Onze mieren lopen er gewoon overheenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Tan het volgende:
[..]
nee dus, maar ik legde altijd koperen muntjes in de wandelpaden van mieren en er zit genoeg koper in om mieren weg te jagen. Dus vast ook om krampen weg te werken
AE moest om 10.10 in het ziekenhuis zijn. Misschien is ze nog niet thuisquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Heeft iemand AngelEyes gezien vandaag? Zou ze stiekem al bezig zijn?
Ik had op mijn werk last van mieren, maar een nogal natuurfreakige collega wilde niet dat er een mierenlokdoos zou komen. Dus wat heb ik gedaan.... juistem, wel zo'n ding neergezet. Zegt natuurfreakcollega vorige week "zie je wel, ze gaan vanzelf ook wel weg"quote:
Ook die kans zal zeer klein zijn is mij verteld, overigens belde mijn vk net en die gaf wel wat hoop. Ze zei dat hoge bloeddruk-patienten wel vaker voor verrassingen zorgen. In elk geval mocht het voor zaterdagochtend gebeuren, dan mag zij mij nog helpenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef Chan het volgende:
A-E dat is wel balen zeg, dat er nog niks verweekt is.. Maar wie weet, begint het toch nog voor zaterdagochtend? Ik heb eigenlijk geen idee hoe snel zoiets kan gaan als er nog niks verweekt is maar ik hoop het in elk geval voor je!
Dat heb ik ook echt HEEL erg! Vooral jullie vele augustusmama's waarmee ik in het tweede streepjestopic veel heb gepost, gaan me zo verschrikkelijk snel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Kersjes het volgende:
Jemig, wat gaat het snel trouwens![]()
Kan me nog levendig voor de geest halen dat we samen aan het wachten waren op een 2e streepje... en nu gaan Vicky en AE gewoon al bijna bevallen!!!!
Ja, ik lees hier net dat er 4 uitgerekend zijn op 17 september en ineens dringt tot me door dat zelfs al loop ik op 42 weken, ik op 17 september al mama benquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat heb ik ook echt HEEL erg! Vooral jullie vele augustusmama's waarmee ik in het tweede streepjestopic veel heb gepost, gaan me zo verschrikkelijk snel!
Echt, wat zijn die weken voorbij gevlogen
Leuk is dat berekenen hequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ik lees hier net dat er 4 uitgerekend zijn op 17 september en ineens dringt tot me door dat zelfs al loop ik op 42 weken, ik op 17 september al mama ben![]()
![]()
![]()
Een blok SunLight zeep onder je matras is ook zo'n middeltje en te koop bij de Marskramer als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, het schijnt (zeggen ze... nooit zelf geprobeerd) dat een klein stukje koper (bijv. een stukje koperen leiding) onder je matras ook helpt bij kramp. Gewoon tussen je bedbodem en je matras leggen.
Is zo'n grootmoeders middeltje, maar een vriendinnetje van mij zweerde (zwoer?) daarbij. Mss heb je nog een stukje staan in de schuur? Je weet nooit.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ik lees hier net dat er 4 uitgerekend zijn op 17 september en ineens dringt tot me door dat zelfs al loop ik op 42 weken, ik op 17 september al mama ben![]()
![]()
![]()
Feli!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:28 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ook hier een tweede kindje op komst. Niet geheel gepland maar hartstikke welkom.Ik krijg 16 Juni een vroege echo bij de huisarts omdat ik wat meer kans heb op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wegens recentelijk 2 x een baarmoeder en eierstok ontsteking. Erg spannend dus, maar wel heel leuk! Als alles goed gaat is de uitgerekende datum op 30 januari. Ik vind dat geheim houden toch zo moeilijk.
