Tis geloof ik wel weer iets afgezwakt. Wat de wereld, en vooral Bush, vergat is dat de terroristen twee keer wonnen; eerst de aanslagen zelf en vervolgens de de reactie daarop. Angst zaaien is toch een voornaam doel van terrorisme en Bush heeft wat dat betreft de terroristen dus een grote dienst bewezen; de hele wereld was doodsbenauwd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Drie uur verplicht toch? Sinds 11 sept?
Dat is ook een kwestie van timing. Je kunt het zo timen dat je precies overal door rolt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Twas maar een grapje, owwwwww haha
Maar ik heb wel een hekel aan vliegen, je bent altijd zolang aant wachten. De eerste keer is het nieuw en kun je om je heen kijken maar die lol gaat er ook snel vanaf.
Inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 13:46 schreef TJDoornbos het volgende:
ga lekker wielrennen kijken.
Er waren 2 redenen om "bij gebrek aan burgerking" voor de mcdonalds te kiezen ipv voor starvation: De McKroket en de rolo-flurry. Dus een reden minder om naar dequote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:00 schreef Isegrim het volgende:
De McDonald's heeft de McFlurry Rolo uit het assortiment gehaald.
Nee hoor, en dat is ook nooit zo geweest, ook niet toen ik in oktober 2001 naar de VS reisde.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Drie uur verplicht toch? Sinds 11 sept?
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee hoor, en dat is ook nooit zo geweest, ook niet toen ik in oktober 2001 naar de VS reisde.
Groetjes uit een zonig en warm Aruba.Ik schijn zo naar het strand te gaan om te snorkelen.
Wie is dit dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 16:25 schreef lidewyz het volgende:
[..]
![]()
kusjes terug.. neem ook voor mij een frisse duik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |