abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 09:38:40 #26
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69516947
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef N.icka het volgende:
Snap niet waarom iedereen altijd zo'n haast heeft. Lekker rustig rijden , muziekje aan , beetje vd omgeving genieten is toch veel mooier dan dat gejakker
Je snapt er duidelijk niets van
pi_69517012
Zowaar een terechte klacht! En dat terwijl ik al 37 ben en dus zelf zo goed als bejaard!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:41:45 #28
92279 N.icka
Windforce 11
pi_69517049
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Je snapt er duidelijk niets van
Och misschien niet maar ik krijg iig geen hartverzakking van de frustraties
pi_69517091
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef N.icka het volgende:
Snap niet waarom iedereen altijd zo'n haast heeft. Lekker rustig rijden , muziekje aan , beetje vd omgeving genieten is toch veel mooier dan dat gejakker
'Rustig rijden' tot daar en toe. Maar niet de HELFT van de toegestane snelheid waardoor je gewoon een hele sliert auto's achter je creëert, met mensen die netjes op tijd willen zijn op hun werk, afspraak, of wat dan ook.
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 09:47:53 #30
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69517237
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:41 schreef N.icka het volgende:

[..]

Och misschien niet maar ik krijg iig geen hartverzakking van de frustraties
Ach, van hard rijden krijg ik ook geen hartverzakkingen. Gewoon ervaring, ik zie vaak al ver van te voren wat een auto gaat doen.
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 09:48:47 #31
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69517268
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:43 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

'Rustig rijden' tot daar en toe. Maar niet de HELFT van de toegestane snelheid waardoor je gewoon een hele sliert auto's achter je creëert, met mensen die netjes op tijd willen zijn op hun werk, afspraak, of wat dan ook.
Het is helaas wel toegestaan, hoe irritant het ook is.

Ik reed gisteren achter een koekblikje aan met wel 55/60 hele kilometers per uur over de A10
pi_69517276
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef N.icka het volgende:
Snap niet waarom iedereen altijd zo'n haast heeft. Lekker rustig rijden , muziekje aan , beetje vd omgeving genieten is toch veel mooier dan dat gejakker
ja das zeker..

Schei uit! beetje dûr doen!
niets zo lekker als door rijden
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_69517335
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
Het is helaas wel toegestaan, hoe irritant het ook is.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn hoor. Als jij op een provinciale weg 40 tuft en daardoor verschrikkelijk veel oponthoud mee veroorzaakt dan valt dat volgens mij net zo goed onder verkeershinder.
pi_69517537
Wat een eikel zeg. Die bejaarde moeten ze meteen zijn rijbewijs afpakken.
History became legend, legend became myth.
pi_69517718
Ik had laatst nog, reed er een 35 waar je 50 mocht.
En daar was 50 al langzaam, de bedoeling was dat ik 60 ging.

Zo'n stomme Volvo waar ik voor moet remmen. Met mn brommer probeer ik em in te halen maar zag dat et niet lukte, 3x. Geeft meneer een ruk aan zn stuur naar links, om mij te zieken. Vervolgens begin ik met bumperkleven en trapt ie voor een fractie van een seconde snoeihard op zn rem. De eerste keer was schrikken maar de 2de keer lette ik er niet eens meer op. Ben ik terug op de zaak, gaat die vent enorm tekeer tegen me. NAAR BINNEN!!!! NU!!!! Die auto stond vlak naast me!! . En hij ging toch tegen mn baas tekeer, OMFG

"HIJ MOET NIET BUMPERKLEVEN!!! "

Ik ging maar niet bijdehand doen, die gast was 2 koppen groter en een half lijf breder

Halfe zool
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_69517913
Heb zelfs met m'n rijlessen al geleerd om altijd iets harder te rijden op de meter dan de maximale snelheid...
Maar die oude taarten die rijden zijn echt verschrikkelijk. Blijven lang op de tweede baan hangen zodat je er (in principe) om heen moet om ze in te halen zodat je niet rechts inhaalt. Bleh!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:09:34 #37
207256 Mieuwkloas
I'm the juggernaut, BITCH
pi_69517936
Of van die bejaarden in een Ligier die op een weg gaan rijden waar je 80 mag !
"I was having a quiet pint with a wife, you see. And this chap comes in, like a lunatic!"
pi_69517985
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:09 schreef Mieuwkloas het volgende:
Of van die bejaarden in een Ligier die op een weg gaan rijden waar je 80 mag !
Ja, dat zouden ze ook gewoon moeten verbieden inderdaad.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:31:52 #39
158279 gio_hardcore
Mijn Pearl, wat doe je ?
pi_69520710
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Verhaal
Bonusklacht: Chagrijnige, bemoeierige hangbejaarden-overkill in Brunssum.
Toevallig de weg tussen Brunssum en Sittard richting de Windraak ?
Hippe baan in de IT ?
pi_69520871
Echt ik proef je frustratie, knap dat je je nog zo hebt kunnen inhouden!

Rijbewijs afpakken van die ouwe zak!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 11:38:10 #41
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69520940
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zo zeker van zijn hoor. Als jij op een provinciale weg 40 tuft en daardoor verschrikkelijk veel oponthoud mee veroorzaakt dan valt dat volgens mij net zo goed onder verkeershinder.
Correct, maar wel toegestaan. Je hoeft je niet aan de maximum snelheid te houden.
pi_69521041
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Correct, maar wel toegestaan. Je hoeft je niet aan de maximum snelheid te houden.
Verkeers hinder en het veroorzaken van een gevaarlijke situatie is niet toegestaan.

Daarbij was ik die vent voorbij gegaan, al was het over een verdrijvingsvlak of doorgetrokken streep. En natuurlijk even boos aankijken.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_69521053
Die vieze oude demente in-de-broek-zeikende bejaarden moeten ze allemaal hun rijbewijs afpakken. Die lui, terwijl ze alle tijd van de wereld hebben, gaan ook altijd in de spits rijden.

Ik zeg: Front Anti Bejaarden.
pi_69521122
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef gio_hardcore het volgende:

[..]

Toevallig de weg tussen Brunssum en Sittard richting de Windraak ?
Nop, niet meer. Ik heb de A76 vanuit Beek tegenwoordig, afslag Nuth ga ik er af en dan heb je ook zo'n lange provinciale weg waar het altijd druk is en je op geen enkele manier kunt inhalen.
pi_69521136
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Het is helaas wel toegestaan, hoe irritant het ook is.

Ik reed gisteren achter een koekblikje aan met wel 55/60 hele kilometers per uur over de A10
Tjah, het staat niet in de wet zodanig dat je niet té langzaam mag rijden inderdaad. Maar, wanneer jij 40 gaat rijden waar 80 is toegestaan, dan kan je zeker wel een boete krijgen vanwege het hinderen van het verkeer
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:46:12 #46
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_69521239
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:20 schreef Innisdemon het volgende:
Zeer terechte klacht. Ik ben voor verplichte euthanasie vanaf 70 jaar.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:49:37 #47
158279 gio_hardcore
Mijn Pearl, wat doe je ?
pi_69521361
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:43 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Nop, niet meer. Ik heb de A76 vanuit Beek tegenwoordig, afslag Nuth ga ik er af en dan heb je ook zo'n lange provinciale weg waar het altijd druk is en je op geen enkele manier kunt inhalen.
Langs de Naanhof
Hippe baan in de IT ?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:50:48 #48
257717 banananana
Een banaan is ook geel
pi_69521400
die lelijke bejaardes hebbe ook altijd een veel te mooie veel te grote auto!!!
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 11:53:06 #49
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69521468
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef deepart het volgende:

[..]

Verkeers hinder en het veroorzaken van een gevaarlijke situatie is niet toegestaan.
Dat is iets heel anders.

Zie onderstaand, je voertuig moet op de snelweg 60km/h kunnen en mogen rijden. Maar er is niets wat jou als bestuurder verplicht om ook daadwerkelijk 100 te gaan rijden.

Zelfde geld voor de autoweg waar TS het over heeft. Het koekblik van die opa kan en mag 50 rijden, maar er iets niets wat hem verplicht om 80 te rijden.

Maakt het niet minder irritant, maar zo zit de wet nu eenmaal in elkaar.
quote:
RVV 1990 - Artikel 42
1.
Het gebruik van de autosnelweg is slechts toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 60 km per uur mag en kan worden gereden.
2.
Het gebruik van de autoweg is slechts toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 50 km per uur mag en kan worden gereden.
  Moderator vrijdag 29 mei 2009 @ 11:54:01 #50
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_69521489
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Tjah, het staat niet in de wet zodanig dat je niet té langzaam mag rijden inderdaad. Maar, wanneer jij 40 gaat rijden waar 80 is toegestaan, dan kan je zeker wel een boete krijgen vanwege het hinderen van het verkeer
Oh ja, dat geloof ik direct. Maar dat was niet de vraag die gesteld werd toch? Het ging er toch om of je een boete kon krijgen voor te langzaam rijden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')