quote:Ben echt geen wilders fan...
Maar de waarheid is hard blijkt maar weer eens.
quote:ik heb het live gevolgd en vind dat hij gelijk heeft te zeggen dat de hele grachtengordelelite aan het Stockolm syndroom lijdt. Mevrouw Halsema leek vooral kwaad dat ze anders het inzicht moest accepteren dat ze verliefd is op de dominante Islam die haar vertelt wat ze moet doen.
Absurd. Leg mij eens uit.quote:Een zeer accurate beschrijving van het denken en gedrag van de betreffende elite inderdaad. Geen wonder dat de leden ervan zo emotioneel reageren
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:49 schreef Barachem het volgende:
Eerlijk gezegd ben ik hier wel met Wilders eens.
Waarom begrip voor dat soort extremisten tonen als ze zich niet aan hun eigen wetten kunnen houden.
Tuurlijk, het zijn alleen maar zielige haatbaarden die haar verkrachtten, boehoe, we moeten medelijden met die haatbaarden hebben.
Rot toch op, verkrachting is verkrachting en mevrouw lijdt helaas wel aan Stockholm.
Ik ben voor hakkie-takkie, af met de staf en het zakkie.
Snap niet waarom er niet meer ophef over de verkrachting gemaakt werd.
Wilders is inderdaad een enge gast die graag populistisch doet, maar hier heeft ie wel gelijk.
Het leeft onder de mensen..quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef Nikmans het volgende:
Frontpage
--------------
Ufo's landen in Amsterdam 32 replies
WOIII breekt uit 27 replies
Drugsvondst in koninklijk paleis 38 replies
Wilders laat een scheet 311 replies
Schutter vermoordt leraar en 47 medeleerlingen 11 replies (waarvan de meesten RIP aan de nabestaanden)
Dat 'ie dat vindt is prima, maar het is nogal smakeloos om dat verhaal van die journaliste als argument te gebruiken. Hij insinueert hiermee dat de "elite" verkracht wordt door de islam en het maar goed vindt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:57 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het argument van Wilders niet echt valide, maar ik snap z'n punt wel en ben het er wel mee eens dat de politiek teveel probeert de lieve moslims te vriend te houden en daarbij er niet voor schroomt om af en toe een oogje dicht te knijpen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een links hoofd, duidelijk.
Tuurlijk, als jij keihard in je achterste genomen door een bende homoseksuele verkrachters, dan is het heul normaal om ze die daad te vergeven omdat ze je achteraf met je samen heerlijke cake gaan vreten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]Een individu zoekt de publiciteit op en zegt dat zij die haatbaarden vergeeft. Fijn, dat vindt zij. En jij vindt dus dat Pechtold en anderen keihard moeten schreeuwen dat die vrouw achterlijk is?
Het slaat werkelijk nergens op om je betoog te beginnen met dit voorbeeldje.
Precies, ik heb tussen de reacties op de Frontpage het betoog van Wilders gelezen en ondanks het gewoonlijke gelul van hem is dit punt wat je aanduidt wel zijn sterkste argument.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:57 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het argument van Wilders niet echt valide, maar ik snap z'n punt wel en ben het er wel mee eens dat de politiek teveel probeert de lieve moslims te vriend te houden en daarbij er niet voor schroomt om af en toe een oogje dicht te knijpen.
Kijk, dat is dus waar Wilders en de PVV idioot bezig is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:03 schreef TC03 het volgende:
Waar ik persoonlijk een hekel aan heb is dat de PVV en de aanhangers daarvan de problematiek rondom Marokkaanse jongeren direct koppelen aan de islam. Persoonlijk vraag ik me zeer af hoe het verbieden van de Koran de criminaliteit in Slotervaart zal doen verminderen.
Het vergassen van tegenstanders is begonnen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:48 schreef Nikmans het volgende:
Frontpage
--------------
Ufo's landen in Amsterdam 32 replies
WOIII breekt uit 27 replies
Drugsvondst in koninklijk paleis 38 replies
Wilders laat een scheet 311 replies
Schutter vermoordt leraar en 47 medeleerlingen 11 replies (waarvan de meesten RIP aan de nabestaanden)
Vind je het niet leuk gevonden?quote:
Nationalisme is ook hartstikke links. De linksen zijn de uitvinders van de discriminatie en het wij-zij denken.quote:Overigens vind ik het op zich geen gekke gedachte om Wilders links te noemen. Zijn nationalistische ideeën zou je eerder onder de rechtse ideeën scharen, maar voor de rest is hij linkser dan de PVDA.
Daar moeten mensen eens over ophouden. Dat was een geintje. Sheez. Gevoel voor humor is ook ver te zoeken tegenwoordig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:10 schreef Registratiedienst het volgende:
Gut, het is aan ons, de jonge generatie, om tot een nieuwe liberale alliantie te komen.
Een verbinding van weldenkenden uit de VVD, D66, GL en PvdA in een nieuwe partij. Wat ik heb begrepen van Pechtodl en anderen dat zij naar het buitenland vertrekken als Wilders aan de 'macht' komt.Het is inderdaad aan ons wanneer onze Oude Leiders wegvluchten vanwege hun falen in het bestrijden van achterlijkheid.
Gast. Ik ben zelf een vrouw. Het idee dat een teringlijer mijn lichamelijke integriteit aantast vind ik misselijkmakend. Kijk, dat is mijn punt ook niet.quote:Tuurlijk, als jij keihard in je achterste genomen door een bende homoseksuele verkrachters, dan is het heul normaal om ze die daad te vergeven omdat ze je achteraf met je samen heerlijke cake gaan vreten.
Doe toch normaal zeg, dat vind ik inderdaad en terecht achterlijk.
Ik vind het kwalijk dat mijn politieke leider dat gezegd heeft. Laf (ook al is het een 'geintje').quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Daar moeten mensen eens over ophouden. Dat was een geintje. Sheez. Gevoel voor humor is ook ver te zoeken tegenwoordig.
Het links/rechts denken is ook een hoax geworden, aangezien politiek in meer dan 2 dimensies te verdelen is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:19 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Vind je het niet leuk gevonden?![]()
[..]
Nationalisme is ook hartstikke links. De linksen zijn de uitvinders van de discriminatie en het wij-zij denken.
Natuurlijk, maar je hebt toch nog altijd duidelijk een rechtse en een linkse stroming. In Nederland, in het VK, in de VS en in de rest van de wereld.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:25 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het links/rechts denken is ook een hoax geworden, aangezien politiek in meer dan 2 dimensies te verdelen is.
Mwa eerder dat links en rechts (niet dat er meer dimensies zijn) verschillen per beleidsgebied.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:25 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het links/rechts denken is ook een hoax geworden, aangezien politiek in meer dan 2 dimensies te verdelen is.
Links en rechts zijn op zichzelf holle begrippen. Het wordt een ander verhaal als deze op zichzelf lege begrippen gevuld gaan worden door allerlei direct betrokken figuren. Het is opmerkelijk dat groepen die staan voor een overheersende staat zichzelf heel vaak links noemen. Het is dan ook niet heel vreemd om deze figuren linksen te noemen, gezien ze dat zelf ook doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:25 schreef JoaC het volgende:
[..]
Punt voor mij is dat er niet meer ophef over was over wat die haatbaarden daar deden en doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:22 schreef Registratiedienst het volgende:
@ Barachem
[..]
Gast. Ik ben zelf een vrouw. Het idee dat een teringlijer mijn lichamelijke integriteit aantast vind ik misselijkmakend. Kijk, dat is mijn punt ook niet.
Het is een individu (journaliste) die kennelijk die mensen kan vergeven. Prima, als zij zo denkt verder te kunnen leven... Haar leven. Maar dit betekent toch niet dat de politiek actief met haar gevoelens moet gaan bemoeien door te zeggen dat zij achterlijk is om zulke idioten te kunnen vergeven? Ik zie de verbanden niet.
Volgens mij zegt half Nederland te vertrekken als Wilders aan de macht komt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:10 schreef Registratiedienst het volgende:
Gut, het is aan ons, de jonge generatie, om tot een nieuwe liberale alliantie te komen.
Een verbinding van weldenkenden uit de VVD, D66, GL en PvdA in een nieuwe partij. Wat ik heb begrepen van Pechtodl en anderen dat zij naar het buitenland vertrekken als Wilders aan de 'macht' komt.Het is inderdaad aan ons wanneer onze Oude Leiders wegvluchten vanwege hun falen in het bestrijden van achterlijkheid.
Mijn waardeoordeel over deze vrouw is dat zij fragiel is. Ik vind het onterecht om politiek en journalistiek nederland te verwijten dat zij niet hard hebben gescheeuwd dat het walgelijk is (vanzelfsprekend namelijk - ik denk namelijk dat vrijwel niemand van weldenkend nederland die vrouw snapt maar uit respect voor haar wezen en verwerkingsproces heeft niemand continu in de media geschreeuwd dat die vrouw krankzinnig is).quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:33 schreef Barachem het volgende:
[..]
Punt voor mij is dat er niet meer ophef over was over wat die haatbaarden daar deden en doen.
Dit ook in combinatie met die verkrachtte vrouw.
Dat ze ze vergeeft vind ik aan de ene kant moedig, maar ook enorm achterlijk, op zich haar zaak.
Toch vind ik het een zwaktebod, omdat die lui nou eens kunnen denken dat iedere (Nederlandse) journaliste zo ruimdenkend en vergevend is.
Dat heeft met interpretatie te maken van een verouderd concept die dus niet meer relevant is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar je hebt toch nog altijd duidelijk een rechtse en een linkse stroming. In Nederland, in het VK, in de VS en in de rest van de wereld.
Ja, het is kennelijk hip/grappig ofzo om te zeggen dat je gaat verhuizen vanwege een nieuw moreel verwerpelijk regime. Mijns inziens moet je juist krachtig en serieus reageren dat je tot je dood zal blijven strijden voor een rechtvaardige samenleving. Dat maakt pas indruk in plaats van die flauwe verhuis-opmerkingen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij zegt half Nederland te vertrekken als Wilders aan de macht komt.Eerst zien dan geloven.
Hoewel ik niet verwacht dat Wilders ooit echt aan de macht zal komen, maar dat terzijde.
Het begrip kan ook nog uit geloofsovertuiging zijn, vergeving is een belangrijk punt in het christendom. Wat weer zou botsen met Wilders destijdse uitspraak over "cultuurbehoud" van een "Christelijk-Joodse Samenleving" zonder inmenging/toevoeging van de Islam.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:38 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Mijn waardeoordeel over deze vrouw is dat zij fragiel is. Ik vind het onterecht om politiek en journalistiek nederland te verwijten dat zij niet hard hebben gescheeuwd dat het walgelijk is (vanzelfsprekend namelijk - ik denk namelijk dat vrijwel niemand van weldenkend nederland die vrouw snapt maar uit respect voor haar wezen en verwerkingsproces heeft niemand continu in de media geschreeuwd dat die vrouw krankzinnig is).
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:09 schreef Diederik_Duck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een links hoofd, duidelijk.
Ach, verouderd concept. Alsof tegenwoordig alles wat langer dan 50 jaar bestaat verouderd is. Linkse en rechtse stromingen vind je nog overal terug in de politiek. Natuurlijk zijn het holle begrippen, maar als iets hol is is het niet meteen verouderd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:40 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dat heeft met interpretatie te maken van een verouderd concept die dus niet meer relevant is.
Ik denk dat je dingen iets te letterlijk neemt, en dit soort zaken (die sowieso door de media enorm opgeblazen worden) ziet als een statement in plaats van een metafoor. Wat 'ie eigenlijk bedoeld is dat als een grote meerderheid van Nederland op Wilders stemt, het enorm triest gesteld zou zijn met nederland. En daar heeft 'ie gewoon gelijk in.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:25 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik vind het kwalijk dat mijn politieke leider dat gezegd heeft. Laf (ook al is het een 'geintje').
Ik snap het wel, maar Pechtold hoeft mij niet te overtuigen. HIj moet die twijfelaars (tussen PVV of gevestigde orde) overtuigen (en die begrijpen zo'n metafoor waarschijnlijk niet).quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat je dingen iets te letterlijk neemt, en dit soort zaken (die sowieso door de media enorm opgeblazen worden) ziet als een statement in plaats van een metafoor. Wat 'ie eigenlijk bedoeld is dat als een grote meerderheid van Nederland op Wilders stemt, het enorm triest gesteld zou zijn met nederland. En daar heeft 'ie gewoon gelijk in.
Ja natuurlijk, het is triest gesteld met Nederland omdat mensen massaal op een populist stemmen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat je dingen iets te letterlijk neemt, en dit soort zaken (die sowieso door de media enorm opgeblazen worden) ziet als een statement in plaats van een metafoor. Wat 'ie eigenlijk bedoeld is dat als een grote meerderheid van Nederland op Wilders stemt, het enorm triest gesteld zou zijn met nederland. En daar heeft 'ie gewoon gelijk in.
Goh, maar wel de knettergekke Wilders alsmaar in de zeik nemen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:38 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Mijn waardeoordeel over deze vrouw is dat zij fragiel is. Ik vind het onterecht om politiek en journalistiek nederland te verwijten dat zij niet hard hebben gescheeuwd dat het walgelijk is (vanzelfsprekend namelijk - ik denk namelijk dat vrijwel niemand van weldenkend nederland die vrouw snapt maar uit respect voor haar wezen en verwerkingsproces heeft niemand continu in de media geschreeuwd dat die vrouw krankzinnig is).
Het is niet meer toepasbaar, en daardoor achterhaald. PvdA is niet meer links, daarmee doe je hun rechtse ideeën tekort, idem voor VVD. Zelfs Hitler had een enorm links economisch beleid, en was dus toen niet rechts. Ik benadruk nog maar eens even dat ik tegen Hitler ben, voor ik dat naar mijn hoofd geslingerd krijg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ach, verouderd concept. Alsof tegenwoordig alles wat langer dan 50 jaar bestaat verouderd is. Linkse en rechtse stromingen vind je nog overal terug in de politiek. Natuurlijk zijn het holle begrippen, maar als iets hol is is het niet meteen verouderd.
Dat snap ik ook wel, maar een beetje weldenkend nederlander weet ook wel dat gaan lopen schreeuwen dat de "islam achterlijk is" nou niet bepaald een oplossing is. Ja, ik vind dat er harder opgetreden moet worden. Ja, ik vind de politie een stelletje mietjes die elke crimineel (allochtoon of autochtoon) harder aan moet pakken. Maar als je als nederlander denkt dat een schreeuwerd als Wilders de oplossing is, dan ma wat mij betreft je stemrecht afgepakt worden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:50 schreef TC03 het volgende:
Ja natuurlijk, het is triest gesteld met Nederland omdat mensen massaal op een populist stemmen.Wees niet zo naïef, gemiddeld zijn alle mensen nog altijd even dom. Naar mijn mening is Wilders een product van slecht beleid uit het verleden. Als niet 80% van de Marokkaanse jongeren in Amsterdam met de politie in aanraking zou komen zou er veel minder steun zijn voor Wilders. Dat soort 'extreme' feiten zijn een perfecte voeding voor opportunisme en onderbuikgevoelens.
Het cultureel debat dient niet gevoerd te worden door de volksvertegenwoordiging naar mijn inziens, op het moment dat machthebbers een cultuur opleggen, beperkt dit de vrijheid van denken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:53 schreef Registratiedienst het volgende:
''Slecht beleid''
Ik vraag mij persoonlijk af hoe je dit problematiek had kunnen verkomen met regeles. Ik zie het voornamelijk als een culturele identiteitscrisis waardoor die jongens zich ontwikkelen tot culturele schizofrenen. Hoe ga je dat als overheid tegen? Islam verbieden? Bepaalde normen en waarden verbieden?
Je kunt wel zeggen dat je gewoon nooit gastarbeiders naar NL had moeten laten komen. Nou ja, geen gezinshereniging in ieder geval.
Ik vind dat journalisten wel ergere zaken te bespreken hebben dan aandacht te besteden aan een verwarde fragiele journaliste die haar verkrachter vergeeft. Maar goed, je kunt daar inderdaad van mening verschillen. Als ik de Groene , HP of VN lees dan worden die haatbaarden volledig afgekeurd. De normen en waarden van deze haatbaarden staan haaks op de normen en waarden van deze 'Amsterdamse' grachtengordelelite. De christelijke elite heeft waarschijnlijk meer sympathie voor deze krankzinnigen. Maar ja, daar zeikt WIlders niet over, want het is natuurlijk hip om de liberale grachtengordelelite af te zeiken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:51 schreef Barachem het volgende:
Aan politieke correctheid hebben we niks tegen zulke mensen als haatbaarden.
Inderdaad. Dat werkt goed bij het (vaak conservatieve en ook christelijke tokkie-publiek). Bovendien pakt 'ie ook nog eens een groot deel van de SP aanhang mee.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:02 schreef Registratiedienst het volgende:
Maar ja, daar zeikt WIlders niet over, want het is natuurlijk hip om de liberale grachtengordelelite af te zeiken.
Dat je er uberhaupt op reageert.quote:
Tja, dit is een punt waar ik al jaren over nadenk. Lastig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:58 schreef JoaC het volgende:
[..]
Het cultureel debat dient niet gevoerd te worden door de volksvertegenwoordiging naar mijn inziens, op het moment dat machthebbers een cultuur opleggen, beperkt dit de vrijheid van denken.
Waarom eigenlijk niet? In de kern heeft Wilders namelijk weldegelijk een punt: we (althans een zeer aanzienlijke groep...) zijn in Nederland veel te lief voor alles wat zielig is, we spreken te weinig uit dat bepaalde opvattingen niet deugen (behalve uiteraard dat de opvattingen van Wilders niet deugen - maar dat komt omdat die niet als zielig wordt gezien), we hebben veel teveel een hulpverlenersmentaliteit. Het is niet verkeerd om de piketpaaltjes duidelijk en zichtbaar te slaan, om te staan voor dat wat juist is, om mensen mee te (willen) laten delen in de Dutch Dream. Als je geeft om je medemensen (ook zij met 'verkeerde' opvattingen), als je ze ziet als gelijken, zou je dat juist moeten doen. Wegkijken is voornamelijk minachtende onverschilligheid, zeker niet de veelgeprezen tolerantie...quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:38 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Het is gevaarlijk om deze paupers te negeren. Okay, dit is het internet, dus inderdaad onnodig.quote:
Helemaal mee eens. Maar je moet wel kunnen praten met die groepen, en ze niet op voorhand al afschrijven met "de islam is achterlijk" en dat soort meuk. Als je tegen mij zou zeggen dat "Utrecht een achterlijk kutdorp" is ofzo, zou ik daarna niet bijzonder geinteresseerd zijn in een debat met je over een samenwerking tussen Utrecht en Amsterdam. Een beetje gelovige neemt z'n geloof ook nog eens een stuk meer serieus. Hij maakt in z'n eentje "rechts" nederland belachelijk. De VVD wordt bijvoorbeeld lamgeslagen omdat als de PVV eens met een goed idee komt, ze daar niet echt achter kunnen staan omdat ze dan de publieke opinie tegen zich krijgen. Wilders doet echt meer kwaad dan goed.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:06 schreef Diederik_Duck het volgende:
Waarom eigenlijk niet? In de kern heeft Wilders namelijk weldegelijk een punt: we (althans een zeer aanzienlijke groep...) zijn in Nederland veel te lief voor alles wat zielig is, we spreken te weinig uit dat bepaalde opvattingen niet deugen (behalve uiteraard dat de opvattingen van Wilders niet deugen - maar dat komt omdat die niet als zielig wordt gezien), we hebben veel teveel een hulpverlenersmentaliteit. Het is niet verkeerd om de piketpaaltjes duidelijk en zichtbaar te slaan, om te staan voor dat wat juist is, om mensen mee te (willen) laten delen in de Dutch Dream. Als je geeft om je medemensen (ook zij met 'verkeerde' opvattingen), als je ze ziet als gelijken, zou je dat juist moeten doen. Wegkijken is voornamelijk minachtende onverschilligheid, zeker niet de veelgeprezen tolerantie...
Ik houd hierbij de neutraliteit aan d.m.v. de paradox "Niemand heeft gelijk".quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:06 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tja, dit is een punt waar ik al jaren over nadenk. Lastig.
Hij is tenminste een man met karakter. Weer eens wat anders dat die softies die het land nu vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:04 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
En waarom is hij de koning?
De volksvertegenwoordigers dienen zich daar maar beter wel mee bezig te houden, gezien er anders een dorre bestuurderselite onstaat. En dat is een recept voor rampspoed en revolutie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:06 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Tja, dit is een punt waar ik al jaren over nadenk. Lastig.
Dus paradoxaal je rug recht houden is karakter?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:21 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Hij is tenminste een man met karakter. Weer eens wat anders dat die softies die het land nu vertegenwoordigen.
Servus, nihilist.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:30 schreef servus_universitas het volgende:
Wat maakt het allemaal nog uit? Het tij valt niet meer te keren. De opkomst van de globalisering heeft het begin van het einde ingeluid.
Deze... gaat in mijn verslag over globaliseringquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:30 schreef servus_universitas het volgende:
Wat maakt het allemaal nog uit? Het tij valt niet meer te keren. De opkomst van de globalisering heeft het begin van het einde ingeluid.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
De volksvertegenwoordigers dienen zich daar maar beter wel mee bezig te houden, gezien er anders een dorre bestuurderselite onstaat. En dat is een recept voor rampspoed en revolutie.
Vertel mij dan, lieve Registratiedienst, hoe jij denkt dat het goede overwint. Waar haal jij de kracht vandaan om te strijden voor je idealen? Het is te kolossaal geworden en te complex. Het overzicht is kwijt geraakt.quote:
Je moet het maar vergelijken met religie. Je creeert je eigen waanbeelden zodat je pijn/onrecht gemakkelijker kunt vewerken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:39 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Deze... gaat in mijn verslag over globalisering![]()
ontopic:
Die vrouw is knettergek dat ze het laat gaan in plaats van de rest van haar leven te zitten met wrok en haat
Je eigen plan trekken en je daaraan houden, je niet onder druk laten zetten, niet (teveel) compromiseren, niet te lief doen en iedereen te vriend willen houden, dat is karakter!quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:23 schreef JoaC het volgende:
[..]
Dus paradoxaal je rug recht houden is karakter?
Je eigen plan trekken als klein landje in een anarchistische (nou ja, multipolaire) wereldorde is niet altijd zo verstandig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:54 schreef Zjakkie het volgende:
Kijk naar ons parlement nu: de Dalai Lama komt hier naartoe, die willen we best ontmoeten! Maar als we dat doen vindt China ons niet meer lief, dus laten we er toch maar vanaf zien...
Precies.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:42 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, het is kennelijk hip/grappig ofzo om te zeggen dat je gaat verhuizen vanwege een nieuw moreel verwerpelijk regime. Mijns inziens moet je juist krachtig en serieus reageren dat je tot je dood zal blijven strijden voor een rechtvaardige samenleving. Dat maakt pas indruk in plaats van die flauwe verhuis-opmerkingen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:07 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En waarom moet een geblondeerde volwassen man zich met zoiets bemoeien dan?
Gaat hij psychologische hulp bieden? Kan hij iets doen voor die vrouw? Of gebruikt hij die verkrachting -hij gaat over de rug van de vrouw, hihi- om zijn idiote gedachten over 'de linksen' of 'de Islam' te spuien?
Misbruik van verkrachting, dat mensen niet zien hoe onfatsoenlijk is, is nog wel het meest storende.
MWOOAAAHHH GERTJUHHH!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:18 schreef Penisbaard het volgende:
"Ik heb 10 turkse vliegtuigen in mijn huis, zo GROOT is mijn huis! En dat bedoel ik je bent een MAROKKAAN of TURKhoe die dingen ook mogen heten, ik zie dat verschil nooit! precies hierom stem ik Gert Wilders"
quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:03 schreef TC03 het volgende:
Waar ik persoonlijk een hekel aan heb is dat de PVV en de aanhangers daarvan de problematiek rondom Marokkaanse jongeren direct koppelen aan de islam. Persoonlijk vraag ik me zeer af hoe het verbieden van de Koran de criminaliteit in Slotervaart zal doen verminderen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:18 schreef Penisbaard het volgende:
"Ik heb 10 turkse vliegtuigen in mijn huis, zo GROOT is mijn huis! En dat bedoel ik je bent een MAROKKAAN of TURKhoe die dingen ook mogen heten, ik zie dat verschil nooit! precies hierom stem ik Gert Wilders"
Misschien moet je eens lezen wat ze daadwerkelijk schrijft in plaats van Wilders' interpretatie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
Beetje labiele journaliste dan ook, om voor dat soort mensen begrip op te brengen.
hahaha, schitterend is dat idd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:03 schreef TC03 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:09 schreef ASroma het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)gje_mee_met_joe.html
enough said
Zegt hij ook nog een paar keer Xizo media d'r bij.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:09 schreef ASroma het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)gje_mee_met_joe.html
enough said
Dus wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef no1uknow het volgende:
Gedoogdbeleid afschaffen, dacht het niet he
Wat denk je zelf ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:06 schreef Ascendancy het volgende:
Nu maar hopen dat een deel van het tokkie-volk stopt met Wilders stemmen
Tjah je hebt iq of niet!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef Registratiedienst het volgende:
Er is maar een gezichtsuitdrukking nodig om mijn emoties over deze idioten te weergeven:. Op de frontpage is een groot deel van de reageerders het volledig eens met Wilders' gelul over de journaliste die verkracht werd door haatbaarden.
[..]
[..]
[..]
Absurd. Leg mij eens uit.Is het nou werkelijk zo logisch om 1 individu (een fragiele journaliste) gelijk te stellen aan de gehele politiek-liteaire elite?
![]()
![]()
Bron: Emotionele clash met Wilders
En met een iq van 75 heb je dus iq? Gebruik toch eens je hersens man.quote:
Ja en dan valt de hele (soft)drugs handel weer in handen van criminelen, nee god Wilders, hele goeie oplossing voor een probleem wat niet bestaat.quote:
Een zin mag je niet met "En" beginnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:25 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En met een iq van 75 heb je dus iq? Gebruik toch eens je hersens man.
Daar zit dus wel degelijk een verband tussen... In de Koran staat dat alle ongelovigen nog lager zijn dan varkens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef Posdnous het volgende:
[..]
hahaha, schitterend is dat idd.
Je moet wel echt verschrikkelijk dom zijn om te stemmen op iemand die doet alsof er in de Koran staat: 'gebod 11, u moet meer tasjes roven van Nederlanders op straat' ..
Eigen topic van gemaakt dus reageer daar!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:26 schreef pictionary het volgende:
[..]
Daar zit dus wel degelijk een verband tussen... In de Koran staat dat alle ongelovigen nog lager zijn dan varkens.
Hoe denk je dat een moslim vrouw in burka zich voelt als ze door de nederlandse straten loopt in de zomer? (tussen alle schaars geklede blonde dames)
Ze moet het toch voor zichzelf goedpraten dat zij er zo bijloopt en alle andere vrouwen zo sexy mogelijk voor de dag komen... En de Koran helpt daarbij een handje door nog eens te benadrukken hoe dom, stom en achterlijk wij (westerlingen/ongelovigen) wel niet zijn en hoe wij naar de hel gaan en zij niet!
Zo ook de marrokaantjes, die niet alleen arm zijn maar ook nog eens hard op 'ons' neerkijken. Met onze blonde hoeren en 'watjes' van mannen! Daar kun je toch best iets van stelen? Of lekker pesten? Het zijn toch maar ongelovige sukkels!
Dat verband lijkt mij zeeeer aanwezig en zeer duidelijk.
Of ik op Wilders ga stemmen? -> NEEN
Of ik vind dat Wilders regelmatig zeer sterke punten heeft? -> absoluut.
De Islam (andere religies ook in mindere mate) is een verschrikkelijke invloed op de mensheid. Het zorgt voor een 'WIJ' vs 'ZIJ'- gevoel. Het zorgt ervoor dat alle niet moslims direct gedegradeerd zijn tot sukkels en idioten. Het voedt het menselijk ego wat dood en verderf zaait.
Hoe zouden mensen reageren als er op straat een spandoek zou hangen met:
`Moslims zijn nog lager dan varkens!' ? Dan breekt overal de pleuris uit.
Maar in de Koran staat letterlijk dat alle niet-moslims lager dan varkens zijn...
Ja maar dat kan natuurlijk wel gewoon, want dat is al 1400 jaar oud![]()
Het wordt tijd dat we die dubbele moraal eens onder de loep gaan nemen en Wilders neemt het voortouw. Van mij maggie.
Aantal leuke verfrissende websites voor de thee-drinkers onder ons:
www.truthtube.tv
http://www.thereligionofpeace.com/
En kijk voor de fun ook de docu op google video: `What the west needs to know` (about Islam)
Geen propaganda, geen leugens, geen film. Gewoon mensen die praten, zowel ex-moslims als koran bestudeerders komen aan het woord over wat de Islam nou precies heeft gedaan en doet.
WEG met die rotzooi van onze planeet. WEG met alle religies. WEG met alle troep die het ego blijft voeden met haat, angst en seperatie-gevoelens.
Als we deze planeet vredig willen hebben zullen we met innerlijke vrede moeten beginnen...
Dan heb ik toch liever Eckhart Tolle dan Mohammed als voorbeeld
Ook zonder religies zal er haat op deze planeet bestaan. Daarnaast kun je niet alle religies uit de wereld verbannen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:26 schreef pictionary het volgende:
WEG met die rotzooi van onze planeet. WEG met alle religies. WEG met alle troep die het ego blijft voeden met haat, angst en seperatie-gevoelens.
Als we deze planeet vredig willen hebben zullen we met innerlijke vrede moeten beginnen...
Verbannen niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:21 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ook zonder religies zal er haat op deze planeet bestaan. Daarnaast kun je niet alle religies uit de wereld verbannen.
wie legt jou iets op dan ?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef THEFXR het volgende:
we zijn nederlanders, 1 van de tolerantste landen van de wereld en nog is niet genoeg?
We moeten ons nog steeds aanpassen aan allochtonen en andere religies, dacht het niet.
ik laat me door niemand iets opleggen.
Ach, Wilders is tenminste geen vrouw!quote:Op zondag 31 mei 2009 01:17 schreef fusionfake het volgende:
Ah, posts met inhoud zijn hier te moeilijk blijkbaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |