en ik ken ook hele lelijke slanke meisjes en hele lelijke vollere meidenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Idd, dat is een prima afleidingsmanoeuvre ±P
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat prachtig en slank prima maar meisje?! ?
Er bestaat immers geen vrouw die normaal slank is, het is altijd gelijk een 'botje'.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:11 schreef KudFokker het volgende:
Hmm doe mij maar een meisje met iets meer vlees ipv een 'botje'
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik ken ook hele lelijke slanke meisjes en hele lelijke vollere meiden
dat komt door de media hequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er bestaat immers geen vrouw die normaal slank is, het is altijd gelijk een 'botje'.
Lijkt een beetje taboe?
ik heb lekker nog geen kinderen lalalalalalaquote:
Normaal slank kom je niet tegen in de meeste bladen. Slank in bladen is meestal uitgehongerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er bestaat immers geen vrouw die normaal slank is, het is altijd gelijk een 'botje'.
Lijkt een beetje taboe?
Ik bedoel met een botje een meisje waar je haar ribben en bekken ziet zittenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lijkt een beetje taboe?
als iemand niet verder kijkt dan alleen het lichaam is t zowiezo niets voor mij, al heb ik natuurlijk een goddelijk lichaamquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk
Nou ja, als mensen me niet leuk vinden zoals ik ben, dan maar niet denk ik dan
Ongetwijfeld vindt iemand met een voorkeur voor heel slank mij oerlelijk. Maar dan blijven er nog zat over
Flauwekulquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Normaal slank kom je niet tegen in de meeste bladen. Slank in bladen is meestal uitgehongerd.
Fixtquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb ben lekker nog geen kinderen lalalalalala
en door de kledingwinkels... als ik 5 kilo aankom dan kan ik gewoon niks meer aan, zit alles buiten proportie terwijl ik dan nog steeds zeker niet dik ben, niet eens stevig volgens mij)quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat komt door de media he
slank staat gelijk aan botje
als iemand gewoon ECHT normaal slank is dan wordt dat al bestempeld als een beetje vlees eraan!
vanaf maat 42 is het gewoon moddervet!
Murm, jij had die foto's van L toch gezienquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb lekker nog geen kinderen lalalalalala
(ok maar jij ziet er dan weer verrekt goed uit ook al ben je mama...) (deze opmerking is positief bedoeld ja dus even nu niet allemaal over me heen gaan struikelen want ik ben niet zo goed in bla nou ja laat maar dan....)
*meldt*quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb lekker nog geen kinderen lalalalalala
(ok maar jij ziet er dan weer verrekt goed uit ook al ben je mama...) (deze opmerking is positief bedoeld ja dus even nu niet allemaal over me heen gaan struikelen want ik ben niet zo goed in bla nou ja laat maar dan....)
dat ook!!!quote:
Tijd voor een bril.quote:
al sla je me dood, ik heb er niet op gelet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Murm, jij had die foto's van L toch gezien?
Hoe vond jij haar figuur
jah opeens krijgen broeken dan aan de heupen van die uitstulpsels, alsof alle vrouwen daar vetjes kwekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en door de kledingwinkels... als ik 5 kilo aankom dan kan ik gewoon niks meer aan, zit alles buiten proportie terwijl ik dan nog steeds zeker niet dik ben, niet eens stevig volgens mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |