quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:20 schreef Innisdemon het volgende:
Zeer terechte klacht. Ik ben voor verplicht her-examen vanaf 65 jaar.
+1!!!!quote:
Ik ga sinds kort met het OV. En heb ik dat gezeik dus niet meer. Heerlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Het is elke dag weer een feest in het verkeer. Ik maak toch bijna dagelijks wel capriolen mee in dat uurtje dat ik totaal per dag in de auto zit op weg naar het werk en naar huis.
Nu heb je het gezeik dat het stampvol in het OV is en of je niet even op wil staan voor een oudjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ga sinds kort met het OV. En heb ik dat gezeik dus niet meer. Heerlijk.
Probeer het eens.
Hier nog 1. En als het niet mogelijk was, had ik hem wel duidelijk gemaakt dat hij even zijn gaspendaal op moest zoeken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:31 schreef TommyGun het volgende:
Terechte klacht. Ik was 'm gewoon al direct voorbij gegaan, doorgetrokken streep of niet.
Nope, geen last van.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu heb je het gezeik dat het stampvol in het OV is en of je niet even op wil staan voor een oudje
Daar moet je best mee oppassen, het is mijn namelijk een keer gebeurd, na wat groot licht seintjes en 1x toeteren dat de bejaarde schrok en vol in de ankers gingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:34 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Hier nog 1. En als het niet mogelijk was, had ik hem wel duidelijk gemaakt dat hij even zijn gaspendaal op moest zoeken.
Pendaalquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:34 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Hier nog 1. En als het niet mogelijk was, had ik hem wel duidelijk gemaakt dat hij even zijn gaspendaal op moest zoeken.
Is dat hetzelfde als een famfare?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:34 schreef DrD00m het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:31 schreef TommyGun het volgende:
Terechte klacht. Ik was 'm gewoon al direct voorbij gegaan, doorgetrokken streep of niet.
ONZ.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:20 schreef LockonStratos het volgende:
Pendaal moet de nieuwe famfare worden
Wie opent een ONZ topic!?
Je snapt er duidelijk niets vanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef N.icka het volgende:
Snap niet waarom iedereen altijd zo'n haast heeft. Lekker rustig rijden , muziekje aan , beetje vd omgeving genieten is toch veel mooier dan dat gejakker
'Rustig rijden' tot daar en toe. Maar niet de HELFT van de toegestane snelheid waardoor je gewoon een hele sliert auto's achter je creëert, met mensen die netjes op tijd willen zijn op hun werk, afspraak, of wat dan ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef N.icka het volgende:
Snap niet waarom iedereen altijd zo'n haast heeft. Lekker rustig rijden , muziekje aan , beetje vd omgeving genieten is toch veel mooier dan dat gejakker
Ach, van hard rijden krijg ik ook geen hartverzakkingen. Gewoon ervaring, ik zie vaak al ver van te voren wat een auto gaat doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:41 schreef N.icka het volgende:
[..]
Och misschien niet maar ik krijg iig geen hartverzakking van de frustraties
Het is helaas wel toegestaan, hoe irritant het ook is.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:43 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
'Rustig rijden' tot daar en toe. Maar niet de HELFT van de toegestane snelheid waardoor je gewoon een hele sliert auto's achter je creëert, met mensen die netjes op tijd willen zijn op hun werk, afspraak, of wat dan ook.
ja das zeker..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:38 schreef N.icka het volgende:
Daar zou ik niet zo zeker van zijn hoor. Als jij op een provinciale weg 40 tuft en daardoor verschrikkelijk veel oponthoud mee veroorzaakt dan valt dat volgens mij net zo goed onder verkeershinder.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
Het is helaas wel toegestaan, hoe irritant het ook is.
Ja, dat zouden ze ook gewoon moeten verbieden inderdaad.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:09 schreef Mieuwkloas het volgende:
Of van die bejaarden in een Ligier die op een weg gaan rijden waar je 80 mag!
Toevallig de weg tussen Brunssum en Sittard richting de Windraakquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Verhaal
Bonusklacht: Chagrijnige, bemoeierige hangbejaarden-overkill in Brunssum.![]()
![]()
Correct, maar wel toegestaan. Je hoeft je niet aan de maximum snelheid te houden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn hoor. Als jij op een provinciale weg 40 tuft en daardoor verschrikkelijk veel oponthoud mee veroorzaakt dan valt dat volgens mij net zo goed onder verkeershinder.
Verkeers hinder en het veroorzaken van een gevaarlijke situatie is niet toegestaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Correct, maar wel toegestaan. Je hoeft je niet aan de maximum snelheid te houden.
Nop, niet meer. Ik heb de A76 vanuit Beek tegenwoordig, afslag Nuth ga ik er af en dan heb je ook zo'n lange provinciale weg waar het altijd druk is en je op geen enkele manier kunt inhalen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:31 schreef gio_hardcore het volgende:
[..]
Toevallig de weg tussen Brunssum en Sittard richting de Windraak?
Tjah, het staat niet in de wet zodanig dat je niet té langzaam mag rijden inderdaad. Maar, wanneer jij 40 gaat rijden waar 80 is toegestaan, dan kan je zeker wel een boete krijgen vanwege het hinderen van het verkeerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het is helaas wel toegestaan, hoe irritant het ook is.
Ik reed gisteren achter een koekblikje aan met wel 55/60 hele kilometers per uur over de A10
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:20 schreef Innisdemon het volgende:
Zeer terechte klacht. Ik ben voor verplichte euthanasie vanaf 70 jaar.
Langs de Naanhofquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:43 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Nop, niet meer. Ik heb de A76 vanuit Beek tegenwoordig, afslag Nuth ga ik er af en dan heb je ook zo'n lange provinciale weg waar het altijd druk is en je op geen enkele manier kunt inhalen.
Dat is iets heel anders.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Verkeers hinder en het veroorzaken van een gevaarlijke situatie is niet toegestaan.
quote:RVV 1990 - Artikel 42
1.
Het gebruik van de autosnelweg is slechts toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 60 km per uur mag en kan worden gereden.
2.
Het gebruik van de autoweg is slechts toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 50 km per uur mag en kan worden gereden.
Oh ja, dat geloof ik direct. Maar dat was niet de vraag die gesteld werd toch? Het ging er toch om of je een boete kon krijgen voor te langzaam rijden?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tjah, het staat niet in de wet zodanig dat je niet té langzaam mag rijden inderdaad. Maar, wanneer jij 40 gaat rijden waar 80 is toegestaan, dan kan je zeker wel een boete krijgen vanwege het hinderen van het verkeer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |