que tal?quote:
licht dat aan het haar?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De rest toch ook. Luchtjes, vuil, zweet, etc.
todo va estupendaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:34 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
que tal?![]()
rustig hier! iedereen moet weer vroeg op?![]()
SSDD?
juist ja!! hahah moet jij niet morgen werken?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:42 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
todo va estupenday tu?
iedreen lijkt vroeg bed te gaan...en het is nog wel donderdag :-) nagenoeg weekend
helaas wel, maar begin altijd pas om tien uur, soms ga ik eerder zodat eerder weg kan,quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
juist ja!! hahah moet jij niet morgen werken?
MOet je dan niet al in je bedje liggen?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:49 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
helaas wel, maar begin altijd pas om tien uur, soms ga ik eerder zodat eerder weg kan,
maar vrijdags is altijd nog meer slow pace dan dat het al is gaan we 4 uur lang lunchen in plaats van 3 en dan komen we alleen maar voor een half uurtje terug om de computers af te sluiten en op te ruimen jejeje
ga altijd laat slapen man.. 2 uur/half 3....acht uur sta op.. slaap maar vijf uurtjes zo ongeveerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
MOet je dan niet al in je bedje liggen?
5 uurtjes maar? ben je niet gebroken einde van de weekend?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:53 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ga altijd laat slapen man.. 2 uur/half 3....acht uur sta op.. slaap maar vijf uurtjes zo ongeveer
hahahah ja, siesta....dat noem ik hier een afternoon snooze hahahahahahquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
nah ben eraan gewend geraakt toch. en in weekend slaap ik hooguit 2 uurtjes langer door ochtends. soms val ik wel uurtje in slaap avonds als heb gegetenhehe maar ik werk nou niet echt héél erg hard enzo
![]()
wil naar het strand gaan., weet alleen nog niet waar.
you?
nee kga alleen om te zonnen en zwemmenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahah ja, siesta....dat noem ik hier een afternoon snooze hahahahahah
naar het strand gaan? lekker zonnen en mannen kijken natuurlijk? manhunting, u cockteaser hahaha![]()
ikzelf heb nog geen concrete plannen. Zaterdag ga ik wel naar New Jersey voor een BBQ en voor het uitzoeken voor een locatie.
Maar Sevilla is toch niet zo dichtbij het strand?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:17 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
nee kga alleen om te zonnen en zwemmen![]()
![]()
cool bbq met collegas/vrienden?
naar malaga is 2,5 uur... en naar cadiz 1,5 en huelva net een uurtje. niet zo heel gek verquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Maar Sevilla is toch niet zo dichtbij het strand?![]()
ja BBQ met vrienden...zij hebben een landgoed (buitenhuis) en ik wil dat gebruiken als locatiemoet dat nog even leuk verpakken als ik het verhaal ophang hahah
net een uurtje vind ik nog redelijk hahahahquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:29 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
naar malaga is 2,5 uur... en naar cadiz 1,5 en huelva net een uurtje. niet zo heel gek ver
ligt er dus vooraal aan hoe laat klaar bent om van huis te gaan aha
nou krijgen hun er dan ook geld voor?
haha,quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
net een uurtje vind ik nog redelijk hahahah
ja ze krijgen betaald ervoor... Dat doe ik met iedereen van wie ik een locatie huur...
Onderhandelen gaat er soms hard aan toe...net Dynasty
laat ze meedoen?? nee het wordt een fisting moviequote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:50 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha,
laat ze meedoen tegen kostprijs
béhquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laat ze meedoen?? nee het wordt een fisting movie![]()
nee daar zijn ze niet voor geschikt hahahahah
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:56 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
béhnee geen strak idee dan haha
ejjeje sí sí sí sí sí..... valé verdaderoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:08 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik spreek je gauw weer . ik moet nog douche. Ik ga zo nog uit eten.. Y tu tenes que trabajar mañana....![]()
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 02:13 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ejjeje sí sí sí sí sí..... valé verdadero![]()
ciaoz
Iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Onderhandelen gaat er soms hard aan toe...net Dynasty
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |