Tennis is vetquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:51 schreef rival het volgende:
[..]
ik kijk liever sci fi dan vrouwentennis!![]()
nou poe poe, er staan 2 vrouwen in een kort rokje, dat zie ik anders nooit
Zeg het eens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wil nog wel even terugkomen op die geile bikini van Kluts.
koortsachtig liegen om zo in een goed daglicht te denken te komen bij andere mensen. Gaat in sommige gevallen gepaart met een groeiende neus.quote:
Heb je al een idee van welke je gaat kopen? Of ga je dat ter plaatse beslissen?quote:
hey howl, jij zei net dat je vond dat het bij mij snel ging en dat jij lang moet wachten ofzo op adhd onderzoek? hoe ben jij het aan het regelen dan? ik hoor meer mensen bij wie het lang duurt maar het kan dus ook snel. Miss had ik mazzel omdat ik al bij riagg loop maar anders zou je es ff bij psyQ kunnen kijken en zoeken naar een vestiging waar ze niet zo'n lange wachttijd hebben. maanden wachten lijkt me echtquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:56 schreef Howl het volgende:
Echt weer een kwaak TT!
Zo! Ik heb geluncht, gemorst (don't ask), gewandeld. En ik heb slaap, maar ik moet nog minstens 4 uur werken.
Ik heb er een op het oog in zalmroze-achtige kleur met goudkleurige biesjes.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Heb je al een idee van welke je gaat kopen? Of ga je dat ter plaatse beslissen?
hij heeft wel een joekel van een neusquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
koortsachtig liegen om zo in een goed daglicht te denken te komen bij andere mensen. Gaat in sommige gevallen gepaart met een groeiende neus.
Ik lieg nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
koortsachtig liegen om zo in een goed daglicht te denken te komen bij andere mensen. Gaat in sommige gevallen gepaart met een groeiende neus.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tennis is vet![]()
Maar niet leuk om naar te kijkengewoon zelf doen
![]()
Ik ben toen ik nog fanatiek ermee was 2x clubkampioen gewordenmet enkel én met dubbel
Dankjewelquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hij heeft wel een joekel van een neus
niet dat de mijne zo lief schattig klein is
Hmmmm. Zalmroze met gouden biesjes. Dat klinkt net zo geil als een legging met panterprint. Maar wellicht maak ik een verkeerde mental image. Heb je er geen plaatje van?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:01 schreef Kluts het volgende:
Ik heb er een op het oog in zalmroze-achtige kleur met goudkleurige biesjes.
Nja, het stuk wat je gequote hebt is het enige wat waar isquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:03 schreef rival het volgende:
[..]
en vanaf dit punt dacht je, shit ik begin weer... ach, laat ik er dan maar een grappige post van maken
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hmmmm. Zalmroze met gouden biesjes. Dat klinkt net zo geil als een legging met panterprint. Maar wellicht maak ik een verkeerde mental image. Heb je er geen plaatje van?
wie is dan de eindbaas?quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef JonKeL het volgende:
Wat een bazen in dit topic. En de eindbaas loopt hier ook rond zie ik
Het klinkt fouter dan het is. Het is een triangelbikini en heel eenvoudig ipv trashy.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hmmmm. Zalmroze met gouden biesjes. Dat klinkt net zo geil als een legging met panterprint. Maar wellicht maak ik een verkeerde mental image. Heb je er geen plaatje van?
Doe even een spoiler aubquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
oh wacht... voor het geval hier mensen naar toe komen in de hoop hockeytietjes te zien...
[ afbeelding ]
Nee die slang bijt niet, voor Fatima daarintegen kan en wil ik niet instaan!
Rivaaltjequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
je zegt ook nooit A waar je later B van maakt omdat iedereen B zegt![]()
toch?
Eigenlijk lijkt ze best op Katie uit Atwt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
oh wacht... voor het geval hier mensen naar toe komen in de hoop hockeytietjes te zien...
[ afbeelding ]
gouden ketting met naam niveauquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:04 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
God, wat ben jij vermoeiendquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tennis is vet![]()
Maar niet leuk om naar te kijkengewoon zelf doen
![]()
Ik ben toen ik nog fanatiek ermee was 2x clubkampioen gewordenmet enkel én met dubbel
Ik was daar echt trots op omdat ik echt hard getrained had
Ik wist uiteraard dat ik het aan kon...
Ik had ook niks anders verwacht met dat Willson tennis racket van 475 euro en die privé tennislessen van Pete Samprass voor 250 euro per uur
Toen ik eenmaal gewonnen had voelde het als zo'n opluchting![]()
In het publiek zat ook een meisje wat de hele tijd lief naar me keeken elke keer als ik een punt scoorde lachde ik even lief terug
Ze was helemaal niet mijn type, maar ze had gewoon iets !
Ik vond het zo spontaan dat ze me na die wedstrijd kwam feliciteren en mijn gezicht afkoelde met een natte sponsdat kon ik echt waarderen
!
Ik heb haar nummer gevraagd en een tijdje mee gesmst
Na een tijdje kwam alleen boven water drijven dat ze een vriend heeft
kwaak heeft een beetje last van het "kut ik ben geil maar mijn vriendin is lek" syndroomquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[ afbeelding ]
eensch...quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:09 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kwaak heeft een beetje last van het "kut ik ben geil maar mijn vriendin is lek" syndroom
Nou en, dan kun je hem toch wel een plezier doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:09 schreef Murmeli het volgende:
kwaak heeft een beetje last van het "kut ik ben geil maar mijn vriendin is lek" syndroom
GrinnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
Dat is vast niet alleen bij KF zo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eensch...
ik geloof dat singles voor KF de afvalput is waar hij al het geblaat in stort waar alle real life mensen uit zijn omgeving niet naar willen luisteren....
Daarom zijn de parkeerkosten in die goot stad zo hoog, das om de wederopbouw te betalen. Rotterdam heeft dat niet nodig omdat de zuiderburen daar een jaar of 60 geleden al eens naar het strand kwamen en iets grotere gaten hebben gegraven dan strikt noodzakelijk. Mijn voorstel was dan ook dat diezelfde duitsers ook eens naar amsterdam op vakantie zouden gaan. Maar er was iets met gebrek aan motivatie daarvoor ofzo.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Rivaaltje![]()
hoe heeft Amsterdam deze rotterdamse inval van dinsdag overleefd? staat je stadje er nog mooi bij?
wat ripley zegtquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou en, dan kun je hem toch wel een plezier doen?
Ja, sorry hoor, ik heb af en toe een kledingsmaak waarvan je denkt: Kan dat nou wel of niet?quote:
haha vind het gewoon grappigquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eensch...
ik geloof dat singles voor KF de afvalput is waar hij al het geblaat in stort waar alle real life mensen uit zijn omgeving niet naar willen luisteren....
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou en, dan kun je hem toch wel een plezier doen?
Je zou wellicht denken dat dit het duidelijker voor me maakt, maar ik heb geen flauw benul wat een triangelbikini is. Mijn kennis van bikini-merken reikt niet verder dan Wicked Weasel en die zijn kennelijk ranzig.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef Kluts het volgende:
Het klinkt fouter dan het is. Het is een triangelbikini en heel eenvoudig ipv trashy.
zijn nog altijd onze Oosterburenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daarom zijn de parkeerkosten in die goot stad zo hoog, das om de wederopbouw te betalen. Rotterdam heeft dat niet nodig omdat de zuiderburen daar een jaar of 60 geleden al eens naar het strand kwamen en iets grotere gaten hebben gegraven dan strikt noodzakelijk. Mijn voorstel was dan ook dat diezelfde duitsers ook eens naar amsterdam op vakantie zouden gaan. Maar er was iets met gebrek aan motivatie daarvoor ofzo.
Hoi Murmeli, ik doe dat via het bureau van psychologen waar ik nu loop vanwege mijn sociale angst-klachten. Dat omdat ze me daar nu kennen, en ik heb geen zin om weer ergens anders te shoppen. Maar het zuigt inderdaad.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef Murmeli het volgende:
hey howl, jij zei net dat je vond dat het bij mij snel ging en dat jij lang moet wachten ofzo op adhd onderzoek? hoe ben jij het aan het regelen dan? ik hoor meer mensen bij wie het lang duurt maar het kan dus ook snel. Miss had ik mazzel omdat ik al bij riagg loop maar anders zou je es ff bij psyQ kunnen kijken en zoeken naar een vestiging waar ze niet zo'n lange wachttijd hebben. maanden wachten lijkt me echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |