Hoi poppedopjequote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen popjes![]()
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeels te vroeg weer.![]()
quote:
nee, ging erover dat mensen hier jou bewust en onbewust gaan citeren/imiteren en je gedrag copierenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zag weer Mike voorbij komen en autobanden. Ben ik weer ergens gespot?![]()
ik ben hier toch bijna altijd vrolijk ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat ben jij vrolijk.. O ja bijna weekend voor jullie
Reikt Baltar nog een nieuwe hete cappucino aanquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kind, nee, einde boekjaar, stttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrressssssssssssssssssssssssssssss
dus geen vrij
Hebben jullie een gebroken boekjaar?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:49 schreef Baltar het volgende:
[..]
Kind, nee, einde boekjaar, stttttttttttttttttrrrrrrrrrrrrrrrrressssssssssssssssssssssssssssss
dus geen vrij
Nee, de Mexicaan zei "Let's agree to disagree" gisterquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:01 schreef mike_hunt het volgende:
Ik zag weer Mike voorbij komen en autobanden. Ben ik weer ergens gespot?![]()
imitation is the sincerest form of flatteryquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[quote]nee, ging erover dat mensen hier jou bewust en onbewust gaan citeren/imiteren en je gedrag copieren
zoals het Yo Bitch of let's agree to disagree
invloedssfeer?? hahah ur giving me too much credit. I'm a fucking nobodyquote:en om onder jouw invloedssfeer uit te komen durft ik nu niet meer in de buurt te komen van een stapel autobanden
ja, ik las het net. Ik vind het maar een raar verhaal. Ik heb zeker niet alles meegekregen. maar in a nutshell: hij wil geen lover meer zijn, bang dat ie verliefd wordt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, de Mexicaan zei "Let's agree to disagree" gister
and where the fuck is my coffee?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Reikt Baltar nog een nieuwe hete cappucino aan
Heb jij je huis in radio538-kleurenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:31 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ooohhh de nieuwe dell laptop in exact de kleuren van mijn huis!
(en nee, niet die roze, die andere 2 kleuren)
quote:
Nee, we hebben afgesproken het geen naam meer te geven of het in een hokje proberen te duwen wat we voelen en zijn, maar om maar te zien waar het schip strandt en onszelf geen valse hoop gaan geven. Wat komt dat komt, en als ie eenmaal in Europa is zien we wel verder. Slimme zou zijn (aangezien we onszelf kennen) om gewoon te stoppen met alles, maar dat willen we niet. Dat dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:09 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ik las het net. Ik vind het maar een raar verhaal. Ik heb zeker niet alles meegekregen. maar in a nutshell: hij wil geen lover meer zijn, bang dat ie verliefd wordt?
Nou ja, zit je niet de jaarafsluiting met Kerst en Nieuw te doenquote:
true, ben meestal wel vrij dan jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, zit je niet de jaarafsluiting met Kerst en Nieuw te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |