Precies genoeg geloof ik.... Ik heb een hekel aan dat dominante kind, maar de kinderen van mijn vriendin roepen dit te pas en onpasquote:
quote:
Januari is een mooie maand om geboren te wordenquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:32 schreef Tan het volgende:
Januari heeft tot nu toe nog wel erg weinig animo?Hoop dat er nog wel wat bij komt... is zo karig nu.
Dat was een half jaar geleden ook bij Juliquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:32 schreef Tan het volgende:
Januari heeft tot nu toe nog wel erg weinig animo?Hoop dat er nog wel wat bij komt... is zo karig nu.
En dat is ook nog goed gekomen zie ikquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dat was een half jaar geleden ook bij Juli
Gaat hard he... en een aantal LLM, dus we stijgen binnen afzienbare tijd ook nog een stukkie... Het wordt echt verhuistijdquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:30 schreef miss_sly het volgende:
Je bent geweldig McLaura
oeke, netjes op tijd gemeld![]()
Nog maar 13 mensen boven ons, Nijna
Nee hoor, maar misschien een iets te grote post. 'k Zal 'm even wat aanpassenquote:
Wel leuk op zich, maar ik heb zelf al een doek (meerderen, maar ik gebruik de slen het meest). Als ik me niet vergis was ik destijds de eerste FoK-user met een tricotslen. Die heb ik al vanaf Jessai en ik heb hem echt superveel gebruiktquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:13 schreef Macka66 het volgende:
Jaaaa, het is zover. Het draagdoektopic is toe aan deel 50, en dat moet gevierd worden![]()
Daarom stuur ik o.a. een rekkende bamboe draagdoek rond, zodat (a.s.)zomermoeders kennis kunnen maken met dragen. Zie voor meer info Draagdoeken deel 50
[ afbeelding ]
ik vind de tricotslen ook geweldig.. maar idd jij gebruikt hem dat ik kan weten iets langer.. Hier heb ik hem 6 jaar geleden ontdekt.. en als ik me goed herinner is Jessai 7 jaar, niet???quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:35 schreef Tan het volgende:
[..]
Wel leuk op zich, maar ik heb zelf al een doek (meerderen, maar ik gebruik de slen het meest). Als ik me niet vergis was ik destijds de eerste FoK-user met een tricotslen. Die heb ik al vanaf Jessai en ik heb hem echt superveel gebruikt
Ah, dan denk ik dat ik ook es een gymnastiekzaal moet inlopen. Beetje aan de ringen hangen en daarna mijn handen aflikkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:45 schreef Saffier het volgende:
Even inbreekt:
Losse magnesium (al dan niet gecombineerd met calcium) mag en kan veilig gebruikt worden tijdens de zwangerschap tot 37 weken. Dan stoppen om een bevalling niet tegen te houden, want het werkt dus krampstillend.
Ik heb geen bron bij de hand, zit even op mijn foon.
We hebben een draagdoektopicquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:19 schreef lunastar het volgende:
[..]
ik vind de tricotslen ook geweldig.. maar idd jij gebruikt hem dat ik kan weten iets langer.. Hier heb ik hem 6 jaar geleden ontdekt.. en als ik me goed herinner is Jessai 7 jaar, niet???
Goedemorgend trouwens allemaal
Nee joh, januari is al weer bijna voorbij. Vrouwtje Theelepel is de 30ste uitgerekend. Wij gaan gewoon voor de datum tweeling.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:32 schreef Tan het volgende:
Dat dacht ik ook al jaquote:Op donderdag 28 mei 2009 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Zie je Tan, je hoeft maar te kicken en er wordt aan je verzoek voldaan
Sorryquote:
ik heb potjes vitamine pillen met calcium en magnesium gewoon van de Etos. Ik weet alleen niet welke hoeveelheid je zoekt enzo maar ik zou gewoon even gaan kijken, voor de echt grote doseringen zul je wel een recept moeten hebben lijkt me.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef Nijna het volgende:
Vrouwtje_theelepel, van harte en welkom hier!
Saffier, weet je ook of magnesium vrij verkrijgbaar is of moet dat op recept?
BE, een stukje koper in mn bed... hmmz dan moet ik dat eerst ergens vandaan zien te vissen... Voor zover ik weet geen koper in de schuur.
Bedankt voor de tips dames...
1, 2 en 5 centen zijn van koper, gooi d'r een handjevol in een washandje zou ik zeggenquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:46 schreef Nijna het volgende:
Vrouwtje_theelepel, van harte en welkom hier!
Saffier, weet je ook of magnesium vrij verkrijgbaar is of moet dat op recept?
BE, een stukje koper in mn bed... hmmz dan moet ik dat eerst ergens vandaan zien te vissen... Voor zover ik weet geen koper in de schuur.
Bedankt voor de tips dames...
Volgens mij gaat het met het nieuwe ouderschapsverlof om dat je ipv recht op 13, rechts hebt op 26 weken. De periode waarover dit verspreid kan worden, heeft er niet direct iets mee te maken, volgens mij.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef mefke79 het volgende:
Vrouwtje Theelepel welkom!
ik heb net gehoord dat mijn vakantie-urenvoorstel icm ouderschapsverlof goedgekeurd is. En dat betekent dat ik nog maar 37 dagen hoef te werken. En dat ik daarna er pas weer ben in 2010!
![]()
rest van het ouderschapsverlof is nog niet rond, ze snappen hier nog niet dat je met de nieuwe regels mag spreiden over een jaar ipv een half jaar. Maar dat komt vast ook goed.
Dat zou ik snel weer vergeten miss_slyquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:15 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb er geen ervaring mee, maar zoals je het beschrijft zou ik aan weeen denken...maar goed, die schijn je uit het niets te herkennen, als je de boekjes moet geloven.
Goed dat je de vk gebeld hebt en fijn dat ze je even wil zien!
Geen ideequote:Op donderdag 28 mei 2009 12:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Innepin, heb je misschien last van een verkrampt middenrif oid?klinkt iig erg naar.
ik hoop voor je dat het in de avonduren wat beter gaat dan....quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
Vorige week klaagde ik nog dat ik wou dat ik misselijk was als teken dat ik echt zwanger ben. Nou be carefull what you wish for! Ik ben de hele dag door misselijk. Zelf het eten van kleine beetjes verspreid over de dag werkt niet. Gaat leuk worden morgen, gaan we uit eten bij een Libanees restaurant.
Mjaquote:
Goeie tactiek: katten met knipoogquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje, we hebben er dus 4 op 17 september staanSpannend tzt!
Ik dacht eergisteravond een interne verhuizing mee te maken, en ja : knul ligt nu links in plaats van rechts. Grappig hoeveel invloed dat heeft op dagelijkse dingen : ik lig nu wel graag op mijn linkerzij!quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:40 schreef RockabeIIa het volgende:Luna, ik voel al tijdenlang precies hoe onze knul ligt. Dus waarom zou jij dat niet kunnen?
Datum had ik al aangepastquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:06 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel heel spannend ja!
Kan 1 van de modjes (nu echt voor de laatste keer) alsjeblieft mijn teller en datum aanpassen?
http://bd.lilypie.com/p6Lgp2.png en de datum is 17 september 2009
quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:17 schreef Troel het volgende:
Geen puur koper, maar verkoperd staal:
Zie hier
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:09 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dan maar een koperen pijp in bed, kan ik Harold gelijk op zijn kop slaan als hij me wakker snurkt.
nee dus, maar ik legde altijd koperen muntjes in de wandelpaden van mieren en er zit genoeg koper in om mieren weg te jagen. Dus vast ook om krampen weg te werkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
Hey, dat van die munten is slim Tan!
Maar is het echt puur koper? Geen idee eigenlijk.
drom.. en het zijn geen weeenquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef Faja-Lobi het volgende:
Vicky zodra je die eerste echte wee hebt gehad weet je dat het echt begonnen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |