zou het toch raar vinden als een kind zoals ik die ken, niet uit mijn lichaam geboren is.
Hier komt ons meningsverschil dus vandaan. Een kind is niet echt je kind als je het niet 9 maanden hebt gedragen en vervolgens gebaard. Ik neem aan dat je dan ook geen aanspraak op alimentatie zal maken als er een scheiding komt? Hij is tenslotte lang niet zo close met het kind als de moeder.
quote:

Een vrouw die erover nadenkt om haar man te verlaten gaat ervanuit dat zij haar kids bij zich heeft. Er zijn veel mannen die als ze een ander hebben/willen, er al vanuit gaan dat ze zullen vertrekken zonder kinderen en doen dat ook. Als vrouwen het bijltje erbij neerleggen, nemen ze hun kinderen mee (een uitzondering daargelaten).
Ik wil wel een lans breken voor vaders die door dik en dun gaan voor hun kinderen, hetgeen helaas vaak niet mogelijk is als ze een andere relatie zijn aangegaan.
Omdat ze een andere relatie aangaan mogen ze de kinderen niet meer meenemen? En wat als mams dan een nieuwe vriend vindt, dan mag het wel?
pi_69557750
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat dat betreft hoef je niet bang te zijn, want moeder heeft niets weggeplukt.
Je begrijpt toch wel dat de post die je quotte niet alleen over dit geval ging he. Al zou het me niets verbazen als de moeder in dit geval toch wat meer op haar geweten heeft (regelingen frustreren etc).
pi_69557784
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, zo lust ik nog een paar. Als dat zo klip en klaar was, waarom dan zo sneaky. En nog zeggen dat hij niet wist dat het voor zoveel commotie zou zorgen. Geloof ik zo'n vent direct al niet meer.
Het is volgens de Amerikaanse wet zo klip en klaar! Volgens de Nederlandse echter niet. En gezien het kind zich op Nederlandse bodem bevond kon hij het niet via de officiele weg spelen.
pi_69558053
quote:

[..]

Jij móet een troll zijn
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_69558364
Ik ben het wel gedeeltelijk eens met Thunderbitch, want voor vrouwen is het best wel een hel die hele zwangerschap en mannen zijn een paar minuten bezig en kunnen vervolgens gewoon lekker chillen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:13:13 #143
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69558499
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:40 schreef Cerbie het volgende:

[..]

[quote]Hier komt ons meningsverschil dus vandaan. Een kind is niet echt je kind als je het niet 9 maanden hebt gedragen en vervolgens gebaard. Ik neem aan dat je dan ook geen aanspraak op alimentatie zal maken als er een scheiding komt? Hij is tenslotte lang niet zo close met het kind als de moeder.
Hier valt een man door de mand. De alimentatie is om bij te dragen aan de 'opvoeding' van het kind en niet voor de vrouw. Hier blijkt dus dat zoals je reageert, je alleen een eigen kind iets gunt, als jij het kind zelf opvoedt of ziet. Ik kan er niets aan doen, de vrouw heeft nou eenmaal vanuit de natuur de beschermende rol w.b. een kind, en moet het dan ook bij zich houden om dat te kunnen doen.
[..]
quote:
Omdat ze een andere relatie aangaan mogen ze de kinderen niet meer meenemen? En wat als mams dan een nieuwe vriend vindt, dan mag het wel?
Als die man haar kinderen accepteert en met zijn poten van die kinderen afblijft, en liefst meehelpt om de kinderen op bepaalde punten mede op te voeden, halleluja.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:16:01 #144
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69558558
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:32 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ook als hij weet dat hij het stiekem uit een ander land haalt, waar hij weet dat hij niet zomaar het kind mee zou mogen nemen, daar waar het kind opgroeit? Hij weet dondersgoed dat hij sneaky bezig geweest is.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:17:31 #145
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69558587
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:40 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wel dat de post die je quotte niet alleen over dit geval ging he. Al zou het me niets verbazen als de moeder in dit geval toch wat meer op haar geweten heeft (regelingen frustreren etc).
Waarom zou een vrouw dat willen doen? Alleen als paps de kinderen zelf ontvoerd zou hebben, zou dit het geval zijn.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:18:12 #146
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69558611
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jij móet een troll zijn
Definieer troll, want dit zegt me weinig.
pi_69558651
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:16 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ook als hij weet dat hij het stiekem uit een ander land haalt, waar hij weet dat hij niet zomaar het kind mee zou mogen nemen, daar waar het kind opgroeit? Hij weet dondersgoed dat hij sneaky bezig geweest is.
Het punt is alleen dat als deze man niet sneaky was geweest, dat het topic "Ontvoerde Katje in Oekraine" had geheten.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:20:24 #148
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69558669
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:08 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben het wel gedeeltelijk eens met Thunderbitch, want voor vrouwen is het best wel een hel die hele zwangerschap en mannen zijn een paar minuten bezig en kunnen vervolgens gewoon lekker chillen.

............ en mannen trekken gemakkelijker aan hun stutten, als ze de relatie niet meer zien zitten. Dan zijn de kinderen veel minder een issue.
pi_69558672
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waarom zou een vrouw dat willen doen? Alleen als paps de kinderen zelf ontvoerd zou hebben, zou dit het geval zijn.
Ja want een vrouw is 100% goedheid
  Donald Duck held zaterdag 30 mei 2009 @ 19:21:09 #150
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69558692
Wat een leuke tegenstellingen in opvattingen tussen de mannelijke en vrouwelijke users hier.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:21:53 #151
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69558703
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:19 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het punt is alleen dat als deze man niet sneaky was geweest, dat het topic "Ontvoerde Katje in Oekraine" had geheten.
Ik weet niet wat het dan zou zijn. Ik ga ervanuit dat het kind hier geboren is, dus hier thuishoort?
pi_69558704
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:22:16 #153
798 voyeur
bemoeit zich
pi_69558709
Hoewel ik sympathie heb voor de vele vaders in zo'n onmogelijke situatie, mag dit toch echt niet. Dat de vader de volledige voogdij volgens Amerikaans recht had, geeft hem niet het recht het kind te ontvoeren.

Het Haags Kinderontvoeringsverdrag verbiedt het weghalen van het kind uit het land waar het opgroeit. De staten die het verdrag getekend hebben (zo'n 75) dienen te zorgen dat het kind zo snel mogelijk (binnen uiterlijk een jaar om hechting van het kind te voorkomen) terugkeert. De VS zijn aangesloten bij het verdrag.

Voor zover ik weet wordt er over het algemeen gevolg gegeven aan die verdragsverplichting. De tragische kwesties waar je wel eens over leest (bijv. die kinderen op de Syrische ambassade) zijn altijd met landen die geen partij zijn.
Here we are now, entertain us.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:23:03 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69558726
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja want een vrouw is 100% goedheid
Hell no!!! Dat beweer ik niet, maar een moeder heeft nou eenmaal een natuurlijke drang om haar kinderen te beschermen en op te voeden, liefst natuurlijk samen met de vader.
pi_69558739
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:20 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

............ en mannen trekken gemakkelijker aan hun stutten, als ze de relatie niet meer zien zitten. Dan zijn de kinderen veel minder een issue.
En buiten dat: kinderen kosten gewoon veel te veel tijd en helemaal als je een paar draken op de wereld hebt gezet.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:25:11 #156
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69558773
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef bijdehand het volgende:
Scheiden? Aangifte
Verbranden die wijven!!!!!!!!!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:25:52 #157
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69558788
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En buiten dat: kinderen kosten gewoon veel te veel tijd en helemaal als je een paar draken op de wereld hebt gezet.
Dat ook. Je moet wel gek zijn om ze bij je te houden.
pi_69558814
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het dan zou zijn. Ik ga ervanuit dat het kind hier geboren is, dus hier thuishoort?
Die vrouwen uit de Oekraine zijn ook een partijtje gehaaid hoor, die moet je zeker niet onderschatten.
pi_69558864
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat ook. Je moet wel gek zijn om ze bij je te houden.
Of je moet gewoon niet zo'n leip wijf zoeken, dan worden het ook geen draken
pi_69558873
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Waarom zou een vrouw dat willen doen?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:30:56 #161
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69558908
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:26 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Die vrouwen uit de Oekraine zijn ook een partijtje gehaaid hoor, die moet je zeker niet onderschatten.
Dat zal best, de mannen uit Oekraine zijn ook geen lieverdjes, ik heb ze liever niet bij mij in de buurt wonen.
Dan generaliseer ik natuurlijk, maar eh..... dat zijn toch rare types...

By the way, ik wist in eerste instantie niet eens dat het om een vrouw uit Oekraine kwam. Mijn reakties zijn in principe algemeen gesteld. Zoals iemand al eerder schreef, hij heeft nu een Russische vrouw, nou dan leert hij ook niet van zijn fouten.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:32:33 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69558938
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:29 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Alleen als paps de kinderen zelf ontvoerd zou hebben, zou dit het geval zijn.
pi_69558954
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:30 schreef ThunderBitch het volgende:
Zoals iemand al eerder schreef, hij heeft nu een Russische vrouw, nou dan leert hij ook niet van zijn fouten.
Stelletje mafkezen zijn het gewoon.

En wat ik ook een keer gezien heb in mijn omgeving, dan komt er zo'n slimme sluwe oostblok tante bij kerel die paar decennia ouder is, vervolgens leert ze de taal en gaat ze weer verder naar een wat betere Nederlandse kerel.

Een beetje mickyhoogendijk/adamcurry-achtige-situatie.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:33:35 #164
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69558962
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Of je moet gewoon niet zo'n leip wijf zoeken, dan worden het ook geen draken
Klopt, met een draak van een wijf, loop je de kans draken van kinderen te krijgen.
Maar wat als die kerel ook een draak is?
pi_69558967
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hier valt een man door de mand. De alimentatie is om bij te dragen aan de 'opvoeding' van het kind en niet voor de vrouw. Hier blijkt dus dat zoals je reageert, je alleen een eigen kind iets gunt, als jij het kind zelf opvoedt of ziet. Ik kan er niets aan doen, de vrouw heeft nou eenmaal vanuit de natuur de beschermende rol w.b. een kind, en moet het dan ook bij zich houden om dat te kunnen doen.
Leg me geen woorden in de mond aub. Ik doelde op de hypocrisie van gescheiden vrouwen om niets met de man te maken te willen hebben, hem het liefst nog verbieden zijn kind te zien maar wel zijn geld willen hebben.
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:32 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Alleen als paps de kinderen zelf ontvoerd zou hebben, zou dit het geval zijn.
Doe eens een belletje naar F4J en kom erachter dat vrouwen de kinderen echt wel als strijdmiddel gebruiken om de vader het leven zuur te maken.

Ik wil je sprookje niet doorprikken, maar ook mannen hebben beschermende gevoelens voor hun kinderen. Daar hoef ik een kind niet 9 maanden voor gedragen en gebaard te hebben. Ik wil best een kind dragen en baren, maar dat gaat nogal lastig als man zijnde.
pi_69558988
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:33 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt, met een draak van een wijf, loop je de kans draken van kinderen te krijgen.
Maar wat als die kerel ook een draak is?
Dan komt er waarschijnlijk een mietje uit, want in mijn omgeving ken ik ook een paar ruwe, brute, stoere mannen, die een mietje als zoon hebben gekregen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:36:56 #167
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69559050
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Stelletje mafkezen zijn het gewoon.

En wat ik ook een keer gezien heb in mijn omgeving, dan komt er zo'n slimme sluwe oostblok tante bij kerel die paar decennia ouder is, vervolgens leert ze de taal en gaat ze weer verder naar een wat betere Nederlandse kerel.

Een beetje mickyhoogendijk/adamcurry-achtige-situatie.
Wat ik je brom. Eigenlijk net goed voor die kerels. Hebben een hoop commentaar op Nederlandse vrouwen en vind die trienen zo lief en zorgzaam en niet zo geemancipeerd. Tsja, ik denk dat ze op het eind goud zouden willen geven dat het een Nederlandse vrouw was. Hoeven ze hun kind ook niet te gaan ontvoeren.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:37:45 #168
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69559072
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dan komt er waarschijnlijk een mietje uit, want in mijn omgeving ken ik ook een paar ruwe, brute, stoere mannen, die een mietje als zoon hebben gekregen.
Whehehe.... zou paps dan nog steeds zoveel moeite doen om zijn kind te ontvoeren?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:44:07 #169
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69559218
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:33 schreef Cerbie het volgende:

[..]

[quote]Leg me geen woorden in de mond aub. Ik doelde op de hypocrisie van gescheiden vrouwen om niets met de man te maken te willen hebben, hem het liefst nog verbieden zijn kind te zien maar wel zijn geld willen hebben.
Natuurlijk moet hij betalen, hij wilde dat kind toch ook, het kind eet niet ineens minder en hoeft ook niet halfnaakt rond te lopen omdat ma en pa zijn gaan scheiden. Overigens, als een kind aan pa toegewezen wordt, vind ik dat moeders ook alimentatie moet betalen, want als je enig fatsoen in je donder hebt, dan draag je bij aan de opvoeding van je kind. Het gaat niet om de partner, maar om je bloedeigen kind.
[..]
quote:
Doe eens een belletje naar F4J en kom erachter dat vrouwen de kinderen echt wel als strijdmiddel gebruiken om de vader het leven zuur te maken.
Klopt, die vrouwen zijn er ook. Ik zal dat niet ontkennen, maar vaak heeft pa zich ook als een klojo gedragen. Soms zijn vrouwen ook gewoon cunts en ja, dan zou ik ze ook door het dorp willen sleuren achter paard en wagen.
quote:
Ik wil je sprookje niet doorprikken, maar ook mannen hebben beschermende gevoelens voor hun kinderen. Daar hoef ik een kind niet 9 maanden voor gedragen en gebaard te hebben. Ik wil best een kind dragen en baren, maar dat gaat nogal lastig als man zijnde.
Heeft niets met een sprookje te maken. Er moet er een zijn die voor het kindeke zorgt en die krijgt dan ook de tieten die melk produceren en alle emoties en hormonen die ermee van doen hebben.
Een kind baren zou ik je niet aanraden.
pi_69559295
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:36 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wat ik je brom. Eigenlijk net goed voor die kerels. Hebben een hoop commentaar op Nederlandse vrouwen en vind die trienen zo lief en zorgzaam en niet zo geemancipeerd. Tsja, ik denk dat ze op het eind goud zouden willen geven dat het een Nederlandse vrouw was. Hoeven ze hun kind ook niet te gaan ontvoeren.
Ja want het is de schuld van de mannen
pi_69559299
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:44 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Natuurlijk moet hij betalen, hij wilde dat kind toch ook
Dat hoeft niet zo te zijn, want er zijn ook vrouwen die stiekem de pil niet meer slikken.
pi_69559316
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarom zou je een vrouw uit het buitenland halen?
pi_69559338
quote:
Heeft niets met een sprookje te maken. Er moet er een zijn die voor het kindeke zorgt en die krijgt dan ook de tieten die melk produceren en alle emoties en hormonen die ermee van doen hebben.
Ik dacht dat opvoeden iets was wat beide ouders deden. Borstvoeding geven kon in 'Meet the Fockers' wel trouwens
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:52:52 #174
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69559426
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:47 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, van hun pietermannen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:54:16 #175
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69559453
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat hoeft niet zo te zijn, want er zijn ook vrouwen die stiekem de pil niet meer slikken.
Ja dat klopt, maar over die bedriegers zullen we het maar niet hebben.
Maar goed, het blijft je kind he? Zelfs als je erin geluisd bent.
pi_69559498
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:54 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar over die bedriegers zullen we het maar niet hebben.
Maar goed, het blijft je kind he? Zelfs als je erin geluisd bent.
Alsof het geld 100% aan het kind besteed wordt. Die vrouwen kopen er kleren van en de kinderen krijgen kleren uit de zak van Max.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:56:24 #177
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69559502
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:49 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik dacht dat opvoeden iets was wat beide ouders deden. Borstvoeding geven kon in 'Meet the Fockers' wel trouwens
Ik vind opvoeden door paps en mams het ultieme voor een kind.
Tsja, een kind zuigt overal wel aan, maar ik heb het dan over van nature uitgeruste vrouwen die hun kind kunnen voeden, zelfs als ze een paar dagen zelf niet gegeten zouden hebben.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:58:00 #178
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69559546
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Alsof het geld 100% aan het kind besteed wordt. Die vrouwen kopen er kleren van en de kinderen krijgen kleren uit de zak van Max.
Ik vind dat wel een puntje. Natuurlijk heeft een kind ook een bed, een warm huis en voeding nodig (minimaal), dus een gedeelte van het geld is daarvoor bedoeld.
Maar ik zou er voor pleiten dat een gedeelte van het geld verplicht aan het kind besteed wordt. Zo ben ik ook weer.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:59:28 #179
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69559586
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:48 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Waarom zou je een vrouw uit het buitenland halen?
Lekker 'goeiekoop', dom en blond, onderdanig, gewillig en geil (dat wordt gedacht), klaagt niet en spreekt niet tegen.
pi_69559598
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vind opvoeden door paps en mams het ultieme voor een kind.
Tsja, een kind zuigt overal wel aan, maar ik heb het dan over van nature uitgeruste vrouwen die hun kind kunnen voeden, zelfs als ze een paar dagen zelf niet gegeten zouden hebben.
Het ideale is dan ook als beide ouders na de scheiding een kind opvoeden en niet alleen de moeder of alleen de vader. Ik denk niet dat de band tussen vader en kind minderwaardig is aan die tussen moeder en kind, zwangerschap, baring en borstvoeding of niet.
pi_69559624
Stuur dan de bonnetjes op.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:06:17 #182
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69559752
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:59 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Het ideale is dan ook als beide ouders na de scheiding een kind opvoeden en niet alleen de moeder of alleen de vader. Ik denk niet dat de band tussen vader en kind minderwaardig is aan die tussen moeder en kind, zwangerschap, baring en borstvoeding of niet.
Als je me vraagt wat ik optimaal vind, dan is het na een scheiding, een goede relatie tussen kind en de vertrokken of zelfs verlaten partner/ouder.
Het meest ultieme is een co-ouderschap, maar dat is in veel gevallen niet te realiseren omdat je dan redelijk dicht bij elkaar zou moeten wonen, anders wordt het zo een gereis met die kinderen.
Alles staat en valt met de verstandhouding tussen de exen.

Ik vind wel dat je alles moet doen om een kind contact met de vader te laten hebben om een band te kunnen onderhouden.
Ik heb scheit aan een vader die zijn kind verlaat omdat hij zonodig de bloemetjes buiten moet zetten, want in die gevallen is het meest shit. Maar, een kind heeft recht op een relatie met zijn of haar vader, zolang hij geen slechte invloed heeft op het kind (en dan bedoel ik niet, het altijd hard moeten werken en dus weinig tijd hebben, maar bv bij verwaarlozing van het kind of het kind in een situatie brengen die emotioneel slecht zou zijn voor dat kind (een heks als stiefmoeder ofzo).
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:07:41 #183
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69559790
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:01 schreef bijdehand het volgende:
Stuur dan de bonnetjes op.
Desnoods, of pa heeft ergens een rekening en ma kan periodiek voor de kids tot een bepaalde bedrag shoppen.

Als de kids ouder zijn kunnen ze samen met paps gaan shoppen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:58:16 #184
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_69564725
Toch blijven de vrouwen de vrouwen voortrekken in dit soort zaken omdat ze er van uitgaan dat mannen niet voor kinderen willen zorgen. Dat blijkt ook weer in dit topic.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Donald Duck held zondag 31 mei 2009 @ 00:21:32 #185
46149 __Saviour__
pi_69565199
quote:
Zo heeft de evolutie het nu eenmaal geregeld, het is een biologisch feitje en niets meer. Het geeft vrouwen absoluut niet meer recht op het kind dan mannen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 31 mei 2009 @ 00:25:20 #186
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69565279
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zo heeft de evolutie het nu eenmaal geregeld, het is een biologisch feitje en niets meer. Het geeft vrouwen absoluut niet meer recht op het kind dan mannen
Je spreekt jezelf tegen, als het een biologisch feitje is, dan is er geen ontkomen aan. Vrouwen zijn er voor de kids.
  zondag 31 mei 2009 @ 00:26:27 #187
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69565308
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef slacker_nl het volgende:
Toch blijven de vrouwen de vrouwen voortrekken in dit soort zaken omdat ze er van uitgaan dat mannen niet voor kinderen willen zorgen. Dat blijkt ook weer in dit topic.
Heeft niets te maken met het feit dat mannen niet voor kinderen zouden kunnen zorgen. Meestal hebben ze er gewoon geen zin an. Doen liever andere dingen.
  zondag 31 mei 2009 @ 00:35:25 #188
798 voyeur
bemoeit zich
pi_69565539
Wat een onzin. Er zijn heel veel vaders die graag voor hun kinderen zorgen, maar daar gewoon de kans niet voor krijgen. Kinderen worden vrijwel standaard toegewezen aan de moeder na een scheiding.

Overigens mijn post van 19.22 gezien: wat deze man deed mocht niet, maar zal ook niet lukken. Dat kind zal vrijwel zeker teruggestuurd worden naar haar moeder.
  zondag 31 mei 2009 @ 00:38:52 #189
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69565622
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:35 schreef voyeur het volgende:
Wat een onzin. Er zijn heel veel vaders die graag voor hun kinderen zorgen, maar daar gewoon de kans niet voor krijgen. Kinderen worden vrijwel standaard toegewezen aan de moeder na een scheiding.

Overigens mijn post van 19.22 gezien: wat deze man deed mocht niet, maar zal ook niet lukken. Dat kind zal vrijwel zeker teruggestuurd worden naar haar moeder.
Yep.

Ik zeg niet dat er geen mannen zijn die dat zouden willen doen. De maatschappij staat het sowieso al niet toe, want zo'n man wordt van verwacht dat hij full-time werkt, wat erg moeilijk wordt.
Maar goed, over het algemeen zitten mannen echt niet te wachten om constant met kinderen opgescheept te zitten. Je ziet het al vaker in de relatie, dat pa gemakkelijker de hort op kan, en dat ma automatisch voor de oppas opdraait. Pa is vrij om te gaan wanneer hij wil, en als ma weg wil, al is het voor een boodschapje, moet ze soebatten of hij even wil oppassen (en ja niet altijd).
  zondag 31 mei 2009 @ 00:39:45 #190
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69565643
Over kindjes, mama's en papa's, kinderen krijgen gesproken, vind dit wel een mooi plaatje.
  Donald Duck held zondag 31 mei 2009 @ 00:55:42 #191
46149 __Saviour__
pi_69566052
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen, als het een biologisch feitje is, dan is er geen ontkomen aan. Vrouwen zijn er voor de kids.
Mannen net zo goed en op geen enkele manier minder.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 31 mei 2009 @ 01:08:32 #192
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69566301
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Mannen net zo goed en op geen enkele manier minder.
Zou wel zomaar kunnen, als ze hun best doen, maar meestal is het niet zo.
  Donald Duck held zondag 31 mei 2009 @ 01:12:30 #193
46149 __Saviour__
pi_69566366
quote:
Op zondag 31 mei 2009 01:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jij acht mannen dus bij voorbaat al inferieur qua opvoeding van kinderen. Dat is een erg misplaatst vooroordeel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_69568580
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:35 schreef voyeur het volgende:

Ik denk juist dat we dat meisje niet meer terugzien. Het gebeurd zo vaak dat kinderen worden meegenomen naar het buitenland, en die komen bijna nooit meer terug. Dus zie niet in waarom het in dit geval anders is, zeker gezien de vader in de VS wel de voogdij heeft gekregen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 mei 2009 @ 09:19:10 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69568881
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Want?

Elke ochtend als ik de deur uitga staat er een meisje van 5 en een jongetje van 2 met trillend onderlipje te zwaaien. Waarom zou een kind van 7 wel zonder vader maar niet zonder moeder kunnen??
quote:
Zelden zoveel nonsens in 1 post gelezen.
  zondag 31 mei 2009 @ 11:21:24 #196
3542 Gia
User under construction
pi_69570328
quote:
Op zondag 31 mei 2009 01:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ken een voorbeeld van mensen die gingen scheiden, waarbij de ouders noodgedwongen nog enkele maanden bij elkaar moesten wonen.
Toen moeder een avond weg moest naar een vereniging, had pa geen zin om thuis te blijven. Ging liever naar zijn nieuwe vriendin.
"Jij wilt mij tot babysit bombarderen, maar daar heb ik geen zin in"

Moest hij één avondje per week 's avonds thuis blijven!!

En nu lopen zeuren dat hij zijn kinderen zo weinig ziet!
pi_69571302
quote:
Op zondag 31 mei 2009 11:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ken een voorbeeld van mensen die gingen scheiden, waarbij de ouders noodgedwongen nog enkele maanden bij elkaar moesten wonen.
Toen moeder een avond weg moest naar een vereniging, had pa geen zin om thuis te blijven. Ging liever naar zijn nieuwe vriendin.
"Jij wilt mij tot babysit bombarderen, maar daar heb ik geen zin in"

Moest hij één avondje per week 's avonds thuis blijven!!

En nu lopen zeuren dat hij zijn kinderen zo weinig ziet!
Zo iemand ken ik ook.
Een keer in de twee weken moet ie een weekend op z'n dochtertje letten, en nog gaat ie liever stappen. Is al gebeurd dat ie zogenaamd ziek is en daarna dat weekend is gezien in de stad op zaterdagavond.

Maar goed, natuurlijk zijn lang niet alle mannen zo maar denk dat iedereen wel zo'n voorbeeld kent in z'n omgeving.

Oh ja, en de vader van m'n vriend...
Mijn vriend heeft z'n vader al jaren niet meer gezien. Na de scheiding vond die ook andere dingen belangrijker. Zelfs de verjaardag van z'n kinderen vergat ie...
  zondag 31 mei 2009 @ 12:31:43 #198
798 voyeur
bemoeit zich
pi_69571814
quote:
Op zondag 31 mei 2009 08:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik denk juist dat we dat meisje niet meer terugzien. Het gebeurd zo vaak dat kinderen worden meegenomen naar het buitenland, en die komen bijna nooit meer terug. Dus zie niet in waarom het in dit geval anders is, zeker gezien de vader in de VS wel de voogdij heeft gekregen.
Lees mijn post nog eens goed. Dat zijn kinderen die naar landen ontvoerd zijn die niet aangesloten zijn bij het verdrag. De Amerikanen sturen jaarlijks meer dan 250 kinderen retour afzender.
Dat de vader de voogdij in de VS heeft doet er voor het Kinderontvoeringsverdrag niets toe. Het kind leefde hier en de moeder had gedeelde of hele voogdij. Dat is genoeg.
pi_69572900
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zo iemand ken ik ook.
Een keer in de twee weken moet ie een weekend op z'n dochtertje letten, en nog gaat ie liever stappen. Is al gebeurd dat ie zogenaamd ziek is en daarna dat weekend is gezien in de stad op zaterdagavond.

Maar goed, natuurlijk zijn lang niet alle mannen zo maar denk dat iedereen wel zo'n voorbeeld kent in z'n omgeving.

Oh ja, en de vader van m'n vriend...
Mijn vriend heeft z'n vader al jaren niet meer gezien. Na de scheiding vond die ook andere dingen belangrijker. Zelfs de verjaardag van z'n kinderen vergat ie...
Je kent een paar gevallen in je eigen omgeving en meteen zal vast iedereen wel zo'n geval in zijn of haar omgeving kennen. Zo werkt het niet, maar het lijkt wel een typische vrouwenredenatie te zijn: je ziet het drie keer dus zal het overal zo zijn.

Jij en Thunderbitch hadden je een hoop posts bespaard als je gewoon had gepost dat mannen minderwaardige opvoeders zijn. Ze doen even mee met het maken van een kindje, gaan lekker fulltime werken terwijl mams tussen de luiers zit en zien liever de secretaresse dan hun eigen kind. Dat is wel ongeveer je beeld van de gemiddelde man toch?
  zondag 31 mei 2009 @ 14:29:06 #200
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69574457
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Want?

Elke ochtend als ik de deur uitga staat er een meisje van 5 en een jongetje van 2 met trillend onderlipje te zwaaien. Waarom zou een kind van 7 wel zonder vader maar niet zonder moeder kunnen??
[..]

Zelden zoveel nonsens in 1 post gelezen.
Dat ze met trillend onderlipje staan te zwaaien, wil nog niet zeggen dat ze niet zonder je zouden kunnen.
Kinderen hechten nou eenmaal meer aan de persoon die ze het meeste verzorgt, mits die persoon een goede relatie met dat kind opbouwt natuurlijk.
Voor jou is het nonsens, maar dat mag je vinden, ik denk er anders over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')