Hej WND!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh en eigenlijk zou ik em echt heul graag willen uitlezen!
En ik baal ervan dat dat dus niet kan!![]()
Wiequote:
Haha ik ben echt heel benieuwd! Je bent namelijk op het hoogste hoogtepunt gestopt met schrijven!quote:Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef wonderer het volgende:
[..]Van de zomer
Ben nu nog bezig met Cadans 2. Maar denk je dat het de doelgroep wel aanspreekt?
Ja sorry. dat kwartje viel een beetje laatquote:
Wat, die stom jongenquote:
9+ is wel de doelgroep ja (griezelbus zeg maar). En die moeilijke woorden, dan zoeken ze die maar op in het woordenboek, worden ze er ook nog slim vanquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha ik ben echt heel benieuwd! Je bent namelijk op het hoogste hoogtepunt gestopt met schrijven!
Ik vraag me wel een beetje af wat je specifieke doelgroep is. Qua onderwerp zou ik het als leerkracht eerder voorlezen aan groep 4/5/6 (7/8/9/10 jr). Qua taal heb je af en toe wat dingen die ik eerder voor ouder zou gebruiken.
Ik heb hem net mijn dagboek entry vol venijn richting hem gegevenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wat, die stom jongenen je praat met hem, wat ben je toch een mietje
Vrijwilliger geweest in 2 filmprojecten, daar op de set laptop gestolen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja sorry. dat kwartje viel een beetje laat
Het stond ook zo opeens na mijn postcyclus, dus dacht ff dat je mij bedoelde
Maar waarom is hij er al zolang niet meer geweest dan?
Ej joh! dat werkt niet hequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
9+ is wel de doelgroep ja (griezelbus zeg maar). En die moeilijke woorden, dan zoeken ze die maar op in het woordenboek, worden ze er ook nog slim van
Het hele plot is al uitgedacht, ik hoef het alleen nog op te schrijven. Maar kun je voorstellen dat ik een beetje gek werd van dit verhaal schrijven en Cadans 2?
Oow oke... Jij kunt ook zo lekker tactisch zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrijwilliger geweest in 2 filmprojecten, daar op de set laptop gestolen.
Daarna huwelijk plannen van zijn zus en alle dingen er omheen (want dat is morgen).
He's a bit stressed out.
En ik gooi dan ook nog eens keihard mijn gevoel tegen z'n kop aan, wat ie gelukkig wel begrijpt.
Hij dacht al dat ik boos was. Hij kent me wel een beetje
of hij heeft 2 weken keihard liggen neuken met een gozer die ie nu gedumpt heeftquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrijwilliger geweest in 2 filmprojecten, daar op de set laptop gestolen.
Daarna huwelijk plannen van zijn zus en alle dingen er omheen (want dat is morgen).
He's a bit stressed out.
En ik gooi dan ook nog eens keihard mijn gevoel tegen z'n kop aan, wat ie gelukkig wel begrijpt.
Hij dacht al dat ik boos was. Hij kent me wel een beetje
**voeg hier de cynische emoticon uit MSN in**quote:
Welke?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
of hij heeft 2 weken keihard liggen neuken met een gozer die ie nu gedumpt heeft![]()
en met deze leuke grap ga ik douchen
Hey, hij snapt mequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow oke... Jij kunt ook zo lekker tactisch zijn
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
of hij heeft 2 weken keihard liggen neuken met een gozer die ie nu gedumpt heeft![]()
en met deze leuke grap ga ik douchen
OOw oke ik ken jouw geschiedenis niet hequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hey, hij snapt me![]()
En hij vroeg er zef om
Kval: zegt (23:07):
i haven't read the journal yet, send me the link
Angel = Abnormally Attracted to Sin: Submission is my Mission zegt (23:07):
Are you sure?
Kval: zegt (23:07):
yeah, i am a big boy
Mja ik krijg het dadelijk net zo hard terug hoor. Hij's nu zijn gif aan het typen, of iets soortgelijks.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
OOw oke ik ken jouw geschiedenis niet he
Maar als ik het zo lees dan tja..eigen schuld
hij vindt jou vast ook heel stomquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ik krijg het dadelijk net zo hard terug hoor. Hij's nu zijn gif aan het typen, of iets soortgelijks.*slik*
Ja, dat heb ik meer gehoord, met die spanningsbogen. Ik moet erg echt goed naar kijken. Maar ik maak het wel af, een keertjequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ej joh! dat werkt niet heTuurlijk zijn moeilijkere woorden niet erg. Dat verbreed hun denkwereld en breidt de woordenschat uit. Maar te moeilijke woorden is niet echt handig!
![]()
Wel zou ik proberen er iets meer spanning in te brengen. Je pieken en dalen zijn de ene keer heel hoog en de andere keer kan ik ze wat moeilijk vinden ook. (maar goed, wie ben ik)
haha ja ik begrijp heel goed dat twee boeken gelijktjdig schrijven niet erg handig is!Maar je had gewoon hiervoor moeten kiezen natuurlijk! Duh!
Haha... wie kaatst...quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ik krijg het dadelijk net zo hard terug hoor. Hij's nu zijn gif aan het typen, of iets soortgelijks.*slik*
Hahaha ja het theater bijvoorbeeld zou je spannender kunnen maken! Daar miste ik dat echt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik meer gehoord, met die spanningsbogen. Ik moet erg echt goed naar kijken. Maar ik maak het wel af, een keertje
Ik ben best wel heel eerlijk en gemeen geweest, maar ook heel eerlijk en open en m'n hart op de tafel gelegd zodat hij er its in kon steken of het op kon pakken. Both options were available. Scaaaary shit. Ik doe dat soort dingen niet. Normaalgesproken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haha... wie kaatst...
Maar jij hebt niet zulke lieve dingen over hem geschreven dan of zo?
Hmmz... *mok*quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef wonderer het volgende:
Whehehe. Het plan is dit jaarMaar eerst Cadans 2, dammit
Het gif biel wel mee, aangezien dit er uit kwam:quote:
Hmm kijk dat is wel het belangrijkste natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben best wel heel eerlijk en gemeen geweest, maar ook heel eerlijk en open en m'n hart op de tafel gelegd zodat hij er its in kon steken of het op kon pakken. Both options were available. Scaaaary shit. Ik doe dat soort dingen niet. Normaalgesproken.
Maar het is uitgesproken. Niet dat we nu ook maar 1 stap verder zijn, buiten dan het feit dat we weten wat we beide voelen en dat dat exact hetzelfde is met dezelfde hoop en dezelfde twijfels en dezelfde fantasie en dezelfde reality-check.
Maar datzelfde is zo verwarrend dat we geen steek verder komen
Hoe dna ook voelt het toch wel opgelucht.
Aaaahquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gif biel wel mee, aangezien dit er uit kwam:
"I like you, you sound perfect. But the circumstances in which we've met... how much can you say about my body language?... What about all those annoying little defects that grow with time. I tried a relationship with some guy i met on the net and it was nothing but a big rebound fuck up and i've hurt someone on the way. i hurt myself a little bit. you are 5 years older than me, you're overseas and i am just too scared to fall in love again. You are not a good idea, and yet i think of you..."
Ik had het BIJNA Zelf kunnen schrijven.
Wil jij naar Mexico verhuizen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben best wel heel eerlijk en gemeen geweest, maar ook heel eerlijk en open en m'n hart op de tafel gelegd zodat hij er its in kon steken of het op kon pakken. Both options were available. Scaaaary shit. Ik doe dat soort dingen niet. Normaalgesproken.
Maar het is uitgesproken. Niet dat we nu ook maar 1 stap verder zijn, buiten dan het feit dat we weten wat we beide voelen en dat dat exact hetzelfde is met dezelfde hoop en dezelfde twijfels en dezelfde fantasie en dezelfde reality-check.
Maar datzelfde is zo verwarrend dat we geen steek verder komen
Hoe dna ook voelt het toch wel opgelucht.
Meer is zo moeilik te voelen, en als je het voelt is het dan wel echt? Want..... (copy/paste mijn tekst):quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hmm kijk dat is wel het belangrijkste natuurlijk.
Maar waarom dan gemeen?
Jullie voelen beiden 'meer'? Jullie zitten dan wel in een lastige positie zeg! Das kut...
Binnen zes maandquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wil jij naar Mexico verhuizen?
Wil hij naar Nederland verhuizen?
Willen jullie samen naar een ander land verhuizen?
Binnen nu en let's say zes maanden?
Zo nee, dan zet 'm dan gauw uit je hoofd want is gewoon allemaal niet realistisch. Zoek een leuke knul die iets dichterbij huis woont. Op z'n minst in de EU, dat maakt het al een stuk makkelijker. Of je moet graag in een fantasie blijven leven, dat kan ook..
Neequote:Op donderdag 28 mei 2009 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Wil jij naar Mexico verhuizen?
Misschienquote:Wil hij naar Nederland verhuizen?
Jaquote:Willen jullie samen naar een ander land verhuizen?
Da's een lastige. Eerst leren kennen in het echt.quote:Binnen nu en let's say zes maanden?
Soms is fantasie zoveel veiliger dan een harde realiteit.quote:Zo nee, dan zet 'm dan gauw uit je hoofd want is gewoon allemaal niet realistisch.
quote:Zoek een leuke knul die iets dichterbij huis woont.
Kijk, en anagezien ie daar sowieso wil wonen wordt dat al makkelijkerquote:Op z'n minst in de EU, dat maakt het al een stuk makkelijker.
Part of me.quote:Of je moet graag in een fantasie blijven leven, dat kan ook..
Wat je daar beschrijft is inderdaad een groot valkuil. Maar wat is het dan eigenlijk wat je nu wilt? Stoppen met dit contact, het contact oppervlakkiger maken, het contact zo houden en elkaar ontmoeten. Dat laatste inderdaad met het risico dat je elkaar idealiseert, en dat ht bij de ontmoeting onwijs tegenvaltquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meer is zo moeilik te voelen, en als je het voelt is het dan wel echt? Want..... (copy/paste mijn tekst):
We both created this semi-perfect visions of eachother because we see the good things on the net, on ca etc. We dont see eachothers nasty stuff. The grumpiness or whatever.... We fill in the things we do not know about eachother, and we fill it in as we would WANT them to be.
So we create these... almost angels perhaps, jajaja
And sometimes I feel like I know you because we;ve been talking for over a half a year now, and we've been talking about emotions as well and there's just this kind of... click? And I like the things I know.But on the other hand, there is so much we DON;T know
And because I might have idolised those parts ... the reality might not live up to that created fantasy
Am I making ANY sense at all?
Blijkbaar wel, zijn reactie was:
too much sense...
Ja JIJ vraagt waarom dat je 't zou moeten doen, omdat niemand het zal zien.quote:
zonder haar is hygienischer?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja JIJ vraagt waarom dat je 't zou moeten doen, omdat niemand het zal zien.
Mij lijkt dat je het voor jezelf zou moeten doen. Persoonlijke hygiëne. Nie voor iemand anders.
Trustequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
Euh mensen!
Ik ga slapen! Een goeden avond/nacht nog! En alvast slaap lekker!
WDRquote:
ja dat vroegen we elkaar dus ook al....quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat je daar beschrijft is inderdaad een groot valkuil. Maar wat is het dan eigenlijk wat je nu wilt? Stoppen met dit contact, het contact oppervlakkiger maken, het contact zo houden en elkaar ontmoeten.
Ja en dat is niet zo erg als je een uur in de trein hebt gezetenquote:Dat laatste inderdaad met het risico dat je elkaar idealiseert, en dat ht bij de ontmoeting onwijs tegenvalt
De rest toch ook. Luchtjes, vuil, zweet, etc.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zonder haar is hygienischer?
bij je ster zou ik me dat nog kunnen voorstellen
Nah, makkelijk. Laat hem dan hier eerst maar een tijdje studeren of zo. Liefst zo snel mogelijk. En dan zie je wel of het klikt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, en anagezien ie daar sowieso wil wonen wordt dat al makkelijker![]()
Ja zoiets. Al weten we allebei wel dat het niet echt gaat veranderen voorlopig. Niet alsof er nu een enorme relaity0chec heeft plaatsgevonden. .... alhoewel... mja. Nou ja. Mocht hij dus echt serieus naar europa verhuizen, wat hij echt wel heel graag wil, dan kunnen we altijd nog verder kijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef wonderer het volgende:
Afstand nemen zonder echt afstand te nemen is denk ik wel het beste.
Pfff, nou. echt, elkaars dating verhalen aanhoren is NIET fijn dus dat doen we dan ook maar niet meer.quote:Maar elkaar niet claimen is dan wel erg moeilijk.
Wordt Stockholm of Parijs, maar beide zijn al dichterbij dan Mexico hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nah, makkelijk. Laat hem dan hier eerst maar een tijdje studeren of zo. Liefst zo snel mogelijk. En dan zie je wel of het klikt..
zo loop ik al haast 2 jaar te klooien met iemandquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets. Al weten we allebei wel dat het niet echt gaat veranderen voorlopig. Niet alsof er nu een enorme relaity0chec heeft plaatsgevonden. .... alhoewel... mja. Nou ja. Mocht hij dus echt serieus naar europa verhuizen, wat hij echt wel heel graag wil, dan kunnen we altijd nog verder kijken.
[..]
Pfff, nou. echt, elkaars dating verhalen aanhoren is NIET fijn dus dat doen we dan ook maar niet meer.
Wel al ontmoet neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zo loop ik al haast 2 jaar te klooien met iemand
Je kunt ook van elkaar genieten zonder een exclusieve relatie, toch? Prettige gesprekken hebben, lekker flirten. Noem hem een hele dierbare vriend of zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets. Al weten we allebei wel dat het niet echt gaat veranderen voorlopig. Niet alsof er nu een enorme relaity0chec heeft plaatsgevonden. .... alhoewel... mja. Nou ja. Mocht hij dus echt serieus naar europa verhuizen, wat hij echt wel heel graag wil, dan kunnen we altijd nog verder kijken.
[..]
Pfff, nou. echt, elkaars dating verhalen aanhoren is NIET fijn dus dat doen we dan ook maar niet meer.
nja.. 1 keer, het was de moeitequote:
Is het dan daarna niet nog moeilijker?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nja.. 1 keer, het was de moeite
dit dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt ook van elkaar genieten zonder een exclusieve relatie, toch? Prettige gesprekken hebben, lekker flirten. Noem hem een hele dierbare vriend of zo.
Vier uur met de trein, is te doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt Stockholm of Parijs, maar beide zijn al dichterbij dan Mexico he
Nee kan ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt ook van elkaar genieten zonder een exclusieve relatie, toch? Prettige gesprekken hebben, lekker flirten. Noem hem een hele dierbare vriend of zo.
Ja ik zei al: parijs is handiger want dat is 5u met de autoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vier uur met de trein, is te doen.. Ietsje verder dan Groningen. En als het klikt kan hij altijd nog van gedachten veranderen.
Ja, dat je er niks over wil horen, snap ik wel. Dat vind ik zelfs niet prettig om te horen van vrienden waar ik niet verliefd op benquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kan ik niet
Ben ik heel eerlijk in.
Kan hem een hele dierbare vriend noemen en ook loslaten en zelf flirten. En hij gaat ook z'n gang maar... maar dan wil ik er niks over horen want stel je voor dat het geen flirt is maar een echte crush of meer? Dat wil ik echt niet weten, hoe blij ik ook voor 'm zou zijn. Heerlijk egoïstisch van me, I kow.
voor even wel (verschilt per persoon natuurlijk) want je wilt dan het liefst binnen 3 mnd weer elkaar zien maar ja no can do. eigenlijk sinds die week dat ie bij me was is het ' minder' op zo een manier dat je opeens weet dat het nu niet kan, en dan verschuift et gevoel naar hoe wonderer het zegt. lol maken, grappen met elkaar, flirten, seirieus, niet serieus, bekvechten hehequote:
Lieve Ang3l, dit is geen critic alleen maar een beetje comment van iemand die afstanden kent.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat vroegen we elkaar dus ook al....
Kval: So, should we stopr writing?
Angel: Do you want to?
Kval: i don't know...
Maat dat willen we beide dus eigenlijk niet, daarom uiteindelijk maar ......
Kval: maybe we don't have to be "internet lovers" and that will be easier, maybe we'll just talk, no strings attached... no titles. But no matter what the title is, you'll always be lekker ding to me. Then we agree on disagreeing with the world and reason and we'll still talk, but without high hopes. Deal?
Een beetje van fantasie naar realiteit met een vleugje hoop.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
voor even wel (verschilt per persoon natuurlijk) want je wilt dan het liefst binnen 3 mnd weer elkaar zien maar ja no can do. eigenlijk sinds die week dat ie bij me was is het ' minder' op zo een manier dat je opeens weet dat het nu niet kan, en dan verschuift et gevoel naar hoe wonderer het zegt. lol maken, grappen met elkaar, flirten, seirieus, niet serieus, bekvechten hehe
extreme LAT relatiequote:soms verval ik/je in rare diepe momenten, denken we hetzelfde of een heel sterk gevoel hebbend dat je nu gewoon met elkaar in de zelfde ruimte bent heel rare gewaarwording. zeg maar je leeft een leven met iemand, je weet alles van diegene, praat ook met zn familie. maar toch is die persoon er niet echt...
haha jij met je dingenquote:
que tal?quote:
licht dat aan het haar?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De rest toch ook. Luchtjes, vuil, zweet, etc.
todo va estupendaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que tal?![]()
rustig hier! iedereen moet weer vroeg op?![]()
SSDD?
juist ja!! hahah moet jij niet morgen werken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
todo va estupenday tu?
iedreen lijkt vroeg bed te gaan...en het is nog wel donderdag :-) nagenoeg weekend
helaas wel, maar begin altijd pas om tien uur, soms ga ik eerder zodat eerder weg kan,quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
juist ja!! hahah moet jij niet morgen werken?
MOet je dan niet al in je bedje liggen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
helaas wel, maar begin altijd pas om tien uur, soms ga ik eerder zodat eerder weg kan,
maar vrijdags is altijd nog meer slow pace dan dat het al is gaan we 4 uur lang lunchen in plaats van 3 en dan komen we alleen maar voor een half uurtje terug om de computers af te sluiten en op te ruimen jejeje
ga altijd laat slapen man.. 2 uur/half 3....acht uur sta op.. slaap maar vijf uurtjes zo ongeveerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
MOet je dan niet al in je bedje liggen?
5 uurtjes maar? ben je niet gebroken einde van de weekend?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ga altijd laat slapen man.. 2 uur/half 3....acht uur sta op.. slaap maar vijf uurtjes zo ongeveer
hahahah ja, siesta....dat noem ik hier een afternoon snooze hahahahahahquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
nah ben eraan gewend geraakt toch. en in weekend slaap ik hooguit 2 uurtjes langer door ochtends. soms val ik wel uurtje in slaap avonds als heb gegetenhehe maar ik werk nou niet echt héél erg hard enzo
![]()
wil naar het strand gaan., weet alleen nog niet waar.
you?
nee kga alleen om te zonnen en zwemmenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahah ja, siesta....dat noem ik hier een afternoon snooze hahahahahah
naar het strand gaan? lekker zonnen en mannen kijken natuurlijk? manhunting, u cockteaser hahaha![]()
ikzelf heb nog geen concrete plannen. Zaterdag ga ik wel naar New Jersey voor een BBQ en voor het uitzoeken voor een locatie.
Maar Sevilla is toch niet zo dichtbij het strand?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee kga alleen om te zonnen en zwemmen![]()
![]()
cool bbq met collegas/vrienden?
naar malaga is 2,5 uur... en naar cadiz 1,5 en huelva net een uurtje. niet zo heel gek verquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar Sevilla is toch niet zo dichtbij het strand?![]()
ja BBQ met vrienden...zij hebben een landgoed (buitenhuis) en ik wil dat gebruiken als locatiemoet dat nog even leuk verpakken als ik het verhaal ophang hahah
net een uurtje vind ik nog redelijk hahahahquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
naar malaga is 2,5 uur... en naar cadiz 1,5 en huelva net een uurtje. niet zo heel gek ver
ligt er dus vooraal aan hoe laat klaar bent om van huis te gaan aha
nou krijgen hun er dan ook geld voor?
haha,quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
net een uurtje vind ik nog redelijk hahahah
ja ze krijgen betaald ervoor... Dat doe ik met iedereen van wie ik een locatie huur...
Onderhandelen gaat er soms hard aan toe...net Dynasty
laat ze meedoen?? nee het wordt een fisting moviequote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha,
laat ze meedoen tegen kostprijs
béhquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laat ze meedoen?? nee het wordt een fisting movie![]()
nee daar zijn ze niet voor geschikt hahahahah
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
béhnee geen strak idee dan haha
ejjeje sí sí sí sí sí..... valé verdaderoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik spreek je gauw weer . ik moet nog douche. Ik ga zo nog uit eten.. Y tu tenes que trabajar mañana....![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ejjeje sí sí sí sí sí..... valé verdadero![]()
ciaoz
Iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Onderhandelen gaat er soms hard aan toe...net Dynasty
Je mailt met Mike?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat vroegen we elkaar dus ook al....
Kval: So, should we stopr writing?
Angel: Do you want to?
Kval: i don't know...
Maat dat willen we beide dus eigenlijk niet, daarom uiteindelijk maar ......
Kval: maybe we don't have to be "internet lovers" and that will be easier, maybe we'll just talk, no strings attached... no titles. But no matter what the title is, you'll always be lekker ding to me. Then we agree on disagreeing with the world and reason and we'll still talk, but without high hopes. Deal?
[..]
Ja en dat is niet zo erg als je een uur in de trein hebt gezeten
we raken met z'n allen steeds meer onder de Mieke invloed. Ik durf al niet meer in de buurt te komen van een stapel autobandenquote:
I like my boys nasty and... guitigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geraldo en rein lijken een beetje qua gezicht op elkaar. Alle 2 een guitige blik in de ogen
Ik doelde op het mailen met Mikequote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vooral die bovenste foto van de 2 die je gepost had
meer wat betreft gezichtsuitdrukkingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde op het mailen met Mike
Niet op Gr en Rein. Die lijkn toch niet echt op elkaar?
[ afbeelding ]
nee joh, ik ben toch een hardwerkende burgerman die in het zweet des aanschijns zijn dagelijkse brood aan het verdienen isquote:
Nee trut. Sommige moeten werken.quote:
Ja dat dus, maar dit klinkt wat vriendelijkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee joh, ik ben toch een hardwerkende burgerman die in het zweet des aanschijns zijn dagelijkse brood aan het verdienen is
Ik ook, alhoewel burgerman en zweet en brood misschien niet zo van toepassing zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee joh, ik ben toch een hardwerkende burgerman die in het zweet des aanschijns zijn dagelijkse brood aan het verdienen is
ja boven de 30 is je hersteltijd echt veel langer dan toen we nog 18 warenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook, alhoewel burgerman en zweet en brood misschien niet zo van toepassing zijn![]()
Goedemorgen allemaal, uitgaan op donderdag is leuk maar je voelt het wel de volgende dag![]()
meestal ben ik toch wel vriendelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat dus, maar dit klinkt wat vriendelijker
zeg, biatch, ben ook druk aan het werk hoorquote:
O, ik dacht dat je je vrije dag in onze werkende neuzen kwam wrijvenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
zeg, biatch, ben ook druk aan het werk hoorWas meer een vraag omdat het zo stil was
Kind, nee, einde boekjaar, stttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrressssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je je vrije dag in onze werkende neuzen kwam wrijven
Hoi poppedopjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen popjes![]()
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te vroeg weer.![]()
quote:
nee, ging erover dat mensen hier jou bewust en onbewust gaan citeren/imiteren en je gedrag copierenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zag weer Mike voorbij komen en autobanden. Ben ik weer ergens gespot?![]()
ik ben hier toch bijna altijd vrolijk ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat ben jij vrolijk.. O ja bijna weekend voor jullie
Reikt Baltar nog een nieuwe hete cappucino aanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kind, nee, einde boekjaar, stttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrressssssssssssssssssssssssssssss
dus geen vrij
Hebben jullie een gebroken boekjaar?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kind, nee, einde boekjaar, stttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrressssssssssssssssssssssssssssss
dus geen vrij
Nee, de Mexicaan zei "Let's agree to disagree" gisterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zag weer Mike voorbij komen en autobanden. Ben ik weer ergens gespot?![]()
imitation is the sincerest form of flatteryquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[quote]nee, ging erover dat mensen hier jou bewust en onbewust gaan citeren/imiteren en je gedrag copieren
zoals het Yo Bitch of let's agree to disagree
invloedssfeer?? hahah ur giving me too much credit. I'm a fucking nobodyquote:en om onder jouw invloedssfeer uit te komen durft ik nu niet meer in de buurt te komen van een stapel autobanden
ja, ik las het net. Ik vind het maar een raar verhaal. Ik heb zeker niet alles meegekregen. maar in a nutshell: hij wil geen lover meer zijn, bang dat ie verliefd wordt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, de Mexicaan zei "Let's agree to disagree" gister
and where the fuck is my coffee?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Reikt Baltar nog een nieuwe hete cappucino aan
Heb jij je huis in radio538-kleurenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ooohhh de nieuwe dell laptop in exact de kleuren van mijn huis!
(en nee, niet die roze, die andere 2 kleuren)
quote:
Nee, we hebben afgesproken het geen naam meer te geven of het in een hokje proberen te duwen wat we voelen en zijn, maar om maar te zien waar het schip strandt en onszelf geen valse hoop gaan geven. Wat komt dat komt, en als ie eenmaal in Europa is zien we wel verder. Slimme zou zijn (aangezien we onszelf kennen) om gewoon te stoppen met alles, maar dat willen we niet. Dat dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik las het net. Ik vind het maar een raar verhaal. Ik heb zeker niet alles meegekregen. maar in a nutshell: hij wil geen lover meer zijn, bang dat ie verliefd wordt?
Nou ja, zit je niet de jaarafsluiting met Kerst en Nieuw te doenquote:
true, ben meestal wel vrij dan jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, zit je niet de jaarafsluiting met Kerst en Nieuw te doen
tekenen, schilderen etc..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef Cairon het volgende:
Ik lees te veel de laatste tijd! En ik ben er echt niet slimmer op geworden.
I need a decent hobby!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |