natuurlijk, als je haar leuk vind, gewoon proberenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef kweli het volgende:
Een allochtoons meisje vind me leuk, maar ik sta over het algemeen negatief tegen over allochtonen. Haar vind ik wel erg leuk, wat zou ik doen? Er op in gaan of niet?
Oh leuk! In Assen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maandag misschien weer circuit rijden
bij jou in de buurt
En je auto zat al vol toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maandag zit ik heel de dag in de buurt van het strand denk ik....
Wat is zij voor jou? Een leuk meisje of een allochtoon?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef kweli het volgende:
Een allochtoons meisje vind me leuk, maar ik sta over het algemeen negatief tegen over allochtonen. Haar vind ik wel erg leuk, wat zou ik doen? Er op in gaan of niet?
Natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef kweli het volgende:
Jij zou naar Tsjechiëquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga gewoon niet op vakantie hoor
veel teveel keus
En te duur
Veel plezier.quote:
Hoe isset?quote:
dat gaat toch helemaal iet joh!quote:
Lang weekend, maar dat heeft iedereen volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]heb er zin in
jij nog spannende dingen?
Gewoon meer olie gebruiken was toch de tip om niet te verbranden ?quote:
Dan ga ik gewoon weerquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat gaat toch helemaal iet joh!
en ik wil in oktober
dan ben je al lang terug
SPOILER: VoetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon meer olie gebruiken was toch de tip om niet te verbranden ?
Zit nu even op mijn laptop op het balkon, loop zo weer naar binnen alwaar msn aanstaat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe isset?
en waarom zeg je niks op msn?![]()
Ik ben jaloers. Ben nog hard op zoek naar een nieuwe. Ik wil een rode.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik moet nog wat opruimen en inpakken, maar ik heb geen zin.
@D_H: het is gelukt, heb een heel mooi setje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |