quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hou er ook niet van hoor maar toch lijkt me een weekendje baggeren etc. best leuk.
TS gaat naar genoeg festivals, alleen geen festivals met plattelandsmongolen die naakt op elkaars rug klimmen en na 20 bier de modder inspringen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
Is toch leuk!
Klacht: TS is nog nooit naar een festival geweest.
Oeh, house-feestjes zeker? Daar zijn ze allemaal bang dat hun kuifje scheef gaat of dat er een vlekje op hun linnen gaybroek komt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
TS gaat naar genoeg festivals, alleen geen festivals met plattelandsmongolen die naakt op elkaars rug klimmen en na 20 bier de modder inspringen.
Beter dan als een minderwaardige boer in de bagger liggen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Oeh, house-feestjes zeker? Daar zijn ze allemaal bang dat hun kuifje scheef gaat of dat er een vlekje op hun linnen gaybroek komt.
Dat doen we hier toch alquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik hou er ook niet van hoor maar toch lijkt me een weekendje baggeren etc. best leuk.
Die rest van die 10.000 man vindt het blijkbaar geen probleem om geaccesocieerd te worden met deze 'mensen'. Daar wil je het toch niet 'gezellig' mee hebben?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef BroesWillems het volgende:
er komt 10.000 man, 50 ervan springt in de modder.. TS conclusie: het zijn allemaal apen...
50?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef BroesWillems het volgende:
er komt 10.000 man, 50 ervan springt in de modder.. TS conclusie: het zijn allemaal apen...
Hoe triest kan je zijn...quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die rest van die 10.000 man vindt het blijkbaar geen probleem om geaccesocieerd te worden met deze 'mensen'. Daar wil je het toch niet 'gezellig' mee hebben?Je verstaat ze niet eens.
ik had geen concrete getallenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Biels het volgende:
[..]
50?. Weinig ervaring met de Zwarte Cross zeker.
och, hij vindt zich beter als de rest. Wat lief.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die rest van die 10.000 man vindt het blijkbaar geen probleem om geaccesocieerd te worden met deze 'mensen'. Daar wil je het toch niet 'gezellig' mee hebben?Je verstaat ze niet eens.
Ik vind mezelf beter dan deze boertjes ja.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:03 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
och, hij vindt zich beter als de rest. Wat lief.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind mezelf beter dan deze boertjes ja.
Ik geef je gelijk hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind mezelf beter dan deze boertjes ja.
ik zal oe ne moal deur de drek hen slep'nquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beter dan als een minderwaardige boer in de bagger liggen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal oe ne moal deur de drek hen slep'n
Kssst, ga stront scheppen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zal oe ne moal deur de drek hen slep'n
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Beter dan als een minderwaardige boer in de bagger liggen.
Ik heb geluk gehadquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:27 schreef snorfiets het volgende:
Helaas laat m'n budget al jaren niet toe hierheen te gaan
Volgend jaar ga ik zeker weten!
x
nee, van die boeren die zich een weekend lekker los laten gaan en geen zin hebben in een intellectueel gesprek tijdens het zuipen en lachenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:00 schreef S.Seagal het volgende:
Zwarte cross is echt het laagste van het laagste.![]()
Van die onopgeleide kut boeren waar je nooit een normaal gesprek mee kan voeren
Geen zin hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 23:05 schreef snorfiets het volgende:
[..]
nee, van die boeren die zich een weekend lekker los laten gaan en geen zin hebben in een intellectueel gesprek tijdens het zuipen en lachen
x
moet je er eens heen gaan, zul je versteld staan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Geen zin hebben. Ik denk niet dat ze het kunnen voeren zo'n gesprek. enige wat ze kunnen voeren is een varken
Ik doe mee aan de zwarte crossquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef Ezechielk het volgende:
M'n broertje gaat naar de zwarte cross
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |