Onze mieren lopen er gewoon overheenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Tan het volgende:
[..]
nee dus, maar ik legde altijd koperen muntjes in de wandelpaden van mieren en er zit genoeg koper in om mieren weg te jagen. Dus vast ook om krampen weg te werken
AE moest om 10.10 in het ziekenhuis zijn. Misschien is ze nog niet thuisquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Heeft iemand AngelEyes gezien vandaag? Zou ze stiekem al bezig zijn?
Ik had op mijn werk last van mieren, maar een nogal natuurfreakige collega wilde niet dat er een mierenlokdoos zou komen. Dus wat heb ik gedaan.... juistem, wel zo'n ding neergezet. Zegt natuurfreakcollega vorige week "zie je wel, ze gaan vanzelf ook wel weg"quote:
Ook die kans zal zeer klein zijn is mij verteld, overigens belde mijn vk net en die gaf wel wat hoop. Ze zei dat hoge bloeddruk-patienten wel vaker voor verrassingen zorgen. In elk geval mocht het voor zaterdagochtend gebeuren, dan mag zij mij nog helpenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef Chan het volgende:
A-E dat is wel balen zeg, dat er nog niks verweekt is.. Maar wie weet, begint het toch nog voor zaterdagochtend? Ik heb eigenlijk geen idee hoe snel zoiets kan gaan als er nog niks verweekt is maar ik hoop het in elk geval voor je!
Dat heb ik ook echt HEEL erg! Vooral jullie vele augustusmama's waarmee ik in het tweede streepjestopic veel heb gepost, gaan me zo verschrikkelijk snel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Kersjes het volgende:
Jemig, wat gaat het snel trouwens![]()
Kan me nog levendig voor de geest halen dat we samen aan het wachten waren op een 2e streepje... en nu gaan Vicky en AE gewoon al bijna bevallen!!!!
Ja, ik lees hier net dat er 4 uitgerekend zijn op 17 september en ineens dringt tot me door dat zelfs al loop ik op 42 weken, ik op 17 september al mama benquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat heb ik ook echt HEEL erg! Vooral jullie vele augustusmama's waarmee ik in het tweede streepjestopic veel heb gepost, gaan me zo verschrikkelijk snel!
Echt, wat zijn die weken voorbij gevlogen
Leuk is dat berekenen hequote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ik lees hier net dat er 4 uitgerekend zijn op 17 september en ineens dringt tot me door dat zelfs al loop ik op 42 weken, ik op 17 september al mama ben![]()
![]()
![]()
Een blok SunLight zeep onder je matras is ook zo'n middeltje en te koop bij de Marskramer als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:21 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, het schijnt (zeggen ze... nooit zelf geprobeerd) dat een klein stukje koper (bijv. een stukje koperen leiding) onder je matras ook helpt bij kramp. Gewoon tussen je bedbodem en je matras leggen.
Is zo'n grootmoeders middeltje, maar een vriendinnetje van mij zweerde (zwoer?) daarbij. Mss heb je nog een stukje staan in de schuur? Je weet nooit.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, ik lees hier net dat er 4 uitgerekend zijn op 17 september en ineens dringt tot me door dat zelfs al loop ik op 42 weken, ik op 17 september al mama ben![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |