Ja, is een optie iig. Qua leren/deadlines kan ik dan gewoon mijn boek voor de reis meenemen. Eventueel mijn laptop in de trein..hoewel ik geen held ben om laptop ff op schoot te nemen enzo. Hm...quote:
Komkommers!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:38 schreef Jannuk het volgende:
heb ik net boodschappen gedaan, maar iets lekkers meenemen voor mezelf, ho maar.
Ik heb zo'n ongezonde vreetkick (nog steeds) en nog steeds niks te snaaien in huis, behalve tomaten, komkommers, kiwi's enz
Vind het eigenlijk best knap van mijzelf! Maar ja, ondertussen smacht ik naar roomijs, chocola, winegums en meer van die zooi! Normaal gaat er bij mij hooguit één zak snoep per maand doorheen, dus dit is wel uitzonderlijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Tegan het volgende:
Je had honger tijdens het boodschappen doen en toch ben je vergeten allemaal lekker dingen mee te nemen die je eigenlijk niet nodig had? Heldin.
Gewoon doen!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, is een optie iig. Qua leren/deadlines kan ik dan gewoon mijn boek voor de reis meenemen. Eventueel mijn laptop in de trein..hoewel ik geen held ben om laptop ff op schoot te nemen enzo. Hm...
ik bevestig het alleen he, tikje onzeker van aard. Dan krijg je dat, constant bevestiging zoeken. Maar wel mensenschuw zijn, dus zoek ik de bevestiging vooral bij mijzelf. En ik ben nooit te beroerd om mij te helpen.quote:
Ik mis de vermelding van een bepaald alcoholisch drankje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
kwaak ik vind je KF post nog niet helemaal compleet hoor.... dat kan veul beterderder
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik bevestig het alleen he, tikje onzeker van aard. Dan krijg je dat, constant bevestiging zoeken. Maar wel mensenschuw zijn, dus zoek ik de bevestiging vooral bij mijzelf. En ik ben nooit te beroerd om mij te helpen.
Ik date alleen via FOK!. Als we het over internetdaten hebben, natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef kweli het volgende:
Hebben jullie wel eens zo'n dating site geprobeerd als in de banner onderaan? ervaringen?
en geen prijsenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mis de vermelding van een bepaald alcoholisch drankje.
Ik vind je nu een beeeetje raarquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef kwaakvaak het volgende:
het is dan ook niet voor niets een apple he, die erg duur was maar toen ik hem ging kopen zag het meisje achter de kassa mijn creditcard zitten. Ze begon spontaan mij handkusjes toe te werpen vanachter die kassa omdat ze zelden zoveel baas in een portomonnee had zien zitten. Dus ik zeg tegen haar, rustig meisje.. geef mij je telefoonnummer, dan sms ik je vanavond wel waar wij gaan ontmoeten. Maar alleen als je een zalmroze triangle bikini met gouden randje aantrekt, en dat achterlijke naamplaatje om je nek thuis laat! En als je dan braaf bent geweest, dan krijg je van mij een grote aardbeienshake bij je bigmac!
nja dat niet alleen.... maar ik vind gewoon dat er 95% ontbreekt...quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mis de vermelding van een bepaald alcoholisch drankje.
ja ik het over internet daten, het lijkt mij niet echt wat eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik date alleen via FOK!. Als we het over internetdaten hebben, natuurlijk.
deze was met 1 hand geschreven! Normaal doe ik het met twee handen, dat scheelt zeker de helftquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Murmeli het volgende:
kwaak ik vind je KF post nog niet helemaal compleet hoor.... dat kan veul beterderder
Dat is nou net het verschil tussen mij en de gemiddelde vrouw denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Meestal als ik tegen een vrouw zeg dat ze een megageile uitstraling heeft, volgt niet vaak een schattige reactie.
goedemorgen Jannuk.... ik zal je even voorstellen: dit is kwaakvaak, die lult veel en vooral heel onzinnig....quote:
sorry... ik zal volgende keer beter mijn best doen, want een beetje is half werk. En ik hou niet zo van half werkquote:
Ik had het tijdens het vorig gesprek ook uitgebreid over gehad. Het kwam er op neer dat ik me maar even op andere dingen moet richten. Ik heb regelmatig gesprekken. Maar dat is dus voornamelijk in het kader van de sociale angst, mijn grootste probleem. En ik merk dat de behandeling daarvoor me wel helpt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:38 schreef Murmeli het volgende:
ja ik snap wel dat dat stress geeft ja. heb je in de maanden dat je nu moet wachten dus verder geen gesprekken?
En over die aandoening: je moet het maar zo zien: die heb je toch al (of niet) het enige dat je erbij krijgt als je het weet is dat ze je behandeling kunnen verbeteren. Die psychiater zei vandaag ook nog tegen mij: het maakt niet uit of je wel of geen adhd hebt, als we maar de juiste behandeling kunnen kiezen. en zo is het ook.
kont verbergenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pics? Ik vind het echt lelijk als van die meiden hun kont verbergen door een zwemshort eroverheen te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
mij bevalt het tot nu toe best goed....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef kweli het volgende:
[..]
ja ik het over internet daten, het lijkt mij niet echt wat eerlijk gezegd.
Natuurlijk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Murmeli het volgende:
KZ djayzz nouk, mag die lange ook mee maandag?
hmmm ja ze hebben wel gelijk maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had het tijdens het vorig gesprek ook uitgebreid over gehad. Het kwam er op neer dat ik me maar even op andere dingen moet richten. Ik heb regelmatig gesprekken. Maar dat is dus voornamelijk in het kader van de sociale angst, mijn grootste probleem. En ik merk dat de behandeling daarvoor me wel helpt.
Ik loop toch niet zo heel erg te zeiken? Je weet best dat ik dat veel erger kan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar dan moet jij niet zo zeiken. Zo krijg ik je nooit in Kluts'armen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
kont verbergenmoet je het weer verpesten
Ook je spoiler vind ik nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Net alsof ze zich schamen voor hun (normale) postuur. Het strand/zwembad is de enige plek waar je dat dus niet moet doen.
door al dat water zie je toch niks....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook je spoiler vind ik niets. Net alsof ze zich schamen voor hun (normale) postuur. Het strand/zwembad is de enige plek waar je dat dus niet moet doen.
Ik denk dat rijdt ik met ouders maandag mee terug...(kosten besparing + handig) maar dan zitten we alsnog met die hond.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon doen!![]()
Komt goeden ben je daarna in ieder geval blij dat je geweest bent
Mijn herinneringen van meiden die ik wel van dichterbij heb gezien verpest het al...quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
door al dat water zie je toch niks....
Ik vind dat je hier op FOK! een megageile uitstraling hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
Dat is nou net het verschil tussen mij en de gemiddelde vrouw denk ik
Euhquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat rijdt ik met ouders maandag mee terug...(kosten besparing + handig) maar dan zitten we alsnog met die hond.Heb wel een collega die gek is op beesten, dus misschien wil zij de hond wel doen.
Ik vond het gewoon wat stoers hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook je spoiler vind ik niets. Net alsof ze zich schamen voor hun (normale) postuur. Het strand/zwembad is de enige plek waar je dat dus niet moet doen.
Seriously ZILNquote:
Vragenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat rijdt ik met ouders maandag mee terug...(kosten besparing + handig) maar dan zitten we alsnog met die hond.Heb wel een collega die gek is op beesten, dus misschien wil zij de hond wel doen.
Nou ok. Maar dit oogt voor mij meer als 'wat ben jij onzeker' dan 'stoer!'.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon wat stoers hebbenen uiterlijk is niet alles
quote:
Niks maar zoals het er staat, had ik even een bepaalde gedachtequote:
niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon wat stoers hebbenen uiterlijk is niet alles
Ik wring me wel in allerlei bochten hequote:
Ik vind het best hoor!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Murmeli het volgende:
KZ djayzz nouk, mag die lange ook mee maandag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |