en ik ken ook hele lelijke slanke meisjes en hele lelijke vollere meidenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Idd, dat is een prima afleidingsmanoeuvre ±P
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat prachtig en slank prima maar meisje?! ?
Er bestaat immers geen vrouw die normaal slank is, het is altijd gelijk een 'botje'.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:11 schreef KudFokker het volgende:
Hmm doe mij maar een meisje met iets meer vlees ipv een 'botje'
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ik ken ook hele lelijke slanke meisjes en hele lelijke vollere meiden
dat komt door de media hequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er bestaat immers geen vrouw die normaal slank is, het is altijd gelijk een 'botje'.
Lijkt een beetje taboe?
ik heb lekker nog geen kinderen lalalalalalaquote:
Normaal slank kom je niet tegen in de meeste bladen. Slank in bladen is meestal uitgehongerd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Er bestaat immers geen vrouw die normaal slank is, het is altijd gelijk een 'botje'.
Lijkt een beetje taboe?
Ik bedoel met een botje een meisje waar je haar ribben en bekken ziet zittenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lijkt een beetje taboe?
als iemand niet verder kijkt dan alleen het lichaam is t zowiezo niets voor mij, al heb ik natuurlijk een goddelijk lichaamquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk
Nou ja, als mensen me niet leuk vinden zoals ik ben, dan maar niet denk ik dan
Ongetwijfeld vindt iemand met een voorkeur voor heel slank mij oerlelijk. Maar dan blijven er nog zat over
Flauwekulquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Normaal slank kom je niet tegen in de meeste bladen. Slank in bladen is meestal uitgehongerd.
Fixtquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb ben lekker nog geen kinderen lalalalalala
en door de kledingwinkels... als ik 5 kilo aankom dan kan ik gewoon niks meer aan, zit alles buiten proportie terwijl ik dan nog steeds zeker niet dik ben, niet eens stevig volgens mij)quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat komt door de media he
slank staat gelijk aan botje
als iemand gewoon ECHT normaal slank is dan wordt dat al bestempeld als een beetje vlees eraan!
vanaf maat 42 is het gewoon moddervet!
Murm, jij had die foto's van L toch gezienquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb lekker nog geen kinderen lalalalalala
(ok maar jij ziet er dan weer verrekt goed uit ook al ben je mama...) (deze opmerking is positief bedoeld ja dus even nu niet allemaal over me heen gaan struikelen want ik ben niet zo goed in bla nou ja laat maar dan....)
*meldt*quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb lekker nog geen kinderen lalalalalala
(ok maar jij ziet er dan weer verrekt goed uit ook al ben je mama...) (deze opmerking is positief bedoeld ja dus even nu niet allemaal over me heen gaan struikelen want ik ben niet zo goed in bla nou ja laat maar dan....)
dat ook!!!quote:
Tijd voor een bril.quote:
al sla je me dood, ik heb er niet op gelet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Murm, jij had die foto's van L toch gezien?
Hoe vond jij haar figuur
jah opeens krijgen broeken dan aan de heupen van die uitstulpsels, alsof alle vrouwen daar vetjes kwekenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en door de kledingwinkels... als ik 5 kilo aankom dan kan ik gewoon niks meer aan, zit alles buiten proportie terwijl ik dan nog steeds zeker niet dik ben, niet eens stevig volgens mij)
Nou ja, de gemiddelde maat van modellen en filmsterren nu is size zero/maat 32. Dat is wel erg mager hoorquote:
Dat doen vrouwen ook, dat is de natuurquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jah opeens krijgen broeken dan aan de heupen van die uitstulpsels, alsof alle vrouwen daar vetjes kweken
erg lastig broeken vinden soms
Ik denk dat jullie beeld van "gewoon slank" verschilt..quote:
Waarom zou ik jou doodslaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
al sla je me dood, ik heb er niet op gelet.
Duim:
Heej, murm niet doodslaan! ze moet nog mee maandag!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarom zou ik jou doodslaan![]()
!?
Moet nog bier met je drinken
Ik denk trouwens dat ParkPop niet gaat lukken, want heb volgens mij dan al een ander concert
En de dag daarvoor ook nog een andere, Nick & Simon, Jan Smit en de 3 J's!
Absoluutquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef Duimelot het volgende:
ik was sarcastisch
dat begreep je wel toch!?!?
Die super magere trend is allang voorbij. Als ik nu een blad zie, zie ik gewoon mooie, slanke vrouwen, geen uitgehongerde planken. Tussen de photoshop retouches door dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, de gemiddelde maat van modellen en filmsterren nu is size zero/maat 32. Dat is wel erg mager hoor
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die super magere trend is allang voorbij. Als ik nu een blad zie, zie ik gewoon mooie, slanke vrouwen, geen uitgehongerde planken. Tussen de photoshop retouches door dan.
welke had je in amsterdam bij je? die zou ik vaker gebruikenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat ook!!!
16 meestal....
sommige ikken zijn ook 7 en ik heb er nog 1 van 34 maar die staat meestal uit
Da's niet helemaal waar. Het is juist momenteel weer erg - de dames uit Gossip Girl en de nieuwe BH 90210, toch de nieuwe it girls, zijn gewoon weer size zero hoor. En dat geeft met name jonge meiden wel een heel raar lichaamsbeeld.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef kingmob het volgende:
[..]
Die super magere trend is allang voorbij. Als ik nu een blad zie, zie ik gewoon mooie, slanke vrouwen, geen uitgehongerde planken. Tussen de photoshop retouches door dan.
Idd, die was erg gezellig!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
welke had je in amsterdam bij je? die zou ik vaker gebruiken
toen ik 22 was paste ik nog een maat 34quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, de gemiddelde maat van modellen en filmsterren nu is size zero/maat 32. Dat is wel erg mager hoor
Dan scoort ie iig al punten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
hij kan goed koken, KlutsEn hij is attent en koopt leuke verjaarscadeautjes en hij heeft aardige platonsiche vriendinnen
gevoeld of gekeken?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef kweli het volgende:
Ik heb het net ff gecontroleerd, 14 jarige meisjes hebben wel degelijk tieten.
want je houdt van lange mannen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan scoort ie iig al punten.
Als ie ook nog eens boven de 1.90 is ben ik helemaal blij.
Dan moet je zbbrox nemenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
gewoon die van 16....quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
welke had je in amsterdam bij je? die zou ik vaker gebruiken
1.85 ook goed?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Maar dat compenseert ie met persoonlijkheidquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |