Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die meewillen dan, zondag? Ik wil best een stukje treinen ofzo, maar moet wel eind van de dag in Hoofddorp zijn.quote:
We kunnen venco naar haar broertje brengen in velpquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik weet niet of er nog meer mensen zijn die meewillen dan, zondag? Ik wil best een stukje treinen ofzo, maar moet wel eind van de dag in Hoofddorp zijn.
QFTquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:57 schreef ArTiC het volgende:
Pien:
Hetero worden, mij daten en dan ben je weer een gelukkige vrijgezel
+ 1.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:53 schreef Pien85 het volgende:
Laat ik 's iets ontopic posten
Ik ben het steeds vaker zó zat om single te zijn
Tof, wanneer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:57 schreef ArTiC het volgende:
Pien:
Hetero worden, mij daten en dan ben je weer een gelukkige vrijgezel
Zondag he.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
We kunnen venco naar haar broertje brengen in velp
Waarom spraakherkenning?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Jannuk het volgende:
Goffer, mn spraakherkenning is ECHT doof, Sigles
Fixedquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Jannuk het volgende:
Ja, dat bedoel ikquote:
Gelukkig hebben we ook nog modjes.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:58 schreef Jannuk het volgende:
Ja, zondag.quote:
neej, zaterdag enschede, zondag velpquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Nu is het zondag? weet niet of ik dan kan.. zal ik wss brak zijn
Is het zo simpel op te lossen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:00 schreef kweli het volgende:
[..]
Zullen wij daten, als het bevalt ben je geen single meer
Zou je niet eerst proeven?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:00 schreef halfbearad het volgende:
Tjemig.
Merk nu pas dat ik me voor vier personen heb staan uitsloven terwijl ik alleen ben. FF telefoon erbij en zien wie er nog niet gegeten hebben.
Kreeg ik gratis bij mn aanstelleritis.quote:
Thnxxquote:
zozo.. jij gaat flink toerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
neej, zaterdag enschede, zondag velpdat is de planning nu
Ah vandaarquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:01 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Kreeg ik gratis bij mn aanstelleritis.
[..]
Thnxx
Ja, ik zeg toch: kilometers maken!quote:
En met ons!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch: kilometers maken!
Vind ik stiekem wel heel erg leukzeker met dit weer
Je kan maandag ook langs Dordt komen als je wil.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:02 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch: kilometers maken!
Vind ik stiekem wel heel erg leukzeker met dit weer
Maandag zit ik heel de dag in de buurt van het strand denk ik....quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan maandag ook langs Dordt komen als je wil.
Ook niet, tenzij jullie in Boretín-Strmilov meeten?quote:
ehm, daz waar ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ook niet, tenzij jullie in Boretín-Strmilov meeten?
maandag misschien weer circuit rijdenquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:59 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ja ook.Lekker voetbal aan het luisteren.
Nog wat spannends te vertellen?
[gefrustreerd single mode] als je lekker bent wel [/gefrustreerde single mode]quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:05 schreef Empje het volgende:
Ik ben geen singleMaar ik ken het gevoel wel
![]()
Mag ik dan meedoen in dit topic?
Ja? Meeten jullie hier?quote:
Tuukquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:05 schreef Empje het volgende:
Ik ben geen singleMaar ik ken het gevoel wel
![]()
Mag ik dan meedoen in dit topic?
natuurlijk, als je haar leuk vind, gewoon proberenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef kweli het volgende:
Een allochtoons meisje vind me leuk, maar ik sta over het algemeen negatief tegen over allochtonen. Haar vind ik wel erg leuk, wat zou ik doen? Er op in gaan of niet?
Oh leuk! In Assen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maandag misschien weer circuit rijden
bij jou in de buurt
En je auto zat al vol toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Maandag zit ik heel de dag in de buurt van het strand denk ik....
Wat is zij voor jou? Een leuk meisje of een allochtoon?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef kweli het volgende:
Een allochtoons meisje vind me leuk, maar ik sta over het algemeen negatief tegen over allochtonen. Haar vind ik wel erg leuk, wat zou ik doen? Er op in gaan of niet?
Natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef kweli het volgende:
Jij zou naar Tsjechiëquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga gewoon niet op vakantie hoor
veel teveel keus
En te duur
Veel plezier.quote:
Hoe isset?quote:
dat gaat toch helemaal iet joh!quote:
Lang weekend, maar dat heeft iedereen volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef Den_Haag het volgende:
[..]heb er zin in
jij nog spannende dingen?
Gewoon meer olie gebruiken was toch de tip om niet te verbranden ?quote:
Dan ga ik gewoon weerquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat gaat toch helemaal iet joh!
en ik wil in oktober
dan ben je al lang terug
SPOILER: VoetbalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon meer olie gebruiken was toch de tip om niet te verbranden ?
Zit nu even op mijn laptop op het balkon, loop zo weer naar binnen alwaar msn aanstaat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe isset?
en waarom zeg je niks op msn?![]()
Ik ben jaloers. Ben nog hard op zoek naar een nieuwe. Ik wil een rode.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik moet nog wat opruimen en inpakken, maar ik heb geen zin.
@D_H: het is gelukt, heb een heel mooi setje
Ah vandaar, ik miste je al...quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Zit nu even op mijn laptop op het balkon, loop zo weer naar binnen alwaar msn aanstaat.
zie mn editquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:12 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ben nog hard op zoek naar een nieuwe. Ik wil een rode.![]()
Zo'n setje toch?![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zie mn edit
Ze hadden geen leuke rode.
Een balconnet!quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zie mn edit
Ze hadden geen leuke rode.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:07 schreef kweli het volgende:
Een allochtoons meisje vind mij leuk, maar ik sta over het algemeen negatief tegen over allochtonen. Haar vind ik wel erg leuk, wat zou ik doen? Er op in gaan of niet?
Ik houd van zwart met rood, of zwart met wit, helemaal rood is niet echt mijn ding...quote:
Vind ik ook mooiquote:
Kun je zondag niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan maandag ook langs Dordt komen als je wil.
Ja hoor, alle mensen die in de stad wonen hebben een hekel aan allochtonen zeker.quote:
Ik zoek al zo lang naar eentje in mijn maat. Vind het zooo mooi staan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik houd van zwart met rood, of zwart met wit, helemaal rood is niet echt mijn ding...
Maar heb nog een heel leuke Zwart-rode BH en een paar slipjes die daar wel bij passen.
[..]
die heb ik het meeste,Vind ik het mooist
Ik zei nergens dat ik er een hekel aan heb. Maar laten we het hier niet over politiek hebben.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja hoor, alle mensen die in de stad wonen hebben een hekel aan allochtonen zeker.Idioot.
Nee, mijn ouders moeten dan zo nodig hun verjaardag vieren.quote:
Welke cupmaat heb je?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zoek al zo lang naar eentje in mijn maat. Vind het zooo mooi staan.
Beter van niet nee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:21 schreef kweli het volgende:
[..]
Ik zei nergens dat ik er een hekel aan heb. Maar laten we het hier niet over politiek hebben.
C is een hele fijne maat. Ik zit in E/F. Dan wordt het snel heeeel lelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Welke cupmaat heb je?
(Ik C nu, dus valt mee)
Vanaf E hebben ze ze nauwelijks, kennelijk alleen bij Prima Donna, maar dat ken ik eigenlijk niet
Ohsh... Aan welke eisen moet ik voldoen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
[gefrustreerd single mode] als je lekker bent wel [/gefrustreerde single mode]
Wat stom van ze.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, mijn ouders moeten dan zo nodig hun verjaardag vieren.
jij hebt toch wel een spannend leven?quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lang weekend, maar dat heeft iedereen volgens mij.Verder weinig spannends eigenlijk.
Daar heb je een dobbelsteen voor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga gewoon niet op vakantie hoor
veel teveel keus
Koud! Hier de hele middag buiten gezeten en geBBQt bij een collega in de tuin.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:13 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik miste je al...
Ik wou dat ik hier buiten kan zitten... Het was vannacht 4 graden, vandaag maximum van 16 graden en morgen maximaal 12
Ik heb geen eisenquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Empje het volgende:
[..]
Ohsh... Aan welke eisen moet ik voldoen?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ik moet nog wat opruimen en inpakken, maar ik heb geen zin.
@D_H: het is gelukt, heb een heel mooi setje
[ afbeelding ]
Voor mij is het goedquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
C is een hele fijne maat. Ik zit in E/F. Dan wordt het snel heeeel lelijk.
Marlies Dekkers vind ik leuk, maar krijg altijd de nijging om de schaar in al die touwtjes te zetten.Hunkemoller en dat soort zaken begin ik niet meer aan. Ondersteunt in mijn ogen niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |