hmmm ja ze hebben wel gelijk maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik had het tijdens het vorig gesprek ook uitgebreid over gehad. Het kwam er op neer dat ik me maar even op andere dingen moet richten. Ik heb regelmatig gesprekken. Maar dat is dus voornamelijk in het kader van de sociale angst, mijn grootste probleem. En ik merk dat de behandeling daarvoor me wel helpt.
Ik loop toch niet zo heel erg te zeiken? Je weet best dat ik dat veel erger kan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ja, maar dan moet jij niet zo zeiken. Zo krijg ik je nooit in Kluts'armen
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
kont verbergenmoet je het weer verpesten
Ook je spoiler vind ik nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Net alsof ze zich schamen voor hun (normale) postuur. Het strand/zwembad is de enige plek waar je dat dus niet moet doen.
door al dat water zie je toch niks....quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook je spoiler vind ik niets. Net alsof ze zich schamen voor hun (normale) postuur. Het strand/zwembad is de enige plek waar je dat dus niet moet doen.
Ik denk dat rijdt ik met ouders maandag mee terug...(kosten besparing + handig) maar dan zitten we alsnog met die hond.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:41 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon doen!![]()
Komt goeden ben je daarna in ieder geval blij dat je geweest bent
Mijn herinneringen van meiden die ik wel van dichterbij heb gezien verpest het al...quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Murmeli het volgende:
[..]
door al dat water zie je toch niks....
Ik vind dat je hier op FOK! een megageile uitstraling hebt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
Dat is nou net het verschil tussen mij en de gemiddelde vrouw denk ik
Euhquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat rijdt ik met ouders maandag mee terug...(kosten besparing + handig) maar dan zitten we alsnog met die hond.Heb wel een collega die gek is op beesten, dus misschien wil zij de hond wel doen.
Ik vond het gewoon wat stoers hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ook je spoiler vind ik niets. Net alsof ze zich schamen voor hun (normale) postuur. Het strand/zwembad is de enige plek waar je dat dus niet moet doen.
Seriously ZILNquote:
Vragenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat rijdt ik met ouders maandag mee terug...(kosten besparing + handig) maar dan zitten we alsnog met die hond.Heb wel een collega die gek is op beesten, dus misschien wil zij de hond wel doen.
Nou ok. Maar dit oogt voor mij meer als 'wat ben jij onzeker' dan 'stoer!'.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon wat stoers hebbenen uiterlijk is niet alles
quote:
Niks maar zoals het er staat, had ik even een bepaalde gedachtequote:
niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon wat stoers hebbenen uiterlijk is niet alles
Ik wring me wel in allerlei bochten hequote:
Ik vind het best hoor!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:40 schreef Murmeli het volgende:
KZ djayzz nouk, mag die lange ook mee maandag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |