Tennis kijkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:22 schreef kingmob het volgende:
JaloersIk moet het met vrouwentennis op Roland Garros doen...
zenuwbekneld in me onderrug... dat doet auwiequote:
Mmmm, schiet niet op inderdaad...quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
veel afwisseling in zitten/staan/lopen. wilde naar de bios gaan vandaag maar hij rade dat af... 2uur zitten niet goed
nja pijn is wel irritant ondanks dat het dragelijk is. Pijn zit in mijn bil en dan precies op het zitvlak gedeelte
Ik kan je ook eerlijk zeggen dat ik het zat ben om van ene ellende naar de andere ellende te gaanquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hè balen zeg
Schiet allemaal niet op bij je
Ja, dat kan ik mij wel voorstellen! Het blijft ook continue bezig etc.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik kan je ook eerlijk zeggen dat ik het zat ben om van ene ellende naar de andere ellende te gaan
quote:
Ik denk ook dat ik nu veel meer pijn voel is omdat ik van de anti depressiva af ben. ADtjes werken namelijk ook pijnstillend....quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik mij wel voorstellen! Het blijft ook continue bezig etc.
Hmmm nee dat is niet fijn denk ik. Sterkte ermee!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zenuwbekneld in me onderrug... dat doet auwie
Het afkicken zelf heeft ook wat bijwerkingen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik nu veel meer pijn voel is omdat ik van de anti depressiva af ben. ADtjes werken namelijk ook pijnstillend....
ik ben nu ongeveer 2wkn "clean"quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:30 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het afkicken zelf heeft ook wat bijwerkingen.
Ja, dat zal er zeker mee te maken hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik nu veel meer pijn voel is omdat ik van de anti depressiva af ben. ADtjes werken namelijk ook pijnstillend....
Ik heb paar maanden geleden me rug gekneust... misschien was het toch nog niet helemaal genezenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:31 schreef Ripley het volgende:
Vervelend KZ
Maar ben je gevallen of zo? Ik heb zelf nog steeds een bult en een kuil op mijn kont omdat ik anderhalfjaar geleden van de trapgestuiterd ben
Als hetero man is het raar om te zeggen dat je liever naar sci fi kijkt dan dames roland garos:quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en ik ben dus hetero omdat ik daar niet naar kijk? foute conclussies trek je weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
jij mag ook geen jongetjes van 14 hoor angelquote:
Dat zal ja, als je nu zo'n last hebt. Sterktequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb paar maanden geleden me rug gekneust... misschien was het toch nog niet helemaal genezen
dank..quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat zal ja, als je nu zo'n last hebt. Sterkte
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als hetero man is het raar om te zeggen dat je liever naar sci fi kijkt dan dames roland garos:Waarom? Als je graag bungelende tieten wil gluren kun je ook met je verrekijkertje (en doos tissues) in de duinen gaan liggen hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
[..]
Als hetero man is vind ik het raar om te zeggen dat je liever naar sci fi kijkt dan dames roland garos:Even aangepast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die overmatige zelfbewustheid gaat weg als je ouder wordt, maak je maar geen zorgen
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Met dit weer zal je niet zo 1,2,3 een Luca Prins tegenkomenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Waarom? Als je graag bungelende tieten wil gluren kun je ook met je verrekijkertje (en doos tissues) in de duinen gaan liggen hoor!
Gelukkig heb jij dan geen last van het feit dat je graag in het midden staat he....quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dank..![]()
* Knuffelzacht is gek op kusjes
meer meer meer
hangt er maar net vanaf welk strand je uitkiest hequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Met dit weer zal je niet zo 1,2,3 een Luca Prins tegenkomen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Even aangepast.
Die overmatige zelfbewustheid gaat weg als je ouder wordt, maak je maar geen zorgen
waar bende gij verslaafd aan dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij dan geen last van het feit dat je graag in het midden staat he....
En nu opzouten... ik wil ook aandacht
Kidding... sterkte met je rug meissie!...
Oh ja.... voor ik het vergeet te melden :
"Hallo groep...
Hallo...
Mijn naam is KwaakVaak... en ik ben verslaafd!"
hey, jouw ava lijkt beetje op die van howl dus ik denk nu steeds dat hij er zit....quote:
ja precies!.... kijk dan naar hockey... van die jonge meisjes in korte rokjes, met parmantig stuiterende tietjes over het kunstgras aan het rennen...quote:
Dat valt van dichtbij vaak weer tegen hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja precies!.... kijk dan naar hockey... van die jonge meisjes in korte rokjes, met parmantig stuiterende tietjes over het kunstgras aan het rennen...
Ik wou dat het niet waar was maar kwaakvaak heeft wel gelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja precies!.... kijk dan naar hockey... van die jonge meisjes in korte rokjes, met parmantig stuiterende tietjes over het kunstgras aan het rennen...
redtube.com is beter....quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:59 schreef kweli het volgende:
[..]
Snap ik , ik bedoel een man zou nooit ruzie krijgen met een vriend van hem wegens zijn nieuwe vrouw.
Er zit een verschil tussen ouders & volwassenerquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:39 schreef kingmob het volgende:
[..]
Even aangepast.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:43 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
Richt je maar eerst op het ene dan komt het andere vast vanzelfquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen ouders & volwassener
Ouder worden gaat vanzelf hoorquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
Richt je maar eerst op het ene dan komt het andere vast vanzelf
[..]
Als hetero man is het raar om te zeggen dat je liever naar sci fi kijkt dan dames roland garos:Tennis kijken om tieten te kunnen zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar volwassen worden sommigen nooit.quote:
[..]
Als hetero man is het raar om te zeggen dat je liever naar sci fi kijkt dan dames roland garos:ik kijk liever sci fi dan vrouwentennis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou poe poe, er staan 2 vrouwen in een kort rokje, dat zie ik anders nooit![]()
ik heb net even gekeken... maar ze doen daar niet aan hockey..quote:
Ik kijk zelf nooit tvquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Tennis kijken om tieten te kunnen zien
misschien moet je dan eens ergens anders gaan bazenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik kijk liever sci fi dan vrouwentennis!![]()
nou poe poe, er staan 2 vrouwen in een kort rokje, dat zie ik anders nooit
ik haat KFquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef kwaakvaak het volgende:
misschien moet je dan eens ergens anders gaan bazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |