quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
C is een hele fijne maat. Ik zit in E/F. Dan wordt het snel heeeel lelijk.
Marlies Dekkers vind ik leuk, maar krijg altijd de nijging om de schaar in al die touwtjes te zetten.Hunkemoller en dat soort zaken begin ik niet meer aan. Ondersteunt in mijn ogen niet goed.
Ja inderdaad kunnen ze dat niet gewoon een jaartje overslaan ofzo.quote:
Ja, alleen heb ik echt totaal geen ideequote:
Neem hem terug als huisdierquote:
Ik zal wel moeten, eigenlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Voor mij is het goed
Ik koop meestal niet te duur spul, maar daar ben ik de laatste tijd een beetje vanaf, heb in een jaar tijd meer geld uitgegeven aan onderkleding () dan daarvoor in heel mn leven volgens mij
Natuurlijk. Maar niet om hier te melden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij hebt toch wel een spannend leven?
Oeh! Wat voor een?quote:
Jij bent stoehoer!!quote:
Ja, met die maten wel ja.quote:
mag ook via de pm of msn hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar niet om hier te melden.
maar wel mooie borstenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, met die maten wel ja.
Wat dat betreft wel handig om niet zo'n heel grote borsten te hebben
De vrouwelijke Steve Irwinquote:
Geen idee, een groen/zwartequote:
Nee, heb m 2 meter verder los gelatenquote:
Jammer, ik had namelijk wel intresse.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, een groen/zwarte
[..]
Nee, heb m 2 meter verder los gelaten
Is wel met meer dingen handig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, met die maten wel ja.
Wat dat betreft wel handig om niet zo'n heel grote borsten te hebben
kwam er water uit?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, een groen/zwarte
[..]
Nee, heb m 2 meter verder los gelaten
Zo lang ze niet giftig zijn niet. Een kleine wurgslang is niet eng.quote:
Neuh, waarom?quote:
Oh, dr zitten er zat hier, kan dr zo nog een paar pakken als ik wilquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer, ik had namelijk wel intresse.
Nee, t was een echtequote:
Zijn aders enzo giftig?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang ze niet giftig zijn niet. Een kleine wurgslang is niet eng.
Neem er eentje voor mij mee als souvenir.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuh, waarom?
[..]
Oh, dr zitten er zat hier, kan dr zo nog een paar pakken als ik wil
[..]
Nee, t was een echte
Haha, hoe vervoer je zoiets?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neem er eentje voor mij mee als souvenir.
sommige vind ik wel eng hoor! we hadden in Kenia een giftige slang voor het huisje van 3m lang, dat was wel engquote:
quote:
ik hoef niks meer te zeggen zie ikquote:
Ja, aders zijn giftig. De ader die in Nederland leeft is wel giftig maar niet dodelijk voor mensen. In Tsjechië weet ik niet?quote:
ow danquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Oh, zie net dat het een ringslang was
Edit:
[ afbeelding ]
sommige vrouwen zijn net slangen....ook thuislaten dusquote:
Ja, maar das andersquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
sommige vind ik wel eng hoor! we hadden in Kenia een giftige slang voor het huisje van 3m lang, dat was wel eng
Typoquote:
psssst, je lichaam zit bomvol adersquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, aders zijn giftig. De ader die in Nederland leeft is wel giftig maar niet dodelijk voor mensen. In Tsjechië weet ik niet?
Gewoon in een bak ofzo.quote:
Afhaal. Uiteraard. Koken is als zelfbevrediging. Veel leuker als er een ander bij is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:23 schreef Duimelot het volgende:
en je eet alleen of doet gewoon ongezellig en laat je date/ meet of hoe je t wil noemen uit dr neus zitten eten
of is t gewoon afhaal zooi voor een single?
Die ziet er leuk uit.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:37 schreef Pien85 het volgende:
Oh, zie net dat het een ringslang was
Edit:
[ afbeelding ]
Oeps Addersquote:
Bedoel je niet, als een ander het voor je doet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Afhaal. Uiteraard. Koken is als zelfbevrediging. Veel leuker als er een ander bij is.
Nou, zo een was 't dus, zitten dr heel veel van hierquote:
Ik heb dan liever dat die ander me bevredigt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Afhaal. Uiteraard. Koken is als zelfbevrediging. Veel leuker als er een ander bij is.
Bij sommige mensen is het beter om zelf te kokenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bedoel je niet, als een ander het voor je doet?
Halen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:42 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Bij sommige mensen is het beter om zelf te koken
Er zijn er maar weinig die het beter doen hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:40 schreef Ofresca het volgende:
Bedoel je niet, als een ander het voor je doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |