Tennis is vetquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik kijk liever sci fi dan vrouwentennis!![]()
nou poe poe, er staan 2 vrouwen in een kort rokje, dat zie ik anders nooit
Zeg het eens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wil nog wel even terugkomen op die geile bikini van Kluts.
koortsachtig liegen om zo in een goed daglicht te denken te komen bij andere mensen. Gaat in sommige gevallen gepaart met een groeiende neus.quote:
Heb je al een idee van welke je gaat kopen? Of ga je dat ter plaatse beslissen?quote:
hey howl, jij zei net dat je vond dat het bij mij snel ging en dat jij lang moet wachten ofzo op adhd onderzoek? hoe ben jij het aan het regelen dan? ik hoor meer mensen bij wie het lang duurt maar het kan dus ook snel. Miss had ik mazzel omdat ik al bij riagg loop maar anders zou je es ff bij psyQ kunnen kijken en zoeken naar een vestiging waar ze niet zo'n lange wachttijd hebben. maanden wachten lijkt me echtquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:56 schreef Howl het volgende:
Echt weer een kwaak TT!
Zo! Ik heb geluncht, gemorst (don't ask), gewandeld. En ik heb slaap, maar ik moet nog minstens 4 uur werken.
Ik heb er een op het oog in zalmroze-achtige kleur met goudkleurige biesjes.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je al een idee van welke je gaat kopen? Of ga je dat ter plaatse beslissen?
hij heeft wel een joekel van een neusquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
koortsachtig liegen om zo in een goed daglicht te denken te komen bij andere mensen. Gaat in sommige gevallen gepaart met een groeiende neus.
Ik lieg nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
koortsachtig liegen om zo in een goed daglicht te denken te komen bij andere mensen. Gaat in sommige gevallen gepaart met een groeiende neus.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tennis is vet![]()
Maar niet leuk om naar te kijkengewoon zelf doen
![]()
Ik ben toen ik nog fanatiek ermee was 2x clubkampioen gewordenmet enkel én met dubbel
Dankjewelquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hij heeft wel een joekel van een neus
niet dat de mijne zo lief schattig klein is
Hmmmm. Zalmroze met gouden biesjes. Dat klinkt net zo geil als een legging met panterprint. Maar wellicht maak ik een verkeerde mental image. Heb je er geen plaatje van?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:01 schreef Kluts het volgende:
Ik heb er een op het oog in zalmroze-achtige kleur met goudkleurige biesjes.
Nja, het stuk wat je gequote hebt is het enige wat waar isquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
en vanaf dit punt dacht je, shit ik begin weer... ach, laat ik er dan maar een grappige post van maken
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hmmmm. Zalmroze met gouden biesjes. Dat klinkt net zo geil als een legging met panterprint. Maar wellicht maak ik een verkeerde mental image. Heb je er geen plaatje van?
wie is dan de eindbaas?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef JonKeL het volgende:
Wat een bazen in dit topic. En de eindbaas loopt hier ook rond zie ik
Het klinkt fouter dan het is. Het is een triangelbikini en heel eenvoudig ipv trashy.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hmmmm. Zalmroze met gouden biesjes. Dat klinkt net zo geil als een legging met panterprint. Maar wellicht maak ik een verkeerde mental image. Heb je er geen plaatje van?
Doe even een spoiler aubquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
oh wacht... voor het geval hier mensen naar toe komen in de hoop hockeytietjes te zien...
[ afbeelding ]
Nee die slang bijt niet, voor Fatima daarintegen kan en wil ik niet instaan!
Rivaaltjequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
je zegt ook nooit A waar je later B van maakt omdat iedereen B zegt![]()
toch?
Eigenlijk lijkt ze best op Katie uit Atwt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
oh wacht... voor het geval hier mensen naar toe komen in de hoop hockeytietjes te zien...
[ afbeelding ]
gouden ketting met naam niveauquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
God, wat ben jij vermoeiendquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tennis is vet![]()
Maar niet leuk om naar te kijkengewoon zelf doen
![]()
Ik ben toen ik nog fanatiek ermee was 2x clubkampioen gewordenmet enkel én met dubbel
Ik was daar echt trots op omdat ik echt hard getrained had
Ik wist uiteraard dat ik het aan kon...
Ik had ook niks anders verwacht met dat Willson tennis racket van 475 euro en die privé tennislessen van Pete Samprass voor 250 euro per uur
Toen ik eenmaal gewonnen had voelde het als zo'n opluchting![]()
In het publiek zat ook een meisje wat de hele tijd lief naar me keeken elke keer als ik een punt scoorde lachde ik even lief terug
Ze was helemaal niet mijn type, maar ze had gewoon iets !
Ik vond het zo spontaan dat ze me na die wedstrijd kwam feliciteren en mijn gezicht afkoelde met een natte sponsdat kon ik echt waarderen
!
Ik heb haar nummer gevraagd en een tijdje mee gesmst
Na een tijdje kwam alleen boven water drijven dat ze een vriend heeft
kwaak heeft een beetje last van het "kut ik ben geil maar mijn vriendin is lek" syndroomquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
eensch...quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak heeft een beetje last van het "kut ik ben geil maar mijn vriendin is lek" syndroom
Nou en, dan kun je hem toch wel een plezier doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
kwaak heeft een beetje last van het "kut ik ben geil maar mijn vriendin is lek" syndroom
GrinnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
Dat is vast niet alleen bij KF zo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eensch...
ik geloof dat singles voor KF de afvalput is waar hij al het geblaat in stort waar alle real life mensen uit zijn omgeving niet naar willen luisteren....
Daarom zijn de parkeerkosten in die goot stad zo hoog, das om de wederopbouw te betalen. Rotterdam heeft dat niet nodig omdat de zuiderburen daar een jaar of 60 geleden al eens naar het strand kwamen en iets grotere gaten hebben gegraven dan strikt noodzakelijk. Mijn voorstel was dan ook dat diezelfde duitsers ook eens naar amsterdam op vakantie zouden gaan. Maar er was iets met gebrek aan motivatie daarvoor ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Rivaaltje![]()
hoe heeft Amsterdam deze rotterdamse inval van dinsdag overleefd? staat je stadje er nog mooi bij?
wat ripley zegtquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou en, dan kun je hem toch wel een plezier doen?
Ja, sorry hoor, ik heb af en toe een kledingsmaak waarvan je denkt: Kan dat nou wel of niet?quote:
haha vind het gewoon grappigquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eensch...
ik geloof dat singles voor KF de afvalput is waar hij al het geblaat in stort waar alle real life mensen uit zijn omgeving niet naar willen luisteren....
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou en, dan kun je hem toch wel een plezier doen?
Je zou wellicht denken dat dit het duidelijker voor me maakt, maar ik heb geen flauw benul wat een triangelbikini is. Mijn kennis van bikini-merken reikt niet verder dan Wicked Weasel en die zijn kennelijk ranzig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef Kluts het volgende:
Het klinkt fouter dan het is. Het is een triangelbikini en heel eenvoudig ipv trashy.
zijn nog altijd onze Oosterburenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daarom zijn de parkeerkosten in die goot stad zo hoog, das om de wederopbouw te betalen. Rotterdam heeft dat niet nodig omdat de zuiderburen daar een jaar of 60 geleden al eens naar het strand kwamen en iets grotere gaten hebben gegraven dan strikt noodzakelijk. Mijn voorstel was dan ook dat diezelfde duitsers ook eens naar amsterdam op vakantie zouden gaan. Maar er was iets met gebrek aan motivatie daarvoor ofzo.
Hoi Murmeli, ik doe dat via het bureau van psychologen waar ik nu loop vanwege mijn sociale angst-klachten. Dat omdat ze me daar nu kennen, en ik heb geen zin om weer ergens anders te shoppen. Maar het zuigt inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
hey howl, jij zei net dat je vond dat het bij mij snel ging en dat jij lang moet wachten ofzo op adhd onderzoek? hoe ben jij het aan het regelen dan? ik hoor meer mensen bij wie het lang duurt maar het kan dus ook snel. Miss had ik mazzel omdat ik al bij riagg loop maar anders zou je es ff bij psyQ kunnen kijken en zoeken naar een vestiging waar ze niet zo'n lange wachttijd hebben. maanden wachten lijkt me echt
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allemaal
kom weer op tijd zie ik
euh je hebt ook handen en een mond enzo toch!?
en trouwens een echte schipper.....
Je atlas ligt op zijn kant!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Daarom zijn de parkeerkosten in die goot stad zo hoog, das om de wederopbouw te betalen. Rotterdam heeft dat niet nodig omdat de zuiderburen daar een jaar of 60 geleden al eens naar het strand kwamen en iets grotere gaten hebben gegraven dan strikt noodzakelijk. Mijn voorstel was dan ook dat diezelfde duitsers ook eens naar amsterdam op vakantie zouden gaan. Maar er was iets met gebrek aan motivatie daarvoor ofzo.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je zou wellicht denken dat dit het duidelijker voor me maakt, maar ik heb geen flauw benul wat een triangelbikini is. Mijn kennis van bikini-merken reikt niet verder dan Wicked Weasel en die zijn kennelijk ranzig.
Volgens mij maakt dat mannen niet zoveel uit hoor, als ze maar aan hun gerief komenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar dat is toch anders ofzo enzo...
oh wat lees ik: 30 mei meet in den bosch?
geen zorgen..... komt goed hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]allemaal
kom weer op tijd zie ik
Kennis van taal en een beetje logica laat je al een eind komen:quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je zou wellicht denken dat dit het duidelijker voor me maakt, maar ik heb geen flauw benul wat een triangelbikini is. Mijn kennis van bikini-merken reikt niet verder dan Wicked Weasel en die zijn kennelijk ranzig.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, ik heb af en toe een kledingsmaak waarvan je denkt: Kan dat nou wel of niet?
Ik heb er schijt aan, ik zie er iig niet uit alsof ik in een wagen woon ofzo.
ja dat is ook weer zo....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:16 schreef Ripley het volgende:
[..]
Volgens mij maakt dat mannen niet zoveel uit hoor, als ze maar aan hun gerief komen
Maar dat komt gewoon omdat Kwaak wat langzamer is in replyenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
geen zorgen..... komt goed hoor
en dat ligt niet aan die schipper, dat ligt meer aan mij trouwens.... iek!!
wat dan wel weer grappig is, is dat iedereen op die post van mij reageert behalve kwaak zelf, hahaha
waar gaan we maandag heen dan met de auto? ik wist alleen maar dat we gingen afspreken....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
Murm... maandag wel snoepjes meenemen voor in de auto he?
Zoiets is schattig. Megageil zou ik het niet noemen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:14 schreef Kluts het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets dus.
Vind deze ook wel leuk trouwens.
kwaak is naar buiten denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar dat komt gewoon omdat Kwaak wat langzamer is in replyen
De schoonmaakdienst heeft 't leidse weer aantoonbaar gemaakt!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Rivaaltje![]()
hoe heeft Amsterdam deze rotterdamse inval van dinsdag overleefd? staat je stadje er nog mooi bij?
het word erug warm dus lekker toerenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waar gaan we maandag heen dan met de auto? ik wist alleen maar dat we gingen afspreken....
AANtoonbaar? was het eerst soort van verdwenen dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef rival het volgende:
[..]
De schoonmaakdienst heeft 't leidse weer aantoonbaar gemaakt!
ja maar dat is omdat die doosjes vaak niet weten hoe ze "Samantha" of "Priscilla" moeten schrijven!quote:
met noukies autooow? we moeten ook ff te vreten scoren want maandag is alles dicht enzo dus qua saai dicht dat je dus geen vrete kan vinde....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het word erug warm dus lekker toeren
links en rechts is ook moeilijk.. om maar te zwijgen van noord en zuidquote:
Ik ben dan ook heel schattig, dus vandaar die keuze.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zoiets is schattig. Megageil zou ik het niet noemen.
Dat vind ik dus helemaal niet vreemd. Het erge is dat ik hierdoor ook ontzettend aan het piekeren ben geslagen. Dat heb ik ook aangegeven. Het is in ieder geval tof voor jou dat jij nu wel snel geholpen gaat worden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:15 schreef Murmeli het volgende:
Howl.... hmm ja is logisch hoor dat je dat daar doet. misschien helpt het om een beetje aan te dringen? ik heb ook moeten zeuren voor dat adhd onderzoek. ik ben veel te ongeduldig om te wachten.... (goh, vreemd....)
Zijn er al concrete plannen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef Knuffelzacht het volgende:
het word erug warm dus lekker toeren
Vretenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
met noukies autooow? we moeten ook ff te vreten scoren want maandag is alles dicht enzo dus qua saai dicht dat je dus geen vrete kan vinde....
murm moet wel veel eten natuurlijk
nog groter????quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar dat is omdat die doosjes vaak niet weten hoe ze "Samantha" of "Priscilla" moeten schrijven!
maar wat ik dan weer niet begrijp is, waarom geven die ouders die meisjes dan zulke moeilijke namen, noem dan zo'n amoebe achtige nageboortes gewoon "An" of "Bep", das toch veel makkelijker voor die meisjes!
Oh wacht... ik moest gaan douchen he... ik wordt weer vervelend zeker??
Ik blijf het zeggen, als ik later groot ben wordt ik gewoon cabertier, dan hoeft er ook niemand om mij te lachen maar krijg ik wel kleinkunstsubsidie. Das beter voor mijn banksaldo dan Ritalin, want die moet ik zelf betalen!
Met jou kan ik tenminste praten Rip.quote:
vast wel... maar de brug blijft angstvallig gesloten, en het maakt niet uit hoe vaak ik op de toeter drukquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]allemaal
kom weer op tijd zie ik
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:12 schreef Murmeli het volgende:
...
oh wat lees ik: 30 mei meet in den bosch?
neen met djayzz zijn cabrioquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Murmeli het volgende:
[..]
met noukies autooow? we moeten ook ff te vreten scoren want maandag is alles dicht enzo dus qua saai dicht dat je dus geen vrete kan vinde....
Een heel valide keuze, maar jij had het over een megageile bikini.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:22 schreef Kluts het volgende:
Ik ben dan ook heel schattig, dus vandaar die keuze.
Mijn hemel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nog groter????ik krijg nu al nekpijn van je...
oh en ritalin is graties hoor....
maar gaat es douchen ja, het begint hier te stinkenen voor je het weet kom ik je uit je huis sleuren om aan je stok te slobberen je belastingpapieren in te vullen...
Dacht ik al... ik help je dus maar even!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:22 schreef kwaakvaak het volgende:
links en rechts is ook moeilijk.. om maar te zwijgen van noord en zuid
Je word inderdaad vervelend.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar dat is omdat die doosjes vaak niet weten hoe ze "Samantha" of "Priscilla" moeten schrijven!
maar wat ik dan weer niet begrijp is, waarom geven die ouders die meisjes dan zulke moeilijke namen, noem dan zo'n amoebe achtige nageboortes gewoon "An" of "Bep", das toch veel makkelijker voor die meisjes!
Oh wacht... ik moest gaan douchen he... ik wordt weer vervelend zeker??
Ik blijf het zeggen, als ik later groot ben wordt ik gewoon cabertier, dan hoeft er ook niemand om mij te lachen maar krijg ik wel kleinkunstsubsidie. Das beter voor mijn banksaldo dan Ritalin, want die moet ik zelf betalen!
Met mijn auto mag ook. Mijn auto is namelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Murmeli het volgende:
Als ik nog te horen krijg hoe én wat... dan wil ik best mee! Vanmiddag doet mn tuutje het ook weer!quote:
bombarderen doe je bij een gebrek aan respect.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Mijn voorstel was dan ook dat diezelfde duitsers ook eens naar amsterdam op vakantie zouden gaan. Maar er was iets met gebrek aan motivatie daarvoor ofzo.
Rip!!! Praat nog eens wat meer met haar.quote:
woordenboekquote:
het is altijd leuk om gezellig met een paar mensen langs de weg te wachten op de wegenwacht jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen met djayzz zijn cabrioen er zijn veel winkelcentra's open hoor... het is maar 2e pinksterdag
het word 25graden... dan wil ik in een cabriootje zittn hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met mijn auto mag ook. Mijn auto is namelijk
Hoe oud is je vriend?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
Een vriend van me zegt altijd: Dat is echt mega !
Wat een kut woord is dat zeg
ow gezelli... dan gaan we met meer auto's.... mag kwaak dan ook mee? dan zal ik beloven dat ik niet heel de tijd met hem ga zoenenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:25 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Als ik nog te horen krijg hoe én wat... dan wil ik best mee! Vanmiddag doet mn tuutje het ook weer!
Dat was een manier van zeggen, niet al te letterlijk bedoeld.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:23 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een heel valide keuze, maar jij had het over een megageile bikini.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
quote:
Niet klein, niet groot, maar zeker wel fier.quote:
25 gradenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
het word 25graden... dan wil ik in een cabriootje zittn hoor
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
het is altijd leuk om gezellig met een paar mensen langs de weg te wachten op de wegenwacht ja![]()
Zeker omdat het een franse auto is, daar zitten immers goede stoelen in. Wat logisch is, want tja je moet wel goed zitten als je weer eens met pech staat te wachten he![]()
okay... tot zover de djass cabrio afzeik moment voor vandaag...
Ik ga eens aan mijn stok sleuren, want als er straks toch geslobert gaat worden kan ik maar beter wat voorwerk doen zodat het slobberen echt veel werk is
DAt is gewoon stom!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:21 schreef vencodark het volgende:
Broertje zit 3 maanden in Roemenië (april tot juli), nu komt ie vandaag terug in NL tot woensdag en ik zie hem geeneens.Das best erg jammer.
Van mij mag dat... heb alleen een lange-mensen-onvriendelijk-autootje.. maar kwaak mag op ut dak!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Murmeli het volgende:
ow gezelli... dan gaan we met meer auto's.... mag kwaak dan ook mee? dan zal ik beloven dat ik niet heel de tijd met hem ga zoenen
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Niet klein, niet groot, maar zeker wel fier.
Nu moet ik zeker fier gaan uitleggen?
ow dan nemen we kwaak zn auto desnoods...die is ook lange mensen onvriendelijk maargoed....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Van mij mag dat... heb alleen een lange-mensen-onvriendelijk-autootje.. maar kwaak mag op ut dak!
wat voor auto heeft kwaak dan? want mn wieltjes moeten ook meequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef Murmeli het volgende:
ow dan nemen we kwaak zn auto desnoods...die is ook lange mensen onvriendelijk maargoed....
22quote:
Dat is vreemd. Meestal als ik tegen een vrouw zeg dat ze een megageile uitstraling heeft, volgt niet vaak een schattige reactie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Kluts het volgende:
Dat was een manier van zeggen, niet al te letterlijk bedoeld.
seat ibiza. en jij?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
wat voor auto heeft kwaak dan? want mn wieltjes moeten ook mee
Die is al twee keer groter dan de mijne!quote:
Even in een spoiler hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Nou het ligt ook beetje aan broertje lief hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
DAt is gewoon stom!!
Die hond moeten ze eens afmaken.. En die dinsdag dan? geen optie?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
AANtoonbaar? was het eerst soort van verdwenen dan?
Murmeli, jij loopt al een tijd bij psychologen/psychiaters. Maar de laatste keer dat ik hulp heb gehad, dat is alweer tientallen jaren geleden. Het was al een hele stap voor mij om hulp te zoeken voor mijn problemen. En nu ga ik waarschijnlijk ook nog te horen krijgen dat ik een serieuze aandoening heb. Ik weet echt niet wat er op me af komt. En dat geeft een hoop onzekerheid.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Murmeli het volgende:
howl: waar pieker je over dan? je hebt wel sowieso gesprekken toch? helpen ze je daar niet mee? ik moet zelf nog maar zien of ik er verder mee kom he, als ze vinden dat ik niks heb dan gaan we gewoon door zoals het nu gaat en dat is niet echt dendererend....
kwaak heeft gewoon een eigen auto, met stuur en wielen enzo... Oh en zelfs jawel.... snoepjes!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Van mij mag dat... heb alleen een lange-mensen-onvriendelijk-autootje.. maar kwaak mag op ut dak!
Mijn snoepjesquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
kwaak heeft gewoon een eigen auto, met stuur en wielen enzo... Oh en zelfs jawel.... snoepjes!
Oh en een dak... maar goed die van mij rijdt dan wel gewoon ipv mooi glimmend op de pechstrook te staan
Je woont in Velp? dat is vlak bijquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou het ligt ook beetje aan broertje lief hoor.![]()
Hij komt vandaag terug en blijft in Velp, dus komt niet onze kant op. Ouders zijn er maandag ook vrij laat daarzo (half middag ofzo) nu kan ik die kant wel op maar dat kost me ook weer wat en dat kan ik eigenlijk niet zo missen nu.En ja, die hond is toch ook wel de main reason. Want die kosten kan ik nog wel beetje doen, sla ik weekje rijles over ofzo.
Dinsdag kan ik ook niet en hij gaat met vriendin naar Amsterdam dus hij komt ook niet deze kant op. Woensdag is ook geen mogelijkheid want hij moet eind van de middag al naar 1 of ander plekje in Duitsland omdat daar zijn vlucht op donderdagochtend al vroeg vertrekt.![]()
Ik kan misschien wel zondag die kant op, bedenk ik me net...eens ff over nadenken.
zeg... uh... daar hebben ze een eigen topic voor hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Murmeli, jij loopt al een tijd bij psychologen/psychiaters. Maar de laatste keer dat ik hulp heb gehad, dat is alweer tientallen jaren geleden. Het was al een hele stap voor mij om hulp te zoeken voor mijn problemen. En nu ga ik waarschijnlijk ook nog te horen krijgen dat ik een serieuze aandoening heb. Ik weet echt niet wat er op me af komt. En dat geeft een hoop onzekerheid.
bikini top en van die zwemshortsquote:
neee hoor... die heb ik gisteren middag al opgegetenquote:
Laptop doet het niet (lang) onder de douche kwaak!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef kwaakvaak het volgende:
kwaak heeft gewoon een eigen auto, met stuur en wielen enzo... Oh en zelfs jawel.... snoepjes!
Oh en een dak... maar goed die van mij rijdt dan wel gewoon ipv mooi glimmend op de pechstrook te staan
precies!... het is gewoon een vak.. en ik ben nu eenmaal een vakman.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Sommige worden het, anderen zijn zo geboren
Je moet echt even ergens een opening zien te vinden.. of de hond ergens dumpen, en niet over het geld nadenken (evt lenen van je broer of ouders ofzo). Want zou zonde zijn als het wel bleek te kunnen achteraf.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou het ligt ook beetje aan broertje lief hoor.![]()
Hij komt vandaag terug en blijft in Velp, dus komt niet onze kant op. Ouders zijn er maandag ook vrij laat daarzo (half middag ofzo) nu kan ik die kant wel op maar dat kost me ook weer wat en dat kan ik eigenlijk niet zo missen nu.En ja, die hond is toch ook wel de main reason. Want die kosten kan ik nog wel beetje doen, sla ik weekje rijles over ofzo.
Dinsdag kan ik ook niet en hij gaat met vriendin naar Amsterdam dus hij komt ook niet deze kant op. Woensdag is ook geen mogelijkheid want hij moet eind van de middag al naar 1 of ander plekje in Duitsland omdat daar zijn vlucht op donderdagochtend al vroeg vertrekt.![]()
Ik kan misschien wel zondag die kant op, bedenk ik me net...eens ff over nadenken.
Zie toevoeging in mijn post.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je moet echt even ergens een opening zien te vinden.. of de hond ergens dumpen, en niet over het geld nadenken (evt lenen van je broer of ouders ofzo). Want zou zonde zijn als het wel bleek te kunnen achteraf.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Broertje woont in Velp. Ik woon in Zeeland.
euhm, ik bedoelde hem juistquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
precies!... het is gewoon een vak.. en ik ben nu eenmaal een vakman.
Pics? Ik vind het echt lelijk als van die meiden hun kont verbergen door een zwemshort eroverheen te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
bikini top en van die zwemshortsvoor vrouwen dan he
Volgens mij zei ze een paar woordjes daarna: "dus komt niet deze kant op"quote:
ja ik snap wel dat dat stress geeft ja. heb je in de maanden dat je nu moet wachten dus verder geen gesprekken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:32 schreef Howl het volgende:
[..]
Murmeli, jij loopt al een tijd bij psychologen/psychiaters. Maar de laatste keer dat ik hulp heb gehad, dat is alweer tientallen jaren geleden. Het was al een hele stap voor mij om hulp te zoeken voor mijn problemen. En nu ga ik waarschijnlijk ook nog te horen krijgen dat ik een serieuze aandoening heb. Ik weet echt niet wat er op me af komt. En dat geeft een hoop onzekerheid.
Helemaal met je eens!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:35 schreef Tegan het volgende:
Volgens mij gaat het geile helemaal om de uitstraling van degene die erin zit, en niet zozeer dat een bikini geil kan zijn.
Dit is bijvoorbeeld veel geiler dan dit.
Je had honger tijdens het boodschappen doen en toch ben je vergeten allemaal lekker dingen mee te nemen die je eigenlijk niet nodig had? Heldinquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:38 schreef Jannuk het volgende:
heb ik net boodschappen gedaan, maar iets lekkers meenemen voor mezelf, ho maar.
Ik heb zo'n ongezonde vreetkick (nog steeds) en nog steeds niks te snaaien in huis, behalve tomaten, komkommers, kiwi's enz
Dat is juist goed toch, kan je ook niet verleid word om jezelf vol te vreten met ongezond spul.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:38 schreef Jannuk het volgende:heb ik net boodschappen gedaan, maar iets lekkers meenemen voor mezelf, ho maar.
Ik heb zo'n ongezonde vreetkick (nog steeds) en nog steeds niks te snaaien in huis, behalve tomaten, komkommers, kiwi's enz
Banners are EVIL.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef kweli het volgende:
Hebben jullie wel eens zo'n dating site geprobeerd als in de banner onderaan? ervaringen?
Gewoon vragenquote:
het is dan ook niet voor niets een apple he, die erg duur was maar toen ik hem ging kopen zag het meisje achter de kassa mijn creditcard zitten. Ze begon spontaan mij handkusjes toe te werpen vanachter die kassa omdat ze zelden zoveel baas in een portomonnee had zien zitten. Dus ik zeg tegen haar, rustig meisje.. geef mij je telefoonnummer, dan sms ik je vanavond wel waar wij gaan ontmoeten. Maar alleen als je een zalmroze triangle bikini met gouden randje aantrekt, en dat achterlijke naamplaatje om je nek thuis laat! En als je dan braaf bent geweest, dan krijg je van mij een grote aardbijenshake bij je bigmac!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Laptop doet het niet (lang) onder de douche kwaak!!!
Ja, maar dan moet jij niet zo zeiken. Zo krijg ik je nooit in Kluts'armenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Rip!!! Praat nog eens wat meer met haar.
Ja, is een optie iig. Qua leren/deadlines kan ik dan gewoon mijn boek voor de reis meenemen. Eventueel mijn laptop in de trein..hoewel ik geen held ben om laptop ff op schoot te nemen enzo. Hm...quote:
Komkommers!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:38 schreef Jannuk het volgende:
heb ik net boodschappen gedaan, maar iets lekkers meenemen voor mezelf, ho maar.
Vind het eigenlijk best knap van mijzelf! Maar ja, ondertussen smacht ik naar roomijs, chocola, winegums en meer van die zooi! Normaal gaat er bij mij hooguit één zak snoep per maand doorheen, dus dit is wel uitzonderlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Tegan het volgende:
Je had honger tijdens het boodschappen doen en toch ben je vergeten allemaal lekker dingen mee te nemen die je eigenlijk niet nodig had? Heldin.
Gewoon doen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, is een optie iig. Qua leren/deadlines kan ik dan gewoon mijn boek voor de reis meenemen. Eventueel mijn laptop in de trein..hoewel ik geen held ben om laptop ff op schoot te nemen enzo. Hm...
ik bevestig het alleen he, tikje onzeker van aard. Dan krijg je dat, constant bevestiging zoeken. Maar wel mensenschuw zijn, dus zoek ik de bevestiging vooral bij mijzelf. En ik ben nooit te beroerd om mij te helpen.quote:
Ik mis de vermelding van een bepaald alcoholisch drankje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
kwaak ik vind je KF post nog niet helemaal compleet hoor.... dat kan veul beterderder
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik bevestig het alleen he, tikje onzeker van aard. Dan krijg je dat, constant bevestiging zoeken. Maar wel mensenschuw zijn, dus zoek ik de bevestiging vooral bij mijzelf. En ik ben nooit te beroerd om mij te helpen.
Ik date alleen via FOK!. Als we het over internetdaten hebben, natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef kweli het volgende:
Hebben jullie wel eens zo'n dating site geprobeerd als in de banner onderaan? ervaringen?
en geen prijsenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mis de vermelding van een bepaald alcoholisch drankje.
Ik vind je nu een beeeetje raarquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef kwaakvaak het volgende:
het is dan ook niet voor niets een apple he, die erg duur was maar toen ik hem ging kopen zag het meisje achter de kassa mijn creditcard zitten. Ze begon spontaan mij handkusjes toe te werpen vanachter die kassa omdat ze zelden zoveel baas in een portomonnee had zien zitten. Dus ik zeg tegen haar, rustig meisje.. geef mij je telefoonnummer, dan sms ik je vanavond wel waar wij gaan ontmoeten. Maar alleen als je een zalmroze triangle bikini met gouden randje aantrekt, en dat achterlijke naamplaatje om je nek thuis laat! En als je dan braaf bent geweest, dan krijg je van mij een grote aardbeienshake bij je bigmac!
nja dat niet alleen.... maar ik vind gewoon dat er 95% ontbreekt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mis de vermelding van een bepaald alcoholisch drankje.
ja ik het over internet daten, het lijkt mij niet echt wat eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik date alleen via FOK!. Als we het over internetdaten hebben, natuurlijk.
deze was met 1 hand geschreven! Normaal doe ik het met twee handen, dat scheelt zeker de helftquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
kwaak ik vind je KF post nog niet helemaal compleet hoor.... dat kan veul beterderder
Dat is nou net het verschil tussen mij en de gemiddelde vrouw denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Meestal als ik tegen een vrouw zeg dat ze een megageile uitstraling heeft, volgt niet vaak een schattige reactie.
goedemorgen Jannuk.... ik zal je even voorstellen: dit is kwaakvaak, die lult veel en vooral heel onzinnig....quote:
sorry... ik zal volgende keer beter mijn best doen, want een beetje is half werk. En ik hou niet zo van half werkquote:
Ik had het tijdens het vorig gesprek ook uitgebreid over gehad. Het kwam er op neer dat ik me maar even op andere dingen moet richten. Ik heb regelmatig gesprekken. Maar dat is dus voornamelijk in het kader van de sociale angst, mijn grootste probleem. En ik merk dat de behandeling daarvoor me wel helpt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
ja ik snap wel dat dat stress geeft ja. heb je in de maanden dat je nu moet wachten dus verder geen gesprekken?
En over die aandoening: je moet het maar zo zien: die heb je toch al (of niet) het enige dat je erbij krijgt als je het weet is dat ze je behandeling kunnen verbeteren. Die psychiater zei vandaag ook nog tegen mij: het maakt niet uit of je wel of geen adhd hebt, als we maar de juiste behandeling kunnen kiezen. en zo is het ook.
kont verbergenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pics? Ik vind het echt lelijk als van die meiden hun kont verbergen door een zwemshort eroverheen te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
mij bevalt het tot nu toe best goed....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef kweli het volgende:
[..]
ja ik het over internet daten, het lijkt mij niet echt wat eerlijk gezegd.
Natuurlijk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Murmeli het volgende:
KZ djayzz nouk, mag die lange ook mee maandag?
hmmm ja ze hebben wel gelijk maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had het tijdens het vorig gesprek ook uitgebreid over gehad. Het kwam er op neer dat ik me maar even op andere dingen moet richten. Ik heb regelmatig gesprekken. Maar dat is dus voornamelijk in het kader van de sociale angst, mijn grootste probleem. En ik merk dat de behandeling daarvoor me wel helpt.
Ik loop toch niet zo heel erg te zeiken? Je weet best dat ik dat veel erger kan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar dan moet jij niet zo zeiken. Zo krijg ik je nooit in Kluts'armen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
kont verbergenmoet je het weer verpesten
Ook je spoiler vind ik nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Net alsof ze zich schamen voor hun (normale) postuur. Het strand/zwembad is de enige plek waar je dat dus niet moet doen.
door al dat water zie je toch niks....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook je spoiler vind ik niets. Net alsof ze zich schamen voor hun (normale) postuur. Het strand/zwembad is de enige plek waar je dat dus niet moet doen.
Ik denk dat rijdt ik met ouders maandag mee terug...(kosten besparing + handig) maar dan zitten we alsnog met die hond.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon doen!![]()
Komt goeden ben je daarna in ieder geval blij dat je geweest bent
Mijn herinneringen van meiden die ik wel van dichterbij heb gezien verpest het al...quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
door al dat water zie je toch niks....
Ik vind dat je hier op FOK! een megageile uitstraling hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
Dat is nou net het verschil tussen mij en de gemiddelde vrouw denk ik
Euhquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat rijdt ik met ouders maandag mee terug...(kosten besparing + handig) maar dan zitten we alsnog met die hond.Heb wel een collega die gek is op beesten, dus misschien wil zij de hond wel doen.
Ik vond het gewoon wat stoers hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook je spoiler vind ik niets. Net alsof ze zich schamen voor hun (normale) postuur. Het strand/zwembad is de enige plek waar je dat dus niet moet doen.
Seriously ZILNquote:
Vragenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat rijdt ik met ouders maandag mee terug...(kosten besparing + handig) maar dan zitten we alsnog met die hond.Heb wel een collega die gek is op beesten, dus misschien wil zij de hond wel doen.
Nou ok. Maar dit oogt voor mij meer als 'wat ben jij onzeker' dan 'stoer!'.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon wat stoers hebbenen uiterlijk is niet alles
quote:
Niks maar zoals het er staat, had ik even een bepaalde gedachtequote:
niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon wat stoers hebbenen uiterlijk is niet alles
Ik wring me wel in allerlei bochten hequote:
Ik vind het best hoor!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Murmeli het volgende:
KZ djayzz nouk, mag die lange ook mee maandag?
Het binnenste moet ook goed zijn. Maar idd uiterlijk is wel erg belangrijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet?
ik kan het nog steeds niet op iemand die ik lelijk vind hoor.
blijf het gezeik vinden dat uiterlijk niet alles is....
ja met de uitleg die jij er bij hebt wel jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou ok. Maar dit oogt voor mij meer als 'wat ben jij onzeker' dan 'stoer!'.
ik zou eerst die collega vragen, dan heb je wat meer tijd en dan kan je miss met je ouders mee terug rijden.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wring me wel in allerlei bochten heIk dacht ook nog: ik kan daar zondags op tijd naartoe en dan de volgende dag zelf met de trein wat vroeger naar huis. Kost me alleen wel in totaal 30 euro (das 1 rijles) en kan ik toch die hond uitlaten.
Haha, johquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
[..]
Niks maar zoals het er staat, had ik even een bepaalde gedachte
dat zeg ik!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef kweli het volgende:
[..]
Het binnenste moet ook goed zijn. Maar idd uiterlijk is wel erg belangrijk.
Daar heb je gelijk in. Misschien vind ze het wel leuk om te doen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zou eerst die collega vragen, dan heb je wat meer tijd en dan kan je miss met je ouders mee terug rijden.
als je collega het niet wil doen dan kan jij je altijd nog in zoveel mogelijk bochten gaan wringen....
Het hoeven geen foto modellen te zijn en het moet gewoon net klikken lichamelijk. Dat is voor de een heel knap voor de ander wat voller ofzoquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet?
ik kan het nog steeds niet op iemand die ik lelijk vind hoor.
blijf het gezeik vinden dat uiterlijk niet alles is....
Over mijn denkwijze, nee gelukkig nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, johMaar daar kan ik niets aan doen he.
Die bochten zijn het gewoon waard.. heel simpelquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wring me wel in allerlei bochten heIk dacht ook nog: ik kan daar zondags op tijd naartoe en dan de volgende dag zelf met de trein wat vroeger naar huis. Kost me alleen wel in totaal 30 euro (das 1 rijles) en kan ik toch die hond uitlaten.
En broertje had nog gezegd dat ik me om het geld niet druk moest maken, desnoods betaald hij het.Das dan wel weer lief terwijl die zelf ook geen geld heeft.
![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik vind dat je hier op FOK! een megageile uitstraling hebt.
Ik houd zelf van rustige prints, of nog beter, effen in een felle kleur.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:54 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja met de uitleg die jij er bij hebt wel jaMaar wat vind jij dan echt een mooie bikini ?
foute woordkeuzequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het hoeven geen foto modellen te zijn en het moet gewoon net klikken lichamelijk. Dat is voor de een heel knap voor de ander wat voller ofzo
Ik ga het allemaal eens uitzoeken. Maar ik ga niet op 1 dag heen en weer. Das bijna 8 uur reizen in totaal.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die bochten zijn het gewoon waard.. heel simpel
Zolang jehem maar even ziet.. dat wil je graag, dus dan moet je er soms ook wat veel voor over hebben![]()
Ow kijk aan.. niet drukmaken over dat geld dus
Ik ook niet, kijk ff wat tennis en heb geen flauw benul meerquote:
Alsof je niet wat voller en onwijs knap kan zijn tegelijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het hoeven geen foto modellen te zijn en het moet gewoon net klikken lichamelijk. Dat is voor de een heel knap voor de ander wat voller ofzo
hij kan goed koken, Klutsquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet nog niet zo goed of ik dat nou a good or a bad thing vind.
Veel plezierquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef vencodark het volgende:
Ik ga er nu iig vandoor.![]()
Vervelend zeg, verplicht shoppen.
Indd, Cue zei het ook al.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof je niet wat voller en onwijs knap kan zijn tegelijk.
maw wat voller kan niet heel knap zijn!?!?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kom nou, voller is een enorm eufemisme voor "iets te dik", niet voor "vormen".quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd, Cue zei het ook al.
Vind volle vrouwen ook veel mooier dan volle mannen bijv. En mooier dan dunne vrouwen. Vormen, vormen vormen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:59 schreef Tegan het volgende:
[..]
Alsof je niet wat voller en onwijs knap kan zijn tegelijk.
Ah gelukkig vinden sommige mensen dat. Ik heb een dikke reet en zo, maar nooit echt gebrek aan aandacht verderquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind volle vrouwen ook veel mooier dan volle mannen bijv. En mooier dan dunne vrouwen. Vormen, vormen vormen.
Ik wil niet zeggen dat ik vollere vrouwen sowieso mooier vind dan dunnere vrouwen, maar in beide categoriën zitten knappe/lekkere exemplaren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uitstraling is sowieso een heel belangrijke factor met wat je ook aan hebtquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik houd zelf van rustige prints, of nog beter, effen in een felle kleur.
Maar het moet gewoon goed staan bij iemand, dan is het mooi. Gaat meer om te persoon dan de bikini. Met de verkeerde houding heb je al een minder zicht zeg maar.
ja bij vrouwen mooier dan bij mannen of bij mannen die heel erg groot en breed zijn kan het ook wel (moet toch een beetje voor vriendje opkomen he)quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan nog vinden sommigen dat enorm mooi/knapquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kom nou, voller is een enorm eufemisme voor "iets te dik", niet voor "vormen".
er zijn zelfs mannen die hun vrouw ongezond vetmesten tot ze er bijna aan dood gaan want dan vinden ze geil.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan nog vinden sommigen dat enorm mooi/knap
Box heeft in ieder geval niet de juiste woorden gevonden
Zelfs ik niet!quote:
Och, dat kan natuurlijk. Maar ik vind het altijd een beetje flauw om net te doen alsof slank meteen betekend dat het 'vrouwelijker' is. Dat is gewoon onzekerheid en afgunst.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan nog vinden sommigen dat enorm mooi/knap
Box heeft in ieder geval niet de juiste woorden gevonden
En als je iets te dik met goeie vormen bent?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
iets te dik is ook een vorm!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ken prachtige slanke meisje en prachtige minder slanke dames.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Och, dat kan natuurlijk. Maar ik vind het altijd een beetje flauw om net te doen alsof slank meteen betekend dat het 'vrouwelijker' is. Dat is gewoon onzekerheid en afgunst.
ben jij iets te dik dan? ik geloof daar helemaal niks van!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als je iets te dik met goeie vormen bent?
dan komt weer de vraag wat zijn de goeie vormen hequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als je iets te dik met goeie vormen bent?
ik hoor tot deze categoriequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken prachtige slanke meisje en prachtige minder slanke dames.
Ik ook niet, maar ik werk er ook nog tussendoor!quote:
dat prachtig en slank prima maar meisje?! ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoor tot deze categorie![]()
zei zij heel zelfverzekerd/zichzelf overschreeuwend...
beetje in proportie is wel handig toch? Maar misschien denken andere mensen er wel anders overquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan komt weer de vraag wat zijn de goeie vormen he
een dikke reet en een heel smal bovenlijf ?
of spille benen en dikke tieten
of meer alles in proportie
of of of
Je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Murmeli het volgende:
ik hoor tot deze categorie![]()
zei zij heel zelfverzekerd/zichzelf overschreeuwend...
Idd, dat is een prima afleidingsmanoeuvre ±Pquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Feitosa het volgende:
Geef mij maar iets te dik dan iets te dun. Zitten ook ditto borsten aan , en laat ik daar nou een zwak voor hebben.
Ja, ik ken ook overal een uitzondering opquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ken prachtige slanke meisje en prachtige minder slanke dames.
en ik ken ook hele lelijke slanke meisjes en hele lelijke vollere meidenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Idd, dat is een prima afleidingsmanoeuvre ±P
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat prachtig en slank prima maar meisje?! ?
Er bestaat immers geen vrouw die normaal slank is, het is altijd gelijk een 'botje'.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:11 schreef KudFokker het volgende:
Hmm doe mij maar een meisje met iets meer vlees ipv een 'botje'
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik ken ook hele lelijke slanke meisjes en hele lelijke vollere meiden
dat komt door de media hequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er bestaat immers geen vrouw die normaal slank is, het is altijd gelijk een 'botje'.
Lijkt een beetje taboe?
ik heb lekker nog geen kinderen lalalalalalaquote:
Normaal slank kom je niet tegen in de meeste bladen. Slank in bladen is meestal uitgehongerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er bestaat immers geen vrouw die normaal slank is, het is altijd gelijk een 'botje'.
Lijkt een beetje taboe?
Ik bedoel met een botje een meisje waar je haar ribben en bekken ziet zittenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lijkt een beetje taboe?
als iemand niet verder kijkt dan alleen het lichaam is t zowiezo niets voor mij, al heb ik natuurlijk een goddelijk lichaamquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk
Nou ja, als mensen me niet leuk vinden zoals ik ben, dan maar niet denk ik dan
Ongetwijfeld vindt iemand met een voorkeur voor heel slank mij oerlelijk. Maar dan blijven er nog zat over
Flauwekulquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Normaal slank kom je niet tegen in de meeste bladen. Slank in bladen is meestal uitgehongerd.
Fixtquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb ben lekker nog geen kinderen lalalalalala
en door de kledingwinkels... als ik 5 kilo aankom dan kan ik gewoon niks meer aan, zit alles buiten proportie terwijl ik dan nog steeds zeker niet dik ben, niet eens stevig volgens mij)quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat komt door de media he
slank staat gelijk aan botje
als iemand gewoon ECHT normaal slank is dan wordt dat al bestempeld als een beetje vlees eraan!
vanaf maat 42 is het gewoon moddervet!
Murm, jij had die foto's van L toch gezienquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb lekker nog geen kinderen lalalalalala
(ok maar jij ziet er dan weer verrekt goed uit ook al ben je mama...) (deze opmerking is positief bedoeld ja dus even nu niet allemaal over me heen gaan struikelen want ik ben niet zo goed in bla nou ja laat maar dan....)
*meldt*quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb lekker nog geen kinderen lalalalalala
(ok maar jij ziet er dan weer verrekt goed uit ook al ben je mama...) (deze opmerking is positief bedoeld ja dus even nu niet allemaal over me heen gaan struikelen want ik ben niet zo goed in bla nou ja laat maar dan....)
dat ook!!!quote:
Tijd voor een bril.quote:
al sla je me dood, ik heb er niet op gelet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Murm, jij had die foto's van L toch gezien?
Hoe vond jij haar figuur
jah opeens krijgen broeken dan aan de heupen van die uitstulpsels, alsof alle vrouwen daar vetjes kwekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en door de kledingwinkels... als ik 5 kilo aankom dan kan ik gewoon niks meer aan, zit alles buiten proportie terwijl ik dan nog steeds zeker niet dik ben, niet eens stevig volgens mij)
Nou ja, de gemiddelde maat van modellen en filmsterren nu is size zero/maat 32. Dat is wel erg mager hoorquote:
Dat doen vrouwen ook, dat is de natuurquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah opeens krijgen broeken dan aan de heupen van die uitstulpsels, alsof alle vrouwen daar vetjes kweken
erg lastig broeken vinden soms
Ik denk dat jullie beeld van "gewoon slank" verschilt..quote:
Waarom zou ik jou doodslaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
al sla je me dood, ik heb er niet op gelet.
Duim:
Heej, murm niet doodslaan! ze moet nog mee maandag!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou doodslaan![]()
!?
Moet nog bier met je drinken
Ik denk trouwens dat ParkPop niet gaat lukken, want heb volgens mij dan al een ander concert
En de dag daarvoor ook nog een andere, Nick & Simon, Jan Smit en de 3 J's!
Absoluutquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef Duimelot het volgende:
ik was sarcastisch
dat begreep je wel toch!?!?
Die super magere trend is allang voorbij. Als ik nu een blad zie, zie ik gewoon mooie, slanke vrouwen, geen uitgehongerde planken. Tussen de photoshop retouches door dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, de gemiddelde maat van modellen en filmsterren nu is size zero/maat 32. Dat is wel erg mager hoor
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die super magere trend is allang voorbij. Als ik nu een blad zie, zie ik gewoon mooie, slanke vrouwen, geen uitgehongerde planken. Tussen de photoshop retouches door dan.
welke had je in amsterdam bij je? die zou ik vaker gebruikenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ook!!!
16 meestal....
sommige ikken zijn ook 7 en ik heb er nog 1 van 34 maar die staat meestal uit
Da's niet helemaal waar. Het is juist momenteel weer erg - de dames uit Gossip Girl en de nieuwe BH 90210, toch de nieuwe it girls, zijn gewoon weer size zero hoor. En dat geeft met name jonge meiden wel een heel raar lichaamsbeeld.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die super magere trend is allang voorbij. Als ik nu een blad zie, zie ik gewoon mooie, slanke vrouwen, geen uitgehongerde planken. Tussen de photoshop retouches door dan.
Idd, die was erg gezellig!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
welke had je in amsterdam bij je? die zou ik vaker gebruiken
toen ik 22 was paste ik nog een maat 34quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, de gemiddelde maat van modellen en filmsterren nu is size zero/maat 32. Dat is wel erg mager hoor
Dan scoort ie iig al punten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
hij kan goed koken, KlutsEn hij is attent en koopt leuke verjaarscadeautjes en hij heeft aardige platonsiche vriendinnen
gevoeld of gekeken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef kweli het volgende:
Ik heb het net ff gecontroleerd, 14 jarige meisjes hebben wel degelijk tieten.
want je houdt van lange mannen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan scoort ie iig al punten.
Als ie ook nog eens boven de 1.90 is ben ik helemaal blij.
Dan moet je zbbrox nemenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
gewoon die van 16....quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
welke had je in amsterdam bij je? die zou ik vaker gebruiken
1.85 ook goed?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar dat compenseert ie met persoonlijkheidquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |