abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69508527
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:46 schreef wonderer het volgende:
Hey Bartje
Hej WND!

Eigenlijk... wil k nog heul veul over je boek zeggen, maar dat heb ik een beetje vergeten geloof ik
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_69508551
Oeh en eigenlijk zou ik em echt heul graag willen uitlezen!
En ik baal ervan dat dat dus niet kan!

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_69508560
4 op en rij
pi_69508584
Oeh dat was natuurlijk post 5

Dus dit is 6 op een rij!
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:54:13 #156
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69508601
Hehe, na 2,5 week weer online
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:54:49 #157
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69508626
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hij intrigeerd me...

sorry!
beter dan iriteren
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:55:27 #158
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_69508652
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:53 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh en eigenlijk zou ik em echt heul graag willen uitlezen!
En ik baal ervan dat dat dus niet kan!

Van de zomer Ben nu nog bezig met Cadans 2. Maar denk je dat het de doelgroep wel aanspreekt?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_69508699
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:54 schreef Ang3l het volgende:
Hehe, na 2,5 week weer online
Wie
pi_69508786
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:55 schreef wonderer het volgende:

[..]

Van de zomer Ben nu nog bezig met Cadans 2. Maar denk je dat het de doelgroep wel aanspreekt?
Haha ik ben echt heel benieuwd! Je bent namelijk op het hoogste hoogtepunt gestopt met schrijven!

Ik vraag me wel een beetje af wat je specifieke doelgroep is. Qua onderwerp zou ik het als leerkracht eerder voorlezen aan groep 4/5/6 (7/8/9/10 jr). Qua taal heb je af en toe wat dingen die ik eerder voor ouder zou gebruiken.
  donderdag 28 mei 2009 @ 22:58:38 #161
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69508805
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:56 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wie
México
L'Amour menaçant:
pi_69508868
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

México
Ja sorry. dat kwartje viel een beetje laat
Het stond ook zo opeens na mijn postcyclus, dus dacht ff dat je mij bedoelde

Maar waarom is hij er al zolang niet meer geweest dan?
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:01:07 #163
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_69508906
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

México
Wat, die stom jongen en je praat met hem, wat ben je toch een mietje
O amor é essencial. O sexo é só um acidente. Por ser igual. Ou diferente.
O homem não é um animal: É uma carne inteligente. Embora às vezes doente.
pi_69508962
Pfff. Blij dat die avond-4-daagse ook weer voorbij is.

Moesten we daar nou zo nodig een half uur langer voor openblijven?
pi_69508984
Leuke fashion-shoots
http://www.fantasticsmag.com
dag
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:03:09 #166
71919 wonderer
pi_69508989
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Haha ik ben echt heel benieuwd! Je bent namelijk op het hoogste hoogtepunt gestopt met schrijven!

Ik vraag me wel een beetje af wat je specifieke doelgroep is. Qua onderwerp zou ik het als leerkracht eerder voorlezen aan groep 4/5/6 (7/8/9/10 jr). Qua taal heb je af en toe wat dingen die ik eerder voor ouder zou gebruiken.
9+ is wel de doelgroep ja (griezelbus zeg maar). En die moeilijke woorden, dan zoeken ze die maar op in het woordenboek, worden ze er ook nog slim van

Het hele plot is al uitgedacht, ik hoef het alleen nog op te schrijven. Maar kun je voorstellen dat ik een beetje gek werd van dit verhaal schrijven en Cadans 2?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:08:31 #167
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69509207
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:01 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Wat, die stom jongen en je praat met hem, wat ben je toch een mietje
Ik heb hem net mijn dagboek entry vol venijn richting hem gegeven
L'Amour menaçant:
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:11:00 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69509299
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja sorry. dat kwartje viel een beetje laat
Het stond ook zo opeens na mijn postcyclus, dus dacht ff dat je mij bedoelde

Maar waarom is hij er al zolang niet meer geweest dan?
Vrijwilliger geweest in 2 filmprojecten, daar op de set laptop gestolen.
Daarna huwelijk plannen van zijn zus en alle dingen er omheen (want dat is morgen).

He's a bit stressed out.
En ik gooi dan ook nog eens keihard mijn gevoel tegen z'n kop aan, wat ie gelukkig wel begrijpt.
Hij dacht al dat ik boos was. Hij kent me wel een beetje
L'Amour menaçant:
pi_69509399
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 22:50 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat wil je heul nie!
Oh... niet?
pi_69509483
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:03 schreef wonderer het volgende:

[..]

9+ is wel de doelgroep ja (griezelbus zeg maar). En die moeilijke woorden, dan zoeken ze die maar op in het woordenboek, worden ze er ook nog slim van

Het hele plot is al uitgedacht, ik hoef het alleen nog op te schrijven. Maar kun je voorstellen dat ik een beetje gek werd van dit verhaal schrijven en Cadans 2?
Ej joh! dat werkt niet he Tuurlijk zijn moeilijkere woorden niet erg. Dat verbreed hun denkwereld en breidt de woordenschat uit. Maar te moeilijke woorden is niet echt handig!
Wel zou ik proberen er iets meer spanning in te brengen. Je pieken en dalen zijn de ene keer heel hoog en de andere keer kan ik ze wat moeilijk vinden ook. (maar goed, wie ben ik )

haha ja ik begrijp heel goed dat twee boeken gelijktjdig schrijven niet erg handig is! Maar je had gewoon hiervoor moeten kiezen natuurlijk! Duh!
pi_69509581
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Daarna huwelijk plannen van zijn zus en alle dingen er omheen (want dat is morgen).

He's a bit stressed out.
En ik gooi dan ook nog eens keihard mijn gevoel tegen z'n kop aan, wat ie gelukkig wel begrijpt.
Oow oke... Jij kunt ook zo lekker tactisch zijn
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:18:26 #172
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_69509588
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

He's a bit stressed out.
of hij heeft 2 weken keihard liggen neuken met een gozer die ie nu gedumpt heeft

en met deze leuke grap ga ik douchen
pi_69509619
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:13 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Oh... niet?
**voeg hier de cynische emoticon uit MSN in**
pi_69509647
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

of hij heeft 2 weken keihard liggen neuken met een gozer die ie nu gedumpt heeft

Welke?
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:22:38 #175
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69509758
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oow oke... Jij kunt ook zo lekker tactisch zijn
Hey, hij snapt me

En hij vroeg er zef om

Kval: zegt (23:07):
i haven't read the journal yet, send me the link
Angel = Abnormally Attracted to Sin: Submission is my Mission zegt (23:07):
Are you sure?
yeah, i am a big boy
L'Amour menaçant:
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:23:10 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69509779
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

L'Amour menaçant:
pi_69509866
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hey, hij snapt me

En hij vroeg er zef om

i haven't read the journal yet, send me the link
Angel = Abnormally Attracted to Sin: Submission is my Mission zegt (23:07):
Are you sure?
yeah, i am a big boy
OOw oke ik ken jouw geschiedenis niet he

Maar als ik het zo lees dan tja.. eigen schuld
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:29:27 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69510063
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

OOw oke ik ken jouw geschiedenis niet he

Maar als ik het zo lees dan tja.. eigen schuld
Mja ik krijg het dadelijk net zo hard terug hoor. Hij's nu zijn gif aan het typen, of iets soortgelijks. *slik*
L'Amour menaçant:
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:34:07 #179
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69510306
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mja ik krijg het dadelijk net zo hard terug hoor. Hij's nu zijn gif aan het typen, of iets soortgelijks. *slik*
hij vindt jou vast ook heel stom
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:36:06 #180
71919 wonderer
pi_69510416
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ej joh! dat werkt niet he Tuurlijk zijn moeilijkere woorden niet erg. Dat verbreed hun denkwereld en breidt de woordenschat uit. Maar te moeilijke woorden is niet echt handig!
Wel zou ik proberen er iets meer spanning in te brengen. Je pieken en dalen zijn de ene keer heel hoog en de andere keer kan ik ze wat moeilijk vinden ook. (maar goed, wie ben ik )

haha ja ik begrijp heel goed dat twee boeken gelijktjdig schrijven niet erg handig is! Maar je had gewoon hiervoor moeten kiezen natuurlijk! Duh!
Ja, dat heb ik meer gehoord, met die spanningsbogen. Ik moet erg echt goed naar kijken. Maar ik maak het wel af, een keertje
pi_69510498
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Haha... wie kaatst...

Maar jij hebt niet zulke lieve dingen over hem geschreven dan of zo?
pi_69510559
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:36 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik meer gehoord, met die spanningsbogen. Ik moet erg echt goed naar kijken. Maar ik maak het wel af, een keertje
Hahaha ja het theater bijvoorbeeld zou je spannender kunnen maken! Daar miste ik dat echt.

En nee! Niet een keertje ik wil het echt uit lezen joh!

(ergens staat een verklaring over Kris. Hier staat bij dat deze eerder in het boek zou moeten? Dat vind ik dus helemaal niet! Het kwam voor mij precies goed!)
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:42:59 #183
71919 wonderer
pi_69510721
Whehehe. Het plan is dit jaar Maar eerst Cadans 2, dammit
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:43:44 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69510746
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Haha... wie kaatst...

Maar jij hebt niet zulke lieve dingen over hem geschreven dan of zo?
Ik ben best wel heel eerlijk en gemeen geweest, maar ook heel eerlijk en open en m'n hart op de tafel gelegd zodat hij er its in kon steken of het op kon pakken. Both options were available. Scaaaary shit. Ik doe dat soort dingen niet. Normaalgesproken.

Maar het is uitgesproken. Niet dat we nu ook maar 1 stap verder zijn, buiten dan het feit dat we weten wat we beide voelen en dat dat exact hetzelfde is met dezelfde hoop en dezelfde twijfels en dezelfde fantasie en dezelfde reality-check.

Maar datzelfde is zo verwarrend dat we geen steek verder komen
Hoe dna ook voelt het toch wel opgelucht.
L'Amour menaçant:
pi_69510761
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef wonderer het volgende:
Whehehe. Het plan is dit jaar Maar eerst Cadans 2, dammit
Hmmz... *mok*
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:45:27 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69510818
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef Stroekie het volgende:

[..]

hij vindt jou vast ook heel stom
Het gif biel wel mee, aangezien dit er uit kwam:

"I like you, you sound perfect. But the circumstances in which we've met... how much can you say about my body language?... What about all those annoying little defects that grow with time. I tried a relationship with some guy i met on the net and it was nothing but a big rebound fuck up and i've hurt someone on the way. i hurt myself a little bit. you are 5 years older than me, you're overseas and i am just too scared to fall in love again. You are not a good idea, and yet i think of you..."

Ik had het BIJNA Zelf kunnen schrijven.
L'Amour menaçant:
pi_69510851
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben best wel heel eerlijk en gemeen geweest, maar ook heel eerlijk en open en m'n hart op de tafel gelegd zodat hij er its in kon steken of het op kon pakken. Both options were available. Scaaaary shit. Ik doe dat soort dingen niet. Normaalgesproken.

Maar het is uitgesproken. Niet dat we nu ook maar 1 stap verder zijn, buiten dan het feit dat we weten wat we beide voelen en dat dat exact hetzelfde is met dezelfde hoop en dezelfde twijfels en dezelfde fantasie en dezelfde reality-check.

Hmm kijk dat is wel het belangrijkste natuurlijk.
Maar waarom dan gemeen?

Jullie voelen beiden 'meer'? Jullie zitten dan wel in een lastige positie zeg! Das kut...
pi_69510910
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het gif biel wel mee, aangezien dit er uit kwam:

"I like you, you sound perfect. But the circumstances in which we've met... how much can you say about my body language?... What about all those annoying little defects that grow with time. I tried a relationship with some guy i met on the net and it was nothing but a big rebound fuck up and i've hurt someone on the way. i hurt myself a little bit. you are 5 years older than me, you're overseas and i am just too scared to fall in love again. You are not a good idea, and yet i think of you..."

Ik had het BIJNA Zelf kunnen schrijven.
Aaaah

(heb je kleine ergernissen die je bij em vind en waar je je aan begint te storen? Dat is zo herkenbaar!)
pi_69510968
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wil jij naar Mexico verhuizen?
Wil hij naar Nederland verhuizen?
Willen jullie samen naar een ander land verhuizen?
Binnen nu en let's say zes maanden?

Zo nee, dan zet 'm dan gauw uit je hoofd want is gewoon allemaal niet realistisch. Zoek een leuke knul die iets dichterbij huis woont. Op z'n minst in de EU, dat maakt het al een stuk makkelijker. Of je moet graag in een fantasie blijven leven, dat kan ook. .
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:50:01 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69510998
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hmm kijk dat is wel het belangrijkste natuurlijk.
Maar waarom dan gemeen?

Jullie voelen beiden 'meer'? Jullie zitten dan wel in een lastige positie zeg! Das kut...
Meer is zo moeilik te voelen, en als je het voelt is het dan wel echt? Want..... (copy/paste mijn tekst):

We both created this semi-perfect visions of eachother because we see the good things on the net, on ca etc. We dont see eachothers nasty stuff. The grumpiness or whatever.... We fill in the things we do not know about eachother, and we fill it in as we would WANT them to be.
So we create these... almost angels perhaps, jajaja
And sometimes I feel like I know you because we;ve been talking for over a half a year now, and we've been talking about emotions as well and there's just this kind of... click? And I like the things I know.But on the other hand, there is so much we DON;T know
And because I might have idolised those parts ... the reality might not live up to that created fantasy
Am I making ANY sense at all?

Blijkbaar wel, zijn reactie was:

too much sense...
L'Amour menaçant:
pi_69511014
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Zo nee, dan zet 'm dan gauw uit je hoofd want is gewoon allemaal niet realistisch. Zoek een leuke knul die iets dichterbij huis woont. Op z'n minst in de EU, dat maakt het al een stuk makkelijker. Of je moet graag in een fantasie blijven leven, dat kan ook. .
Binnen zes maand
Is dat niet een beetje snel en voorbarig?

Of kies je ze daarop uit bij het rijst schap?
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:51:45 #192
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511054
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Nee
quote:
Misschien
quote:
Ja
quote:
Da's een lastige. Eerst leren kennen in het echt.
quote:
Zo nee, dan zet 'm dan gauw uit je hoofd want is gewoon allemaal niet realistisch.
Soms is fantasie zoveel veiliger dan een harde realiteit.
quote:
Zoek een leuke knul die iets dichterbij huis woont.
Mja. Als dat zo makkelijk was!
quote:
Op z'n minst in de EU, dat maakt het al een stuk makkelijker.
Kijk, en anagezien ie daar sowieso wil wonen wordt dat al makkelijker
quote:
Of je moet graag in een fantasie blijven leven, dat kan ook. .
Part of me.
L'Amour menaçant:
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:52:32 #193
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_69511078
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Voor je eigen hygiëne?
ja wat dacht jij dan?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_69511133
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Meer is zo moeilik te voelen, en als je het voelt is het dan wel echt? Want..... (copy/paste mijn tekst):

We both created this semi-perfect visions of eachother because we see the good things on the net, on ca etc. We dont see eachothers nasty stuff. The grumpiness or whatever.... We fill in the things we do not know about eachother, and we fill it in as we would WANT them to be.
So we create these... almost angels perhaps, jajaja
And sometimes I feel like I know you because we;ve been talking for over a half a year now, and we've been talking about emotions as well and there's just this kind of... click? And I like the things I know.But on the other hand, there is so much we DON;T know
And because I might have idolised those parts ... the reality might not live up to that created fantasy
Am I making ANY sense at all?

Blijkbaar wel, zijn reactie was:

too much sense...
Wat je daar beschrijft is inderdaad een groot valkuil. Maar wat is het dan eigenlijk wat je nu wilt? Stoppen met dit contact, het contact oppervlakkiger maken, het contact zo houden en elkaar ontmoeten. Dat laatste inderdaad met het risico dat je elkaar idealiseert, en dat ht bij de ontmoeting onwijs tegenvalt
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:57:11 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511210
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

ja wat dacht jij dan?
Ja JIJ vraagt waarom dat je 't zou moeten doen, omdat niemand het zal zien.
Mij lijkt dat je het voor jezelf zou moeten doen. Persoonlijke hygiëne. Nie voor iemand anders.
L'Amour menaçant:
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:57:43 #196
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_69511230
ik sta bekend als een erg hygienisch mens, ik douche dagelijks en neem geregeld een bad
pi_69511279
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
pi_69511296
Euh mensen!

Ik ga slapen! Een goeden avond/nacht nog! En alvast slaap lekker!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:00:18 #199
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_69511297
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja JIJ vraagt waarom dat je 't zou moeten doen, omdat niemand het zal zien.
Mij lijkt dat je het voor jezelf zou moeten doen. Persoonlijke hygiëne. Nie voor iemand anders.
zonder haar is hygienischer?
bij je ster zou ik me dat nog kunnen voorstellen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:00:34 #200
71919 wonderer
pi_69511306
EML
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:00:59 #201
71919 wonderer
pi_69511319
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
Euh mensen!

Ik ga slapen! Een goeden avond/nacht nog! En alvast slaap lekker!
Truste
pi_69511333
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:00 schreef wonderer het volgende:
EML
WDR *knikje*
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:02:01 #203
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511343
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:54 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat je daar beschrijft is inderdaad een groot valkuil. Maar wat is het dan eigenlijk wat je nu wilt? Stoppen met dit contact, het contact oppervlakkiger maken, het contact zo houden en elkaar ontmoeten.
ja dat vroegen we elkaar dus ook al....

Kval: So, should we stopr writing?
Angel: Do you want to?
Kval: i don't know...

Maat dat willen we beide dus eigenlijk niet, daarom uiteindelijk maar ......

Kval: maybe we don't have to be "internet lovers" and that will be easier, maybe we'll just talk, no strings attached... no titles. But no matter what the title is, you'll always be lekker ding to me. Then we agree on disagreeing with the world and reason and we'll still talk, but without high hopes. Deal?
quote:
Dat laatste inderdaad met het risico dat je elkaar idealiseert, en dat ht bij de ontmoeting onwijs tegenvalt
Ja en dat is niet zo erg als je een uur in de trein hebt gezeten
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:02:50 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511371
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

zonder haar is hygienischer?
bij je ster zou ik me dat nog kunnen voorstellen
De rest toch ook. Luchtjes, vuil, zweet, etc.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:04:02 #205
71919 wonderer
pi_69511396
Afstand nemen zonder echt afstand te nemen is denk ik wel het beste. Maar elkaar niet claimen is dan wel erg moeilijk.
pi_69511416
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, en anagezien ie daar sowieso wil wonen wordt dat al makkelijker
Nah, makkelijk. Laat hem dan hier eerst maar een tijdje studeren of zo. Liefst zo snel mogelijk. En dan zie je wel of het klikt. .
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:07:00 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511482
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef wonderer het volgende:
Afstand nemen zonder echt afstand te nemen is denk ik wel het beste.
Ja zoiets. Al weten we allebei wel dat het niet echt gaat veranderen voorlopig. Niet alsof er nu een enorme relaity0chec heeft plaatsgevonden. .... alhoewel... mja. Nou ja. Mocht hij dus echt serieus naar europa verhuizen, wat hij echt wel heel graag wil, dan kunnen we altijd nog verder kijken.
quote:
Maar elkaar niet claimen is dan wel erg moeilijk.
Pfff, nou. echt, elkaars dating verhalen aanhoren is NIET fijn dus dat doen we dan ook maar niet meer.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:08:14 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511516
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Nah, makkelijk. Laat hem dan hier eerst maar een tijdje studeren of zo. Liefst zo snel mogelijk. En dan zie je wel of het klikt. .
Wordt Stockholm of Parijs, maar beide zijn al dichterbij dan Mexico he
En zsm is nog een hoop geregel. Papierwerk etc is ie al naar aan 't kijken.
Scheelt wel dat hij een europees paspoort heeft.
L'Amour menaçant:
pi_69511522
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja zoiets. Al weten we allebei wel dat het niet echt gaat veranderen voorlopig. Niet alsof er nu een enorme relaity0chec heeft plaatsgevonden. .... alhoewel... mja. Nou ja. Mocht hij dus echt serieus naar europa verhuizen, wat hij echt wel heel graag wil, dan kunnen we altijd nog verder kijken.
[..]

Pfff, nou. echt, elkaars dating verhalen aanhoren is NIET fijn dus dat doen we dan ook maar niet meer.
zo loop ik al haast 2 jaar te klooien met iemand
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:08:52 #210
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511537
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

zo loop ik al haast 2 jaar te klooien met iemand
Wel al ontmoet neem ik aan?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:09:34 #211
71919 wonderer
pi_69511564
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[..]

Je kunt ook van elkaar genieten zonder een exclusieve relatie, toch? Prettige gesprekken hebben, lekker flirten. Noem hem een hele dierbare vriend of zo.
pi_69511610
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wel al ontmoet neem ik aan?
nja.. 1 keer, het was de moeite
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:12:01 #213
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511638
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

nja.. 1 keer, het was de moeite
Is het dan daarna niet nog moeilijker?
L'Amour menaçant:
pi_69511662
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:09 schreef wonderer het volgende:

[..]

Je kunt ook van elkaar genieten zonder een exclusieve relatie, toch? Prettige gesprekken hebben, lekker flirten. Noem hem een hele dierbare vriend of zo.
dit dus

zo is het nu vind het wel best, wat komen mag mag komen, zo niet dan ook goed. hijs nu eigenlijk me beste vriend, zonder dat ik em kan zien.
pi_69511666
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wordt Stockholm of Parijs, maar beide zijn al dichterbij dan Mexico he
Vier uur met de trein, is te doen. . Ietsje verder dan Groningen. En als het klikt kan hij altijd nog van gedachten veranderen.
pi_69511682
Hoewel, in Parijs wonen is natuurlijk ook leuk. .

Le Marais. .
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:13:33 #217
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511685
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:09 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nee kan ik niet
Ben ik heel eerlijk in.
Kan hem een hele dierbare vriend noemen en ook loslaten en zelf flirten. En hij gaat ook z'n gang maar... maar dan wil ik er niks over horen want stel je voor dat het geen flirt is maar een echte crush of meer? Dat wil ik echt niet weten, hoe blij ik ook voor 'm zou zijn. Heerlijk egoïstisch van me, I kow.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:14:38 #218
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511702
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Vier uur met de trein, is te doen. . Ietsje verder dan Groningen. En als het klikt kan hij altijd nog van gedachten veranderen.
Ja ik zei al: parijs is handiger want dat is 5u met de auto Stockholm is weer wat lastiger met dat water.

Hij: Better that tiny Northsea pond then this big ocean, no?

OOke oke oke, glas is half vol i.p.v. half leeg
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:16:26 #219
71919 wonderer
pi_69511773
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee kan ik niet
Ben ik heel eerlijk in.
Kan hem een hele dierbare vriend noemen en ook loslaten en zelf flirten. En hij gaat ook z'n gang maar... maar dan wil ik er niks over horen want stel je voor dat het geen flirt is maar een echte crush of meer? Dat wil ik echt niet weten, hoe blij ik ook voor 'm zou zijn. Heerlijk egoïstisch van me, I kow.
Ja, dat je er niks over wil horen, snap ik wel. Dat vind ik zelfs niet prettig om te horen van vrienden waar ik niet verliefd op ben
pi_69511805
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is het dan daarna niet nog moeilijker?
voor even wel (verschilt per persoon natuurlijk) want je wilt dan het liefst binnen 3 mnd weer elkaar zien maar ja no can do. eigenlijk sinds die week dat ie bij me was is het ' minder' op zo een manier dat je opeens weet dat het nu niet kan, en dan verschuift et gevoel naar hoe wonderer het zegt. lol maken, grappen met elkaar, flirten, seirieus, niet serieus, bekvechten hehe

soms verval ik/je in rare diepe momenten, denken we hetzelfde of een heel sterk gevoel hebbend dat je nu gewoon met elkaar in de zelfde ruimte bent heel rare gewaarwording. zeg maar je leeft een leven met iemand, je weet alles van diegene, praat ook met zn familie. maar toch is die persoon er niet echt...
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:19:41 #221
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_69511872
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Kval: maybe we don't have to be "internet lovers" and that will be easier, maybe we'll just talk, no strings attached... no titles. But no matter what the title is, you'll always be lekker ding to me. Then we agree on disagreeing with the world and reason and we'll still talk, but without high hopes. Deal?
Lieve Ang3l, dit is geen critic alleen maar een beetje comment van iemand die afstanden kent.

Het Klinkt alsof er veel twijfels zijn of het in het echt ook zo mooi zou zijn als over het net, nout kende ik mijn vriendje al met al zijn humuer etc voordat we gescheiden werden door afstand, maar geloof me je maakt de ander altijd beter als je zo ver apart bent.

Ik zou zeggen vlieg 1 keer naar mexico en ontmoet hem in zijn eigen omgeving, dit geeft je het beste idee over iemand. (praat nu niet over geld, een charter naar Mexico is echt niet duur) Praat met elkaar, heb sex (ja dit is ook belangrijk voor compatible) en zie wat je daarna van elkaar vind. Bovenal wees eerlijk wat je wilt en van elkaar verwacht.

Het is echt mogelijk om van iemand te houden en van te houden die niet naast de deur woont, maar weet wel dat het veel moeijlijker is dan het lijkt (en begin nu niet over het vreemdgaan etc, ik meen dit seriues)

Ik weet wel dat het mogelijk is en dat er een moment komt dat je samen kan zijn, als je dat echt wilt en er voor gaat, maar dat de road er naar toe moeilijk, heel moeilijk kan zijn en jemoet er meer dan een 100% voor gaan anders lukt het niet.

Ik hoop dat je er wat aan hebt (anders ignore) en veel geluk

Kus
Nuno

fiixed it
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:23:57 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511975
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

voor even wel (verschilt per persoon natuurlijk) want je wilt dan het liefst binnen 3 mnd weer elkaar zien maar ja no can do. eigenlijk sinds die week dat ie bij me was is het ' minder' op zo een manier dat je opeens weet dat het nu niet kan, en dan verschuift et gevoel naar hoe wonderer het zegt. lol maken, grappen met elkaar, flirten, seirieus, niet serieus, bekvechten hehe
Een beetje van fantasie naar realiteit met een vleugje hoop.
quote:
soms verval ik/je in rare diepe momenten, denken we hetzelfde of een heel sterk gevoel hebbend dat je nu gewoon met elkaar in de zelfde ruimte bent heel rare gewaarwording. zeg maar je leeft een leven met iemand, je weet alles van diegene, praat ook met zn familie. maar toch is die persoon er niet echt...
extreme LAT relatie

Nou ja, we zien wel. Ik moet me er niet blind op staren en de fantasie en verwachtingen (en het beeld van hem) niet te hoog opkloppen en gewoon zien wat er eventueel heel misschien ooit wel eens komt .... en toch ga ik slapen met een droom waarin ik op het vliegveld sta. Same thing we do every night Pinky... try to take over the world.

En voor het slapengaan nog 1x mi guapo:

Buenos noches!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:25:01 #223
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69512006
Hola bruinwerkers
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:25:20 #224
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_69512013
dat was onduidelijk en slecht getypt dus ga ik nu maar uit en alles van me af dansen
pi_69512203
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:25 schreef mike_hunt het volgende:
Hola bruinwerkers
haha jij met je dingen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:34:14 #226
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69512256
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:32 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

haha jij met je dingen
que tal?

rustig hier! iedereen moet weer vroeg op?

SSDD?
Behold, I am coming soon
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:35:18 #227
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_69512284
quote:

[..]

De rest toch ook. Luchtjes, vuil, zweet, etc.
licht dat aan het haar?
pi_69512449
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:34 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

que tal?

rustig hier! iedereen moet weer vroeg op?

SSDD?
todo va estupenda y tu?

iedreen lijkt vroeg bed te gaan...en het is nog wel donderdag :-) nagenoeg weekend
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:46:30 #229
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69512531
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

todo va estupenda y tu?

iedreen lijkt vroeg bed te gaan...en het is nog wel donderdag :-) nagenoeg weekend
juist ja!! hahah moet jij niet morgen werken?
Behold, I am coming soon
pi_69512589
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:46 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

juist ja!! hahah moet jij niet morgen werken?
helaas wel, maar begin altijd pas om tien uur, soms ga ik eerder zodat eerder weg kan,
maar vrijdags is altijd nog meer slow pace dan dat het al is gaan we 4 uur lang lunchen in plaats van 3 en dan komen we alleen maar voor een half uurtje terug om de computers af te sluiten en op te ruimen jejeje
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:50:43 #231
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69512630
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

helaas wel, maar begin altijd pas om tien uur, soms ga ik eerder zodat eerder weg kan,
maar vrijdags is altijd nog meer slow pace dan dat het al is gaan we 4 uur lang lunchen in plaats van 3 en dan komen we alleen maar voor een half uurtje terug om de computers af te sluiten en op te ruimen jejeje
MOet je dan niet al in je bedje liggen?
Behold, I am coming soon
pi_69512711
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

MOet je dan niet al in je bedje liggen?
ga altijd laat slapen man.. 2 uur/half 3....acht uur sta op.. slaap maar vijf uurtjes zo ongeveer
  vrijdag 29 mei 2009 @ 01:01:44 #233
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69512879
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 00:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

ga altijd laat slapen man.. 2 uur/half 3....acht uur sta op.. slaap maar vijf uurtjes zo ongeveer
5 uurtjes maar? ben je niet gebroken einde van de weekend?

Ga je nog iets leuks doen het weekend?
Behold, I am coming soon
pi_69512953
nah ben eraan gewend geraakt toch. en in weekend slaap ik hooguit 2 uurtjes langer door ochtends. soms val ik wel uurtje in slaap avonds als heb gegeten hehe maar ik werk nou niet echt héél erg hard enzo

wil naar het strand gaan., weet alleen nog niet waar.

you?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 01:14:04 #235
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69513079
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
nah ben eraan gewend geraakt toch. en in weekend slaap ik hooguit 2 uurtjes langer door ochtends. soms val ik wel uurtje in slaap avonds als heb gegeten hehe maar ik werk nou niet echt héél erg hard enzo

wil naar het strand gaan., weet alleen nog niet waar.

you?
hahahah ja, siesta....dat noem ik hier een afternoon snooze hahahahahah

naar het strand gaan? lekker zonnen en mannen kijken natuurlijk? manhunting, u cockteaser hahaha

ikzelf heb nog geen concrete plannen. Zaterdag ga ik wel naar New Jersey voor een BBQ en voor het uitzoeken voor een locatie.
Behold, I am coming soon
pi_69513130
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

hahahah ja, siesta....dat noem ik hier een afternoon snooze hahahahahah

naar het strand gaan? lekker zonnen en mannen kijken natuurlijk? manhunting, u cockteaser hahaha

ikzelf heb nog geen concrete plannen. Zaterdag ga ik wel naar New Jersey voor een BBQ en voor het uitzoeken voor een locatie.
nee kga alleen om te zonnen en zwemmen

cool bbq met collegas/vrienden?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 01:22:33 #237
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69513212
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

nee kga alleen om te zonnen en zwemmen

cool bbq met collegas/vrienden?
Maar Sevilla is toch niet zo dichtbij het strand?

ja BBQ met vrienden...zij hebben een landgoed (buitenhuis) en ik wil dat gebruiken als locatie moet dat nog even leuk verpakken als ik het verhaal ophang hahah
Behold, I am coming soon
pi_69513304
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:22 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Maar Sevilla is toch niet zo dichtbij het strand?

ja BBQ met vrienden...zij hebben een landgoed (buitenhuis) en ik wil dat gebruiken als locatie moet dat nog even leuk verpakken als ik het verhaal ophang hahah
naar malaga is 2,5 uur... en naar cadiz 1,5 en huelva net een uurtje. niet zo heel gek ver

ligt er dus vooraal aan hoe laat klaar bent om van huis te gaan aha

nou krijgen hun er dan ook geld voor?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 01:42:57 #239
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69513480
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

naar malaga is 2,5 uur... en naar cadiz 1,5 en huelva net een uurtje. niet zo heel gek ver

ligt er dus vooraal aan hoe laat klaar bent om van huis te gaan aha

nou krijgen hun er dan ook geld voor?
net een uurtje vind ik nog redelijk hahahah

ja ze krijgen betaald ervoor... Dat doe ik met iedereen van wie ik een locatie huur...

Onderhandelen gaat er soms hard aan toe...net Dynasty
Behold, I am coming soon
pi_69513579
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:42 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

net een uurtje vind ik nog redelijk hahahah

ja ze krijgen betaald ervoor... Dat doe ik met iedereen van wie ik een locatie huur...

haha,

laat ze meedoen tegen kostprijs
  vrijdag 29 mei 2009 @ 01:55:13 #241
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69513650
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

haha,

laat ze meedoen tegen kostprijs
laat ze meedoen?? nee het wordt een fisting movie nee daar zijn ze niet voor geschikt hahahahah
Behold, I am coming soon
pi_69513674
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:55 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

laat ze meedoen?? nee het wordt een fisting movie nee daar zijn ze niet voor geschikt hahahahah
béh nee geen strak idee dan haha
  vrijdag 29 mei 2009 @ 02:08:46 #243
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69513791
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

béh nee geen strak idee dan haha

ik spreek je gauw weer . ik moet nog douche. Ik ga zo nog uit eten.. Y tu tenes que trabajar mañana....
Behold, I am coming soon
pi_69513836
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 02:08 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

ik spreek je gauw weer . ik moet nog douche. Ik ga zo nog uit eten.. Y tu tenes que trabajar mañana....
ejjeje sí sí sí sí sí..... valé verdadero

ciaoz
  vrijdag 29 mei 2009 @ 02:17:19 #245
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69513871
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 02:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:

[..]

ejjeje sí sí sí sí sí..... valé verdadero

ciaoz

adios
Behold, I am coming soon
pi_69513880
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 01:42 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

Idd

vrijdag 29 mei 2009 @ 02:22:43 #247
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69513929
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 02:18 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Idd

Behold, I am coming soon
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:16:14 #248
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69514745
koffietijd
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:29:50 #249
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_69514805

Het komt goed. Zo niet, dan toch
  vrijdag 29 mei 2009 @ 07:54:49 #250
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_69514955
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:16 schreef Stroekie het volgende:
koffietijd
can touch this
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:01:50 #251
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69515013
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 07:54 schreef Baltar het volgende:

[..]

can touch this
ik dacht meer aan hans en mireille
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:04:07 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69515036
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:08:09 #253
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69515066
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:04 schreef Ang3l het volgende:
geraldo en rein lijken een beetje qua gezicht op elkaar. Alle 2 een guitige blik in de ogen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:09:13 #254
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_69515079
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:01 schreef Stroekie het volgende:

[..]

ik dacht meer aan hans en mireille
Hans en Mireille
pi_69515234
quote:

[..]

[..]

Ja en dat is niet zo erg als je een uur in de trein hebt gezeten
Je mailt met Mike?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:30:59 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69515390
*LOL* Ja dat zie ik nu pas
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:31:57 #257
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69515408
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je mailt met Mike?
we raken met z'n allen steeds meer onder de Mieke invloed. Ik durf al niet meer in de buurt te komen van een stapel autobanden
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:34:12 #258
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69515454
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:30 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Ja dat zie ik nu pas
vooral die bovenste foto van de 2 die je gepost had
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:36:09 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69515491
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:08 schreef Stroekie het volgende:

[..]

geraldo en rein lijken een beetje qua gezicht op elkaar. Alle 2 een guitige blik in de ogen
I like my boys nasty and... guitig
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:38:45 #260
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69515536
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:34 schreef Stroekie het volgende:

[..]

vooral die bovenste foto van de 2 die je gepost had
Ik doelde op het mailen met Mike
Niet op Gr en Rein. Die lijkn toch niet echt op elkaar?

L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 08:49:49 #261
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69515783
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 08:38 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik doelde op het mailen met Mike
Niet op Gr en Rein. Die lijkn toch niet echt op elkaar?

[ afbeelding ]
meer wat betreft gezichtsuitdrukking
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:34:46 #262
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69516839
Ik hoop dat dat het enige is dan

L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:54:14 #263
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69517441
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoop dat dat het enige is dan

turulijk niet
je bent vast positief verrast als Geraldo net zo leuk / goed kan dansen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:22:01 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69518294
Mja... bijvoorbeeld
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:45:56 #265
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_69521228
zitten we allemaal lekker in de zon ?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:49:43 #266
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69521366
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:45 schreef Baltar het volgende:
nee joh, ik ben toch een hardwerkende burgerman die in het zweet des aanschijns zijn dagelijkse brood aan het verdienen is
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:58:40 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69521642
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:45 schreef Baltar het volgende:
Nee trut. Sommige moeten werken.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 11:59:04 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69521656
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Stroekie het volgende:

[..]

nee joh, ik ben toch een hardwerkende burgerman die in het zweet des aanschijns zijn dagelijkse brood aan het verdienen is
Ja dat dus, maar dit klinkt wat vriendelijker
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:25:13 #269
157830 Nuno_G
vliegen zonder vleugels
pi_69522431
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Ik ook, alhoewel burgerman en zweet en brood misschien niet zo van toepassing zijn

Goedemorgen allemaal, uitgaan op donderdag is leuk maar je voelt het wel de volgende dag
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:27:32 #270
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69522506
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

Ik ook, alhoewel burgerman en zweet en brood misschien niet zo van toepassing zijn

Goedemorgen allemaal, uitgaan op donderdag is leuk maar je voelt het wel de volgende dag
ja boven de 30 is je hersteltijd echt veel langer dan toen we nog 18 waren
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:28:25 #271
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69522532
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja dat dus, maar dit klinkt wat vriendelijker
meestal ben ik toch wel vriendelijk
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:31:06 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69522608

Ooohhh de nieuwe dell laptop in exact de kleuren van mijn huis!
(en nee, niet die roze, die andere 2 kleuren )
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:37:08 #273
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_69522765
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:58 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee trut. Sommige moeten werken.
zeg, biatch, ben ook druk aan het werk hoor Was meer een vraag omdat het zo stil was
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:46:14 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69523009
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:37 schreef Baltar het volgende:

[..]

zeg, biatch, ben ook druk aan het werk hoor Was meer een vraag omdat het zo stil was
O, ik dacht dat je je vrije dag in onze werkende neuzen kwam wrijven
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:49:52 #275
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_69523122
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

O, ik dacht dat je je vrije dag in onze werkende neuzen kwam wrijven
Kind, nee, einde boekjaar, stttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrressssssssssssssssssssssssssssss
dus geen vrij
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:00:09 #276
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69523446
Goedemorgen popjes

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te vroeg weer.
Behold, I am coming soon
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:01:45 #277
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69523507
Ik zag weer Mike voorbij komen en autobanden. Ben ik weer ergens gespot?
Behold, I am coming soon
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:02:20 #278
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69523528
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen popjes

Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te vroeg weer.
Hoi poppedopje
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:03:27 #279
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69523568
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:02 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Hoi poppedopje

wat ben jij vrolijk.. O ja bijna weekend voor jullie
Behold, I am coming soon
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:03:52 #280
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69523582
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef mike_hunt het volgende:
nee, ging erover dat mensen hier jou bewust en onbewust gaan citeren/imiteren en je gedrag copieren
zoals het Yo Bitch of let's agree to disagree

en om onder jouw invloedssfeer uit te komen durft ik nu niet meer in de buurt te komen van een stapel autobanden
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:04:44 #281
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69523610
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

wat ben jij vrolijk.. O ja bijna weekend voor jullie
ik ben hier toch bijna altijd vrolijk ?
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:05:26 #282
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69523637
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef Baltar het volgende:

[..]

Kind, nee, einde boekjaar, stttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrressssssssssssssssssssssssssssss
dus geen vrij
Reikt Baltar nog een nieuwe hete cappucino aan
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:06:05 #283
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69523656
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef Baltar het volgende:

[..]

dus geen vrij
Hebben jullie een gebroken boekjaar?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:06:56 #284
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69523686
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef mike_hunt het volgende:
Nee, de Mexicaan zei "Let's agree to disagree" gister
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:08:08 #285
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69523717
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef Stroekie het volgende:

[..]

[quote]nee, ging erover dat mensen hier jou bewust en onbewust gaan citeren/imiteren en je gedrag copieren
zoals het Yo Bitch of let's agree to disagree
imitation is the sincerest form of flattery
quote:
en om onder jouw invloedssfeer uit te komen durft ik nu niet meer in de buurt te komen van een stapel autobanden
invloedssfeer?? hahah ur giving me too much credit. I'm a fucking nobody
Behold, I am coming soon
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:09:16 #286
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69523758
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee, de Mexicaan zei "Let's agree to disagree" gister
ja, ik las het net. Ik vind het maar een raar verhaal. Ik heb zeker niet alles meegekregen. maar in a nutshell: hij wil geen lover meer zijn, bang dat ie verliefd wordt?
Behold, I am coming soon
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:09:48 #287
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69523778
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:05 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Reikt Baltar nog een nieuwe hete cappucino aan
and where the fuck is my coffee?
Behold, I am coming soon
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:10:39 #288
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69523808
Ik word hier zo moe van die trage kut DSL.
Behold, I am coming soon
pi_69523827
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]

Ooohhh de nieuwe dell laptop in exact de kleuren van mijn huis!
(en nee, niet die roze, die andere 2 kleuren )
Heb jij je huis in radio538-kleuren
dag
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:19:14 #290
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69524102
Niels is vandaag in pak
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:20:29 #291
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69524138
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:11 schreef Peter het volgende:

[..]

Heb jij je huis in radio538-kleuren

Nou, het paars wel (misschien iets donkerder) maar niet het 538-groen.
Meer limoengroen/gifgroen. Geen felgroen/grasgroen.

L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:22:11 #292
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69524207
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef mike_hunt het volgende:

[..]

ja, ik las het net. Ik vind het maar een raar verhaal. Ik heb zeker niet alles meegekregen. maar in a nutshell: hij wil geen lover meer zijn, bang dat ie verliefd wordt?
Nee, we hebben afgesproken het geen naam meer te geven of het in een hokje proberen te duwen wat we voelen en zijn, maar om maar te zien waar het schip strandt en onszelf geen valse hoop gaan geven. Wat komt dat komt, en als ie eenmaal in Europa is zien we wel verder. Slimme zou zijn (aangezien we onszelf kennen) om gewoon te stoppen met alles, maar dat willen we niet. Dat dus.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:24:18 #293
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_69524273
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hebben jullie een gebroken boekjaar?
wie dat bedacht heeft.......
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:26:22 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69524345
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:24 schreef Baltar het volgende:

[..]

wie dat bedacht heeft.......
Nou ja, zit je niet de jaarafsluiting met Kerst en Nieuw te doen
L'Amour menaçant:
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:00:55 #295
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_69525472
Later als ik groot ben wil ik ook een leven hebben.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:01:34 #296
251745 Baltar
Did you see me coming
pi_69525493
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou ja, zit je niet de jaarafsluiting met Kerst en Nieuw te doen
true, ben meestal wel vrij dan ja
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:03:10 #297
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69525544
Bijna vol, bitches
Behold, I am coming soon
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:07:45 #298
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_69525680
zal wel aan het goede weer liggen dat alles zo sloooooooooooom gaat de laatste tijd
I'm hungry!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:10:09 #299
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_69525744
Over het mooie weer gesproken, ik ga de zon weer in, ik heb bijna mijn boek uit, en ik heb zo het vermoeden dat het wel gaat lukken om het uit te lezen vandaag.
I'm hungry!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:10:55 #300
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_69525775
Ik lees te veel de laatste tijd! En ik ben er echt niet slimmer op geworden.

I need a decent hobby!
I'm hungry!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 14:13:24 #301
230346 mike_hunt
The Beast Within
pi_69525850
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 14:10 schreef Cairon het volgende:
Ik lees te veel de laatste tijd! En ik ben er echt niet slimmer op geworden.

I need a decent hobby!
tekenen, schilderen etc..
Behold, I am coming soon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')