sommige vind ik wel eng hoor! we hadden in Kenia een giftige slang voor het huisje van 3m lang, dat was wel engquote:
quote:
ik hoef niks meer te zeggen zie ikquote:
Ja, aders zijn giftig. De ader die in Nederland leeft is wel giftig maar niet dodelijk voor mensen. In Tsjechië weet ik niet?quote:
ow danquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Oh, zie net dat het een ringslang was
Edit:
[ afbeelding ]
sommige vrouwen zijn net slangen....ook thuislaten dusquote:
Ja, maar das andersquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
sommige vind ik wel eng hoor! we hadden in Kenia een giftige slang voor het huisje van 3m lang, dat was wel eng
Typoquote:
psssst, je lichaam zit bomvol adersquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, aders zijn giftig. De ader die in Nederland leeft is wel giftig maar niet dodelijk voor mensen. In Tsjechië weet ik niet?
Gewoon in een bak ofzo.quote:
Afhaal. Uiteraard. Koken is als zelfbevrediging. Veel leuker als er een ander bij is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:23 schreef Duimelot het volgende:
en je eet alleen of doet gewoon ongezellig en laat je date/ meet of hoe je t wil noemen uit dr neus zitten eten
of is t gewoon afhaal zooi voor een single?
Die ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Oh, zie net dat het een ringslang was
Edit:
[ afbeelding ]
Oeps Addersquote:
Bedoel je niet, als een ander het voor je doet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Afhaal. Uiteraard. Koken is als zelfbevrediging. Veel leuker als er een ander bij is.
Nou, zo een was 't dus, zitten dr heel veel van hierquote:
Ik heb dan liever dat die ander me bevredigt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Afhaal. Uiteraard. Koken is als zelfbevrediging. Veel leuker als er een ander bij is.
Bij sommige mensen is het beter om zelf te kokenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bedoel je niet, als een ander het voor je doet?
Halen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is het beter om zelf te koken
Er zijn er maar weinig die het beter doen hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Ofresca het volgende:
Bedoel je niet, als een ander het voor je doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |