Trustequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:00 schreef Bartjebart het volgende:
Euh mensen!
Ik ga slapen! Een goeden avond/nacht nog! En alvast slaap lekker!
WDRquote:
ja dat vroegen we elkaar dus ook al....quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat je daar beschrijft is inderdaad een groot valkuil. Maar wat is het dan eigenlijk wat je nu wilt? Stoppen met dit contact, het contact oppervlakkiger maken, het contact zo houden en elkaar ontmoeten.
Ja en dat is niet zo erg als je een uur in de trein hebt gezetenquote:Dat laatste inderdaad met het risico dat je elkaar idealiseert, en dat ht bij de ontmoeting onwijs tegenvalt
De rest toch ook. Luchtjes, vuil, zweet, etc.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zonder haar is hygienischer?
bij je ster zou ik me dat nog kunnen voorstellen
Nah, makkelijk. Laat hem dan hier eerst maar een tijdje studeren of zo. Liefst zo snel mogelijk. En dan zie je wel of het klikt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:51 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, en anagezien ie daar sowieso wil wonen wordt dat al makkelijker![]()
Ja zoiets. Al weten we allebei wel dat het niet echt gaat veranderen voorlopig. Niet alsof er nu een enorme relaity0chec heeft plaatsgevonden. .... alhoewel... mja. Nou ja. Mocht hij dus echt serieus naar europa verhuizen, wat hij echt wel heel graag wil, dan kunnen we altijd nog verder kijken.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef wonderer het volgende:
Afstand nemen zonder echt afstand te nemen is denk ik wel het beste.
Pfff, nou. echt, elkaars dating verhalen aanhoren is NIET fijn dus dat doen we dan ook maar niet meer.quote:Maar elkaar niet claimen is dan wel erg moeilijk.
Wordt Stockholm of Parijs, maar beide zijn al dichterbij dan Mexico hequote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nah, makkelijk. Laat hem dan hier eerst maar een tijdje studeren of zo. Liefst zo snel mogelijk. En dan zie je wel of het klikt..
zo loop ik al haast 2 jaar te klooien met iemandquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets. Al weten we allebei wel dat het niet echt gaat veranderen voorlopig. Niet alsof er nu een enorme relaity0chec heeft plaatsgevonden. .... alhoewel... mja. Nou ja. Mocht hij dus echt serieus naar europa verhuizen, wat hij echt wel heel graag wil, dan kunnen we altijd nog verder kijken.
[..]
Pfff, nou. echt, elkaars dating verhalen aanhoren is NIET fijn dus dat doen we dan ook maar niet meer.
Wel al ontmoet neem ik aan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:08 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
zo loop ik al haast 2 jaar te klooien met iemand
Je kunt ook van elkaar genieten zonder een exclusieve relatie, toch? Prettige gesprekken hebben, lekker flirten. Noem hem een hele dierbare vriend of zo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zoiets. Al weten we allebei wel dat het niet echt gaat veranderen voorlopig. Niet alsof er nu een enorme relaity0chec heeft plaatsgevonden. .... alhoewel... mja. Nou ja. Mocht hij dus echt serieus naar europa verhuizen, wat hij echt wel heel graag wil, dan kunnen we altijd nog verder kijken.
[..]
Pfff, nou. echt, elkaars dating verhalen aanhoren is NIET fijn dus dat doen we dan ook maar niet meer.
nja.. 1 keer, het was de moeitequote:
Is het dan daarna niet nog moeilijker?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:11 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nja.. 1 keer, het was de moeite
dit dusquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt ook van elkaar genieten zonder een exclusieve relatie, toch? Prettige gesprekken hebben, lekker flirten. Noem hem een hele dierbare vriend of zo.
Vier uur met de trein, is te doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wordt Stockholm of Parijs, maar beide zijn al dichterbij dan Mexico he
Nee kan ik nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt ook van elkaar genieten zonder een exclusieve relatie, toch? Prettige gesprekken hebben, lekker flirten. Noem hem een hele dierbare vriend of zo.
Ja ik zei al: parijs is handiger want dat is 5u met de autoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:12 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vier uur met de trein, is te doen.. Ietsje verder dan Groningen. En als het klikt kan hij altijd nog van gedachten veranderen.
Ja, dat je er niks over wil horen, snap ik wel. Dat vind ik zelfs niet prettig om te horen van vrienden waar ik niet verliefd op benquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee kan ik niet
Ben ik heel eerlijk in.
Kan hem een hele dierbare vriend noemen en ook loslaten en zelf flirten. En hij gaat ook z'n gang maar... maar dan wil ik er niks over horen want stel je voor dat het geen flirt is maar een echte crush of meer? Dat wil ik echt niet weten, hoe blij ik ook voor 'm zou zijn. Heerlijk egoïstisch van me, I kow.
voor even wel (verschilt per persoon natuurlijk) want je wilt dan het liefst binnen 3 mnd weer elkaar zien maar ja no can do. eigenlijk sinds die week dat ie bij me was is het ' minder' op zo een manier dat je opeens weet dat het nu niet kan, en dan verschuift et gevoel naar hoe wonderer het zegt. lol maken, grappen met elkaar, flirten, seirieus, niet serieus, bekvechten hehequote:
Lieve Ang3l, dit is geen critic alleen maar een beetje comment van iemand die afstanden kent.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat vroegen we elkaar dus ook al....
Kval: So, should we stopr writing?
Angel: Do you want to?
Kval: i don't know...
Maat dat willen we beide dus eigenlijk niet, daarom uiteindelijk maar ......
Kval: maybe we don't have to be "internet lovers" and that will be easier, maybe we'll just talk, no strings attached... no titles. But no matter what the title is, you'll always be lekker ding to me. Then we agree on disagreeing with the world and reason and we'll still talk, but without high hopes. Deal?
Een beetje van fantasie naar realiteit met een vleugje hoop.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
voor even wel (verschilt per persoon natuurlijk) want je wilt dan het liefst binnen 3 mnd weer elkaar zien maar ja no can do. eigenlijk sinds die week dat ie bij me was is het ' minder' op zo een manier dat je opeens weet dat het nu niet kan, en dan verschuift et gevoel naar hoe wonderer het zegt. lol maken, grappen met elkaar, flirten, seirieus, niet serieus, bekvechten hehe
extreme LAT relatiequote:soms verval ik/je in rare diepe momenten, denken we hetzelfde of een heel sterk gevoel hebbend dat je nu gewoon met elkaar in de zelfde ruimte bent heel rare gewaarwording. zeg maar je leeft een leven met iemand, je weet alles van diegene, praat ook met zn familie. maar toch is die persoon er niet echt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |