Dit is correct. Het verbaast mij dan ook ten zeerste dat ik niet ben uitgenodigd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef Sackboy het volgende:
Dit is toch die jaarlijkse elite bijeenkomst waarbij een select gezelschap, Neerlands intellect van de hoogste orde, hoogstaande debatten voert gecombineerd met het nodige vertier? Zeg maar de Bilderbergconferentie van de lage landen?
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef Sackboy het volgende:
Dit is toch die jaarlijkse elite bijeenkomst waarbij een select gezelschap, Neerlands intellect van de hoogste orde, hoogstaande debatten voert gecombineerd met het nodige vertier? Zeg maar de Bilderbergconferentie van de lage landen?
Ze mogen je niet.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Dit is correct. Het verbaast mij dan ook ten zeerste dat ik niet ben uitgenodigd.
Als dit geen inspiratie is voor een rap weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:09 schreef Biels het volgende:
[..]
Het systeem is tegen me. Het komt allemaal door de grote man in Den Haag.
Teehee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef Sackboy het volgende:
Jij welquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Biels het volgende:
[..]
50?. Weinig ervaring met de Zwarte Cross zeker.
Waarom zou je naar Sensation gaan als je ook naar goede feesten kunt gaan? Ik vind het een opvallende keuze van een persoon die bijna een dagtaak heeft aan het afzeiken van (de smaak van) anderen op een forum.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:30 schreef Ritmo het volgende:
Wat ben jij in negatieve zin veranderd, Cultheld. Een paar jaar terug vond ik je nog wel een prima kerel, maar je begint teveel te lijken op een chagerijnige Fok'er met : zie mij alternatief en mezelf zijn-gedrag. Volgende stap: metal gaan luisteren?
En nee, ik vind de line-up van Sensation de afgelopen 2 jaar ook niet veel maar ik vond Sensation in 2001 ook al vet, dat er nu veel meelopers heengaan daar trek ik me weinig van aan. Ik ga geen 70 euro betalen om 'Sensation' in m'n MSN-naam te kunnen zetten.Gisteren toch wel een enorm goede show gezien ondanks de teveel aan house ipv trance.
Projecteer je eigen tekortkomingen even niet op andere mannen door ze homo te noemen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:46 schreef StefanoSanders het volgende:
Zwarte cross Lijkt me lekker man om eens met die boeren mee te gaan los gaan.
En me dood lachen waarschijnlijk heerlijk.
In Sensation zou ik me ontzettend ongemakkelijk voelen tussen al die homos
of blonde chicks die je nooit kan krijgen.
Och ik vermaak me op b.v. Cocoon, Dance Valley of Mystery Land ook wel. Maar het decor en de show van Sensation vind ik gewoon leuk. 40.000 man in het wit, blijft elke keer weer prachtig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom zou je naar Sensation gaan als je ook naar goede feesten kunt gaan? Ik vind het een opvallende keuze van een persoon die bijna een dagtaak heeft aan het afzeiken van (de smaak van) anderen op een forum.
Dit zegt meer over jou omgeving en vriendenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Boeren accepteren elke kneus ja, niet moeilijk om daar 'vrienden' te maken.
Sensation lopen per definitie meer homo's rond (niks tegen homo´s persoonlijk) Boeren zijn juist stug en moeilijk tegen iedereen die ze niet kennen, en toch is t daar gezelliger dan sensation (en ja allebei geweest)..quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:57 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Projecteer je eigen tekortkomingen even niet op andere mannen door ze homo te noemen.Boeren accepteren elke kneus ja, niet moeilijk om daar 'vrienden' te maken.
quote:Op zondag 5 juli 2009 01:40 schreef Koepert het volgende:
[..]
Sensation lopen per definitie meer homo's rond (niks tegen homo´s persoonlijk)
Boeren vinden iedereen die 'van lekker zoep'n holt' wel prima. Wat voor kneus je ook bent.quote:Boeren zijn juist stug en moeilijk tegen iedereen die ze niet kennen, en toch is t daar gezelliger dan sensation (en ja allebei geweest)..
Nee, "Sensation is voor homo's" e.d. is idd niet in hokjes denken.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:56 schreef TheZapster het volgende:
Ritmo ,de meest-in-hokjes-denkende-kut-user-van-Fok!
Anabolen ,slikkende sportschool figuren hoort daar inderdaad nog bijquote:Op zondag 5 juli 2009 02:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, "Sensation is voor homo's" e.d. is idd niet in hokjes denken.
Ik zie ze al 2 dagen lang in de trein en metro zitten als ik naar huis ga...quote:Op zondag 5 juli 2009 02:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Anabole ,slikkende sportschool figuren hoort daar inderdaad nog bij
Ja, en bij de ZC je bierpens laten groeien, dezelfde onderbroek 3 dagen aanhouden en in de modder rollen.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Anabolen ,slikkende sportschool figuren hoort daar inderdaad nog bij
Van je werk naar huis, om daarna zielig achter je PCtje te gaan zitten op vrijdag en zaterdagavond?quote:Op zondag 5 juli 2009 02:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik zie ze al 2 dagen lang in de trein en metro zitten als ik naar huis ga...
Jij bent hier toch ook nu droeftoeter?quote:Op zondag 5 juli 2009 02:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Van je werk naar huis, om daarna zielig achter je PCtje te gaan zitten op vrijdag en zaterdagavond?
Ja, vind je het gek? Gister heeft me bijna 100 euro gekost, exclusief kaartje.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Jij bent hier toch ook nu droeftoeter?
Gast je probeert het ECHT te hardquote:Op zondag 5 juli 2009 02:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek? Gister heeft me bijna 100 euro gekost, exclusief kaartje.
quote:Op zondag 5 juli 2009 02:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, vind je het gek? Gister heeft me bijna 100 euro gekost, exclusief kaartje.
Als ik daar 'stoer' over wilde doen, deed ik het niet op Fok hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Volgens heb je gewoon de hele avond/nacht offline zitten gamen, om nu stoer te doen dat je naar Sensation geweest bent.
Waarom gaan topics die jij opent altijd over jou na een pagina of twee?quote:Op zondag 5 juli 2009 02:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Als ik daar 'stoer' over wilde doen, deed ik het niet op Fok hoor.Sensation of uberhaupt dancefeesten zijn hier not done. En ik heb al jaren niet meer gegamed.
quote:Op zondag 5 juli 2009 02:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Waarom gaan topics die jij opent altijd over jou na een pagina of twee?
De klacht is allang vergeten, het gaat er nu gewoon om dat je aan de wereld wil laten zien wat een tof leven je hebt.
Valt het je niet op dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 02:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, want ik wil zo graag in de smaak vallen bij de mensen op internet.
Wat? Dat het vaak over mij gaat? Valt mee, meestal begint het met een persoonlijke aanval richting mij en dan 'verdedig' ik me.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat? Dat het vaak over mij gaat? Valt mee, meestal begint het met een persoonlijke aanval richting mij en dan 'verdedig' ik me.
Dat ik kansloze nerds met een iets te grote mond een keer uitscheld wil niet zeggen dat ik zelf vind dat ik perfect/geweldig ben of het meest coole leven heb dat je maar kunt hebben. Ik heb alleen de ontzettende drang om even een 'misverstand' recht proberen te zetten wanneer een type Emimich hier elk weekend komt melden hoe kansloos de 'proleten die uitgaan' zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat dus.
Wat is mis met reageren met een '' en daarna gewoon verder gaan over je topic?
Serieus hoor. Vaak ben ik het wel met je eens maar je brengt alles zo panischhet lijkt net alsof je bang bent dat iemand het idee zou kunnen krijgen dat je geen ontzettend coole gast bent die veel uitgaat en veel vrienden heeft en dat komt onder meer doordat je constant bezig bent met jezelf verdedigen en rechtvaardigen.
Je zult wel reageren met iets van 'dat boeit me totaal niet' maar het zou je heel wat irritatie besparen als je daar eens mee ophield.
Ik ben er ook nooit geweest. Maar vrienden van me wel, en je leest wel eens wat. Dientengevolge kan ik een uitspraak doen over de hoeveelheid mensen die daar modderhapt.quote:
Waarom heeft iedereen het idee dat ik vind dat iedereen elk weekend 2 dagen uit 'moet' gaan? Maar voor het antwoord op je vraag: scroll even naar boven. Zowel ik als m'n portemonnee zijn even leeg.quote:
Ik 'bash' toch ook?quote:Op zondag 5 juli 2009 02:37 schreef Nikmans het volgende:
Het is FOK!
Je kunt proberen mensen op te voeden of iets van nuance aan te brengen maar bashen is gewoon veel leuker. Welkom op het internet enzulks
En dat het nerdy is staat buiten kijf maar dat interesseert verder niemand.
Omdat je altijd iedereen basht die niet in het weekend in de clubs staat, duh.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Waarom heeft iedereen het idee dat ik vind dat iedereen elk weekend 2 dagen uit 'moet' gaan? Maar voor het antwoord op je vraag: scroll even naar boven. Zowel ik als m'n portomonee zijn even leeg.
Dat valt wel mee hoor. Ik 'bash' alleen altijd kneuzen die op internet kritiek hebben op mensen die gewoon een leuke avond hebben bij het uitgaan en de boel omdraaien.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat je altijd iedereen basht die niet in het weekend in de clubs staat, duh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |