abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:56:44 #76
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_69519478
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:30 schreef Smart_ass het volgende:
Beetje labiele journaliste dan ook, om voor dat soort mensen begrip op te brengen.
Misschien moet je eens lezen wat ze daadwerkelijk schrijft in plaats van Wilders' interpretatie.

Mensen die Wilders als nieuwsbron nemen. .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:58:40 #77
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_69519547
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:03 schreef TC03 het volgende:
Waar ik persoonlijk een hekel aan heb is dat de PVV en de aanhangers daarvan de problematiek rondom Marokkaanse jongeren direct koppelen aan de islam. Persoonlijk vraag ik me zeer af hoe het verbieden van de Koran de criminaliteit in Slotervaart zal doen verminderen.
hahaha, schitterend is dat idd.

Je moet wel echt verschrikkelijk dom zijn om te stemmen op iemand die doet alsof er in de Koran staat: 'gebod 11, u moet meer tasjes roven van Nederlanders op straat' . .
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:09:16 #78
97934 ASroma
Flamboyant
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:12:43 #79
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_69520075
quote:
. Ik zou hard moeten lachen als het niet zo triest was.
pi_69521906
Gedoogdbeleid afschaffen, dacht het niet he
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:06:45 #81
196697 Heathen.
Its No Game
pi_69523677
De wildersaanhang is wat mij betreft een dolend gezelschap zonder enige vorm van empathie en vol van egoïstisch denken.
pi_69525179
quote:
Zegt hij ook nog een paar keer Xizo media d'r bij. Dat vriendje van Joey Kindt vind ik al helemaal een kneus, stempt ook PVV maar weet geen argementen te bedenken waarom.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:54:00 #83
256153 Billenhoofd
Hoofd op je billen.
pi_69525247
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef no1uknow het volgende:
Gedoogdbeleid afschaffen, dacht het niet he
Dus wel.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:55:20 #84
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_69525281
pi_69525640
Wilders heeft wel een erg zure interpretatie genomen.
Ze heeft die mannen niet vergeven. Ze zegt dat ze ze begrijpt, omdat ze met ze moest praten om te overleven.

Die schrijfster is trouwens boos op Wilders, dat hij iets over haar zegt, terwijl hij het boek blijkbaar niet eens heeft gelezen. Ik vind dit schande van Wilders. Iemands verkrachting erbij halen om te zeggen dat mensen bang zijn voor de islam.
Ik denk dat als je eenmaal door ze verkracht bent je niet echt bang meer bent voor de Marrokaanse jeugd die hier rondwandelt. Dus vergeven is heus niet daarom.

Nu maar hopen dat een deel van het tokkie-volk stopt met Wilders stemmen

Ongelofelijk. Het stemrecht is niet meer wat het geweest is
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zaterdag 30 mei 2009 @ 00:14:01 #86
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69544082
Dus Wilders had het weer eens, niet voor het eerst, niet als 'incident', bij het verkeerde eind?

Wat een verrassing.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 30 mei 2009 @ 00:17:59 #87
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_69544200
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:06 schreef Ascendancy het volgende:

Nu maar hopen dat een deel van het tokkie-volk stopt met Wilders stemmen
Wat denk je zelf ?
pi_69544224
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef Registratiedienst het volgende:
Er is maar een gezichtsuitdrukking nodig om mijn emoties over deze idioten te weergeven: . Op de frontpage is een groot deel van de reageerders het volledig eens met Wilders' gelul over de journaliste die verkracht werd door haatbaarden.
[..]

[..]

[..]

Absurd. Leg mij eens uit. Is het nou werkelijk zo logisch om 1 individu (een fragiele journaliste) gelijk te stellen aan de gehele politiek-liteaire elite?

Bron: Emotionele clash met Wilders
Tjah je hebt iq of niet!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 30 mei 2009 @ 00:25:36 #89
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_69544407
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 00:18 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Tjah je hebt iq of niet!
En met een iq van 75 heb je dus iq? Gebruik toch eens je hersens man.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 30 mei 2009 @ 02:24:06 #90
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_69546311
Mensen, ga bier drinken.
Feyenoord Rotterdam
pi_69546399
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:54 schreef Billenhoofd het volgende:

[..]

Dus wel.
Ja en dan valt de hele (soft)drugs handel weer in handen van criminelen, nee god Wilders, hele goeie oplossing voor een probleem wat niet bestaat.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 02:35:15 #92
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_69546414
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 00:25 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

En met een iq van 75 heb je dus iq? Gebruik toch eens je hersens man.
Een zin mag je niet met "En" beginnen.
It's you my love, you who are the stranger
  zaterdag 30 mei 2009 @ 02:36:08 #93
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_69546426
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 02:24 schreef o.us het volgende:
Mensen, ga bier drinken.
Een goed advies.
It's you my love, you who are the stranger
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:06:50 #94
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_69562399
Men beseft tegenwoordig niet dat té veel democratie slecht is, de mening van geheel Nederland is niet per definitie het beste. (gelukkig komt die lang niet altijd tot uiting komt in de 2e kamer, als ik reacties op de fp lees zo af en toe).

Men beseft niet dat Wilders zo gekozen kan worden en aan de macht kan komen en dat dat -understatement- een slecht gevolg is voor een hoop buitenlanders in Nederland, incluis mijzelf. Er hoeft maar één buitenlander met een vliegtuig het binnenhof in te vliegen en Wilders wordt gekozen. De omstandigheden bepalen het gedrag van een kiezer.

The best argument against democracy is a five minute conversation with an average voter. - Churchill
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_69562797
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef Posdnous het volgende:

[..]

hahaha, schitterend is dat idd.

Je moet wel echt verschrikkelijk dom zijn om te stemmen op iemand die doet alsof er in de Koran staat: 'gebod 11, u moet meer tasjes roven van Nederlanders op straat' . .
Daar zit dus wel degelijk een verband tussen... In de Koran staat dat alle ongelovigen nog lager zijn dan varkens.
Hoe denk je dat een moslim vrouw in burka zich voelt als ze door de nederlandse straten loopt in de zomer? (tussen alle schaars geklede blonde dames)
Ze moet het toch voor zichzelf goedpraten dat zij er zo bijloopt en alle andere vrouwen zo sexy mogelijk voor de dag komen... En de Koran helpt daarbij een handje door nog eens te benadrukken hoe dom, stom en achterlijk wij (westerlingen/ongelovigen) wel niet zijn en hoe wij naar de hel gaan en zij niet!

Zo ook de marrokaantjes, die niet alleen arm zijn maar ook nog eens hard op 'ons' neerkijken. Met onze blonde hoeren en 'watjes' van mannen! Daar kun je toch best iets van stelen? Of lekker pesten? Het zijn toch maar ongelovige sukkels!

Dat verband lijkt mij zeeeer aanwezig en zeer duidelijk.
Of ik op Wilders ga stemmen? -> NEEN
Of ik vind dat Wilders regelmatig zeer sterke punten heeft? -> absoluut.

De Islam (andere religies ook in mindere mate) is een verschrikkelijke invloed op de mensheid. Het zorgt voor een 'WIJ' vs 'ZIJ'- gevoel. Het zorgt ervoor dat alle niet moslims direct gedegradeerd zijn tot sukkels en idioten. Het voedt het menselijk ego wat dood en verderf zaait.

Hoe zouden mensen reageren als er op straat een spandoek zou hangen met:
`Moslims zijn nog lager dan varkens!' ? Dan breekt overal de pleuris uit.
Maar in de Koran staat letterlijk dat alle niet-moslims lager dan varkens zijn...

Ja maar dat kan natuurlijk wel gewoon, want dat is al 1400 jaar oud
Het wordt tijd dat we die dubbele moraal eens onder de loep gaan nemen en Wilders neemt het voortouw. Van mij maggie.

Aantal leuke verfrissende websites voor de thee-drinkers onder ons:

www.truthtube.tv
http://www.thereligionofpeace.com/

En kijk voor de fun ook de docu op google video: `What the west needs to know` (about Islam)

Geen propaganda, geen leugens, geen film. Gewoon mensen die praten, zowel ex-moslims als koran bestudeerders komen aan het woord over wat de Islam nou precies heeft gedaan en doet.

WEG met die rotzooi van onze planeet. WEG met alle religies. WEG met alle troep die het ego blijft voeden met haat, angst en seperatie-gevoelens.
Als we deze planeet vredig willen hebben zullen we met innerlijke vrede moeten beginnen...

Dan heb ik toch liever Eckhart Tolle dan Mohammed als voorbeeld
pi_69564909
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:26 schreef pictionary het volgende:

[..]

Daar zit dus wel degelijk een verband tussen... In de Koran staat dat alle ongelovigen nog lager zijn dan varkens.
Hoe denk je dat een moslim vrouw in burka zich voelt als ze door de nederlandse straten loopt in de zomer? (tussen alle schaars geklede blonde dames)
Ze moet het toch voor zichzelf goedpraten dat zij er zo bijloopt en alle andere vrouwen zo sexy mogelijk voor de dag komen... En de Koran helpt daarbij een handje door nog eens te benadrukken hoe dom, stom en achterlijk wij (westerlingen/ongelovigen) wel niet zijn en hoe wij naar de hel gaan en zij niet!

Zo ook de marrokaantjes, die niet alleen arm zijn maar ook nog eens hard op 'ons' neerkijken. Met onze blonde hoeren en 'watjes' van mannen! Daar kun je toch best iets van stelen? Of lekker pesten? Het zijn toch maar ongelovige sukkels!

Dat verband lijkt mij zeeeer aanwezig en zeer duidelijk.
Of ik op Wilders ga stemmen? -> NEEN
Of ik vind dat Wilders regelmatig zeer sterke punten heeft? -> absoluut.

De Islam (andere religies ook in mindere mate) is een verschrikkelijke invloed op de mensheid. Het zorgt voor een 'WIJ' vs 'ZIJ'- gevoel. Het zorgt ervoor dat alle niet moslims direct gedegradeerd zijn tot sukkels en idioten. Het voedt het menselijk ego wat dood en verderf zaait.

Hoe zouden mensen reageren als er op straat een spandoek zou hangen met:
`Moslims zijn nog lager dan varkens!' ? Dan breekt overal de pleuris uit.
Maar in de Koran staat letterlijk dat alle niet-moslims lager dan varkens zijn...

Ja maar dat kan natuurlijk wel gewoon, want dat is al 1400 jaar oud
Het wordt tijd dat we die dubbele moraal eens onder de loep gaan nemen en Wilders neemt het voortouw. Van mij maggie.

Aantal leuke verfrissende websites voor de thee-drinkers onder ons:

www.truthtube.tv
http://www.thereligionofpeace.com/

En kijk voor de fun ook de docu op google video: `What the west needs to know` (about Islam)

Geen propaganda, geen leugens, geen film. Gewoon mensen die praten, zowel ex-moslims als koran bestudeerders komen aan het woord over wat de Islam nou precies heeft gedaan en doet.

WEG met die rotzooi van onze planeet. WEG met alle religies. WEG met alle troep die het ego blijft voeden met haat, angst en seperatie-gevoelens.
Als we deze planeet vredig willen hebben zullen we met innerlijke vrede moeten beginnen...

Dan heb ik toch liever Eckhart Tolle dan Mohammed als voorbeeld
Eigen topic van gemaakt dus reageer daar!
WEL een verband tussen problemen met Marrokanen en Islam!
pi_69565194
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:26 schreef pictionary het volgende:
Ook zonder religies zal er haat op deze planeet bestaan. Daarnaast kun je niet alle religies uit de wereld verbannen.
ROBODEMONS..................|:(
pi_69565301
quote:
Op zondag 31 mei 2009 00:21 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ook zonder religies zal er haat op deze planeet bestaan. Daarnaast kun je niet alle religies uit de wereld verbannen.
Verbannen niet.
Maar wel ervoor proberen te zorgen dat meer en meer mensen die achterlijke zooi laten voor wat het is en zich richten op de bestrijding van het ego voor niet alleen een betere wereld, ook een veel gelukkiger leven!

We moeten de ogen openen. Niet door middel van kritiek en 'counter haat', maar gewoon door de waarheid te verkondigen.
De waarheid staat in onder andere Eckhart Tolle's boek `De kracht van het nu`...
Religie is een product van innerlijke onrust en angst. Als je die wegneemt door middel van een goede opvoeding en scholing (op zelfontwikkleling), dan laten mensen het verschrikkelijke alternatief religie wel voor wat het is...
  zondag 31 mei 2009 @ 01:04:56 #99
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_69566245
we zijn nederlanders, 1 van de tolerantste landen van de wereld en nog is niet genoeg?
We moeten ons nog steeds aanpassen aan allochtonen en andere religies, dacht het niet.
ik laat me door niemand iets opleggen.
  zondag 31 mei 2009 @ 01:09:04 #100
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_69566311
quote:
Op zondag 31 mei 2009 01:04 schreef THEFXR het volgende:
we zijn nederlanders, 1 van de tolerantste landen van de wereld en nog is niet genoeg?
We moeten ons nog steeds aanpassen aan allochtonen en andere religies, dacht het niet.
ik laat me door niemand iets opleggen.
wie legt jou iets op dan ?
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')