abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:28:52 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_69488955
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:20 schreef Tan het volgende:

[..]

nee dus, maar ik legde altijd koperen muntjes in de wandelpaden van mieren en er zit genoeg koper in om mieren weg te jagen. Dus vast ook om krampen weg te werken
Onze mieren lopen er gewoon overheen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_69488973
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:27 schreef Faja-Lobi het volgende:
Heeft iemand AngelEyes gezien vandaag? Zou ze stiekem al bezig zijn?
AE moest om 10.10 in het ziekenhuis zijn. Misschien is ze nog niet thuis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69489065
Oh Vicky, ik had over jouw post heengelezen. Spannend!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:32:21 #104
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69489089
vrouwtje-theelepel, welkom en gefeliciteerd!

Ik ben een beetje beduusd nog van mijn ziekenhuis-bezoek...
Ik had overal op gerekend dacht ik, maar het volgende is er aan de hand:
Vandaag iets aan eiwit in mijn urine gevonden, nog niet zorgwekkend. Bloed was goed. Resultaat van inwendig onderzoek -> niets, nada, noppes aan verweking/ ontsluiting

Zaterdagochtend word ik opgenomen in het ziekenhuis en gaan ze me gellen, dan dus afwachten hoe mijn lichaam daarop reageert. En om mij moed in te praten, werd er verteld dat dit makkelijk een aantal dagen kan duren Dit houdt dus in, dat ik zaterdag het ziekenhuis in ga en geen idee heb, wanneer ik er weer uit kom (dus nog steeds geen uiterlijke datum ) Één ding is zeker, ik kom er niet eerder uit voor ik bevallen ben

Nou ja het einde is dus in zicht, maar het valt me zo vies tegen dat ik dus echt een paar dagen in het ziekenhuis zal moeten liggen. Het moet nog allemaal even inwerken op me. Maar nu heb ik nog even het gevoel van dat ik nog liever een zwangerschap van 45 weken ofzo had doorgelopen.
No more games, no more drama...
pi_69489112
Ah okay, hoop dat alles goed is dan.
pi_69489158
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:28 schreef Troel het volgende:

[..]

Onze mieren lopen er gewoon overheen
Ik had op mijn werk last van mieren, maar een nogal natuurfreakige collega wilde niet dat er een mierenlokdoos zou komen. Dus wat heb ik gedaan.... juistem, wel zo'n ding neergezet. Zegt natuurfreakcollega vorige week "zie je wel, ze gaan vanzelf ook wel weg"

Ik :
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69489170
Faja kijk eens 1 post boven je

A-E dat is wel balen zeg, dat er nog niks verweekt is.. Maar wie weet, begint het toch nog voor zaterdagochtend? Ik heb eigenlijk geen idee hoe snel zoiets kan gaan als er nog niks verweekt is maar ik hoop het in elk geval voor je!
pi_69489200
Jammer dat het zo lang duurt AE, en balen dat je de pinksteren in het ziekenhuis mag doorbrengen
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69489235
he balen AE, en een aantal dagen ziekenhuis is niet leuk!
Hoop dat het gellen snel aanslaat en dat je snel weer naar huis mag!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:35:54 #110
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69489236
AE, ik hoop op een korte en probleemloze bevalling voor je
En zaterdag is al over 2 dagen! Misschien ben je met 2-3 dagen al wel mama! Kop op!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:36:17 #111
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69489249
Ach AE, da's wel een behoorlijke tegenvaller
Ik hoop voor je dat het met behulp van de gel allemaal heel snel op gang zal komen en je niet al te lang zal hoeven blijven. En wie weet: misschien dat je dit weekend al je kindje in je armen mag sluiten!
.... met gevoel voor drama....
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:37:37 #112
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69489297
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:34 schreef Chan het volgende:
A-E dat is wel balen zeg, dat er nog niks verweekt is.. Maar wie weet, begint het toch nog voor zaterdagochtend? Ik heb eigenlijk geen idee hoe snel zoiets kan gaan als er nog niks verweekt is maar ik hoop het in elk geval voor je!
Ook die kans zal zeer klein zijn is mij verteld, overigens belde mijn vk net en die gaf wel wat hoop. Ze zei dat hoge bloeddruk-patienten wel vaker voor verrassingen zorgen. In elk geval mocht het voor zaterdagochtend gebeuren, dan mag zij mij nog helpen
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 13:38:20 #113
5428 crew  miss_sly
pi_69489316
Dat zal best een teleurstelling zijn, AE. Wat jammer zeg. Ik hoop voor je dat het niet al te lang duurt en dat het gellen snel effect heeft. Ik weet ook niet of het nog mogelijk is dat het voor die tijd nog vanzelf begint; dat zou pas echt mooi zijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:39:09 #114
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69489346
Lief jullie reacties
Inderdaad, het ergste scenario is mij natuurlijk voorgeschetst, misschien valt het allemaal wel mee
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:39:18 #115
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69489354
En Vicky, rommel maar lekker verder, voorwerk is

(sorry AE )
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:42:56 #116
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69489486
Jemig, wat gaat het snel trouwens
Kan me nog levendig voor de geest halen dat we samen aan het wachten waren op een 2e streepje... en nu gaan Vicky en AE gewoon al bijna bevallen!!!! Memmel ook, maar die vertelde pas veel later dat ze zwanger was.
En hoe gaat het eigenlijk met Memmel???
pi_69489669
Dat is wel balen AE dat je moet worden ingeleid maar ook dat je nog geen enkele verweking hebt. Denk dat het gewoon een kwestie is van over je heen laten komen zodra ze je gaan gellen.
pi_69489711
AE. Balen zeg. Maar idd, ze vertellen natuurlijk gewoon de minst rooskleurige situatie, er is altijd nog kans dat het toch wat sneller gaat. En dat hoop ik voor jou!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69489768
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:42 schreef Kersjes het volgende:
Jemig, wat gaat het snel trouwens
Kan me nog levendig voor de geest halen dat we samen aan het wachten waren op een 2e streepje... en nu gaan Vicky en AE gewoon al bijna bevallen!!!!
Dat heb ik ook echt HEEL erg! Vooral jullie vele augustusmama's waarmee ik in het tweede streepjestopic veel heb gepost, gaan me zo verschrikkelijk snel!
Echt, wat zijn die weken voorbij gevlogen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 13:51:45 #120
5428 crew  miss_sly
pi_69489842
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Dat heb ik ook echt HEEL erg! Vooral jullie vele augustusmama's waarmee ik in het tweede streepjestopic veel heb gepost, gaan me zo verschrikkelijk snel!
Echt, wat zijn die weken voorbij gevlogen
Ja, ik lees hier net dat er 4 uitgerekend zijn op 17 september en ineens dringt tot me door dat zelfs al loop ik op 42 weken, ik op 17 september al mama ben
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_69489899
Gets, dat is niet leuk AE. Maar misschien ga je voor de verrassing! Fijn dat je VK je een beetje moed inpraatte.

En Vicky, wat spannend! Ik hoop dat je nog een beetje aan je slaap toekomt vanmiddag. Zodat je uitgerust aan het echte werk kan beginnen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_69489956
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, ik lees hier net dat er 4 uitgerekend zijn op 17 september en ineens dringt tot me door dat zelfs al loop ik op 42 weken, ik op 17 september al mama ben
Leuk is dat berekenen he , jij kan gewoon al in weken gaan aftellen! Dan ben je ''gewoon'' mama van iemand!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:55:29 #123
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_69489982
Miss Sly, ik ook
Van 2 dan he, ik ben natuurlijk al mama. Al bijna 2 jaar

* Kersjes voelt zich zo'n ouwe muts die de hele dag verzucht "waar blijft de tijd??"
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:01:25 #124
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69490195
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:21 schreef Brighteyes het volgende:

Nijna, het schijnt (zeggen ze... nooit zelf geprobeerd) dat een klein stukje koper (bijv. een stukje koperen leiding) onder je matras ook helpt bij kramp. Gewoon tussen je bedbodem en je matras leggen.
Is zo'n grootmoeders middeltje, maar een vriendinnetje van mij zweerde (zwoer?) daarbij. Mss heb je nog een stukje staan in de schuur? Je weet nooit.
Een blok SunLight zeep onder je matras is ook zo'n middeltje en te koop bij de Marskramer als ik me niet vergis.

Vrouwtje Theelepel van harte gefeliciteerd!!

A-E succes van de week met het gellen.... enuh mijn schoonzusje hebben ze 3 dagen ge-geld en uiteindelijk toch maar via de 1cm ontsluiting die ze ervan had gekregen, de vliezen door geprikt toen was de baby er binnen 3 uur. Het kan dus inderdaad een lange zit worden, maar hoeft niet! Ik hoop voor jou dat het gewoon snel gaat gebeuren.
Mama van Isa en Ties
pi_69490417
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ook!
Tussen nu en 18:00 komen als het goed is de meubeltjes Ik kan echt niet meer wachten, wil zo graag kleertjes inruimen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')