Waarom alleen als man?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als man loop dan je dan wel een risico.
Respect. Ik wil één dezer dagen nog een retourtje Amsterdam doen, net als vorig jaar. Dat is pas een mooie route, langs de Vecht voornamelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een citybike, heb ik vorig jaar nog 140km in 7 uur mee gefietst
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat gaan we binnenkort eens samen doen. Lekker worst met gehaktballetjes.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb een citybike, heb ik vorig jaar nog 140km in 7 uur mee gefietst
Aangebrande worst.quote:
Amsterdamquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Respect. Ik wil één dezer dagen nog een retourtje Amsterdam doen, net als vorig jaar. Dat is pas een mooie route, langs de Vecht voornamelijk.
Doe ik mijzelf niet eens meer naquote:
Dat wou ik net zeggen....quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aangebrande worst.![]()
Maar als vrouw kan er natuurlijk ook van alles mis gaan.
Galgenhumor, Thrust... galgenhumorquote:
quote:
Misschien toch maar een schortje dragen tijdens het koken.quote:
Zelfspot niks mis mee.quote:
Kan niet iedereen tegen!quote:
Wat er gebeurd altijd blijven lachenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zoals ik altijd maar zeg altijd blijven lachen
Weet ik.quote:
Daar heb ik het van alleen dan een andere basie dan jij bedoeldquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat er gebeurd altijd blijven lachen![]()
Bassie
Weltrustenquote:
Slaap zachtquote:
Welke?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daar heb ik het van alleen dan een andere basie dan jij bedoeld
Een goede maat van me zij dat altijdquote:
En die had het zeker weer van zijn naamgenoot.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een goede maat van me zij dat altijd
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een goede maat van me zij dat altijd
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En die had het zeker weer van zijn naamgenoot.
quote:
Begrijpend lezen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kun je gedachte lezen ofzo
quote:
Beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:
Was de timing die van belang wasquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht bedacht.
Dat is waar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Was de timing die van belang was
Oeh, die vind ik wel heel persoonlijk. Nog niet zo lang geleden iig, maar ik ga hier niet vertellen waaromquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Ofresca het volgende:
Tijd voor drama!
Wanneer hebben jullie voor het laatst echt gehuild?
Ik toen ik vlak na oud en nieuw onze kat heb laten inslapen. Ligt er zo'n slapend wezentje naast je.
Werchter 2004 ik was dronken en wilde mijn verhaal kwijt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Ofresca het volgende:
Tijd voor drama!
Ik toen ik vlak na oud en nieuw onze kat heb laten inslapen. Ligt er zo'n slapend wezentje naast je.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Ofresca het volgende:
Tijd voor drama!
Ik heb me ook de ogen uit mijn kop gehuild toen ik een paar maanden geleden mijn kat moest laten inslapen. Was die van jou oud? Wat was de reden?quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Ofresca het volgende:
Tijd voor drama!
Oud en af. Alles wat haar kat maakte was weg. Ik kon het gewoon niet meer aanzien.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb me ook de ogen uit mijn kop gehuild toen ik een paar maanden geleden mijn kat moest laten inslapen. Was die van jou oud? Wat was de reden?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Had net nog wel een brok in me keel telt dat ook
Films waarin dieren dood gaan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oud en af. Alles wat haar kat maakte was weg. Ik kon het gewoon niet meer aanzien.![]()
Jij nog sterkte voor jouw kat!Ook ouderdom?
Zal het wat positiever maken dan!
Waar krijg jij tranen van in je ogen?
Ik kan niet tegen momenten in Disneyfilms waar alles goed is, die tussenscene bij Belle en het Beest.
Wanneer iemand een verhaal verteld wat oprecht gaat over geven om iets... goed geen tranen maar nattige ogenquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oud en af. Alles wat haar kat maakte was weg. Ik kon het gewoon niet meer aanzien.![]()
Jij nog sterkte voor jouw kat!![]()
Ik kan niet tegen momenten in Disneyfilms waar alles goed is, die tussenscene bij Belle en het Beest.
Uienquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oprechte emoties, ook van anderen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
beter kauwen helptquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Had net nog wel een brok in me keel telt dat ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |