Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Daar houd ik je aanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:57 schreef Isegrim het volgende:
Geen boete gekregen en niet gecontroleerd.
En de Turk mag natuurlijk altijd aan mijn billen zitten.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:27 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Je hebt het gelezen he! Ik heb toestemming
* LeeHarveyOswald graag iemand helptquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:02 schreef Alicey het volgende:
* Alicey ziet al een Isegrim die door hordes Rotterdammers achtervolgd wordt om aan haar billen te zitten.
* Alicey heeft niet zo heel veel bil, dus moet er helaas exclusief in zijn..
Daar ligt het denk ik niet aan. Wat we zelf bereiden is vaak ook voldoende qua hoeveelheid en vetgehalte..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald graag iemand helpt
* LeeHarveyOswald tekbir belt voor Alicey.
Ja, en in het zuiden en oosten van het land (net als Fortuyn, trouwens). Lager opgeleid en Netwerk heeft laatst een profiel laten maken, waarin nog veel meer merkwaardige punten naar voren komen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:26 schreef Isegrim het volgende:
Grappig. De gemiddelde PVV-stemmer woont in een kleine stad of een dorp.
In het Sidelingepark. Dat is best wel een stukje van het centrum af. Moeilijk uit te leggen waar het precies is, ongeveer ten noordwesten van het Kleinpolderplein. Bus 32, 33 en 40 stoppen er in de buurt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:52 schreef kalinho het volgende:
Waar ehm...wordt Musica Replubica precies gehouden? Ik heb kaartjes maar geen flauw idee waar in Rotterdam het gehouden wordt?
Joh. Een zakenrelatie van ons ging ook zeevissen. Je werkt niet toevallig bij Meeùs?quote:
Ik doe dingen met komkommers waar LHO nog steeds van wakker ligt dus nee niet bij Meeusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:41 schreef Isegrim het volgende:
Joh. Een zakenrelatie van ons ging ook zeevissen. Je werkt niet toevallig bij Meeùs?
wel vanmiddag ff door t park gefietst... was bijna gee hond. sowieso weinig mensen in alle parken te zien. vaag.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:07 schreef DutchTrain het volgende:
Nog iemand naar het Dunya festival dit weekend ?
=> http://www.dunya.nl/
Je werkt in de komkommerindustrie?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:49 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik doe dingen met komkommers waar LHO nog steeds van wakker ligt dus nee niet bij Meeus
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:34 schreef FJD het volgende:
Zo, net terug van een dagje zeevissen![]()
Over max twee maanden ben ik officieel Rotterdammer. Huisje is gekocht en overdracht is zo snel als de financiering geregeld is
Frustratie, druk & veels te warm?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:02 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind Schiphol altijd al echt vakantie.
Twas maar een grapje, owwwwww hahaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:08 schreef Alicey het volgende:
Op welke delen van Schiphol kom jij? Ik herken die dingen niet zo.
Voor mij niet. Ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Twas maar een grapje, owwwwww haha
Maar ik heb wel een hekel aan vliegen, je bent altijd zolang aant wachten. De eerste keer is het nieuw en kun je om je heen kijken maar die lol gaat er ook snel vanaf.
Dan zit je goed op Schipholquote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:18 schreef Isegrim het volgende:
Voor mij niet. Ikvliegen en vliegtuigen.
Ik zat daar ook ooit anderhalf uur. Staan alleen paar hekjes, is supersaai. Sta foto van in mn fotoboek geloof ikquote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:21 schreef littledrummergirl het volgende:
wij hebben ook een keer ergens voor een vlucht anderhalf uur gepreboard gezeten. Dat is tussen het glazen hokje en het vliegtuig indaar zit nog een hele kleine glazen ruimte zonder stoelen of wat dan ook. En dan daar maar weer wachten.
toen riepen ze idd ineens, "mensen we kunnen jullie al preboarden" alsof dat een heel goed idee was en we daar mee verder kwamen...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zat daar ook ooit anderhalf uur. Staan alleen paar hekjes, is supersaai. Sta foto van in mn fotoboek geloof ik
Hehe, herkenbaar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
toen riepen ze idd ineens, "mensen we kunnen jullie al preboarden" alsof dat een heel goed idee was en we daar mee verder kwamen...
helemaal als je gewoon stoelnummers hebt, waarom zou je als eerste in zon krap stoeltje willen zitten?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 10:51 schreef FJD het volgende:
Sowieos snap ik nooit waarom mensen voorin de rij gaan staan om het vliegtuig in te kunnenNet alsof het vliegtuig weggaat voordat iedereen er inzit. Ik board bijna altijd als allerlaatste
Ook met inchecken overigens; dat betekent nml. ook dat je koffer al als laatste t vliegtuig in gaat en er dus als eerste weer uitkomt
Mental note: Take a shit and dont flush.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 06:49 schreef Isegrim het volgende:
Huishoudelijke mededeling voor LHO:
Wil je als je langskomt ook elke keer even één keer de WC doortrekken? Anders komt 'ie droog te staan en gaat het hier stinken.Mocht je dit als linkse hippie een enorme verspilling van water vinden, dan mag je er eventueel ook eerst even in plassen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ikvliegen en vliegtuigen.
Ook naar de VS valt het wel mee hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat dus.
En daarnaast is de E-ticket een zegen. Zolang je niet naar de VS vliegt, is een half uur van te voren aanwezig goed genoeg.
Drie uur verplicht toch? Sinds 11 sept?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ook naar de VS valt het wel mee hoor.
Tis geloof ik wel weer iets afgezwakt. Wat de wereld, en vooral Bush, vergat is dat de terroristen twee keer wonnen; eerst de aanslagen zelf en vervolgens de de reactie daarop. Angst zaaien is toch een voornaam doel van terrorisme en Bush heeft wat dat betreft de terroristen dus een grote dienst bewezen; de hele wereld was doodsbenauwd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Drie uur verplicht toch? Sinds 11 sept?
Dat is ook een kwestie van timing. Je kunt het zo timen dat je precies overal door rolt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Twas maar een grapje, owwwwww haha
Maar ik heb wel een hekel aan vliegen, je bent altijd zolang aant wachten. De eerste keer is het nieuw en kun je om je heen kijken maar die lol gaat er ook snel vanaf.
Inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 13:46 schreef TJDoornbos het volgende:
ga lekker wielrennen kijken.
Er waren 2 redenen om "bij gebrek aan burgerking" voor de mcdonalds te kiezen ipv voor starvation: De McKroket en de rolo-flurry. Dus een reden minder om naar dequote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:00 schreef Isegrim het volgende:
De McDonald's heeft de McFlurry Rolo uit het assortiment gehaald.
Nee hoor, en dat is ook nooit zo geweest, ook niet toen ik in oktober 2001 naar de VS reisde.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Drie uur verplicht toch? Sinds 11 sept?
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, en dat is ook nooit zo geweest, ook niet toen ik in oktober 2001 naar de VS reisde.
Groetjes uit een zonig en warm Aruba.Ik schijn zo naar het strand te gaan om te snorkelen.
Wie is dit dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:25 schreef lidewyz het volgende:
[..]
![]()
kusjes terug.. neem ook voor mij een frisse duik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |