abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69559624
Stuur dan de bonnetjes op.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:06:17 #182
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69559752
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:59 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Het ideale is dan ook als beide ouders na de scheiding een kind opvoeden en niet alleen de moeder of alleen de vader. Ik denk niet dat de band tussen vader en kind minderwaardig is aan die tussen moeder en kind, zwangerschap, baring en borstvoeding of niet.
Als je me vraagt wat ik optimaal vind, dan is het na een scheiding, een goede relatie tussen kind en de vertrokken of zelfs verlaten partner/ouder.
Het meest ultieme is een co-ouderschap, maar dat is in veel gevallen niet te realiseren omdat je dan redelijk dicht bij elkaar zou moeten wonen, anders wordt het zo een gereis met die kinderen.
Alles staat en valt met de verstandhouding tussen de exen.

Ik vind wel dat je alles moet doen om een kind contact met de vader te laten hebben om een band te kunnen onderhouden.
Ik heb scheit aan een vader die zijn kind verlaat omdat hij zonodig de bloemetjes buiten moet zetten, want in die gevallen is het meest shit. Maar, een kind heeft recht op een relatie met zijn of haar vader, zolang hij geen slechte invloed heeft op het kind (en dan bedoel ik niet, het altijd hard moeten werken en dus weinig tijd hebben, maar bv bij verwaarlozing van het kind of het kind in een situatie brengen die emotioneel slecht zou zijn voor dat kind (een heks als stiefmoeder ofzo).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:07:41 #183
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69559790
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:01 schreef bijdehand het volgende:
Stuur dan de bonnetjes op.
Desnoods, of pa heeft ergens een rekening en ma kan periodiek voor de kids tot een bepaalde bedrag shoppen.

Als de kids ouder zijn kunnen ze samen met paps gaan shoppen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:58:16 #184
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_69564725
Toch blijven de vrouwen de vrouwen voortrekken in dit soort zaken omdat ze er van uitgaan dat mannen niet voor kinderen willen zorgen. Dat blijkt ook weer in dit topic.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Donald Duck held zondag 31 mei 2009 @ 00:21:32 #185
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_69565199
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 19:44 schreef ThunderBitch het volgende:
Heeft niets met een sprookje te maken. Er moet er een zijn die voor het kindeke zorgt en die krijgt dan ook de tieten die melk produceren en alle emoties en hormonen die ermee van doen hebben.
Een kind baren zou ik je niet aanraden.
Zo heeft de evolutie het nu eenmaal geregeld, het is een biologisch feitje en niets meer. Het geeft vrouwen absoluut niet meer recht op het kind dan mannen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 31 mei 2009 @ 00:25:20 #186
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69565279
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:21 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Zo heeft de evolutie het nu eenmaal geregeld, het is een biologisch feitje en niets meer. Het geeft vrouwen absoluut niet meer recht op het kind dan mannen
Je spreekt jezelf tegen, als het een biologisch feitje is, dan is er geen ontkomen aan. Vrouwen zijn er voor de kids.
  zondag 31 mei 2009 @ 00:26:27 #187
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69565308
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:58 schreef slacker_nl het volgende:
Toch blijven de vrouwen de vrouwen voortrekken in dit soort zaken omdat ze er van uitgaan dat mannen niet voor kinderen willen zorgen. Dat blijkt ook weer in dit topic.
Heeft niets te maken met het feit dat mannen niet voor kinderen zouden kunnen zorgen. Meestal hebben ze er gewoon geen zin an. Doen liever andere dingen.
  zondag 31 mei 2009 @ 00:35:25 #188
798 voyeur
bemoeit zich
pi_69565539
Wat een onzin. Er zijn heel veel vaders die graag voor hun kinderen zorgen, maar daar gewoon de kans niet voor krijgen. Kinderen worden vrijwel standaard toegewezen aan de moeder na een scheiding.

Overigens mijn post van 19.22 gezien: wat deze man deed mocht niet, maar zal ook niet lukken. Dat kind zal vrijwel zeker teruggestuurd worden naar haar moeder.
Here we are now, entertain us.
  zondag 31 mei 2009 @ 00:38:52 #189
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69565622
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:35 schreef voyeur het volgende:
Wat een onzin. Er zijn heel veel vaders die graag voor hun kinderen zorgen, maar daar gewoon de kans niet voor krijgen. Kinderen worden vrijwel standaard toegewezen aan de moeder na een scheiding.

Overigens mijn post van 19.22 gezien: wat deze man deed mocht niet, maar zal ook niet lukken. Dat kind zal vrijwel zeker teruggestuurd worden naar haar moeder.
Yep.

Ik zeg niet dat er geen mannen zijn die dat zouden willen doen. De maatschappij staat het sowieso al niet toe, want zo'n man wordt van verwacht dat hij full-time werkt, wat erg moeilijk wordt.
Maar goed, over het algemeen zitten mannen echt niet te wachten om constant met kinderen opgescheept te zitten. Je ziet het al vaker in de relatie, dat pa gemakkelijker de hort op kan, en dat ma automatisch voor de oppas opdraait. Pa is vrij om te gaan wanneer hij wil, en als ma weg wil, al is het voor een boodschapje, moet ze soebatten of hij even wil oppassen (en ja niet altijd).
  zondag 31 mei 2009 @ 00:39:45 #190
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69565643
Over kindjes, mama's en papa's, kinderen krijgen gesproken, vind dit wel een mooi plaatje.
  Donald Duck held zondag 31 mei 2009 @ 00:55:42 #191
46149 __Saviour__
pi_69566052
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:25 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf tegen, als het een biologisch feitje is, dan is er geen ontkomen aan. Vrouwen zijn er voor de kids.
Mannen net zo goed en op geen enkele manier minder.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 31 mei 2009 @ 01:08:32 #192
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69566301
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:55 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Mannen net zo goed en op geen enkele manier minder.
Zou wel zomaar kunnen, als ze hun best doen, maar meestal is het niet zo.
  Donald Duck held zondag 31 mei 2009 @ 01:12:30 #193
46149 __Saviour__
pi_69566366
quote:
Op zondag 31 mei 2009 01:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Jij acht mannen dus bij voorbaat al inferieur qua opvoeding van kinderen. Dat is een erg misplaatst vooroordeel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_69568580
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:35 schreef voyeur het volgende:

Ik denk juist dat we dat meisje niet meer terugzien. Het gebeurd zo vaak dat kinderen worden meegenomen naar het buitenland, en die komen bijna nooit meer terug. Dus zie niet in waarom het in dit geval anders is, zeker gezien de vader in de VS wel de voogdij heeft gekregen.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 31 mei 2009 @ 09:19:10 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69568881
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:17 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het kind was jaren met moeder en is nog klein, begrijpt de wereld nog niet.
Is toch even iets anders.
Want?

Elke ochtend als ik de deur uitga staat er een meisje van 5 en een jongetje van 2 met trillend onderlipje te zwaaien. Waarom zou een kind van 7 wel zonder vader maar niet zonder moeder kunnen??
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:26 schreef ThunderBitch het volgende:
Moeders dragen het kind niet voor niets 9 maanden.
De band tussen moeder en kind is in normale gevallen groter. Ik ben blij dat ik geen vader ben, want ik zou het toch raar vinden als een kind zoals ik die ken, niet uit mijn lichaam geboren is.
Zelden zoveel nonsens in 1 post gelezen.
  zondag 31 mei 2009 @ 11:21:24 #196
3542 Gia
User under construction
pi_69570328
quote:
Op zondag 31 mei 2009 01:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ken een voorbeeld van mensen die gingen scheiden, waarbij de ouders noodgedwongen nog enkele maanden bij elkaar moesten wonen.
Toen moeder een avond weg moest naar een vereniging, had pa geen zin om thuis te blijven. Ging liever naar zijn nieuwe vriendin.
"Jij wilt mij tot babysit bombarderen, maar daar heb ik geen zin in"

Moest hij één avondje per week 's avonds thuis blijven!!

En nu lopen zeuren dat hij zijn kinderen zo weinig ziet!
pi_69571302
quote:
Op zondag 31 mei 2009 11:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ken een voorbeeld van mensen die gingen scheiden, waarbij de ouders noodgedwongen nog enkele maanden bij elkaar moesten wonen.
Toen moeder een avond weg moest naar een vereniging, had pa geen zin om thuis te blijven. Ging liever naar zijn nieuwe vriendin.
"Jij wilt mij tot babysit bombarderen, maar daar heb ik geen zin in"

Moest hij één avondje per week 's avonds thuis blijven!!

En nu lopen zeuren dat hij zijn kinderen zo weinig ziet!
Zo iemand ken ik ook.
Een keer in de twee weken moet ie een weekend op z'n dochtertje letten, en nog gaat ie liever stappen. Is al gebeurd dat ie zogenaamd ziek is en daarna dat weekend is gezien in de stad op zaterdagavond.

Maar goed, natuurlijk zijn lang niet alle mannen zo maar denk dat iedereen wel zo'n voorbeeld kent in z'n omgeving.

Oh ja, en de vader van m'n vriend...
Mijn vriend heeft z'n vader al jaren niet meer gezien. Na de scheiding vond die ook andere dingen belangrijker. Zelfs de verjaardag van z'n kinderen vergat ie...
  zondag 31 mei 2009 @ 12:31:43 #198
798 voyeur
bemoeit zich
pi_69571814
quote:
Op zondag 31 mei 2009 08:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik denk juist dat we dat meisje niet meer terugzien. Het gebeurd zo vaak dat kinderen worden meegenomen naar het buitenland, en die komen bijna nooit meer terug. Dus zie niet in waarom het in dit geval anders is, zeker gezien de vader in de VS wel de voogdij heeft gekregen.
Lees mijn post nog eens goed. Dat zijn kinderen die naar landen ontvoerd zijn die niet aangesloten zijn bij het verdrag. De Amerikanen sturen jaarlijks meer dan 250 kinderen retour afzender.
Dat de vader de voogdij in de VS heeft doet er voor het Kinderontvoeringsverdrag niets toe. Het kind leefde hier en de moeder had gedeelde of hele voogdij. Dat is genoeg.
Here we are now, entertain us.
pi_69572900
quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:08 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Zo iemand ken ik ook.
Een keer in de twee weken moet ie een weekend op z'n dochtertje letten, en nog gaat ie liever stappen. Is al gebeurd dat ie zogenaamd ziek is en daarna dat weekend is gezien in de stad op zaterdagavond.

Maar goed, natuurlijk zijn lang niet alle mannen zo maar denk dat iedereen wel zo'n voorbeeld kent in z'n omgeving.

Oh ja, en de vader van m'n vriend...
Mijn vriend heeft z'n vader al jaren niet meer gezien. Na de scheiding vond die ook andere dingen belangrijker. Zelfs de verjaardag van z'n kinderen vergat ie...
Je kent een paar gevallen in je eigen omgeving en meteen zal vast iedereen wel zo'n geval in zijn of haar omgeving kennen. Zo werkt het niet, maar het lijkt wel een typische vrouwenredenatie te zijn: je ziet het drie keer dus zal het overal zo zijn.

Jij en Thunderbitch hadden je een hoop posts bespaard als je gewoon had gepost dat mannen minderwaardige opvoeders zijn. Ze doen even mee met het maken van een kindje, gaan lekker fulltime werken terwijl mams tussen de luiers zit en zien liever de secretaresse dan hun eigen kind. Dat is wel ongeveer je beeld van de gemiddelde man toch?
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  zondag 31 mei 2009 @ 14:29:06 #200
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69574457
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Want?

Elke ochtend als ik de deur uitga staat er een meisje van 5 en een jongetje van 2 met trillend onderlipje te zwaaien. Waarom zou een kind van 7 wel zonder vader maar niet zonder moeder kunnen??
[..]

Zelden zoveel nonsens in 1 post gelezen.
Dat ze met trillend onderlipje staan te zwaaien, wil nog niet zeggen dat ze niet zonder je zouden kunnen.
Kinderen hechten nou eenmaal meer aan de persoon die ze het meeste verzorgt, mits die persoon een goede relatie met dat kind opbouwt natuurlijk.
Voor jou is het nonsens, maar dat mag je vinden, ik denk er anders over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')