Ik heb ook nog niet in je fobo gekeken nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niet zo vreemd hebt mijn nog iet in de flesh gezien
Ik heb laatst echt helemaal krom gelegen om dat mailtje dat microsoft geld weg geeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Niet eentje, neee, meteen 20 in één keer
Weltrustenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef djayzz het volgende:
Lieve singletjes, ik ga lekker naar mijn bedje toe!
morgen 25km fietsen naar mijn werk.... ben benieuwd hoe moe ik daar aankom, maar dat lezen jullie morgen welslaap lekker!
Daar kan ik je niet mee helpen. Sorry.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, alleen heb ik echt totaal geen idee
Ik ben echt erg en ik heb geen zin om heel moeilijk te doen met de kindjes, maar ja, CenterParcs is ook weer zoiets...
Je kan het proberen, maar ik geef je weinig kans.quote:Kan ik wel je topic kapen
My god 25 kilometer fietsen !? R u crazy !!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef djayzz het volgende:
morgen 25km fietsen naar mijn werk.... ben benieuwd hoe moe ik daar aankom, maar dat lezen jullie morgen welslaap lekker!
Respect! Ik ga morgen 1 km fietsen naar mn werk, vind ik wel genoeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef djayzz het volgende:
Ik ga zaterdag 25 km wandelen. Ben ik nu ook gek?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
My god 25 kilometer fietsen !? R u crazy !!
Deed ik ook wel regelmatig toen ik nog in Amersfoort werkte hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee dan ben je gestoordquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag 25 km wandelen. Ben ik nu ook gek?
Toch wel prettig gestoord hoop ik?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nee dan ben je gestoord
Als jij het leuk vind om te doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toch wel prettig gestoord hoop ik?
25 kilometer ? echt waar... maar dan op een racefiets ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Deed ik ook wel regelmatig toen ik nog in Amersfoort werkte hoor.
opwarmertjequote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja ik vind het leuk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als jij het leuk vind om te doen
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Respect! Ik ga morgen 1 km fietsen naar mn werk, vind ik wel genoeg.
Sluit me hierbij aan, 45 kilometer in minder dan 2 uur (heenweg), terug hardlopen, volgende dag hardlopen naar mn werk en 's avonds met de fiets weer terug. Had ik meteen een groot stuk training gehadquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef ArTiC het volgende:
opwarmertje![]()
ik mis de tijd dat ik 60km in 2 uur deed
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
opwarmertje![]()
ik mis de tijd dat ik 60km in 2 uur deed
Als man loop dan je dan wel een risico.quote:
Goede tourfiets. Maar ik trap wel lekker door altijd. Was een mooie route, lekker door het bos.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:07 schreef mrbox het volgende:
[..]
25 kilometer ? echt waar... maar dan op een racefiets ofzo?
Dat doe ik je niet na.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Sluit me hierbij aan, 45 kilometer in minder dan 2 uur (heenweg), terug hardlopen, volgende dag hardlopen naar mn werk en 's avonds met de fiets weer terug. Had ik meteen een groot stuk training gehad
Ik heb een citybike, heb ik vorig jaar nog 140km in 7 uur mee gefietstquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Goede tourfiets. Maar ik trap wel lekker door altijd. Was een mooie route, lekker door het bos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |