Wij zullen ons wel vermaken de komende twee weken, maar aangezien ik sowieso te lui ben om nog te posten wanneer we eenmaal op Aruba zijn, even een korte opsomming van wat we zoal uitspoken de komende twee weken.
Dit is het bedrijf van mijn vader en mijn oom, dus qua watersport vermaken we ons wel. De bedoeling is dat we in elk geval gaan duiken (misschien een cursusje doen daarvoor), diepzeevissen en snorkelen. We gaan sowieso een aantal van
deze plekken bezoeken (ongeveer de helft daarvan ben ik nog nooit geweest), met snorkelen en/of duiken.
Verder gaan we waarschijnlijk wel een rondje rond het eiland rijden met een jeep (dus ook de wat ruigere stukken

) wat altijd heel erg leuk is. Er is een officiëel nationaal park, te weten
Arikok.

Ook gaan we denk ik naar
De Palm Island waar je geweldig kunt snorkelen (hele grote mooie blauwe vissen die uit je hand eten) en wat gewoon tof is omdat het een piepklein eilandje van een paar honderd meter lang en 100 meter breed is, vlak tegen Aruba aan.
We slapen
bij mijn ouders, Natuurlijk heeft mijn moeder de beste
pannekoeken en pizza's van het hele eiland in de
aanbieding , dus qua eten zitten we al best goed. Je kunt op Aruba sowieso erg goed eten. Bekenden van mijn ouders hebben een erg goed
restaurant wat al eens verkozen is tot beste restaurant van het Caraïbisch gebied waar ik de vorige keren erg tevreden over was.

En er zijn nog meer puike eetgelegenheden, een aantal daarvan ben ik ook nog nooit geweest.
Ook een leuke attractie is het
fenomeen 'rum shop'
Verder gaan we ons vooral zo weinig mogelijk inspannen.
Ayo!
[ Bericht 1% gewijzigd door heiden6 op 30-05-2009 00:54:05 ]