Je mailt met Mike?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja dat vroegen we elkaar dus ook al....
Kval: So, should we stopr writing?
Angel: Do you want to?
Kval: i don't know...
Maat dat willen we beide dus eigenlijk niet, daarom uiteindelijk maar ......
Kval: maybe we don't have to be "internet lovers" and that will be easier, maybe we'll just talk, no strings attached... no titles. But no matter what the title is, you'll always be lekker ding to me. Then we agree on disagreeing with the world and reason and we'll still talk, but without high hopes. Deal?
[..]
Ja en dat is niet zo erg als je een uur in de trein hebt gezeten
we raken met z'n allen steeds meer onder de Mieke invloed. Ik durf al niet meer in de buurt te komen van een stapel autobandenquote:
I like my boys nasty and... guitigquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geraldo en rein lijken een beetje qua gezicht op elkaar. Alle 2 een guitige blik in de ogen
Ik doelde op het mailen met Mikequote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vooral die bovenste foto van de 2 die je gepost had
meer wat betreft gezichtsuitdrukkingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doelde op het mailen met Mike
Niet op Gr en Rein. Die lijkn toch niet echt op elkaar?
[ afbeelding ]
nee joh, ik ben toch een hardwerkende burgerman die in het zweet des aanschijns zijn dagelijkse brood aan het verdienen isquote:
Nee trut. Sommige moeten werken.quote:
Ja dat dus, maar dit klinkt wat vriendelijkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee joh, ik ben toch een hardwerkende burgerman die in het zweet des aanschijns zijn dagelijkse brood aan het verdienen is
Ik ook, alhoewel burgerman en zweet en brood misschien niet zo van toepassing zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee joh, ik ben toch een hardwerkende burgerman die in het zweet des aanschijns zijn dagelijkse brood aan het verdienen is
ja boven de 30 is je hersteltijd echt veel langer dan toen we nog 18 warenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook, alhoewel burgerman en zweet en brood misschien niet zo van toepassing zijn![]()
Goedemorgen allemaal, uitgaan op donderdag is leuk maar je voelt het wel de volgende dag![]()
meestal ben ik toch wel vriendelijkquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat dus, maar dit klinkt wat vriendelijker
zeg, biatch, ben ook druk aan het werk hoorquote:
O, ik dacht dat je je vrije dag in onze werkende neuzen kwam wrijvenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:37 schreef Baltar het volgende:
[..]
zeg, biatch, ben ook druk aan het werk hoorWas meer een vraag omdat het zo stil was
Kind, nee, einde boekjaar, stttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrressssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je je vrije dag in onze werkende neuzen kwam wrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |