abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:23:10 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69509779
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:18 schreef Nuno_G het volgende:

[..]

of hij heeft 2 weken keihard liggen neuken met een gozer die ie nu gedumpt heeft

en met deze leuke grap ga ik douchen

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_69509866
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hey, hij snapt me

En hij vroeg er zef om

Kval: zegt (23:07):
i haven't read the journal yet, send me the link
Angel = Abnormally Attracted to Sin: Submission is my Mission zegt (23:07):
Are you sure?
Kval: zegt (23:07):
yeah, i am a big boy
OOw oke ik ken jouw geschiedenis niet he

Maar als ik het zo lees dan tja.. eigen schuld
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:29:27 #178
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69510063
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

OOw oke ik ken jouw geschiedenis niet he

Maar als ik het zo lees dan tja.. eigen schuld
Mja ik krijg het dadelijk net zo hard terug hoor. Hij's nu zijn gif aan het typen, of iets soortgelijks. *slik*
L'Amour menaçant:
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:34:07 #179
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69510306
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mja ik krijg het dadelijk net zo hard terug hoor. Hij's nu zijn gif aan het typen, of iets soortgelijks. *slik*
hij vindt jou vast ook heel stom
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:36:06 #180
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_69510416
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ej joh! dat werkt niet he Tuurlijk zijn moeilijkere woorden niet erg. Dat verbreed hun denkwereld en breidt de woordenschat uit. Maar te moeilijke woorden is niet echt handig!
Wel zou ik proberen er iets meer spanning in te brengen. Je pieken en dalen zijn de ene keer heel hoog en de andere keer kan ik ze wat moeilijk vinden ook. (maar goed, wie ben ik )

haha ja ik begrijp heel goed dat twee boeken gelijktjdig schrijven niet erg handig is! Maar je had gewoon hiervoor moeten kiezen natuurlijk! Duh!
Ja, dat heb ik meer gehoord, met die spanningsbogen. Ik moet erg echt goed naar kijken. Maar ik maak het wel af, een keertje
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_69510498
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Haha... wie kaatst...

Maar jij hebt niet zulke lieve dingen over hem geschreven dan of zo?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_69510559
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:36 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik meer gehoord, met die spanningsbogen. Ik moet erg echt goed naar kijken. Maar ik maak het wel af, een keertje
Hahaha ja het theater bijvoorbeeld zou je spannender kunnen maken! Daar miste ik dat echt.

En nee! Niet een keertje ik wil het echt uit lezen joh!

(ergens staat een verklaring over Kris. Hier staat bij dat deze eerder in het boek zou moeten? Dat vind ik dus helemaal niet! Het kwam voor mij precies goed!)
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:42:59 #183
71919 wonderer
pi_69510721
Whehehe. Het plan is dit jaar Maar eerst Cadans 2, dammit
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:43:44 #184
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69510746
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:37 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Haha... wie kaatst...

Maar jij hebt niet zulke lieve dingen over hem geschreven dan of zo?
Ik ben best wel heel eerlijk en gemeen geweest, maar ook heel eerlijk en open en m'n hart op de tafel gelegd zodat hij er its in kon steken of het op kon pakken. Both options were available. Scaaaary shit. Ik doe dat soort dingen niet. Normaalgesproken.

Maar het is uitgesproken. Niet dat we nu ook maar 1 stap verder zijn, buiten dan het feit dat we weten wat we beide voelen en dat dat exact hetzelfde is met dezelfde hoop en dezelfde twijfels en dezelfde fantasie en dezelfde reality-check.

Maar datzelfde is zo verwarrend dat we geen steek verder komen
Hoe dna ook voelt het toch wel opgelucht.
L'Amour menaçant:
pi_69510761
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:42 schreef wonderer het volgende:
Whehehe. Het plan is dit jaar Maar eerst Cadans 2, dammit
Hmmz... *mok*
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:45:27 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69510818
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:34 schreef Stroekie het volgende:

[..]

hij vindt jou vast ook heel stom
Het gif biel wel mee, aangezien dit er uit kwam:

"I like you, you sound perfect. But the circumstances in which we've met... how much can you say about my body language?... What about all those annoying little defects that grow with time. I tried a relationship with some guy i met on the net and it was nothing but a big rebound fuck up and i've hurt someone on the way. i hurt myself a little bit. you are 5 years older than me, you're overseas and i am just too scared to fall in love again. You are not a good idea, and yet i think of you..."

Ik had het BIJNA Zelf kunnen schrijven.
L'Amour menaçant:
pi_69510851
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik ben best wel heel eerlijk en gemeen geweest, maar ook heel eerlijk en open en m'n hart op de tafel gelegd zodat hij er its in kon steken of het op kon pakken. Both options were available. Scaaaary shit. Ik doe dat soort dingen niet. Normaalgesproken.

Maar het is uitgesproken. Niet dat we nu ook maar 1 stap verder zijn, buiten dan het feit dat we weten wat we beide voelen en dat dat exact hetzelfde is met dezelfde hoop en dezelfde twijfels en dezelfde fantasie en dezelfde reality-check.

Hmm kijk dat is wel het belangrijkste natuurlijk.
Maar waarom dan gemeen?

Jullie voelen beiden 'meer'? Jullie zitten dan wel in een lastige positie zeg! Das kut...
pi_69510910
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:45 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het gif biel wel mee, aangezien dit er uit kwam:

"I like you, you sound perfect. But the circumstances in which we've met... how much can you say about my body language?... What about all those annoying little defects that grow with time. I tried a relationship with some guy i met on the net and it was nothing but a big rebound fuck up and i've hurt someone on the way. i hurt myself a little bit. you are 5 years older than me, you're overseas and i am just too scared to fall in love again. You are not a good idea, and yet i think of you..."

Ik had het BIJNA Zelf kunnen schrijven.
Aaaah

(heb je kleine ergernissen die je bij em vind en waar je je aan begint te storen? Dat is zo herkenbaar!)
pi_69510968
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wil jij naar Mexico verhuizen?
Wil hij naar Nederland verhuizen?
Willen jullie samen naar een ander land verhuizen?
Binnen nu en let's say zes maanden?

Zo nee, dan zet 'm dan gauw uit je hoofd want is gewoon allemaal niet realistisch. Zoek een leuke knul die iets dichterbij huis woont. Op z'n minst in de EU, dat maakt het al een stuk makkelijker. Of je moet graag in een fantasie blijven leven, dat kan ook. .
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:50:01 #190
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69510998
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hmm kijk dat is wel het belangrijkste natuurlijk.
Maar waarom dan gemeen?

Jullie voelen beiden 'meer'? Jullie zitten dan wel in een lastige positie zeg! Das kut...
Meer is zo moeilik te voelen, en als je het voelt is het dan wel echt? Want..... (copy/paste mijn tekst):

We both created this semi-perfect visions of eachother because we see the good things on the net, on ca etc. We dont see eachothers nasty stuff. The grumpiness or whatever.... We fill in the things we do not know about eachother, and we fill it in as we would WANT them to be.
So we create these... almost angels perhaps, jajaja
And sometimes I feel like I know you because we;ve been talking for over a half a year now, and we've been talking about emotions as well and there's just this kind of... click? And I like the things I know.But on the other hand, there is so much we DON;T know
And because I might have idolised those parts ... the reality might not live up to that created fantasy
Am I making ANY sense at all?

Blijkbaar wel, zijn reactie was:

too much sense...
L'Amour menaçant:
pi_69511014
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Zo nee, dan zet 'm dan gauw uit je hoofd want is gewoon allemaal niet realistisch. Zoek een leuke knul die iets dichterbij huis woont. Op z'n minst in de EU, dat maakt het al een stuk makkelijker. Of je moet graag in een fantasie blijven leven, dat kan ook. .
Binnen zes maand
Is dat niet een beetje snel en voorbarig?

Of kies je ze daarop uit bij het rijst schap?
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:51:45 #192
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511054
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:49 schreef Great_Expectations het volgende:

[..]

Nee
quote:
Misschien
quote:
Ja
quote:
Da's een lastige. Eerst leren kennen in het echt.
quote:
Zo nee, dan zet 'm dan gauw uit je hoofd want is gewoon allemaal niet realistisch.
Soms is fantasie zoveel veiliger dan een harde realiteit.
quote:
Zoek een leuke knul die iets dichterbij huis woont.
Mja. Als dat zo makkelijk was!
quote:
Op z'n minst in de EU, dat maakt het al een stuk makkelijker.
Kijk, en anagezien ie daar sowieso wil wonen wordt dat al makkelijker
quote:
Of je moet graag in een fantasie blijven leven, dat kan ook. .
Part of me.
L'Amour menaçant:
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:52:32 #193
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_69511078
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 19:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Voor je eigen hygiëne?
ja wat dacht jij dan?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_69511133
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:50 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Meer is zo moeilik te voelen, en als je het voelt is het dan wel echt? Want..... (copy/paste mijn tekst):

We both created this semi-perfect visions of eachother because we see the good things on the net, on ca etc. We dont see eachothers nasty stuff. The grumpiness or whatever.... We fill in the things we do not know about eachother, and we fill it in as we would WANT them to be.
So we create these... almost angels perhaps, jajaja
And sometimes I feel like I know you because we;ve been talking for over a half a year now, and we've been talking about emotions as well and there's just this kind of... click? And I like the things I know.But on the other hand, there is so much we DON;T know
And because I might have idolised those parts ... the reality might not live up to that created fantasy
Am I making ANY sense at all?

Blijkbaar wel, zijn reactie was:

too much sense...
Wat je daar beschrijft is inderdaad een groot valkuil. Maar wat is het dan eigenlijk wat je nu wilt? Stoppen met dit contact, het contact oppervlakkiger maken, het contact zo houden en elkaar ontmoeten. Dat laatste inderdaad met het risico dat je elkaar idealiseert, en dat ht bij de ontmoeting onwijs tegenvalt
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:57:11 #195
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_69511210
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:52 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

ja wat dacht jij dan?
Ja JIJ vraagt waarom dat je 't zou moeten doen, omdat niemand het zal zien.
Mij lijkt dat je het voor jezelf zou moeten doen. Persoonlijke hygiëne. Nie voor iemand anders.
L'Amour menaçant:
  donderdag 28 mei 2009 @ 23:57:43 #196
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_69511230
ik sta bekend als een erg hygienisch mens, ik douche dagelijks en neem geregeld een bad
pi_69511279
Porque saber es comprender, saber perder,
dejar de ser, volver a ver, no enloquecer,
tener coraje de entender,
que pudo ser y no lo fue..
pi_69511296
Euh mensen!

Ik ga slapen! Een goeden avond/nacht nog! En alvast slaap lekker!
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:00:18 #199
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_69511297
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 23:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja JIJ vraagt waarom dat je 't zou moeten doen, omdat niemand het zal zien.
Mij lijkt dat je het voor jezelf zou moeten doen. Persoonlijke hygiëne. Nie voor iemand anders.
zonder haar is hygienischer?
bij je ster zou ik me dat nog kunnen voorstellen
  vrijdag 29 mei 2009 @ 00:00:34 #200
71919 wonderer
pi_69511306
EML
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')