Wil je een succes-verhaal idd van iemand met hoge bloeddruk? Van een teamgenootje van mij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:37 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
Ook die kans zal zeer klein zijn is mij verteld, overigens belde mijn vk net en die gaf wel wat hoop. Ze zei dat hoge bloeddruk-patienten wel vaker voor verrassingen zorgen. In elk geval mocht het voor zaterdagochtend gebeuren, dan mag zij mij nog helpen
Als het voor mieren werkt, moet het ook voor krampen werkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Tan het volgende:
[..]
nee dus, maar ik legde altijd koperen muntjes in de wandelpaden van mieren en er zit genoeg koper in om mieren weg te jagen. Dus vast ook om krampen weg te werken
Overigens moet je uitkijken met magnesium. Ik had bij mijn eerste zwangerschap zulke ernstige spierverkrampingen dat ik niet meer kon strekken en werd in zithouding de ambulance ingetild. Conclusie: magnesiumgebrek. Normaal geven ze dan magnesiuminjecties, maar dat was nu te gevaarlijk. Ik mocht een bepaalde dosis niet overschrijden, en heb mijn magnesiumpeil op niveau moeten brengen met zwangerschapstabletten. En dat ging heel langzaam (auw). Ben zo blij dat ik het de zwangerschappen erna nooit meer heb gehad.
Volgens mij een beetje rond de helft. Mijn beenspieren waren compleet verstijft, ook de bovenbenen, zo hard als steen. En in de onderrug waren ook spieren verkrampt. De arts had het nog nooit zo extreem meegemaakt. Ze ontspanden pas na een week of twee, tot die tijd was het echt 24uur per dag helse pijn. De zwangerschappen erna heb ik wel op het magnesiumpeil gelet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:24 schreef Nijna het volgende:
[..]
Oh getver dat klinkt echt rot Tan... had je dat al vroeg in de zwangerschap?
Ik ga zo even langs de apotheek en ik moet morgen toch mn nieuwe verloskundige bellen om een afspraak te maken voor controle, dan zal ik ook wel even navragen of zij nog tips hebben...
Hihi, kom vaker in dat ziekenhuis helaas. Vorige keer al tegenM. gezegd waar ie eventueel moest zijnquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:35 schreef marlieske het volgende:
Vicky dan weet je iig waar de ingang zit en hoef je niet net als ons te zoeken en een rolstoelrace te houden![]()
Was toen best komisch bij de bevalling van Isa.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:43 schreef Vicky het volgende:
Ik mag trouwens geen auto rijden van mijn schoonmoederZe denkt dat mijn buik klem zit tussen stuur en stoel maar ik heb meer dan genoeg ruimte... Dus ik rij gewoon nog auto
Ik heb wel het voorzitje van mijn fiets gehaald omdat ik er anders niet meer tussenpastequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat heb ik ookniet dat mn buik klem zit, maar mn schoonmoeder die dat zegt. Ze refereert bij alles terug aan haar eigen zwangerschappen, maar ze is zelf maar 1.54 ofzo en ze had steeds vrij grote buiken dus tsja dan is het logisch dat je al snel niet meer achter het stuur past. Ik moet echt nog heel heel erg veel groeien wil ik niet meer achter het stuur passen
haha bij ons ook hoor, als wij samen gaan rijdt B. altijd, maar das meer omdat hij graag met alle macht wil rijden en het mij echt zal roestenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:06 schreef Vicky het volgende:
Als we samen weggaan rijdt M. maar ik ga toch echt niet aan huis gekluisterd zitten..
Tja, het vergt soms offers, maar voor je massaal koetjesrepen inslaat, het gaat wel om kwaliteitschocoladequote:Op donderdag 28 mei 2009 16:03 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oeh, chocola, helpt dat tegen spierkrampen enzo? Ja? Jaaa?![]()
![]()
*gaat groot inslaan
alles voor de baby he
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:15 schreef Tan het volgende:
[..]
Tja, het vergt soms offers, maar voor je massaal koetjesrepen inslaat, het gaat wel om kwaliteitschocoladeCacaobonen zijn ontzettend rijk aan magnesium.
Eindelijk een reden die de prijskwaliteitsverhouding acceptabel maaktquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha
ook dat nog!! godgodgod wat een offers![]()
Oeh dan kan ik legaal van die kleine dikke reepjes inslaan die ze bij Dille&Kamille hebben staan![]()
Wat een mooie gewichten alquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef mikoxx het volgende:
Oeh.. rommelende dames, wat spannend! En AE![]()
En dat chocolade 'medicijn' klinkt best goed![]()
Vandaag voor controle geweest en helemaal goedgekeurd! Men, was toch een beetje gespannend hoor.. ik wilde echt NIET blijven, haha!
Maar: met de beebs en met mij gaat alles eigenlijk naar wens. De gyn schatte de twee allebei op zo'n vijf pond! Goeiemiddag, dat betekent 10 pond aan kind in mijn buikMaar goed, liever een beetje meer gewicht bij de geboorte natuurlijk! Het niks doen werpt dus zijn vruchten af: gelukkig maar!
Ik heb wel de restricties die ik al had weer meegekregen: dus niks niks niks doen. Daar houden we ons dan maar aan. En: over een week terugkomen.
VGZquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:08 schreef RockabeIIa het volgende:
oeh duchessx, welke zorgverzekeraar heb jij?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:35 schreef RockabeIIa het volgende:
De vorige keer had ik een mooie felgroene luiertas maar ik betaal ook flink extra aanvullend dus ik was niet eens zo verbaasd.
dat heb ik dus o.a. met jou: we hebben samen nog gepost in het rammelaarstopic en nu heb je al bijna verlof!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Poppejans het volgende:
Dat heb ik ook echt HEEL erg! Vooral jullie vele augustusmama's waarmee ik in het tweede streepjestopic veel heb gepost, gaan me zo verschrikkelijk snel!
Echt, wat zijn die weken voorbij gevlogen
Leuk hah?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:34 schreef Linda2205 het volgende:
en wordt het een jongetje of een meisje?
ik ook nie ik ook nie!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik vertel niks door...en de rest hier vast ook niet
Dat geloof ik meteen, maar er is er hier een die ik ook in het echie ken en die ik graag wil verrassen. Bovendien hebben we iedereen wijsgemaakt dat we het niet weten...quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:51 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vertel niks door...en de rest hier vast ook niet
Ja dat ja. Ik zie persoonlijk niet zo waarom paracetamol niet zou mogenquote:Op donderdag 28 mei 2009 19:58 schreef Vicky het volgende:
Mijn vk zei ook dat als je paracetamol nodig hebt je het gewoon mag nemen, maximaal 6x 500 mg per dag! Ibuprofen e.d. mag neit omdat dat wee-opwekkend zou kunnen zijn. Je moet niet onnodig met pijn gaan zitten hoor!
nee idd.. ik heb er ook niet voor gestudeerd.. maar onnodig pijnlijden is geen pretje.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja dat ja. Ik zie persoonlijk niet zo waarom paracetamol niet zou mogenmaar goed ik heb er niet voor gestudeerd verder, dat scheelt
maar toch, zoveel pijn is ook niet goed.
ja maar weet alleen niet meer wie..quote:Was er niet laatst ook iemand die zo'n zelfde soort aanvaring had met een bijdehandte verkoper in de Etos/Kruidvat?
Kersjes?quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
[..]
ja maar weet alleen niet meer wie..
En 1 meter kind in je buik ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef mikoxx het volgende:
Oeh.. rommelende dames, wat spannend! En AE![]()
En dat chocolade 'medicijn' klinkt best goed![]()
Vandaag voor controle geweest en helemaal goedgekeurd! Men, was toch een beetje gespannend hoor.. ik wilde echt NIET blijven, haha!
Maar: met de beebs en met mij gaat alles eigenlijk naar wens. De gyn schatte de twee allebei op zo'n vijf pond! Goeiemiddag, dat betekent 10 pond aan kind in mijn buikMaar goed, liever een beetje meer gewicht bij de geboorte natuurlijk! Het niks doen werpt dus zijn vruchten af: gelukkig maar!
Ik heb wel de restricties die ik al had weer meegekregen: dus niks niks niks doen. Daar houden we ons dan maar aan. En: over een week terugkomen.
Hou eens op jij, dat klinkt eng, 1 meter kindquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:25 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
En 1 meter kind in je buik ?![]()
"Nee, maar leek me gewoon interessant om te weten."quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag vroeg ik bij de apotheek nog een keertje extra of het medicijn echt wel bij een zwangerschap kon en toen vroeg ze 'bent u zwanger dan?' Die vond ik ook wel verrassend.Ok, het was een hoge balie, maar ze had me wel aan zien komen lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |