Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die meewillen dan, zondag? Ik wil best een stukje treinen ofzo, maar moet wel eind van de dag in Hoofddorp zijn.quote:
We kunnen venco naar haar broertje brengen in velpquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die meewillen dan, zondag? Ik wil best een stukje treinen ofzo, maar moet wel eind van de dag in Hoofddorp zijn.
QFTquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:57 schreef ArTiC het volgende:
Pien:
Hetero worden, mij daten en dan ben je weer een gelukkige vrijgezel
+ 1.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Laat ik 's iets ontopic posten
Ik ben het steeds vaker zó zat om single te zijn
Tof, wanneer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:57 schreef ArTiC het volgende:
Pien:
Hetero worden, mij daten en dan ben je weer een gelukkige vrijgezel
Zondag he.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
We kunnen venco naar haar broertje brengen in velp
Waarom spraakherkenning?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Jannuk het volgende:
Goffer, mn spraakherkenning is ECHT doof, Sigles
Fixedquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Jannuk het volgende:
Ja, dat bedoel ikquote:
Gelukkig hebben we ook nog modjes.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Jannuk het volgende:
Ja, zondag.quote:
neej, zaterdag enschede, zondag velpquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Nu is het zondag? weet niet of ik dan kan.. zal ik wss brak zijn
Is het zo simpel op te lossen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:00 schreef kweli het volgende:
[..]
Zullen wij daten, als het bevalt ben je geen single meer
Zou je niet eerst proeven?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:00 schreef halfbearad het volgende:
Tjemig.
Merk nu pas dat ik me voor vier personen heb staan uitsloven terwijl ik alleen ben. FF telefoon erbij en zien wie er nog niet gegeten hebben.
Kreeg ik gratis bij mn aanstelleritis.quote:
Thnxxquote:
zozo.. jij gaat flink toerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
neej, zaterdag enschede, zondag velpdat is de planning nu
Ah vandaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kreeg ik gratis bij mn aanstelleritis.
[..]
Thnxx
Ja, ik zeg toch: kilometers maken!quote:
En met ons!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch: kilometers maken!
Vind ik stiekem wel heel erg leukzeker met dit weer
Je kan maandag ook langs Dordt komen als je wil.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch: kilometers maken!
Vind ik stiekem wel heel erg leukzeker met dit weer
Maandag zit ik heel de dag in de buurt van het strand denk ik....quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan maandag ook langs Dordt komen als je wil.
Ook niet, tenzij jullie in Boretín-Strmilov meeten?quote:
ehm, daz waar ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook niet, tenzij jullie in Boretín-Strmilov meeten?
maandag misschien weer circuit rijdenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja ook.Lekker voetbal aan het luisteren.
Nog wat spannends te vertellen?
[gefrustreerd single mode] als je lekker bent wel [/gefrustreerde single mode]quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:05 schreef Empje het volgende:
Ik ben geen singleMaar ik ken het gevoel wel
![]()
Mag ik dan meedoen in dit topic?
Ja? Meeten jullie hier?quote:
Tuukquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:05 schreef Empje het volgende:
Ik ben geen singleMaar ik ken het gevoel wel
![]()
Mag ik dan meedoen in dit topic?
natuurlijk, als je haar leuk vind, gewoon proberenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef kweli het volgende:
Een allochtoons meisje vind me leuk, maar ik sta over het algemeen negatief tegen over allochtonen. Haar vind ik wel erg leuk, wat zou ik doen? Er op in gaan of niet?
Oh leuk! In Assen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maandag misschien weer circuit rijden
bij jou in de buurt
En je auto zat al vol toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maandag zit ik heel de dag in de buurt van het strand denk ik....
Wat is zij voor jou? Een leuk meisje of een allochtoon?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef kweli het volgende:
Een allochtoons meisje vind me leuk, maar ik sta over het algemeen negatief tegen over allochtonen. Haar vind ik wel erg leuk, wat zou ik doen? Er op in gaan of niet?
Natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef kweli het volgende:
Jij zou naar Tsjechiëquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga gewoon niet op vakantie hoor
veel teveel keus
En te duur
Veel plezier.quote:
Hoe isset?quote:
dat gaat toch helemaal iet joh!quote:
Lang weekend, maar dat heeft iedereen volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]heb er zin in
jij nog spannende dingen?
Gewoon meer olie gebruiken was toch de tip om niet te verbranden ?quote:
Dan ga ik gewoon weerquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat gaat toch helemaal iet joh!
en ik wil in oktober
dan ben je al lang terug
SPOILER: VoetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon meer olie gebruiken was toch de tip om niet te verbranden ?
Zit nu even op mijn laptop op het balkon, loop zo weer naar binnen alwaar msn aanstaat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe isset?
en waarom zeg je niks op msn?![]()
Ik ben jaloers. Ben nog hard op zoek naar een nieuwe. Ik wil een rode.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik moet nog wat opruimen en inpakken, maar ik heb geen zin.
@D_H: het is gelukt, heb een heel mooi setje
Ah vandaar, ik miste je al...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit nu even op mijn laptop op het balkon, loop zo weer naar binnen alwaar msn aanstaat.
zie mn editquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ben nog hard op zoek naar een nieuwe. Ik wil een rode.![]()
Zo'n setje toch?![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zie mn edit
Ze hadden geen leuke rode.
Een balconnet!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zie mn edit
Ze hadden geen leuke rode.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef kweli het volgende:
Een allochtoons meisje vind mij leuk, maar ik sta over het algemeen negatief tegen over allochtonen. Haar vind ik wel erg leuk, wat zou ik doen? Er op in gaan of niet?
Ik houd van zwart met rood, of zwart met wit, helemaal rood is niet echt mijn ding...quote:
Vind ik ook mooiquote:
Kun je zondag niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan maandag ook langs Dordt komen als je wil.
Ja hoor, alle mensen die in de stad wonen hebben een hekel aan allochtonen zeker.quote:
Ik zoek al zo lang naar eentje in mijn maat. Vind het zooo mooi staan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van zwart met rood, of zwart met wit, helemaal rood is niet echt mijn ding...
Maar heb nog een heel leuke Zwart-rode BH en een paar slipjes die daar wel bij passen.
[..]
die heb ik het meeste,Vind ik het mooist
Ik zei nergens dat ik er een hekel aan heb. Maar laten we het hier niet over politiek hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja hoor, alle mensen die in de stad wonen hebben een hekel aan allochtonen zeker.Idioot.
Nee, mijn ouders moeten dan zo nodig hun verjaardag vieren.quote:
Welke cupmaat heb je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zoek al zo lang naar eentje in mijn maat. Vind het zooo mooi staan.
Beter van niet nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:21 schreef kweli het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ik er een hekel aan heb. Maar laten we het hier niet over politiek hebben.
C is een hele fijne maat. Ik zit in E/F. Dan wordt het snel heeeel lelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Welke cupmaat heb je?
(Ik C nu, dus valt mee)
Vanaf E hebben ze ze nauwelijks, kennelijk alleen bij Prima Donna, maar dat ken ik eigenlijk niet
Ohsh... Aan welke eisen moet ik voldoen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
[gefrustreerd single mode] als je lekker bent wel [/gefrustreerde single mode]
Wat stom van ze.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders moeten dan zo nodig hun verjaardag vieren.
jij hebt toch wel een spannend leven?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lang weekend, maar dat heeft iedereen volgens mij.Verder weinig spannends eigenlijk.
Daar heb je een dobbelsteen voor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga gewoon niet op vakantie hoor
veel teveel keus
Koud! Hier de hele middag buiten gezeten en geBBQt bij een collega in de tuin.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik miste je al...
Ik wou dat ik hier buiten kan zitten... Het was vannacht 4 graden, vandaag maximum van 16 graden en morgen maximaal 12
Ik heb geen eisenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Empje het volgende:
[..]
Ohsh... Aan welke eisen moet ik voldoen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik moet nog wat opruimen en inpakken, maar ik heb geen zin.
@D_H: het is gelukt, heb een heel mooi setje
[ afbeelding ]
Voor mij is het goedquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
C is een hele fijne maat. Ik zit in E/F. Dan wordt het snel heeeel lelijk.
Marlies Dekkers vind ik leuk, maar krijg altijd de nijging om de schaar in al die touwtjes te zetten.Hunkemoller en dat soort zaken begin ik niet meer aan. Ondersteunt in mijn ogen niet goed.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
C is een hele fijne maat. Ik zit in E/F. Dan wordt het snel heeeel lelijk.
Marlies Dekkers vind ik leuk, maar krijg altijd de nijging om de schaar in al die touwtjes te zetten.Hunkemoller en dat soort zaken begin ik niet meer aan. Ondersteunt in mijn ogen niet goed.
Ja inderdaad kunnen ze dat niet gewoon een jaartje overslaan ofzo.quote:
Ja, alleen heb ik echt totaal geen ideequote:
Neem hem terug als huisdierquote:
Ik zal wel moeten, eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor mij is het goed
Ik koop meestal niet te duur spul, maar daar ben ik de laatste tijd een beetje vanaf, heb in een jaar tijd meer geld uitgegeven aan onderkleding () dan daarvoor in heel mn leven volgens mij
Natuurlijk. Maar niet om hier te melden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij hebt toch wel een spannend leven?
Oeh! Wat voor een?quote:
Jij bent stoehoer!!quote:
Ja, met die maten wel ja.quote:
mag ook via de pm of msn hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar niet om hier te melden.
maar wel mooie borstenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, met die maten wel ja.
Wat dat betreft wel handig om niet zo'n heel grote borsten te hebben
De vrouwelijke Steve Irwinquote:
Geen idee, een groen/zwartequote:
Nee, heb m 2 meter verder los gelatenquote:
Jammer, ik had namelijk wel intresse.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, een groen/zwarte
[..]
Nee, heb m 2 meter verder los gelaten
Is wel met meer dingen handig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, met die maten wel ja.
Wat dat betreft wel handig om niet zo'n heel grote borsten te hebben
kwam er water uit?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, een groen/zwarte
[..]
Nee, heb m 2 meter verder los gelaten
Zo lang ze niet giftig zijn niet. Een kleine wurgslang is niet eng.quote:
Neuh, waarom?quote:
Oh, dr zitten er zat hier, kan dr zo nog een paar pakken als ik wilquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, ik had namelijk wel intresse.
Nee, t was een echtequote:
Zijn aders enzo giftig?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang ze niet giftig zijn niet. Een kleine wurgslang is niet eng.
Neem er eentje voor mij mee als souvenir.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuh, waarom?
[..]
Oh, dr zitten er zat hier, kan dr zo nog een paar pakken als ik wil
[..]
Nee, t was een echte
Haha, hoe vervoer je zoiets?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neem er eentje voor mij mee als souvenir.
sommige vind ik wel eng hoor! we hadden in Kenia een giftige slang voor het huisje van 3m lang, dat was wel engquote:
quote:
ik hoef niks meer te zeggen zie ikquote:
Ja, aders zijn giftig. De ader die in Nederland leeft is wel giftig maar niet dodelijk voor mensen. In Tsjechië weet ik niet?quote:
ow danquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Oh, zie net dat het een ringslang was
Edit:
[ afbeelding ]
sommige vrouwen zijn net slangen....ook thuislaten dusquote:
Ja, maar das andersquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
sommige vind ik wel eng hoor! we hadden in Kenia een giftige slang voor het huisje van 3m lang, dat was wel eng
Typoquote:
psssst, je lichaam zit bomvol adersquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, aders zijn giftig. De ader die in Nederland leeft is wel giftig maar niet dodelijk voor mensen. In Tsjechië weet ik niet?
Gewoon in een bak ofzo.quote:
Afhaal. Uiteraard. Koken is als zelfbevrediging. Veel leuker als er een ander bij is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:23 schreef Duimelot het volgende:
en je eet alleen of doet gewoon ongezellig en laat je date/ meet of hoe je t wil noemen uit dr neus zitten eten
of is t gewoon afhaal zooi voor een single?
Die ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Oh, zie net dat het een ringslang was
Edit:
[ afbeelding ]
Oeps Addersquote:
Bedoel je niet, als een ander het voor je doet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Afhaal. Uiteraard. Koken is als zelfbevrediging. Veel leuker als er een ander bij is.
Nou, zo een was 't dus, zitten dr heel veel van hierquote:
Ik heb dan liever dat die ander me bevredigt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Afhaal. Uiteraard. Koken is als zelfbevrediging. Veel leuker als er een ander bij is.
Bij sommige mensen is het beter om zelf te kokenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bedoel je niet, als een ander het voor je doet?
Halen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is het beter om zelf te koken
Er zijn er maar weinig die het beter doen hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Ofresca het volgende:
Bedoel je niet, als een ander het voor je doet?
Het koken neem ik aan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zijn er maar weinig die het beter doen hoor.
Coolquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:41 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou, zo een was 't dus, zitten dr heel veel van hier
Dsylecitsch ofzoietsquote:
Als je het kan wel.quote:
Koken simpelquote:
Ik kan net water koken.quote:
Daarnet ging het over slangen.quote:
Niks, behalve als ik het zelf moet doenquote:
Nog wat leuks te melden?quote:
Venco kan niet koken.quote:
Ja inderdaad. Daarom vind ik het ook zo leuk om bij andere te eten. Dan hoef ik zelf niet te koken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:54 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Niks, behalve als ik het zelf moet doen
Sowieso hyvesquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef Jannuk het volgende:
Aaaaaaaaaaaargh, die irritante hyves forward spam![]()
Nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog wat leuks te melden?
Dat krijg je ook als je zwemdiploma is verlopen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:56 schreef mrbox het volgende:
Nou dat zwemmen ging rukHoest hier gaat het nu nogsteeds over koken
Niet eentje, neee, meteen 20 in één keerquote:
Weltrustenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef djayzz het volgende:
Lieve singletjes, ik ga lekker naar mijn bedje toe!
morgen 25km fietsen naar mijn werk.... ben benieuwd hoe moe ik daar aankom, maar dat lezen jullie morgen welslaap lekker!
Niet zo vreemd hebt mijn nog iet in de flesh gezienquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee.Niet m.b.t. tot het singleschap, dat is namelijk nog steeds onveranderd. Ik kijk wel lekker goed maar ik doe er niets mee.
Trusten Djayzz, fiets zequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef djayzz het volgende:
morgen 25km fietsen naar mijn werk.... ben benieuwd hoe moe ik daar aankom, maar dat lezen jullie morgen welslaap lekker!
Spamquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Niet eentje, neee, meteen 20 in één keer
Ik heb ook nog niet in je fobo gekeken nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hebt mijn nog iet in de flesh gezien
Ik heb laatst echt helemaal krom gelegen om dat mailtje dat microsoft geld weg geeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Niet eentje, neee, meteen 20 in één keer
Weltrustenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef djayzz het volgende:
Daar kan ik je niet mee helpen. Sorry.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, alleen heb ik echt totaal geen idee
Ik ben echt erg en ik heb geen zin om heel moeilijk te doen met de kindjes, maar ja, CenterParcs is ook weer zoiets...
Je kan het proberen, maar ik geef je weinig kans.quote:Kan ik wel je topic kapen
My god 25 kilometer fietsen !? R u crazy !!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef djayzz het volgende:
Respect! Ik ga morgen 1 km fietsen naar mn werk, vind ik wel genoeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef djayzz het volgende:
Ik ga zaterdag 25 km wandelen. Ben ik nu ook gek?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
My god 25 kilometer fietsen !? R u crazy !!
Deed ik ook wel regelmatig toen ik nog in Amersfoort werkte hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dan ben je gestoordquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag 25 km wandelen. Ben ik nu ook gek?
Toch wel prettig gestoord hoop ik?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nee dan ben je gestoord
Als jij het leuk vind om te doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel prettig gestoord hoop ik?
25 kilometer ? echt waar... maar dan op een racefiets ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Deed ik ook wel regelmatig toen ik nog in Amersfoort werkte hoor.
opwarmertjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ik vind het leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als jij het leuk vind om te doen
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Respect! Ik ga morgen 1 km fietsen naar mn werk, vind ik wel genoeg.
Sluit me hierbij aan, 45 kilometer in minder dan 2 uur (heenweg), terug hardlopen, volgende dag hardlopen naar mn werk en 's avonds met de fiets weer terug. Had ik meteen een groot stuk training gehadquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef ArTiC het volgende:
opwarmertje![]()
ik mis de tijd dat ik 60km in 2 uur deed
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
opwarmertje![]()
ik mis de tijd dat ik 60km in 2 uur deed
Als man loop dan je dan wel een risico.quote:
Goede tourfiets. Maar ik trap wel lekker door altijd. Was een mooie route, lekker door het bos.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
25 kilometer ? echt waar... maar dan op een racefiets ofzo?
Dat doe ik je niet na.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan, 45 kilometer in minder dan 2 uur (heenweg), terug hardlopen, volgende dag hardlopen naar mn werk en 's avonds met de fiets weer terug. Had ik meteen een groot stuk training gehad
Ik heb een citybike, heb ik vorig jaar nog 140km in 7 uur mee gefietstquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Goede tourfiets. Maar ik trap wel lekker door altijd. Was een mooie route, lekker door het bos.
Waarom alleen als man?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als man loop dan je dan wel een risico.
Respect. Ik wil één dezer dagen nog een retourtje Amsterdam doen, net als vorig jaar. Dat is pas een mooie route, langs de Vecht voornamelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een citybike, heb ik vorig jaar nog 140km in 7 uur mee gefietst
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaan we binnenkort eens samen doen. Lekker worst met gehaktballetjes.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een citybike, heb ik vorig jaar nog 140km in 7 uur mee gefietst
Aangebrande worst.quote:
Amsterdamquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Respect. Ik wil één dezer dagen nog een retourtje Amsterdam doen, net als vorig jaar. Dat is pas een mooie route, langs de Vecht voornamelijk.
Doe ik mijzelf niet eens meer naquote:
Dat wou ik net zeggen....quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangebrande worst.![]()
Maar als vrouw kan er natuurlijk ook van alles mis gaan.
Galgenhumor, Thrust... galgenhumorquote:
quote:
Misschien toch maar een schortje dragen tijdens het koken.quote:
Zelfspot niks mis mee.quote:
Kan niet iedereen tegen!quote:
Wat er gebeurd altijd blijven lachenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zoals ik altijd maar zeg altijd blijven lachen
Weet ik.quote:
Daar heb ik het van alleen dan een andere basie dan jij bedoeldquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat er gebeurd altijd blijven lachen![]()
Bassie
Weltrustenquote:
Slaap zachtquote:
Welke?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar heb ik het van alleen dan een andere basie dan jij bedoeld
Een goede maat van me zij dat altijdquote:
En die had het zeker weer van zijn naamgenoot.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een goede maat van me zij dat altijd
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een goede maat van me zij dat altijd
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die had het zeker weer van zijn naamgenoot.
quote:
Begrijpend lezen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kun je gedachte lezen ofzo
quote:
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:
Was de timing die van belang wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Dat is waar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was de timing die van belang was
Oeh, die vind ik wel heel persoonlijk. Nog niet zo lang geleden iig, maar ik ga hier niet vertellen waaromquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Ofresca het volgende:
Tijd voor drama!
Wanneer hebben jullie voor het laatst echt gehuild?
Ik toen ik vlak na oud en nieuw onze kat heb laten inslapen. Ligt er zo'n slapend wezentje naast je.
Werchter 2004 ik was dronken en wilde mijn verhaal kwijt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Ofresca het volgende:
Tijd voor drama!
Ik toen ik vlak na oud en nieuw onze kat heb laten inslapen. Ligt er zo'n slapend wezentje naast je.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Ofresca het volgende:
Tijd voor drama!
Ik heb me ook de ogen uit mijn kop gehuild toen ik een paar maanden geleden mijn kat moest laten inslapen. Was die van jou oud? Wat was de reden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Ofresca het volgende:
Tijd voor drama!
Oud en af. Alles wat haar kat maakte was weg. Ik kon het gewoon niet meer aanzien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb me ook de ogen uit mijn kop gehuild toen ik een paar maanden geleden mijn kat moest laten inslapen. Was die van jou oud? Wat was de reden?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Had net nog wel een brok in me keel telt dat ook
Films waarin dieren dood gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oud en af. Alles wat haar kat maakte was weg. Ik kon het gewoon niet meer aanzien.![]()
Jij nog sterkte voor jouw kat!Ook ouderdom?
Zal het wat positiever maken dan!
Waar krijg jij tranen van in je ogen?
Ik kan niet tegen momenten in Disneyfilms waar alles goed is, die tussenscene bij Belle en het Beest.
Wanneer iemand een verhaal verteld wat oprecht gaat over geven om iets... goed geen tranen maar nattige ogenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oud en af. Alles wat haar kat maakte was weg. Ik kon het gewoon niet meer aanzien.![]()
Jij nog sterkte voor jouw kat!![]()
Ik kan niet tegen momenten in Disneyfilms waar alles goed is, die tussenscene bij Belle en het Beest.
Uienquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oprechte emoties, ook van anderen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
beter kauwen helptquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Had net nog wel een brok in me keel telt dat ook
Je vergeet kotsen.quote:
Oh kan die vergeten.quote:
ik zondag nog...drankquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh kan die vergeten.![]()
Misschien omdat ik al bijna 2 jaar niet meer gekotst heb.
Weltrustenquote:
Ik ook al heel lang niet meer, gelukkig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh kan die vergeten.![]()
Misschien omdat ik al bijna 2 jaar niet meer gekotst heb.
Kan me niet heugen dat ik ooit gekots hebquote:
Zo veel gezopen?quote:
Hoezo hoe doe je het? Gewoon niet. Het komt wel op mijn pad, ik heb iig nu niemand die ik leuk genoeg vind, en dat denk ik meestal ook van nieuwe mensen. Maar ik heb soms wel een klik, het gevoel, gehad, en daar wacht ik nu weer opquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je moet niet verbitterd worden hoor meis straks loop je de wel leuke mss wel misMaar hoe doe jij het dan ?
Weltrustenquote:
genoeg om driedubbel te zien....ik kreeg een sms en moest een minuut focussen op het scherm van mijn foon om het te kunnen lezenquote:
ik drink nooit meerquote:
quote:
drinkwedstrijdje doen?quote:
Hahaha, Je komt uit Helmond! Tuurlijk drink je meer!quote:
Trusten MNRquote:
Ja maar met een date kan dat ook zo leuk zijn + klik geven (beetje avontuur)quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo hoe doe je het? Gewoon niet. Het komt wel op mijn pad, ik heb iig nu niemand die ik leuk genoeg vind, en dat denk ik meestal ook van nieuwe mensen. Maar ik heb soms wel een klik, het gevoel, gehad, en daar wacht ik nu weer op. Ben niet zo van het 'uitproberen', het moet gewoon meteen goed voelen.
ik kan veul drinken....maar dan ben ik ook ineens van de wereldquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, Je komt uit Helmond! Tuurlijk drink je meer!
Ik zou verliezen, dus ik doe niet meequote:
ik kots pas de volgende dag als ik moet kotsen...op de avond zelf kan ik drinken tot ik bewusteloos neerval...en ja, dat is me 1x geluktquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kots pas de volgende dag als ik moet kotsen...op de avond zelf kan ik drinken tot ik bewusteloos neerval...en ja, dat is me 1x gelukt
Slaap lekkerquote:
Slaap zachtquote:
De enige x dat ik gekotst heb was ook de volgende dag. Heel plan bedacht om uit mijn hoogslaper te komen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kots pas de volgende dag als ik moet kotsen...op de avond zelf kan ik drinken tot ik bewusteloos neerval...en ja, dat is me 1x gelukt
Slaap ze.quote:
heb je de snelle route of de veilige route genomen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
De enige x dat ik gekotst heb was ook de volgende dag. Heel plan bedacht om uit mijn hoogslaper te komen.
seks na alcoholquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Vroeger, toen je zo'n Cu2-profiel had met de vraag Seks of Alcohol? Waarvan het antwoord altijd een beetje beschamend was ofzo, want he, je had beide nog nooit gehad/gedaan ofzo. Maar nu, is het toch zo overduidelijk 200% seks
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Coma zuipen oef slecht voor den hersensquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Oh god, dat is lang geleden!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
Vroeger, toen je zo'n Cu2-profiel had met de vraag Seks of Alcohol? Waarvan het antwoord altijd een beetje beschamend was ofzo, want he, je had beide nog nooit gehad/gedaan ofzo. Maar nu, is het toch zo overduidelijk 200% seks
.
De veilige en snelle. Was wel lastig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
heb je de snelle route of de veilige route genomen?
Je suggereert dat Artic nog hersenen heeft?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Coma zuipen oef slecht voor den hersens
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:14 schreef Tegan het volgende:
.
Slechte bui vandaag, Ofresca?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Ofresca het volgende:
Je suggereert dat Artic nog hersenen heeft?
Dat zeg je zo wel. Maar het viel mij vies tegen. Drank is vooral een sociaal gebeuren, en het is nog best lastig om dan steeds nee te moeten zeggen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:17 schreef Tegan het volgende:
Ik zou zo vanaf nu nooit meer kunnen drinken zonder problemen...
geloof niet dat er veel te beschadigen valtquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Coma zuipen oef slecht voor den hersens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |